Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
sej nisem resno mislu.. :D  :OK:

ja sej vem da ne :) :OK:

Objavljeno
1.20.2 Motogp race

A race will not be interrupted for climatic reasons and riders who wish to change tyres or make adjustments must enter the pits and do so during the actual race.

ja to zna bit pa še zanimivo.. :OK: , ker če se bo vscalo pa parih krogih bomo verjetn doživel kkšne pit stope pa menjave gum, pa dirkanje skoz boxe pa živčne mehanike... :yea1: :yea1: :yea1:

pomoje da več kot 20 sec. nebi smelo trajat menjavenje koles :hmm: :hmm: :hmm:

Objavljeno
ja to zna bit pa še zanimivo.. :OK: , ker če se bo vscalo pa parih krogih bomo verjetn doživel kkšne pit stope pa menjave gum, pa dirkanje skoz boxe pa živčne mehanike... :yea1:  :yea1:  :yea1:

Bo zlo zanimiv ja, ko se bo vscalo... :yea2:

Objavljeno

Glede postankov v boksih bodo morali naredit še nekaj sprememb (ali kdo ve če so jih že???) ker verjetno bojo omejili hitrost v boksu.... al bojo kar puni gas žgali :kva2:

Objavljeno
al bojo kar puni gas žgali  :kva2:

to pomojem nov prevec pametn :D

Objavljeno

sem absolutno za postanke v boksih, ker bo zadeva ratala velik bl zanimiva :naughty:, mislm pa da bodo tut omejil hitrost skoz bokse

Objavljeno
sem absolutno za postanke v boksih, ker bo zadeva ratala velik bl zanimiva  :naughty:

NE! :nono: Boksi so beda! Potem je dirka v veliki meri odvisna od boljših mehanikov (,ki jih imajo bogatejša moštva) in ne več od dirkača samega oz. njegovih dirkaških sposobnosti.

Kako pa lahko dirka rata velik bl zanima? :hmm: Je pa ja že zdej tk zanimivo, da ne more bit bolj! :yea2:

Objavljeno (popravljeno)
Glede postankov v boksih bodo morali naredit še nekaj sprememb (ali kdo ve če so jih že???)  ker verjetno bojo omejili hitrost v boksu.... al bojo kar puni gas žgali  :kva2:

To je že skoz določen - dovoljeno je mislim da največ 80 km/h skozi bose

Popravljeno . Popravil Jure007
Objavljeno

Rolfo podpisal za d’Antina

Roberto Rolfo se presenetljivo seli v najmočnejši razred MOTOGP in sicer je včeraj podpisal enoletno pogodbo za moštvo Luisa d'Antina. Rolfo bo dirkal z Ducatijem Desmosedici ter gumami Dunlop. Rolfo bo obenem odgovoren tudi za razvoj dunlpovih gum.

Rolfo je že leta 2003 dokazal, da je iz pravega testa saj je dosegel skupno 2. mesto v prvenstvu, nekaj časa je bil tudi Apriliin testni dirkač, zato so njegov prestop k moštvu d'Antina podprli tudi številni italianski sponzorji. Za drugega dirkača se še ne ve, največ možnosti pa ima Britanec Shane Byrne.

Še novički:

Neil Hodgson se poslavlja iz elite in tako odhaja v ameriško Superbike prvenstvo, Ruben Xaus pa odhaja k Tech 3 Yamahi. Tudi usoda Fonsija Nieta je končana. Nečak Angela Nieta se seli v Svetovno prvenstvo razreda Superbike.

Objavljeno

Furioso...hvala lepa za Dedka Mraza...mučos gracias... :OK:

lp flero

Objavljeno

MOTO GP 2005

April 10 - Spain, Jerez

April 17 - Brazil, Rio de Janeiro

May 1 - China, Shanghai

May 15 - France, Le Mans

June 5 - Italy, Mugello

June 12 - Catalunya, Spain

June 25 - Netherlands, Assen

July 10 - *United States, Laguna Seca

July 24 - Britain, Donington Park

July 31 - Germany, Sachsenring

August 28 - Czech Republic, Brno

September 18 - Japan, Motegi

September 25 - Malaysia, Sepang, Malaysia

October 1 - Qatar, Doha

October 16 - Australia, Phillip Island

October 30 - Portugal, Estoril

November 6 - Valencia, Valencia

Note: * MotoGP class only

Objavljeno (popravljeno)

Randy de Puinet in Sebasian Porto v teamu Aprilia Aspar

Randy de Puniet bo svojo kariero nadaljeval v razredu do 250ccm saj je nedavno podpisal novo pogodbo z tovarniškim moštvom Aprilia, kjer bo dobival popolno podporo tovarne.

De Puinet se je sicer spogledoval z MOTOGP a se je na koncu vendarle odločil, da bo ostal v 250 klasi, "Podpisal sem za Aprilio, čeprav mi je bila ponujena priložnost v KR Teamu razreda MotoGP. Moštvo Kennya Robertsa pa na žalost nima možnosti da bi mi lahko nudilo dober paket za visoke uvrstitve", je pojasnil de Puinet. "Raje bom še kakšno leto ostal v razredu do 250 z Aprilio, ki mi bo nudila vse, da bi osvojil naslov prvaka. Mislim da sem naredil dobro potezo."

Aprilia Aspar team, ki jo bo vodil Jorge Martinez se je okrepila še z enim odličnim dirkačem, saj se jim je pridružil še Sebastian Porto, ki je lani odpeljal eno svojih najboljših sezon.

Popravljeno . Popravil Jure007
Objavljeno

Se opravičujem Furioso! :worship:

Objavljeno

mene pa zdej ze resno skrbi za biaggija :( ,a bo on pr REPSOLU al ne

pa a bo 250prvak PEDEROSA ostal se naprej pr Hondi v 250,ker sm brou nekje da hoce baje v tavelko klaso,da nov on namest biaggija :(

Objavljeno (popravljeno)

Jure, eno vprašanje: A se že kaj ve, ali bo Aprilia prisotna v GP klasi? ALi je (bo) presedlala v superbike?

Popravljeno . Popravil viggen
Objavljeno (popravljeno)
mene pa zdej ze resno skrbi za biaggija :( ,a bo on pr REPSOLU al ne

pa a bo 250prvak PEDEROSA ostal se naprej pr Hondi v 250,ker sm brou nekje da hoce baje v tavelko klaso,da nov on namest biaggija :(

Jure, eno vprašanje: A se že kaj ve, ali bo Aprilia prisotna v GP klasi? ALi je (bo) presedlala v superbike?

@DESMOSEDICI: Biaggi bo definitivno tovarniški dirkač HRC Repsol Honde. Prvak Pedrosa ostaja v klasi 250 v teamu Telefonica Movie star. V 250 klaso prihajajo prvak 125 Andrea Dovizioso, Jorge Lorenzo, Roberto Locatelli, Steve Jenkner, Casey Stoner, Hector Barbera, Jakub Smrz in Mirko Giansanti. V gilero in razred 125 se vrača baje Manuel Poggiali :hmm:

@Viggen: Za Aprilio pa res ne vem, če bo letos v MOTOGP klasi, lani sta sicer neki dirk z Aprilio odpelala Jeremmy McWilliams in Shane BYRNE, ki pa sta letos mislm da sta v drugih teamih za razred Superbike pa tut ne morem nič rečt. Sm sicer brsku po internetu pa nč zasledu - še zmer stare inf. za 2004 več al manj.

Popravljeno . Popravil Jure007

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!