Skoči na vsebino

Najbolj ugoden čas za nakup rabljenega motorja


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Pa še to me zanima kako je z motorji uvoženimi iz EU :?  ker za avtomobile se ve da majo vsi kilometre nazaj prevrtene vsaj za polovico ali več  :BUA:  verjetno je pa z motorji isto  :BUA:

nismo vsi uvažal motorje iz EU z namenom vrtenja kilometrov nazaj :angry:

vsaj jaz zase vem da ne ;)

verjetno pa jih je kar nekaj (tako kot pri avtomobilih), ki so to počeli :BUA:

edited: se strinjam z letečim glede zasičenosti trga

Popravljeno . Popravil misty
Objavljeno

Glede vrtenja kilometrov na uvoženih motorjih so to sam nabijanja, vrtenja ni nič več kot pri strojih kupljenih pri nas, nikdar ne bi kupil rabljenega motorja od ''handlerja''. Njihov sistem je pač kupit poceni motor z veliko km jih zvrteti nazaj in dražje prodat, to se res malo bolj pozna na cenah iz EU kjer cena glede na kilometražo strmo pada. Sam ne metat vse v isti koš, pa tud če se malo zastopiš te ne bodo nategnil, razen če si bukav.

Glede Misty-evega motorja ki ga prodaja........... če kdo dobi pri nas tak motor za tako ceno svaka mu čast. Sam mišljenje pri nas je bolj take sorte da kupec namesto da kupi vzdrževan motor z novimi gumami, redno servisiran....itd bo raje za 50jurjev manj kupil eno drvarnico in potem nanjo zmetal še 150 jurjev da ga bo spravil v normalno stanje pač ker bo v štartu prišparal tistih 50 prešernov :? res huda ekonomija.

Objavljeno

No ti ta leteči!

Lahko pa se zmenva pa greva pogledat dva BMW-ja - za primer avto ker jih dobro poznam, k mata eden realnih 100 000 km drug pa realnih 400 000km zvrtenih na 126 823km pa me zanima če BO TVOJE IZURJENO OKO - KER NISI BUTELJ A NE :angry: prepoznalo razliko!!! :fight2:

PA TI POVEM DA JE NE BO :kva2:

...pa brez zamere... .)

Objavljeno

Malo si falil forum ker nismo na avtomobilizem.com če boš bolj podrobno prebral moj post boš videl da je bilo govora o motorjih, za avto pa ne vem nimam prav dosti posla z njimi. Sploh pa avto nekega trgovskega potnika ki naredi vsak dan po 400km je na zunaj čist OK za videt kljub kilometraži, saj avto nima prav veliko let.

Za take kot si ti pa je najbolje kupit nov motor pa nimaš kej cagat k majhen froc kolko so bli kilometri nazaj vrteni in koliko ne.

Tole je moj četrti motor in le eden je bil dosedaj nov, naredil sem en lep kup kilometrov z njimi jih tudi vse sam servisiral in popravljal po kakih razbijanjih. Tak da mi verjemi da bi se blo treba fajn potrudit da me nekdo nategne za 20 000km ali da mi proda razbit motor.

Tile ''handlerji'' kupujejo motorje s precej kilometraže (recimo nad 60 000km) kajti cena je včasih prav smešno nizka v Nemčiji in jih potem vrtijo na 10-20000 pa ne mi rečt da se ne bo vidlo, lepo te prosim.

LP

Objavljeno

ma kaj nismo že malo v :topic: zašli?

Objavljeno

En mejčkn pa res :P

Objavljeno
A ga še nisi prodal,tebe poznajo, motor pa ne-ali kaj si delal njim

Drugi dan, po tem ko sem naredil 22.000 km, sem izklopil stevec, potem sem originalne gume zamenjal z lesenimi, da se ne bi izstrosile, s fleksarco pa sem pobrusil tacke.

Padel sem vsaj sedemkrat od tega sem se trikrat zabil v kamnito steno - zamenjal sem vse dele na motorju razen sprednjega ventilcka. Seveda sem uporabil samo neoriginalne dele, vecino sem pobral iz bladzotovega golfa.

Ko sem bil ze pri tem sem se dal Tomazu v elisi 150.000 sit zato, da mi je ponaredil servisno knjizico.

Motor je seveda povsem po nakljucju se v garanciji. Pri 22.000 km, pa tudi verjetno ne bi igralo nobene vloge, ce bi motor navijal, dokler bi zgledno skrbel zanj. Pa se manjsi nauk - Hornete ni ravno treba ozemat zato da razvije moc/navor, za razliko od npr. (povsem nakljucno izbran motor) fz6.

Tisti, ki bi ga to zares zanimalo, bi si lahko ogledal v kaksni meri je raztegnjena ketna (prakticno nic), v kaksni meri so izrabljene zavorne ploscice (na prejsnjem servisu me je Borut vprasal ce jest sploh kdaj bremzam), itd itd. Sanjanje o tem da je vprasanje kako sem delal z motorjem, pa bi verjetno najprej moral podkrepit s kako konkretno situacijo, oziroma bi si ga moral vsaj ogledat preden bi zacel filozofirat.

