Jure007 Objavljeno November 7, 2005 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2005 Lepo, pa če so to res najnovejše slike, je videz spremenu tut Melandri - tle na slik ni kosmatinos, kot je bil na dirki na stopničkah.
Jure007 Objavljeno November 7, 2005 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2005 Pa še, kot vsako leto, tradicionalna gasilska svetovnih prvakov za slovo.....
P182 Objavljeno November 7, 2005 Opozori Objavljeno November 7, 2005 Lepo, pa če so to res najnovejše slike, je videz spremenu tut Melandri - tle na slik ni kosmatinos, kot je bil na dirki na stopničkah. Melandri se je obril za včerajšno podelitev MotoGP nagrad
The Doc. Objavljeno November 7, 2005 Opozori Objavljeno November 7, 2005 Melandri se je obril za včerajšno podelitev MotoGP nagrad .....matr nč ti ne uide....kdaj je pa zjutri vodo potegnu? :lol1:
SiR Objavljeno November 7, 2005 Opozori Objavljeno November 7, 2005 .....matr nč ti ne uide....kdaj je pa zjutri vodo potegnu? :lol1: takoj po tem, ko je svojo orjaško jahto Ka-ka splavil v kanalizacijo ...
The Doc. Objavljeno November 7, 2005 Opozori Objavljeno November 7, 2005 takoj po tem, ko je svojo orjaško jahto Ka-ka splavil v kanalizacijo ... hehe...sam res .... :D
P182 Objavljeno November 7, 2005 Opozori Objavljeno November 7, 2005 .....matr nč ti ne uide....kdaj je pa zjutri vodo potegnu? :lol1: res si tepec :slap:
ceco Objavljeno November 7, 2005 Opozori Objavljeno November 7, 2005 V Valenciji je potekala predstavitev GRESINI-FORTUNA Honda Ful je luskan motorcek(barva) voznika Melandri/Elias Vrhunsko organizirana ekipa. Dan po koncu sezone imajo že vse umazane podrobnosti (dirkače, sponzorje oz. marija geld) za naslednjo pod kapo.
The Doc. Objavljeno November 7, 2005 Opozori Objavljeno November 7, 2005 res si tepec :slap: jap, in ti? Čoperist? :kva2:
roly Objavljeno November 7, 2005 Opozori Objavljeno November 7, 2005 Če še ni blo ..... Sete drugo leto pri špagetarjih, Checa se jih je pa prenajedu.... vir: Delo ;)
P182 Objavljeno November 7, 2005 Opozori Objavljeno November 7, 2005 jap, in ti? Čoperist? :kva2: motokrosist :naughty:
The Doc. Objavljeno November 7, 2005 Opozori Objavljeno November 7, 2005 motokrosist :naughty: a pro al rekreacijsko?
Jure007 Objavljeno November 7, 2005 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2005 Biaggiju so se vdrla tla pod nogami Camel, ki je tudi osebni sponzor Maxa Biaggija, je od Ponsa zahteval enega od sedežev za Rimljana za prihodnjo sezono in želeno skoraj dobil. Vse se je zapletlo, ko je Biaggi začel javno kritizirati tovarniško Hondo, češ da je glavni krivec za njegovo katastrofalno sezono. Japonci so bili razumljivo užaljeni, zato so Camelu odrekli svoj motocikel za Maxa za prvenstvo 2006. Če se ozremo po moto tržnici, se Mad Maxu ne obeta nič kaj svetla prihodnost. Takoj lahko odmisli Hondo, kar pomeni 7 motociklov v Moto GP, tovarniško Yamaho, Suzuki, Kawasaki in Ducati, ki so že popolnili svoje sedeže. Ostane mu le še privatna Yamaha. Ta opcija bi bila za štirikratnega svetovnega prvaka v četrtlitrskem razredu milo rečeno popolna blamaža, potem ko je bil še v letošnji sezoni Hondin tovarniški dirkač št. 1. Morebiti bo Biaggi na koncu pristal celo v svetovnem superbike prvenstvu. vir: mobisux
Mr.Moto Objavljeno November 7, 2005 Opozori Objavljeno November 7, 2005 Max bi se glede na svoj staž v GPju lahko naučil tudi malo diplomacije, ker so karte za sezono 2006 temeljito premešane in kakor kaže lahko ostane brez.......
