Skoči na vsebino

Sirija – Jordanija


Desert Soul

Priporočene objave

jap,pozicijska men kr redno crkne (ene 4 sm že zamenjal)

drgač pa bravo khalidu za slike :OK: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ mat: A misliš Madžarke ali mojega kateema? Tekma je napeta, a Madžarke počasi a vztrajno ponovno prevzemajo vodstvo. Hvala Bogu!

Drž'te se.

Madžarke? To je pa nekaj novega?

Ne, mislil sem na izraelski tank, ki je v vodi ob kopališču in ga z takim ponosom razkazujejo turistom . :D :D :D

Ali si bil kaj na plaži, kjer so v glavnem domačini(mislim na tisto ki je nekje od Movenpicka dol)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

desert soul

najprej hvala za odgovor. ne rabim veliko gumbov, rabim pa precej velike - vsaj 5 cm v premeru. stiri bo cisto dovolj, ce so razlicni.

hvala

g.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ mat: A misliš Madžarke ali mojega kateema? Tekma je napeta, a Madžarke počasi a vztrajno ponovno prevzemajo vodstvo. Hvala Bogu!

Tebe bi morale plačevati turistične agencije. Toliko si me zrajcal(pa ne sexualno :) ), da jo bova z ženo verjetno usekala dol, nekje v bližino tebemogoče Egipt, mogoče spet Jordanija.

Kakšne so kaj dnevne in pa nočne temperature ? Berem, da te je prišla obiskat kolegica iz Sharema..... kolilo časa traja prevoz? Bodi dosti nadlegovanja.

Lep pozdrav, ki ima pridih zdrave slovenske foušije.

Popravljeno . Popravil mat
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ mat: tank je potopljen precej južno, že blizu savdske meje. Še nisem šel do njega, a verjetno bom. O kakšnem tanku, ki bi ga razkazovali nad vodo v samem mestu, pa nihče ničesar ne ve. V bistvu me turistične agencije plačujejo, a ne za to pisanje. :D A prideta z ženo z varaderom ali z airbusom?

Dnevne so trenutno do 25°C, nočne tam do 13 (nad ničlo).

Aqaba - Nuweiba s hitrim trajektom 50 min (plus nekaj ur natovarjanja in mejnih formalnosti), s počasnim tri ure. Potem pa še menda 240 km (tako na pamet govorim) do Šarma. Ampak do Dahaba je pa manj :naughty:

@batzajla: hvala za info, sem potolažen.

@gaberkosir: se bom razgledal. A pri nas takšnih ni? Barvna koda?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ mat: tank je potopljen precej južno, že blizu savdske meje. Še nisem šel do njega, a verjetno bom. O kakšnem tanku, ki bi ga razkazovali nad vodo v samem mestu, pa nihče ničesar ne ve. V bistvu me turistične agencije plačujejo, a ne za to pisanje.  :D A prideta z ženo z varaderom ali z airbusom?

Dnevne so trenutno do 25°C, nočne tam do 13 (nad ničlo).

Aqaba - Nuweiba s hitrim trajektom 50 min (plus nekaj ur natovarjanja in mejnih formalnosti), s počasnim tri ure. Potem pa še menda 240 km (tako na pamet govorim) do Šarma. Ampak do Dahaba je pa manj  :naughty:

Je, je in to v zalivublizu mestnega kopališča(pod vodo), kar glej kje se potikajo glas boati .Z varaderom? :? Predolga in pri nas preveč mraz. Verjetno bo kar Varadero 737.

Me je pa Jordanija navdušila, čeprav žena teži, da sva tukaj že bila in me podi v Egipt.

Sedaj je pa vse odvisno od financ. Čakaj ti delaš za kakšno turistično agencijo? Za kakšno našo?

Ja, do Elata je tudi zelo blizu, pa..... Prehod sploh dela? Je pa Elat lepo gledati ponoči, tisti krog iz luči, ki ga vidiš ko se spuščaš v Aqabo, za katere sem po dnevi ugotovil, da je cesta. :(

Saj res te leteča kaj lovi, če se ne motim dve Hondi(nepoznan model za mene), eden ima čelado drugi pa, šminkira. :D

Kako se kopaš v kopalkah ali pa imaš ta gmašno obleko gor? .)

lp

P.s. dan (svetlo) je verjetno isto časa kot pri nas?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Puščavski soul tole je tisti litl tankič, kakor bi lt. Gruber rekel.(alo alo)

post-57-1106938539_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil mat
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

What a najs litl tenk! Ga grem pogledat. Prehod v Elat dela, je eden od treh odprtih po '94, ko so mirovni sporazum podpisali. Delam za naše agencije, sem freelancer.

