Brrrm Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 Pretiravaš. Poskušaj z 79 km/h. Celih 3,9 % hitreje. .)
Jurij Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 qrc, ziher je ziher... ka pa vem če mi mal števc laže (skače mal gori-doli :glare: ) pa zdej k mam zimske gor, je profil mal večji-->obseg kolesa večji in z obratom prevozi daljšo pot, kot z letnimi gumami-->pa polžek še malo zlaže, pa hitr dobim prisrčke od MNZ.. :wacko:
HHV Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 Uf, kakšen halo! Za nazaj se gredo neke amnestije, a tu pa ne morejo najprej obravnavati tiste najhujše kršitve? Ja seveda, v času informatike, je to verjetno res problem. In 1033 primerov je tistih, ki so kršili do 20 km/h. In 178 z večjo kršitvijo (15%). V naslednjih navedbah je korak po 10 km/h, a pri najnižji pa za 20 km/h. Ali bi se sicer pokazalo, da je velika večina prekoračila le za borih 5km/h in bi poročilo ne bilo več tako udarno??? Policijska statistika je pa res veda zase. Sem že nekajkrat ugotavljal! In Polž, ti si izgleda navaden lažnivc! Tadeja s policije je lepo napisala, da za policijo postavitev opozorilnih tabel ni bila nikoli sporna. Ti, ti novinarji ti! :grrr
Insallah Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 In Polž, ti si izgleda navaden lažnivc! Tadeja s policije je lepo napisala, da za policijo postavitev opozorilnih tabel ni bila nikoli sporna. Ti, ti novinarji ti! :grrr ← Ja za policjo ni bila postavitev tabel nikoli sporna. :grrr Le da za table niso bili "zainteresirani" ali pa se s postavitvijo table "načeloma ne strinjamo" ali pa bi bila takšna tabla "pri nas še preuranjena". Spet smo novinarji nekaj narobe razumeli. :fight2: Še dobro, da imam v rokah dokument. :fight2: :angry:
Foggy Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 To je DARSov hec za gledanje kolon. Vem za dve kameri. Ena je ta, na Trojanah, druga je pa na zgornjem delu Črnega Kala. Ko se pelješ proti morju in greš mimo kamnoloma in je potem desni ovinek, ki zavije v levega in zopet desno in prideš na ravnino, ki se končuje s prehodom za pešce in omejitvijo 60 km/h in nato gre v levi ovinek, ki se spušča v tisti 300° desni ovinek, kjer imajo kamioni omejitev 30 km/h. No tam, na koncu tiste ravnine, ki se končuje s prehodom za pešce, v bistvu v njenem podaljšku, je drog, na katerem je DARSova kamera. ← Omenjena kamera na Črnem Kalu je res namenjena za opazovanje prometa, uporablja jo pa AMZS, povedano od kolega ki je tam zaposlen...tako da lahko marsikaj vanjo pokažete in vas ne bodo kaznovali... LP
HHV Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 Omenjena kamera na Črnem Kalu je res namenjena za opazovanje prometa, uporablja jo pa AMZS, povedano od kolega ki je tam zaposlen...tako da lahko marsikaj vanjo pokažete in vas ne bodo kaznovali... LP ← Ta narlepše primerke bi pa le lahko objavili. Tako za hec in dobro voljo. :D
urqlle Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 Evo ravnokar blo na televiziji, celoten avtocestni križ bo imel 18 škatč in 4 radarje, ki jih bo do menjeval
Hanzi Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 svetilna tabla z omejitvijo hitrosti na 80kmh,je pred radarjem ,ne pa za njemu ← Zakaj si si ti tak nickname izbral O:-) pejt si še enkrat pogledat :devil:
urqlle Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 Več kot tisoč kršiteljev v enem tednu delovanja radaraja, rekorder z 211km/h :cry:
Hanzi Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 Ne morem več urejat: pravzaprav imaš prav, zato pa sem mislil da je tam že 80 omejitev in ne 100 zdaj pa izvem da to velja šele od sredine tunela naprej :o
Robert Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 (popravljeno) Si bo treba tablice pošpricat, kajti slikice, ki so nejasne, izločijo :D Pozdrav od Roberta Popravljeno Marec 22, 2005. Popravil Robert
<=YaMaHa=> Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 Robert...maš mogoče kakšen poseben sprej k slikco na radarju nardijo nejasno,ko te poljac ustav pa se v njegovi glavi nenadoma slika zbistri??? K kazni za te pizdarije+5k za novo tablco pa ne mislim dajat...sicer pa po drugi strani še zmer cenej kot nabasat na radar .)
