kađiva Objavljeno Januar 25, 2005 Opozori Objavljeno Januar 25, 2005 Ja letos bo kr zanimivo :) čeprov največ bo povedala prva dirka, o tem kdo je hiter in kdo počasen :D Zame je še vedno Rossi doktor prot ostalim voznikom, pa Xaus mi je tud ful dobr voznik, sploh če se ga spomnim iz časov ko je vozil v SBK :yea2: Tud Melandri je dobr, sam prevečkrat se mu zgodi napaka in odstop med dirko :(
DESMOSEIDICI Objavljeno Januar 25, 2005 Opozori Objavljeno Januar 25, 2005 jeeeeeeeeeeeeeee :yea2: :yea2: :yea1: :yea1: :yea2: :yea1: da vam povem jest sm naviju za repsola ze odkar je bil doohan not pa za biaggija odkar vem zase,in zdej sta skp jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee za Ducatija sm pa naviju ze v superbiku tko da sm tut v gpju zanga,to leto bo prov moje :OK: kok mamjo gp-ji kep zvok,se posebi ducati pa yamaha
Jure007 Objavljeno Januar 25, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 25, 2005 Ducati in Loris Capirossi v zagonu... celo z rekordom steze Loris Capirossi in Ducati sta na letošnjih prvih skupnih testiranjih vsekakor razred zase. Za konec je Loris s časom 2'00.54 celo postavil rekord malezijskega dirkališča, kar je več kot sekundo hitreje, kot je krog odpeljal Valentino Rossi na lanskih kvalifikacijah. Očitno je kombinacija Ducati-Bridgestone zadetek v polno. Drugi Ducatijev voznik, Checa je tudi danes ostal v postelji. Kot je povedal Capirossi, so pri Ducatiju predvsem preizkušali nastavitve vzmetenja ter gume, izpostavil pa je tudi najnovejšo tehnično inovacijo pri Ducatiju - šasijo, ki naj bi se odlično odrezala ter zadnje vilice. Vendar pa Capirossi ostaja na trdnih tleh in opozarja, da so to le testiranja in da jih ne sme zanesti ter da morajo ostati na začrtani poti. Drugi najhitrejši je bil danes Sete Gibernau, venda z lanskoletno Hondo. Sedaj so tehniki zbrali dovolj podatkov od vseh 7 dirkačev, ki jih bodo sedaj analizirali na Japonskem tem probali prenesti na nastavitve novih dirkalnikov. Toni Elias kljub prvim napovedim, zapušča malezijo poškodovan, saj si mezinec nebi samo izpahnil, kot so sprva mislili, temveč so pri ponovnem ogledu ugotovili, da je celo zlomljen. Kljub temu pa je Elias danes odpeljal 51 krogov in odpeljal le sekundo počasneje od Rossija, čeprav z Yamaho na tem dirkališči še nikoli prej ni nastopil. Le-tega naj bi prvič preizkusili v Sepangu na naslednjih testiranjih, ki bodo na vrsti prihodnji mesec. Ruben Xsaus pa je postal žuljav saj zaradi njegove velikosti mehaniki niso mogli prilagoditi motocikla. Loris Capirossi (Ducati): 2’00.54 Sete Gibernau (Honda): 2’01.325 (61 krogov) Valentino Rossi (Yamaha): 2’01.36 (45) Nicky Hayden (Honda): 2’01.68 (99) Alex Barros (Honda): 2’01.90 (10) Max Biaggi (Honda): 2’01.91 (83) Colin Edwards (Yamaha): 2'01.93 (43) Marco Melandri (Honda): 2’02.1 (66) Troy Bayliss (Honda): 2’02.69 (67) Šinja Nakano (Kawasaki): 2’02.7 (34) Toni Elías (Yamaha); 2’02.80 (51) Makoto Tamada (Honda): 2’02.8 (73) Alex Hofmann (Kawasaki): 2’03.7 (48) Rubén Xaus (Yamaha): 2’04.00 (52)
Petzl Objavljeno Januar 25, 2005 Opozori Objavljeno Januar 25, 2005 (popravljeno) :OK: , zgleda da bo letosnja sezona zelo zanimiva, vendar mislim da honda se skriva svoje "zelezo" v ognju, upejmo da bomo spremlal boj za prvaka do zadnje dirke :yea2: Popravljeno Januar 25, 2005. Popravil Langus