Objavljeno

Najboljše je kupiti novi motor, ampak kaj ko za novega ni denarja. Na slo. moto sceni se prodaja lepo št. motorčkov, nekaterih jih dajo v oglas, ker so se zmotili in so mislili, da je oglas z sliko, kao ena galerija motorčkov. TAkih motorčkov je največ tam starih malo več kot mesec dni, in potem mislijo, da dobijo več, kot so dali za novga. NE rečem, da vsi, ampak posamezniki, ki jih bilo to poletje kar nekaj :grrr .

Nedvomno pa velja biti pri nakupu rabljenega motorja zelo previden, saj motorja ne kupuješ vsak dan, kot kruh, ter marsikomu je to prigarani denar!

Če si začetnik, da kupuješ prvi motor je dobro vzeti ljudi, ki se vsaj malo razumejo na motorje oz. so že kdaj meli opravka z motorji. Pisano pravilo: več glav-več zna!

Veliko sreče vsem, ki kupujete ali prodajate svoje jeklene konjičke!!

lp. Ventil

Objavljeno

jap ksnga strica k je motorist ze kr neki cajta pa k SAM servisira svoj motor... ja to je the stuff za sabo k gres kupvt motor :lol1:

peace!

Objavljeno
Drugi dan, po tem ko sem naredil 22.000 km, sem izklopil stevec, potem sem originalne gume zamenjal z lesenimi, da se ne bi izstrosile, s fleksarco pa sem pobrusil tacke.

Ja sedaj si saj po pravici napisal,na tleh je pa sigurno bil ,ker sem te jaz videl,drugo me pa ne zanima :P

Objavljeno
Ja sedaj si saj po pravici napisal,na tleh je pa sigurno bil ,ker sem te jaz videl,drugo me pa ne zanima :P

:topic: , but still:

valjda da na tleh, jst še - razn krosle pa kaskaderjev (skoki na 100 metrov) - nism vidu motora, ka bi po lufti vozu :D

:yea2:

Objavljeno
valjda da na tleh, jst še - razn krosle pa kaskaderjev (skoki na 100 metrov) - nism vidu motora, ka bi po lufti vozu biggrin.gif

Če se ne motim si to ti tudi videl :OK:

Objavljeno

se pocasi razgrinja cas kislih kumaric? ali skisanih mozganov?! :devil:

:lol1: folk, kar tako naprej, potrebujem nekaj, da me spravi v smeh. :grrr

Objavljeno

@Curi: Sem cakal, da se bos oglasil, ja. Zelo me mika, da bi o najinih pogovorih takoj po tem se kaj pisal pa se bom raje vzdrzal, da ohranim iluzijo zasebnosti.

Motor pa je bil absolutno na tleh ja. Pri sunkovitem zaviranju na poligonu sem se ustavil posrek in nisem mogel zadrzat motorja, da ga ne bi polozil. In sem ga. Motor ni padel, ker sem ga drzal celo pot navzdol. Ta dogodek se je tudi koncal brez ene same praske. To je vec motosvetovcev tudi opazilo. Zelo pohvalno je, da skrbis, da ne bi ljudje kupili razsutega motorja, imam pa obcutek, da rahlo pretiravas s svojo skrbjo oz. mislim, da bi bilo bolje ce bi svojo energijo usmerjal v kake cisto taprave natege, ce je to sploh tvoj motiv. Zdi pa se mi, da poskusas narest iz muhe slona bolj zato ker si skodozeljen, kar pa se mi ne zdi ravno najbolj fina lastnost. Seveda se lahko tudi motim.

Ma sej je res brez veze. Vsekakor je boljs, da ljudje za isto ceno kupijo novo, v vseh pogledih inferiorno FZ6, pa bo.

Objavljeno
dokler sm js opazoval cene rabljenih niso nikoli padle, tako da....

razn poleti, takrat je najmanj ponudbe, tako da se prodajajo bl smeti..

Nekateri že pred koncem sezone razmišljajo o naslednji pomladi :D in ne, ko zapade sneg. Ni nujno, da so same smeti, je pa res, da jih je malo.

Objavljeno

Dave ,ko ti en na žulj stopi ,se pa v cuker spremeniš, glede padca, pa ti kar govori neresnico kupcu ,in ne meni

Objavljeno

Prvi motor kupilk v enmu tednu, pa mi je bilo žal, drugega kupoval skoraj pol leta, pa mi ni žal.

Objavljeno
Dave ,ko ti en na žulj stopi ,se pa v cuker spremeniš, glede padca, pa ti kar govori neresnico kupcu ,in ne meni

Dey, curi, ne nabijaj. <_<

Kokr je bilo, je bilo Nič. Zero. Niente. Nada.