Robert Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 (popravljeno) Robert...maš mogoče kakšen poseben sprej k slikco na radarju nardijo nejasno,ko te poljac ustav pa se v njegovi glavi nenadoma slika zbistri??? K kazni za te pizdarije+5k za novo tablco pa ne mislim dajat...sicer pa po drugi strani še zmer cenej kot nabasat na radar .) ← Sem bol za štos napisal, ker za te stvaro so baje velike kazni. Hecno je pa blo, ko sem "Lamburginija" v Monaku slikal in tablice na sliki ni blo videt, medtem ko je bila na oko čisto normalno vidna. In ko sem danes na televiziji slišal, da nejasne slike odstranjujejo, sem se pač spomnil na sliko tega "Lamburginija". :D Pozdrav od Roberta Popravljeno Marec 22, 2005. Popravil Robert
Godfather Objavljeno Marec 23, 2005 Opozori Objavljeno Marec 23, 2005 (popravljeno) QUOTE(SLEPEC @ 22 Mar 2005 @ 06:35) svetilna tabla z omejitvijo hitrosti na 80kmh,je pred radarjem ,ne pa za njemu Zakaj si si ti tak nickname izbral O:-) pejt si še enkrat pogledat :devil: ← Hanzi tokrat ima Slepec prav sem se včeraj peljal tam mimo in svetlobna tabla 80 je enih 10-20m pred radarjem tako da :hmm: LP Popravljeno Marec 23, 2005. Popravil v-strom 650
Brrrm Objavljeno Marec 23, 2005 Opozori Objavljeno Marec 23, 2005 To je že skozi tako, da je svetleči prometni znak pred škatljico z radarjem. Vendar, radar verjetno tipa na področje, ki je pred tem svetlečim prometnim znakom. Zato ni bistveno, kje stoji radar, temveč je bistveno, kje leži polje, v katerem vidi. In, tudi svetleči prometni znak je prometni znak. Vsaj naj bi bil. Ker, kadar na kakšnem semaforju ponoči utripa rumena luč in je na vrh semaforja nabit prometni znak o prednostni ali neprednostni cesti, ki tudi sveti, potem velja. In tudi v tunelih so svetleči se prometni znaki, ki menjajo številke o dovoljeni hitrosti in tudi veljajo. Zato je to: Na delu ceste, kjer hitrost meri stacionarni merilnik hitrosti, je veljavna omejitev hitrosti 100 km/h. Znak za omejitev hitrosti na 100 km/h stoji več kot 500 metrov pred točko meritve. Neposredno na mestu meritev stacionarnega merilnika hitrosti stoji znak spreminjajoče se vsebine, na katerem se občasno pojavi omejitev hitrosti 80 km/h. Gre zgolj za svetlobno opozorilno tablo, ki voznike opozarja, da se približujejo prometnemu znaku za omejitev hitrosti na 80 km/h, ki pa je postavljena v sredini predora zaradi razcepa cest za smer vzhod (Dolenjska) in zahod (Primorska, Gorenjska). Ta prometni znak pa stoji za stacionarnim radarjem, zato je veljavna omejitev hitrosti na točki merjenja stacionarnega radarja 100 km/h. pojasnilo policijsko v tem delu nestrokovno napisano. Zato kot davkoplačevalec zahtevam, da se policaju, ki je to zapisal, za mesec marec zaradi nesposobnosti odvzame dodatek za uspešnost, če imajo kaj takega in to prejema in je več kot 0,7.
Jurij Objavljeno Marec 23, 2005 Opozori Objavljeno Marec 23, 2005 da je še bolj ironično-verjetno je bil to kak "pooblaščenec za odnose z javnostmi..."