bOnZy Objavljeno Januar 25, 2005 Opozori Objavljeno Januar 25, 2005 pomoje vsi zaenkrat skrivajo svoje zelezo v ognju ;) :P jest letos racunam s5 na Yamaho + rossi = dream team :P :yea1: :worship: :yea2: :naughty: :OK:
Jure007 Objavljeno Januar 26, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 26, 2005 Testiranja Sepang 25.1.2005 Evo še od včeri mal, da se nagledate :grim
DESMOSEIDICI Objavljeno Januar 26, 2005 Opozori Objavljeno Januar 26, 2005 joooj jurck kaj bi mi brez tebe :D a honda bo zdej mela 4 ekipe ne, camel repsol telefonica konica minolta pa pr konici minolti bo vozu tamada ne,kdo bo pa drugi voznik
Erik Objavljeno Januar 26, 2005 Opozori Objavljeno Januar 26, 2005 So se kr visoko spravli za slikanje :D
pogi Objavljeno Januar 26, 2005 Opozori Objavljeno Januar 26, 2005 kot kaže je letošnji Ducati gp5 glede na čase testirana res najbolša mašina :OK: :OK: upam da bomo letos v ospredju vidl tud Capirossija in Checo, upam da bo svoje pokazu tud Biaggi :worship: :OK:
Gionni Objavljeno Januar 26, 2005 Opozori Objavljeno Januar 26, 2005 joooj jurck kaj bi mi brez tebe :D a honda bo zdej mela 4 ekipe ne, camel repsol telefonica konica minolta pa pr konici minolti bo vozu tamada ne,kdo bo pa drugi voznik ← Konica Minolta Honda bo imela samo enega voznika - "one-rider team" (Makoto Tamada) Kaj več o tem: klik! :yea1:
pinjas Objavljeno Januar 26, 2005 Opozori Objavljeno Januar 26, 2005 letos bo res zanimivo. komaj čakam. tudi lani so testi kazali na to da je honda najhitrejša, v dirkah pa je rossi pokazal da hitros ni vse, najpomembnejša reč je konstantnost. letos so se vsi motorji močno izbolšali, seveda bo honda na prvem mestu kar se tiče motorja. najmočnejši je seveda ducati, ki letos z bridgestone gumami dela fenomanalno, sam bridgestone so se lani pokazale na nakaterih stezan izjemno , na nekaterih pa porazno zato ne stavit prevečna ducatija. sam pa držim za rossija, tud ducati mi je ušeč, predvsem pa kawasaky ( čepšrav vem da nima šans)
BONO Objavljeno Januar 26, 2005 Opozori Objavljeno Januar 26, 2005 Pri Hondi so odslovili Doohana. Mogoče je preveč na glas hvalil Rossija. Bi pa z veseljem ponovno zaposlili drugega Avstralca: J. Burgessa!
Gionni Objavljeno Januar 27, 2005 Opozori Objavljeno Januar 27, 2005 Xaus pays for blistering pace of Yamaha :lol1: (Xaus ima težave s svojo velikostjo. Yamaha M1 je manjša od Ducatija, ki ga je vozil prejšnjo sezono in posledica so žulji, ki jih je dobil Xaus pri vožnji z M1.) Kako visok pa potem je Xaus, da ga M1 tk žuli? Sam še nisem zasledil, da bi kdorkoli imel podobne težave. Sam ta stvar mora pa bit zelo nadležna. :wacko:
Godspeed Objavljeno Januar 27, 2005 Opozori Objavljeno Januar 27, 2005 Tudi Colin Edwards je imel po prvih testih Yamahe M1 enake probleme, ožuljeno sedalo. Uh, kakšna muka mora bit 10 urni polet iz Malezije v Španijo, če maš rit kot pavijan :kva2:
Roman Objavljeno Januar 27, 2005 Opozori Objavljeno Januar 27, 2005 Tudi Colin Edwards je imel po prvih testih Yamahe M1 enake probleme, ožuljeno sedalo. Uh, kakšna muka mora bit 10 urni polet iz Malezije v Španijo, če maš rit kot pavijan :kva2: ← Potem pa ni problem v velikosti, ker ima Katrašnikova Tina Edwardsov kombinezon, pa ga komaj spravi nase - se pravi da ne gre za kakšnega +180 možakarja.