Z letečo smo taboljši prjatli, oni imajo cbr-ke 750. Oni in jaz smo edini motoristi v državi (če ni v tranzitu še kakšnega tujca) in smo taboljši kolegi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

What a najs litl tenk! Ga grem pogledat. Prehod v Elat dela, je eden od treh odprtih po '94, ko so mirovni sporazum podpisali. Delam za naše agencije, sem freelancer.

Z letečo smo taboljši prjatli, oni imajo cbr-ke 750. Oni in jaz smo edini motoristi v državi (če ni v tranzitu še kakšnega tujca) in smo taboljši kolegi!

Ali se nato lahko vrneš v Jordanijo? Ja, sem potem šel na tvojo stran in ugotovil tvoj poklic,vsaka ti čast. Kakšna reklama je tam za Sirijo osem dni v februarju, ki naj bi jo ti vodil? Na Tao strani nič ne piše o temu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni sicer tu treba zanje delati reklame, ker delam še za druge. Tam se prodaja po regularni liniji, če pa bi kdo z moje strani hotel kam v te kraje, pa je postavljen link. Lahko prideš nazaj čez mejo, edino zaradi Sirije moraš paziti, da ti ne Jordanci ne Izraelci (potem ko nas je Bondi dal na spisek siteov z a preverjanje lahko prosto o njih govorimo) ne dajo žiga v potni list. Sicer ne moreš vstopiti v Sirijo, Libijo, Sudan in še kam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni sicer tu treba zanje delati reklame, ker delam še za druge. Tam se prodaja po regularni liniji, če pa bi kdo z moje strani hotel kam v te kraje, pa je postavljen link. Lahko prideš nazaj čez mejo, edino zaradi Sirije moraš paziti, da ti ne Jordanci ne Izraelci (potem ko nas je Bondi dal na spisek siteov z a preverjanje lahko prosto o njih govorimo) ne dajo žiga v potni list. Sicer ne moreš vstopiti v Sirijo, Libijo, Sudan in še kam.

Pardon, no pa vseeno kako je zdaj z to Sirijo? Katera dežela se ti bolj dopade? Na splošno opažam da za Sirijo sploh ni ponudb????

Kaj pa štempel iz letališke carine v Jordaniji? Ta verjetno ni problematičen?

Očitno si bom moral omisliti še en paseport posebej za Elat. .)

lp

P.s. hmmmmm, ali lahko narediš kakšno bolj ugodno ponudbo?

Popravljeno . Popravil mat
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupio sam pistolj od svercera na.....

Aja to ni tukaj ta tema... sorry.

Jo desert, mislim da je mofa sla v dobre roke, ostaja tudi v mariboru.

Kar se tice rally stroja, kaj sem mislil....

Zalovanja Je Konec !!!!

Zdaj enkrat moram v italijo Po Rally strojcek.

No Fakn EX KTM, se vedno KTM.

525 Six Days edicija 2003 letnik.

Aja eh, saj ga tudi spet dam takoj v prodajo za pemeten denar.

Zz

Cuvaj se in ....te zadnje fotke- PRVA LIGA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj enkrat moram v italijo Po Rally strojcek.

No Fakn EX KTM, se vedno KTM.

525 Six Days edicija 2003 letnik.

Aja eh, saj ga tudi spet dam takoj v prodajo za pemeten denar.

Zz

Cuvaj se in ....te zadnje fotke- PRVA LIGA.

Pa čakaj malo - a si ti preprodajalec ali rejlist? :hmm:

Drži se in srečno z nakupom! :OK:

@ mat: Ponudb jaz ne delam, je pa Jordanija cenejša in če se Sirija ne proda, bom Jordanijo odvodil. Sirija je bolj zasvinjana, večja, ljudje pa so strašno prijazni. Ne vem, vsekakor je bivati in obstajati v Jordaniji lažje kot v Siriji.