<=YaMaHa=> Objavljeno November 7, 2005 Opozori Objavljeno November 7, 2005 Gibernau po 160ih dirkah "samo" 9 zmag??? :eek: Pa a ni ta fant en glavnih v motoGP?Res mu letošnja sezona ni lih ratala sam prejšno leto pa vem da je mel neke hude ambicije...sm mislu da ma kej več zmag :blink: Max je pa itak en bebo :slap: Sploh če gre take zganjat...ma se za nekej več ker je že tolk cajt v motoGP pa ga noben ne šmergla :P
DESMOSEIDICI Objavljeno November 8, 2005 Opozori Objavljeno November 8, 2005 Ja Sete je nekak zazivel leta 2003 k je v roke dubu tovarnisko Hondo.Od takrat naprej 9zmag(pa se prej ena se mi zdi)
P182 Objavljeno November 8, 2005 Opozori Objavljeno November 8, 2005 Gibernau je zaživel z prihodom 4T motorjev ,je mel že prej tovarniško Hondo pa ni blo nč z njim ,na 2T stroju mu je pa uspel zmagat samo 1X v dežju
Foggy Objavljeno November 9, 2005 Opozori Objavljeno November 9, 2005 Je pa tudi to res ko je imel tovarniško hondo imel 2 valjno medtem ko si bile samo 4 valjne kaj vredne. Potem se je preselil k Suzukiju kjer je vozil z Robertsom ki je osvojil naslo v 500ccm LP
P182 Objavljeno November 9, 2005 Opozori Objavljeno November 9, 2005 Je pa tudi to res ko je imel tovarniško hondo imel 2 valjno medtem ko si bile samo 4 valjne kaj vredne. Potem se je preselil k Suzukiju kjer je vozil z Robertsom ki je osvojil naslo v 500ccm LP V letu 98' ve vozil V2 , v l.99' pa V4 ,pa če se ne motm je vozil tudi V4 Yamaho
nekdo Objavljeno November 9, 2005 Opozori Objavljeno November 9, 2005 Statistika Gibernau po različnih sezonah:
pogi Objavljeno November 9, 2005 Opozori Objavljeno November 9, 2005 Prvi jesenski testi za naslednjo sezono v Valencii (odsotna je le Yamaha) 1. Nicky Hayden, Honda 2. Marco Melandri, Honda 3. John Hopkins, Suzuki 4. Casey Stoner, Honda 5. Carlos Checa, Honda 6. Sete Gibernau, Ducati 7. Daniel Pedrosa, Honda 8. Toni Elías, Honda 9. James Ellison, Ducati 10. Roberto Rolfo, Ducati 11. Nobuatsu Aoki, Suzuki 12. Olivier Jacque, Kawasaki 13. Chris Vermeulen, Suzuki 14. Randy De Puniet, Kawasaki 15. Loris Capirossi, Ducati Menda ima Pedrosa kar nekaj težav s svojo višino saj ne doseže z obema nogama do tal :) :slap: :slap: Biaggi je pa kot kaže res končal z GPjem <_< :hmm: slike: Sete in Pedrosa .)
<=YaMaHa=> Objavljeno November 9, 2005 Opozori Objavljeno November 9, 2005 Matr sam ma ta Gibernau nihanja v formi...1 sezono 5,nasledno 15 pol spet 4 al ker...mal neuravnovešn tale tip .) Pa kaj naj bi to pomenil k ma prve 4 sezone če se ne motim samo 1 štart na tekmah zabeležen??? Drgač se pa človk kar mal zamisli ko zagleda tega Pedroso :glare: Sem ga zanč po TV gledu!Tip za glavo manjši od vseh najmanjših pa vse skup ga ni nč skup...sej za dirke je varetn to fajn ker ma manj kil kot sotekmovalci sam vse ma neke meje no .)
nekdo Objavljeno November 9, 2005 Opozori Objavljeno November 9, 2005 (popravljeno) z manj kilam pedrosa težje prelaga motor iz ovinka u ovinek, ker je pa tok mejhn ma na bremzanju manj upora k se dvigne in posledično daljšo zavorno pot :P za dirkat je najbolj bit nekam srednjah mer, ne primer 180cm višine pa 70 kilogramov je kr dobra teža za dirkača IMO Gibernau ma tok mav štartov u te prvah sezonah ker je bil wildcard in je nastopu sam na en dirk u sezon. Popravljeno November 9, 2005. Popravil nekdo
_đuro_ Objavljeno November 10, 2005 Opozori Objavljeno November 10, 2005 hm... nebi se glih strinjal s tabo o tej teoriji z daljšo zavorno potjo! Čim manjša je skupna masa(motor+voznik) krajša bo zavorna pot .) Pomoje pa na zavorno pot bol vplivas masa ko pa uopr vetra!
<=YaMaHa=> Objavljeno November 10, 2005 Opozori Objavljeno November 10, 2005 Ja no...če je fizično dovolj močn bo lih tako prelagu motor z ovinka v ovink pa tut če je manjši,za zavirnaje se pa tut jst nebi strnju ker je masa res pomembenjša od tega upora-manjšo maso bodo iste bremze prej ustavle kt večjo .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se