DESMOSEIDICI Objavljeno Januar 28, 2005 Opozori Objavljeno Januar 28, 2005 kokr jest vem ma colin edwards 177cm al kok velk za dirkaca,majhn v normalnem zivlenju :D pa tale Capirosi je vedno v na treningih tko hitr,pol med tekmo pa nevem kr zgublja pozicije,ne zna zmagat ce mene vprasas
Geiger Sturzflug Objavljeno Januar 28, 2005 Opozori Objavljeno Januar 28, 2005 Colin & Rossi test: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/...28727_63036.wmv Colin: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/...28699_41867.wmv Rossi: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/...28734_99605.wmv Gibernau: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/...28769_39725.wmv Bayliss: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/...28710_13903.wmv Nicky: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/...28695_79066.wmv Biaggi: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/...28749_47398.wmv Capirossi: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/...28717_54516.wmv Xaus: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/...28683_67825.wmv Hofmann: http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/...28692_74423.wmv
DESMOSEIDICI Objavljeno Januar 29, 2005 Opozori Objavljeno Januar 29, 2005 Geiger Sturzflug s kje si ti a se se kdo strinja da ga povabmo na pir
Jure007 Objavljeno Januar 30, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2005 HRC se po petnajstih letih razhaja z Doohanom!! Kot je bilo slišati v nekih avstralskih novicah, naj bi se HRC Honda in petkratni svetovni prvak, Mick Doohan, po petnajstih letih razšla in prekinila pogodbo o sodelovanju. Doohan je po težkem padcu in ko je leta 1999 tudi zaključil kariero, pri HRC delal kot svetovalec. Sodeloval je tudi z Rossijem ter mu z nasveti in izkušnjami pomagal, da je zrasel v nepremagljivega šampiona, z njegovim odhodom k Yamahi pa se je Doohan ukvarjal predvsem z Nickyem Haydnom. Razlogi za odhod Doohana za zdaj ostajajo skrivnost, govori pa se, da se Doohan razhaja s Hondo predvsem zaradi prihoda Maxa Biaggija, s katerim se nista najbolje razumela nikoli. Poleg tega pa hondinim managerjem ni bilo všeč, ko je Doohan nekoč Rossija proglasil za najboljšega dirkača vseh časov. Tako se, kot vse kaže, znova zaključuje neko obdobje v svetu svetovnega motociklizma...
Jure007 Objavljeno Januar 30, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2005 pa pr konici minolti bo vozu tamada ne,kdo bo pa drugi voznik ← Mislm da bo Tamada edini voznik.... :hmm:
Gionni Objavljeno Januar 30, 2005 Opozori Objavljeno Januar 30, 2005 Mislm da bo Tamada edini voznik.... :hmm: ← prav misliš, ker se to že ve :lol:
IBA Objavljeno Januar 31, 2005 Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 (popravljeno) Evo novi suzuki Popravljeno Januar 31, 2005. Popravil IBA
Dave Objavljeno Januar 31, 2005 Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 Geiger Sturzflug s kje si ti a se se kdo strinja da ga povabmo na pir ← ... samo po zakonu ti se ne smes piti alkohola... :slap:
Jure007 Objavljeno Januar 31, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 Evo novi suzuki ← Lep je, lep :OK: Samo upam, da bo tudi hiter, da bojo še bolj zanimive dirke.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se