Ne, letališka policija v Jordaniji ni problematična. Lahko pa greš v Izrael ne da bi ti dali not žig, a se moraš v isto državo vrniti (in na meji imeti potni list ves čas na očeh - menda znajo biti packi tu pa tam). Je pa težavica: če greš z vozilom, ti VOZILO VPIŠEJO V POTNI LIST. Kar pa je dovolj, da se čez Sirijo ne moreš več vrniti domov. :BUA:

Tvoja ideja o še enem potnem listu sploh ni slaba. Nemci imajo lahko dva (toliko o ugodnostih EU) in z njima potem previdno in uspešno špekulirajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tvoja ideja o še enem potnem listu sploh ni slaba. Nemci imajo lahko dva (toliko o ugodnostih EU) in z njima potem previdno in uspešno špekulirajo.

Jep, je res ja... Nemci lahko imajo dva, kar je rs mega za potovanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, letališka policija v Jordaniji ni problematična. Lahko pa greš v Izrael ne da bi ti dali not žig, a se moraš v isto državo vrniti (in na meji imeti potni list ves čas na očeh - menda znajo biti packi tu pa tam). Je pa težavica: če greš z vozilom, ti VOZILO VPIŠEJO V POTNI LIST. Kar pa je dovolj, da se čez Sirijo ne moreš več vrniti domov.  :BUA:

Tvoja ideja o še enem potnem listu sploh ni slaba. Nemci imajo lahko dva (toliko o ugodnostih EU) in z njima potem previdno in uspešno špekulirajo.

Katere moraš paziti Jordanske ali Izraelske? Si bil že v Elatu? Ali pa je to politično nekorektno? :D

Najbolje da si uzamemo še eno državljanstvo. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mat, sicer se bova na kakšnem pivu dobila, a ko sprašuješ o žigu:

Ali bi Avstrijci vedeli, da si bil v Sloveniji, če imaš noter žig Spielfeld/Strass Ausgang, pa še pet dni kasneje Spielfeld/Strass Eingang? Verjetno bi z veliko verjetnostjo lahko trdili, da si v Sloveniji bil, dasiravno ti Slovenci niso žigosali. Enako je tukaj.

Meje uradno niti povohati ne smeš! So ljudje to delali, ne Jordanci ne Izraelci niso žigosali, človek je "kao" bil mesec dni v Jordaniji, ampak manjkalo je jordansko podaljšanje vizuma ali zabeležek o kazni zaradi prekoračitve, pa so na sirski meji rekli :grrr :kva2: :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rdeč pesek mi polzi med prsti na nogah; črno nebo, posuto z zvezdami, obrisi gora sredi puščave, ki se ob vzhajajočem mesecu čedalje jasneje izrisujejo vse okrog mene. Nekaj minut stran stoji šotor, pred njim zaslužen počitek uživa KTM, lučaj od njiju pa se izrisuje silhueta Martinovega in Sandrinega unimoga. Slišim le kri, ki po žilah buta v glavo, tišina je taka, da mi šumenje v ušesih prebija vso glavo. Smo na 1.100 m nm.v. Odpravim se spat, še vedno s šumom v ušesih, ki ga spremlja počasno udarjanje klopotca nekje visoko v skalah, medtem ko si veter utira pot med njihovimi razpokami. Ali pa vse to odzvanja le v moji glavi?

6:20, budilka zazvoni. No, končno! Prekladanja v mrzlem šotoru na pretrdem pesku je konec. 1,4°C. Na zunanji strani šotorskega platna leži jutranja rosa, na notranji visi kondenz celonočnega dihanja. V hipu sem popolnoma priseben, začeti je treba skakati. V unimogu imajo že vklopljen eberspaecherjev grelec, ki pridno brni. Iz spalne vreče, kjer je bil vso noč na toplem, vzamem fotoaparat in se odpravim na lov za sončnimi žarki. Splezam na enega od hribov in kmalu me oblije sončna svetloba. Poleg mene še cvetice, ki se v revnih skalnih razpokah trudijo za preživetje. Vrata unimoga se odpro in po lestvi se spusti Martin. Zažvižgam in pomaham. Kmalu me najde in se, s skodelico kave v roki, odpravi proti skali.

