Skoči na vsebino

MotoGP 2005


Jure007

Priporočene objave

Ja letos bo kr zanimivo :) čeprov največ bo povedala prva dirka, o tem kdo je hiter in kdo počasen :D

Zame je še vedno Rossi doktor prot ostalim voznikom, pa Xaus mi je tud ful dobr voznik, sploh če se ga spomnim iz časov ko je vozil v SBK :yea2:

Tud Melandri je dobr, sam prevečkrat se mu zgodi napaka in odstop med dirko :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jeeeeeeeeeeeeeee :yea2: :yea2: :yea1: :yea1: :yea2: :yea1:

da vam povem jest sm naviju za repsola ze odkar je bil doohan not pa za biaggija odkar vem zase,in zdej sta skp jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

za Ducatija sm pa naviju ze v superbiku tko da sm tut v gpju zanga,to leto bo prov moje :OK:

kok mamjo gp-ji kep zvok,se posebi ducati pa yamaha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ducati in Loris Capirossi v zagonu... celo z rekordom steze

Loris Capirossi in Ducati sta na letošnjih prvih skupnih testiranjih vsekakor razred zase. Za konec je Loris s časom 2'00.54 celo postavil rekord malezijskega dirkališča, kar je več kot sekundo hitreje, kot je krog odpeljal Valentino Rossi na lanskih kvalifikacijah. Očitno je kombinacija Ducati-Bridgestone zadetek v polno.

Drugi Ducatijev voznik, Checa je tudi danes ostal v postelji.

Kot je povedal Capirossi, so pri Ducatiju predvsem preizkušali nastavitve vzmetenja ter gume, izpostavil pa je tudi najnovejšo tehnično inovacijo pri Ducatiju - šasijo, ki naj bi se odlično odrezala ter zadnje vilice. Vendar pa Capirossi ostaja na trdnih tleh in opozarja, da so to le testiranja in da jih ne sme zanesti ter da morajo ostati na začrtani poti.

Drugi najhitrejši je bil danes Sete Gibernau, venda z lanskoletno Hondo. Sedaj so tehniki zbrali dovolj podatkov od vseh 7 dirkačev, ki jih bodo sedaj analizirali na Japonskem tem probali prenesti na nastavitve novih dirkalnikov.

Toni Elias kljub prvim napovedim, zapušča malezijo poškodovan, saj si mezinec nebi samo izpahnil, kot so sprva mislili, temveč so pri ponovnem ogledu ugotovili, da je celo zlomljen. Kljub temu pa je Elias danes odpeljal 51 krogov in odpeljal le sekundo počasneje od Rossija, čeprav z Yamaho na tem dirkališči še nikoli prej ni nastopil.

Le-tega naj bi prvič preizkusili v Sepangu na naslednjih testiranjih, ki bodo na vrsti prihodnji mesec. Ruben Xsaus pa je postal žuljav saj zaradi njegove velikosti mehaniki niso mogli prilagoditi motocikla.

Loris Capirossi (Ducati): 2’00.54

Sete Gibernau (Honda): 2’01.325 (61 krogov)

Valentino Rossi (Yamaha): 2’01.36 (45)

Nicky Hayden (Honda): 2’01.68 (99)

Alex Barros (Honda): 2’01.90 (10)

Max Biaggi (Honda): 2’01.91 (83)

Colin Edwards (Yamaha): 2'01.93 (43)

Marco Melandri (Honda): 2’02.1 (66)

Troy Bayliss (Honda): 2’02.69 (67)

Šinja Nakano (Kawasaki): 2’02.7 (34)

Toni Elías (Yamaha); 2’02.80 (51)

Makoto Tamada (Honda): 2’02.8 (73)

Alex Hofmann (Kawasaki): 2’03.7 (48)

Rubén Xaus (Yamaha): 2’04.00 (52)

post-2044-1106682754_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: , zgleda da bo letosnja sezona zelo zanimiva, vendar mislim da honda se skriva svoje "zelezo" v ognju, upejmo da bomo spremlal boj za prvaka do zadnje dirke :yea2:

Popravljeno . Popravil Langus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

joooj jurck kaj bi mi brez tebe :D

a honda bo zdej mela 4 ekipe ne, camel repsol telefonica konica minolta

pa pr konici minolti bo vozu tamada ne,kdo bo pa drugi voznik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot kaže je letošnji Ducati gp5 glede na čase testirana res najbolša mašina :OK: :OK: upam da bomo letos v ospredju vidl tud Capirossija in Checo, upam da bo svoje pokazu tud Biaggi :worship: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

joooj jurck kaj  bi mi brez tebe :D

a honda bo zdej mela 4 ekipe ne, camel  repsol  telefonica  konica minolta

pa pr konici minolti bo vozu tamada ne,kdo bo pa drugi voznik

Konica Minolta Honda bo imela samo enega voznika - "one-rider team" (Makoto Tamada)

Kaj več o tem: klik! :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letos bo res zanimivo. komaj čakam.

tudi lani so testi kazali na to da je honda najhitrejša, v dirkah pa je rossi pokazal da hitros ni vse, najpomembnejša reč je konstantnost.

letos so se vsi motorji močno izbolšali, seveda bo honda na prvem mestu kar se tiče motorja.

najmočnejši je seveda ducati, ki letos z bridgestone gumami dela fenomanalno, sam bridgestone so se lani pokazale na nakaterih stezan izjemno , na nekaterih pa porazno zato ne stavit prevečna ducatija.

sam pa držim za rossija, tud ducati mi je ušeč, predvsem pa kawasaky ( čepšrav vem da nima šans)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Xaus pays for blistering pace of Yamaha :lol1: (Xaus ima težave s svojo velikostjo. Yamaha M1 je manjša od Ducatija, ki ga je vozil prejšnjo sezono in posledica so žulji, ki jih je dobil Xaus pri vožnji z M1.)

Kako visok pa potem je Xaus, da ga M1 tk žuli? Sam še nisem zasledil, da bi kdorkoli imel podobne težave.

Sam ta stvar mora pa bit zelo nadležna. :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi Colin Edwards je imel po prvih testih Yamahe M1 enake probleme, ožuljeno sedalo.

Uh, kakšna muka mora bit 10 urni polet iz Malezije v Španijo, če maš rit kot pavijan :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi Colin Edwards je imel po prvih testih Yamahe M1 enake probleme, ožuljeno sedalo.

Uh, kakšna muka mora bit 10 urni polet iz Malezije v Španijo, če maš rit kot pavijan :kva2:

Potem pa ni problem v velikosti, ker ima Katrašnikova Tina Edwardsov kombinezon, pa ga komaj spravi nase - se pravi da ne gre za kakšnega +180 možakarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kokr jest vem ma colin edwards 177cm al kok

velk za dirkaca,majhn v normalnem zivlenju :D

pa tale Capirosi je vedno v na treningih tko hitr,pol med tekmo pa nevem kr zgublja pozicije,ne zna zmagat ce mene vprasas

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HRC se po petnajstih letih razhaja z Doohanom!!

Kot je bilo slišati v nekih avstralskih novicah, naj bi se HRC Honda in petkratni svetovni prvak, Mick Doohan, po petnajstih letih razšla in prekinila pogodbo o sodelovanju. Doohan je po težkem padcu in ko je leta 1999 tudi zaključil kariero, pri HRC delal kot svetovalec. Sodeloval je tudi z Rossijem ter mu z nasveti in izkušnjami pomagal, da je zrasel v nepremagljivega šampiona, z njegovim odhodom k Yamahi pa se je Doohan ukvarjal predvsem z Nickyem Haydnom.

Razlogi za odhod Doohana za zdaj ostajajo skrivnost, govori pa se, da se Doohan razhaja s Hondo predvsem zaradi prihoda Maxa Biaggija, s katerim se nista najbolje razumela nikoli. Poleg tega pa hondinim managerjem ni bilo všeč, ko je Doohan nekoč Rossija proglasil za najboljšega dirkača vseh časov.

Tako se, kot vse kaže, znova zaključuje neko obdobje v svetu svetovnega motociklizma...

post-2044-1107102589_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Geiger Sturzflug s kje si ti

a se se kdo strinja da ga povabmo na pir

... samo po zakonu ti se ne smes piti alkohola... :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!