Jure007 Objavljeno Marec 23, 2005 Opozori Objavljeno Marec 23, 2005 Zanimiv članek sem našel od Mag. Aleša Lisaca, sicer direktorja nekega marketinškega podjetja: Prepis članka: Zakaj se je 1211 voznikov ujelo na stacionarni radar? Policaji in mediji so presenečeni. Menda zato, ker naj bi o teh radarjih vsi že vse vedeli. Kako je mogoče, da se je kdo ujel, če pa je policija o teh radarjih obvestila javnost? Gospodje novinarji in policaji, kje pa živite? Kaj mislite, da tisto, o čemer govorite v medijih, ljudi sploh zanima? Mislite, da vaše novice kdo opazi, si jih zapomni? Novinarji živijo v podobni zmoti kot mnogi podjetniki. Mislijo, da njihovo pisanje zanima veliko ljudi. Prepričani so, da vsa Slovenija razmišlja prav o njihovem članku. Resnica je drugačna. Povprečen bralec dnevnega časopisa ne prebere niti pet od dvestotih člankov, ki so objavljeni v časopisu, na katerega je naročen. Večino dnevnih novic, ki jih vidimo na TV, pozabimo že v nekaj sekundah. Ljudje imamo v glavi čip, ki izloča vse za nas trenutno nebistvene informacije. Nebistvenih informacij ne opazimo. Predvsem ne opazimo ničesar, kar bi se lahko imenovalo PREVENTIVA. In opozorila pred radarji so preventiva. Ljudje opazimo nekaj samo takrat, kadar imamo problem
Thundercat Objavljeno Marec 23, 2005 Opozori Objavljeno Marec 23, 2005 mogoče je tudi kak turist prišponal 160+ tam...kako pa to potem rešujejo....
Gregs Objavljeno Marec 23, 2005 Opozori Objavljeno Marec 23, 2005 Ljudje opazimo nekaj samo takrat, kadar imamo problem ... to je na žalost zelo resnično... na vseh področjih... umetnost pa je to dojeti in odpraviti vzrok pred problemom... :worship:
urqlle Objavljeno Marec 24, 2005 Opozori Objavljeno Marec 24, 2005 dejte mi povedat, a mojo ti beli kangoo-ji montiran radar v obe strani?
DenisR Objavljeno Marec 24, 2005 Opozori Objavljeno Marec 24, 2005 dejte mi povedat, a mojo ti beli kangoo-ji montiran radar v obe strani? ← Nimajo moniranega v obe smeri... merijo pa lahko v obe. Ima multinova sistem.. .torej enako kot na belih golfih. Torej, ce je z zadkom obrnjen proti tebi ti hitrost izmeri okrog 2-3 m prej oz. 2-3 metre za, ce je obrnjen s sprednjim delom v smeri voznje.
pupa Objavljeno Marec 24, 2005 Opozori Objavljeno Marec 24, 2005 Ne vem če je pravi naslov za tale prispevek, samo jaz ga bom kar sem nalimala: V ponedeljek, 14. marca 2005, je na avtocestnem obroču okoli Ljubljane, pri predoru Golovec, pričel z delovanjem prvi stacionarni radar za merjenje hitrosti. Lokacija ni bila izbrana naključno. Na tem odseku ceste sta lani v 53 prometnih nesrečah umrli 2 osebi, 13 pa jih je bilo telesno poąkodovanih. Glede na dejstvo, da sta bila stacionarni merilnik ter njegova lokacija podrobno predstavljena javnosti na novinarski konferenci, 3. marca 2005, in glede na to, da so mediji voznikom prenesli informacije o začetku delovanja radarja, je policija pričakovala, da večjega ątevila krąitev ne bo ugotovila. Kljub omenjeni predstavitvi lokacije in posledic, je policija v enem tednu delovanja ugotovila 1211 prekoračitev hitrosti: - do 20 km/h: 1033 - od 20 - 30 km/h: 123 - od 30 - 40 km/h: 27 - od 40 - 50 km/h: 16 - več kot 50 km/h: 12 Najviąja izmerjena hitrost je bila 211 km/h. Zaradi navedenega je policija spremenila organizacijo