Martin in Sandra sta s štiriletno hčerko Lovis po slabih štirih tednih vožnje iz Nemčije prispela do Aqabe, kjer sem ju srečal v kampu. Vožnja do sem je bila skoraj čisto divjanje, upoštevajoč dejstvo, da je unimogova končna hitrost 80-85 km/h. Tukaj so se ustavili za nekaj časa, saj deklica potrebuje nekaj miru, igranja in druženja z vrstniki. Do zdaj je že skoraj prirasla v otroški sedež poleg tovornjakovih blokad diferenciala. Pogreša svoje prijateljčke, pred nekaj dnevi mi je razlagala, da "bosta jutri z mamico z letalom šli nazaj domov in se bo igrala s tem in tem in tem."

To se bo resda zgodilo čez mesec in pol, ko bosta iz Egipta začasno šli v Nemčijo, saj ju Martin na težavnih delih (kar se terena in varnosti tiče) čez Sudan in Etiopijo noče imeti pri sebi. Namenjeni so v centralno Afriko, kjer vidijo prihodnost svojega življenja. Nervoza in pehanje za uspehi v Nemčiji gre staršema na živce. V kampu južno od Aqabe smo se dogovorili za skupen izlet v puščavo, kar je bilo zame kot naročeno. Spredaj lahko norim, zadaj pa "service vehicle" vozi vso mojo kramo in me v skrajni sili lahko tudi dvigne iz peska in odpelje kamor je pač potrebno.

Sonce se hitro dviga izza skalnega hriba, kosti niso več tako zelo premražene. Čas je za še en dan terena. Wadi Ram (Ram je neposredna transkripcija iz arabščine v slovenščino, nepotrebno se mi zdi uporabljati transkripcijo v angleščino – Rum. Original je namreč zgolj in samo رم) je drugačen od puščav v Siriji ter predelov Sahare. V Siriji sem se po kamniti puščavi lahko držal piste, lahko pa tudi kadarkoli zapeljal z nje. Wadi Ram je zaščiteno območje in vozilo naj bi se le po že utečenih kolesnicah v mehkem pesku. To pa seveda pomeni, da so precej globoke. Dokler se sramežljivo spogleduješ z njimi, ti povzročajo težave. Ko pa odpreš plin, sprednje kolo lepo plava po vrhu, a še vedno odlično drži smer in tudi nagli zavoji kolesnic niso problematični. V kolesnicah se mi je najprimernejša zdela hitrost med 60 in 80 km/h, v nezvoženem pesku pa tja do 100, čeprav je na neravni konfiguraciji terena potrebno računati tudi z nenadnimi kratkimi presledki med sipinami. Kmalu sem ugotovil tudi, da speljevanje v prvi prestavi nima skoraj nobenega smisla. Največji užitek pa je bila vrnitev skozi nezaščiteno območje skozi puščavo do Aqabe. Martin ga je z unimogom po mešanici kamnite in peščene podlage nažigal med 70 in 80 km/h, jaz proti vetru do 105. Kar je tja grede izgledalo potencialno nevarno, je tokrat odbrzelo mimo neopaženo. Govorim o manjših strugah (kakršna me je pred mesecem in pol verjetno spravila v bolnišnico), kamnih, neravninah, menjavah kolesnic,… Le vsake toliko sem v krmilo dobil udarec. Od česa? Ne sprašujte, nisem videl. Zadaj je Martin s svojo ladjo s kolesi, širšimi od kolesnic, plaval in se zibal levo, desno, ves čas z nogo globoko na plinu. Predstavljajte si unimog, ki ob menjavi piste pri 80 na uro napačno zavije v nove kolesnice. Prizor bi zagotovo bil bolj spektakularen kot če bi mene "razcotalo" po zraku. Dokler sem se na štirih kolesih ubadal s terensko vožnjo, je bil cilj priti čez. Premagati to in to oviro. Pogosto le 5 km/h. Težava pri stroju, ki ga tokrat vlačim po puščavi, je, da je to, da bom prišel čez, vnaprej znano dejstvo. In zgolj "priti čez" ni izziv. Izziv je divjanje. Če se je početje na štirih kolesih imenovalo terenska vožnja, početje na dveh zelo spominja na terensko dirkanje.