Pa nism odvetnik Dave-a, sm bil zraven pač, ko je ne-položil moped. Brezveze.

Objavljeno

Jaz sem tut položil motor na podoben način kot Dave, pa sem skrivil balanco. :blink:

Zgleda, kot da bi se v steno zaletel <_<

Objavljeno
Jaz sem tut položil motor na podoben način kot Dave, pa sem skrivil balanco. :blink:

Zgleda, kot da bi se v steno zaletel  <_<

Si mel smolo pač. :grrr

Moj je odšel raziskovat podrastje, pa yst z njim vred, pa ni blo hujšega. :grim

Objavljeno

Glede na to, da je veliko motorjev že bilo poškodovanih in se jih vsi bojimo, kot hudič križa, je res najbolje, da kupimo nov motor.

Tu se mi pa postavi vprašanje:

Ali so vsi novi motorji z 0 km resnično z 0 km in niso bili nikoli na tleh??? :?

Sam sebi sem že odgovoril, še predno sem napisal to vprašanje.

Poznam konkreten primer, ko je pooblaščen prodajalec posodil nov motor, ki je imel izkloplljen števc oz. ga sploh še ni priklopil ali nevemkaj že naredijo na "nultem" servisu. :? Taisti serviser se je tudi osebno z nekim novim motorjem, prav tako z nepriklopljenim števcem zelo lepo razlimal, da ni bilo nobene plastike več cele, da o tačkah, krmilu, ogledalih... niti ne govorim. Pa se lahko sedaj vprašamo, ali ga je prodal kakemu nič hudega slutečemu poštenjaku, ki je prišel kupit NOV motor.

Glede avtomobilov pa vem osebno, da se prodajajo kot novi tudi avtomobili, ki so bili tudi močno poškodovani. En primer je bil pred leti celo na televiziji.

Karkoli že kupujete novo, vseeno vržite oko na kakšne vitalne dele. .)

Kar se tiče pa motorjev, ki so bili na tleh, pa nas večina dobro ve, da je največji problem okvir, pa vilice, nihajka... Kakorkoli že.... Vem za motor, ki je bil dvakrat na tleh z manevrom "katapulta", pa se brez kakršnihkoli težav vozi, kot da ni bilo nikoli nič. Mehanik je pač zamenjal vse, kar je bilo potrebno in je motor tak, kot mora bit. Pri poškodovanih motorjih je pač problem, da prevelikokrat zmanjka denarja za zamenjavo kosov, pa se potem improvizira. Na žalost je takih preveč.

Ko se odločimo za nakup motorja, se moramo odločiti, za kaj ga bomo uporabljali, zbrati kar se da največ denarja in raje primakniti še 100k, ko najdemo pravega zase, ne pa iskati na račun kvalitete cenejšega.

Menim, da je pravi čas za nakup motorja takrat, ko najdeš točno tak motor, kot ga želiš in imaš dovolj denarja zanj in opremo. Ni pa pomembno, kdaj je to. Če je motor vreden nakupa, ga boš kupil ti ali pa naslednji kupec za tabo. Res pa je, da je kupcev izven sezone manj in imaš zato več možnosti, da si prvi pri ogledu motorja. ... :yea2:

Objavljeno

In kaj te sploh muči.....nekak mi ni čist jasn :? :? :? :? :? :?

Aja....jaz kupim moped samo v primeru,da ga pred mojimi očmi sestavijo DIREKT iz škatle!!!!!....potem pa ga zaklenem s svojo ketno in me čaka,dokler ne zberem dovolj fičnkov za nakup izbranega prevoznega sredstva.

In tako vedno vem,da je INTAKTEN!!!!!!!

Objavljeno
"Najbolj ugoden čas za nakup rabljenega motorja"????

je takrat k maš gnar

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Jaz sem se z idejo za nakup novega mopeda ubadal ene pol leta, potem še tri mesce iskal po netu.

Končno našel eno zadevo v dojčlandu, ki je mega :yea2: . resda ma gor 10K km, ampak ni panike. Prodaja ga uradni servis - glede tistega z navijanjem km nazaj pa ni glih treba spanca zgubljat. :ph34r:

Čez 10 dni ga grem gor gledat (nizkoproračunski frčoplan iz

Brnika rulz - 12K povratna karta z vsemi taksami). :OK:

Upam, da bo vse kul. Pol ga pa samo dol spravim pa IIIIHAAAAAA (okej, homologacija in podobna papirnata sranja ae bo treba zrihtat) :yea2:

Glede ugodnega časa za nakup motorja pa mislim, da en letnik gor al dol – to ne igra neke hude vloge. Pravi cajt za nakup motorja je definitivno posezonski čas al pa tik po novem letu, ko se modelom iz preteklega leta zniža calunga.

Pa še to – moped ni ravne neke spodnje gate, ki jih vržeš proč, če ti niso prav :grim , zato se splača kupit z glavo, ne pa juriš v enem dnevu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!