dela v Specializirani enoti za nadzor prometa, saj policista, ki sta določena za administrativno obdelavo krąitev, zaradi velikega ątevila krąitev v preteklem tednu vsega dela nista zmogla, zato je bilo z danaąnjim dnem vključeno dodatno ątevilo policistov. Skrb vzbujajoče je tudi dejstvo, da ątevilnih voznikov niti podatki o zgostitvah prometnih nesreč na tem odseku, niti vsem javno znani podatki o lokaciji merilnika in datumu začetka delovanja, niso prepričali, da bi hitrost prilagodili veljavnim omejitvam. 1211 prekoračitev hitrosti zgolj v enem tednu je več kot zgovoren dokaz, da je stopnja upoątevanja prometnih predpisov v Sloveniji ąe vedno na nizki ravni. V tem tednu je policija prejela kar nekaj vpraąanj, povezanih z delovanjem stacionarnega radarja, na katera ob tej priliki tudi odgovarjamo: Veljavna omejitev hitrosti na mestu merjenja stacionarnega merilnika Na delu ceste, kjer hitrost meri stacionarni merilnik hitrosti, je veljavna omejitev hitrosti 100 km/h. Znak za omejitev hitrosti na 100 km/h stoji več kot 500 metrov pred točko meritve. Neposredno na mestu meritev stacionarnega merilnika hitrosti stoji znak spreminjajoče se vsebine, na katerem se občasno pojavi omejitev hitrosti 80 km/h. Gre zgolj za svetlobno opozorilno tablo, ki voznike opozarja, da se pribliľujejo prometnemu znaku za omejitev hitrosti na 80 km/h, ki pa je postavljena v sredini predora zaradi razcepa cest za smer vzhod (Dolenjska) in zahod (Primorska, Gorenjska). Ta prometni znak pa stoji za stacionarnim radarjem, zato je veljavna omejitev hitrosti na točki merjenja stacionarnega radarja 100 km/h. Obvestilna tabla za opozarjanje o izvajanju stacionarnih meritev hitrosti Načelno staliąče Policije glede opozarjanja z obvestilnimi tablami za meritve hitrosti je nespremenjeno. Postavitev opozorilnih tabel nikoli ni bila sporna. Upravljavci cest jih lahko v skladu z določili Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah ter na podlagi lastnih strokovnih ocen postavijo na mesto, kjer menijo, da bi bile učinkovite in koristne. Ukrepanje zoper krąitve, pri katerih bo na enem posnetku več vozil in ne bo jasno, kdo je prekoračil hitrost Kot verodostojne posnetke krąitev na podlagi katerih bo policija pričela postopke ugotavljanja odgovornosti, se bodo upoątevali zgolj tisti, ki bodo popolnoma, nedvoumno in jasno dokazovali krąitev konkretnega vozila. Vsi drugi posnetki bodo selekcionirani. Vir: Policija -------------------- In malo računice: Torej: - do 20 km/h: 1033 x 10.000 = 10.330.000 SIT - od 20 - 30 km/h: 123 x 20.000 = 2.460.000 SIT - od 30 - 40 km/h: 27 x 30.000 = 810.000 SIT - od 40 - 50 km/h: 16 x 40.000 = 640.000 SIT - več kot 50 km/h: 12 x 60.000 = 720.000 SIT Skupaj 14.960.000 SIT
GorazdH Objavljeno Marec 24, 2005 Opozori Objavljeno Marec 24, 2005 (popravljeno) in to v enem tednu...pomnožite to z 52 kolikor je tednov in pade ven številka za bančni rop... 777.920.000 SIT !!! če si zamislimo, koliko teh škatel bodo postavli po avtocesti so to take bajne vsote, da se mi kar vrti... :wacko: Popravljeno Marec 24, 2005. Popravil GorazdH
APAČI Objavljeno Marec 24, 2005 Opozori Objavljeno Marec 24, 2005 Smrt inkasantom, svoboda narodu!!!!! :SS :SS :SS :SS :krneki:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se