In kar sem počel zadnjih nekaj dni, ritje po Wadi Ramu, bo v prihodnosti verjetno čedalje težje uresničljiva zabava. Kot sem zapisal, so skupino izraelskih kateemovcev pri vhodu zavrnili. Verjetno ne zaradi potnega lista temveč zato, ker je bilo vzdrževalcem jasno, da bodo orali po zaščitenem območju. Jaz sem imel srečo. Spustili so me not (po tem ko sem vstopil skozi stransko dolino in do uradnega vhoda naredil že dobro uro terenske vožnje) in povedali, da je motorjem dostopno samo majhno območje. Zunaj njega sem se pač strogo držal že izkopanih kolesnic. Motociklov se, kot sem že zapisal, v Jordaniji ne da registrirati. Kdor bo torej želel izkusiti ritje po omenjenem delu jordanske puščave, si bo primeren strojček moral pripeljati od doma.

Spodaj pa še nekaj sličic, da vas v strašni zimi malo pogrejejo in spomnijo, da je pomlad pred vrati (skoraj).

Foto: www.mogtours.de (Martin)

post-1-1107556191_thumb.jpg

post-1-1107556204_thumb.jpg

post-1-1107556216_thumb.jpg

post-1-1107556269_thumb.jpg

post-1-1107556336_thumb.jpg

post-1-1107556402_thumb.jpg

post-1-1107556458_thumb.jpg

post-1-1107556520_thumb.jpg

post-1-1107556543_thumb.jpg

post-1-1107556567_thumb.jpg

post-1-1107556581_thumb.jpg

post-1-1107556592_thumb.jpg

post-1-1107556605_thumb.jpg

post-1-1107556616_thumb.jpg

post-1-1107556629_thumb.jpg

post-1-1107556642_thumb.jpg

post-1-1107556654_thumb.jpg

post-1-1107556666_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Helo helo,

Desert Soul, da ne boš pozabil markirat Wadi Rama s tvomij GPS-om... tracki, waypointi, route, (v tem vrstnem redu) zelo dobrodošli... !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo dec

Pravis da Martin namerava v Sudan... ce lahko kaj pomagam - let me know...

LP

DaNe

:afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@mat: Slike pod prvim unimogom (kjer se začnejo moji izdelki) in do tam, kjer Martin stoji na robu skale, so posnete na območju, kamor zahajajo tudi vsi turisti. Vse ostale so posnete na, žal, za enodnevni obisk Wadi Rama nedosegljivem območju.

@Noise Data: :D :D :D Zate vse. Oddahni si. Je narejeno. Pa inšaallah grem spet malo rit, tako da bo ves wadi kartografiran.

@S57CQ: Bom povprašal. Hvala za ponudbo. Pa fino se imejta v Libanonu!

Pa še en link do tega kar se gredo Martin, Sandra in mala Lovis:

www.mogtours.de

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KONČNO!!!

Dragi motosvetovci, končno je prišel v Aqabo motorist. Carlo Branders mu je ime, na svoji 330-kilogramski kravi (skupaj s prtljago) BMW R1150 GS Adventure potuje iz domače Belgije v Južnoafriško republiko. Nekje na tistem koncu bo afriškim otrokom predal tudi približno 7.000€ denarja, zbranega v akciji pred odhodom (cilj je bil 1.000€).

Vso pot do Aqabe ga je zeblo, vozil se je po snegu, mrazu in dežju, tukaj pa je končno z mrazom zaključil. Stric ima 47 let, do leta '86 je vozil motocross, v Belgiji prodaja rabljene motocikle (ob čemer sem seveda priostril ušesa), za seboj ima pot v Indijo, po Rusiji in vzhodni evropi, nekaj severne Afrike, Vršič mu je zelo všeč (pa vsa dolina Soče takisto).

Z nemščino in angleščino se boste tudi čez njegovo spletno stran lahko prebili.

S57CQ: Tako Martin kot Carlo bosta vesela kakšnega tvojega kontakta. PM?

post-1-1107724560_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Noise Data:    Zate vse. Oddahni si. Je narejeno. Pa inšaallah grem spet malo rit, tako da bo ves wadi kartografiran

Ahhh.... :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj zdaj, prevajalka, je karta urejena? V Ammanu je sneg, vzemi rokavice s seboj. :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj zdaj, prevajalka, je karta urejena? V Ammanu je sneg, vzemi rokavice s seboj.  :BUA:

Zdravo!

ja, pa je res. :OK: Prihajam. :yea1:

Lep pozdrav do takrat in :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!