Skoči na vsebino

SUPERMOTO 2005


spidy

Priporočene objave

foto: Symru

pa prejšn tut ... sm čist podabu ...

post-467-1129735773_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovani vozniki in g. Brane Lipnik!

AMD SITAR DUNLOP Racing je bil letos organizator zaključne motociklistične dirke v Kamniku. V moto dirkah smo prisotni več kot 20 let in dirke gledamo z očmi voznika, zadnji 2 leti pa se trudimo tudi z organizacijo dirk za VOZNIKE in GLEDALCE v razredih minimoto, skuter in supermoto, kakor naj bi bilo na vsaki tekmi običajno, vendar temu ni tako.

Pa pojdimo lepo po vrsti. Od predstavitve vsakega voznika ob slovenski himni, cvetki in drobni pozornosti, do prvega odmora med dirko, ko gledalci pričakujejo, da se kaj dogaja.

»Zunanji blišč z vsemi spremljajočimi dejavnostmi in beda v odnosu do voznikov zbode na takih prireditvah »….mogoče g. Lipnik, ste zadovoljni, ko na večini dirk DP plačate normalno startnino 15.000,00 sit (na 6 dirkah od 7), pridete na start in če ste med srečnimi prvimi tremi dobite pokalček in se neopaženi odpeljete zvečer domov. Izgleda, da vam bolj ugaja, da je na tekmi 200 gledalcev in ne kot v Kamniku po ocenah od 5000 do 7000. Zakaj naj bi bila naša dirka slabša za vas in enako misleče, z nižjo startnino, kot na ostalih dirkah???

Pa kljub temu smo mislili tudi na to, na kar ste vi očitno namenoma pozabili napisati. Ob plačilu startnine ste prejeli 2 bona za malico in 2 bona za pijačo, dobrodošla novost na naših dirkah, kar je bilo namenjeno za voznika in mehanika (kar znaša skupno 3.000,00 sit) Voznikom našega društva lani in letos ni bilo potrebno plačati startnine.

Da se dirka lahko pokrije iz startnine voznikov, pa nam še zdaleč ne uspe, morebiti pa nekaterim, ker je bil naš cilj vedno dobro organizirati dirko.

Pa kljub temu nekaj podatkov:

Ker je prireditev v obrtni coni, je priprav, dela in stroškov veliko. Potrebno je prisluhniti vsem zahtevam in med drugim poravnati visok znesek KAM-BUSU za stroške prevoza cca 60 avtobusov, kar se pokriva že s startnino voznikov.

Potrebno je poravnati še: varovalno službo, dobro opravljeno delo sodnikov AMD Domžale, 2 reševalna vozila s tehniki in zdravnikom, stroške časomerilcev na tekmi, kvalitetnega napovedovalca in ozvočenje, enotedensko oglaševanje dirke na 2 postajah (Radio HIT, Radio KRANJ), izobešanje čez cestnih transparentov - 14 dni, za spremljajoče dejavnosti (hostese, mažoretke) in zelo pomemben PRESS center, za objavo v dnevnem časopisju in revijah.

Na naše povabilo so se nam odzvali, kot vsako leto, uredniki športnih revij, POP TV in TV SLOVENIJA.

Tudi podelitev pokalov najboljšim petim voznikom na dirki je ob prisotnosti množice gledalcev potekala v znamenju pozornosti do voznika s šopkom in pokom šampanjca, ali pa spet ne za vas in peščico voznikov.

Priprave na dirko tečejo intenzivno vsaj en mesec preje, da uspemo pridobiti tudi vso papirno dokumentacijo. V organizaciji nas ni veliko, delamo z veliko volje, kar nam ni bilo težko, Kamnik je letos že drugo leto zaživel z dirko .

Spoštovani poedini vozniki in g. Brane Lipnik, mogoče pa nam dirke v Kamniku niso potrebne……….

AMD SITAR DUNLOP Racing

Janez in Barbara Sitar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

G. Sitar

Jst samo pravim da svaka vam čast za vašo dirko. Ker mislim da ste edini, ki znate v sloveniji tale šport v zelo dobri meri predstavit občinstvu in novinarjem. S tem pa se posledično zelo poveča možnost za kako sponzorstvo!

Tako da res. Vsa čast za vašo dirko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

G. Sitar

Jst samo pravim da svaka vam čast za vašo dirko. Ker mislim da ste edini, ki znate v sloveniji tale šport v zelo dobri meri predstavit občinstvu in novinarjem. S tem pa se posledično zelo poveča možnost za kako sponzorstvo!

Tako da res. Vsa čast za vašo dirko.

se strinjam, kamnik :worship: :worship: :worship: , sam kapo dol... cim vec takih dirk :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še to: kako zelo smo se navijači trudili, da smo prišli v varano, kaže tudi naslednja slika. Vožnja je bila res utrujajoča.

PS: kdo pa je to na sliki, naj bo pa skrivnost....  .)

Tip igra, sj se lepo vidi, na odsevu od šipc :P Levga ma odprtga

Čestitke trem mušketirjem pa dobrim navijačom!

Najnaj motorčk je biu 660 factory replica za 5000ojrov... A!!! Brez bremz :SS

In ga nism vzeu :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Hlad 11. v prvi dirki, 44 sek za zmagovalcem Van den Boschom.

Bravo !!!!

:yea1: :OK: :yea1:

Če ni to en super kerlc! :OK:

Mimogrede - na spletni strani slovenske motoristične revije z najdaljšo tradicijo je objavljen tudi doooolg intervju z njim... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DELEPINE AND HUSQVARNA SUPERMOTO WORLD CHAMPIONS

HUSQVARNA GETS WORLD MANUFACTURER TITLE IN S2

Gerald Delepine and his Husqvarna SMR 660 are the new S1 Supermoto World Champions.

The 35 years old Belgian rider of the Husqvarna Cross 2R Team got the World title thanks to a rational race that made him control his 20 points gap from the rest of the participants.

Delepine is at his first Supermoto World Title after a second and third places obtained in the 2002 and 2004 seasons since his engagement with Husqvarna.

For the Varese Factory this is the second World Title in the Supermoto category, after the one conquered by Eddy Seel in 2003. Claudio Castiglioni, President of the MV Agusta group that since 1988 produces Husqvarna motorcycles, a centenary brand protagonist in the off-road category, has declared:

"This is a really important Title gained in a segment, the Supermotard that Husqvarna has supported since the very beginning. It is also a satisfaction for everybody who has worked hard to achieve this result that confirms our supremacy and leadership in this category, not only in the sport, but also under the commercial point of view."

Husqvarna is not only the protagonist of the S1 scene, but has also won the S2 Manufacturer title, dedicated to 450 displacement bikes, taking the total amount of its palmares to 69. A big presence in this last round was Adrien Chareyre, Husqvarna SIMA team official 19 years old rider, who won the last round of the GP and is second in the Championship classification at only 3 points from the winner, Boris Chambon.

Classifications:

S1 Final Classification: 1.Gerald Delepine (Husqvarna) p. 316 World Champion, 2.Hiemer (KTM) 307, 3. Van den Bosch (KTM) 302, 4. Lazzarini (Husqvarna) 257, 5. Bertrand (KTM) p. 208.

S1 Final Manufacturers Classification: 1. KTM p. 182; 2. Husqvarna p. 180, 3. Husaberg 114.

S2 Final Classification: 1.Boris Chambon (KTM) p.287, 2. A.Chareyre (Husqvarna) 284, 3.Seel (Husqvarna) 256, 4. Bolley (Aprilia) 233, 5. Verderosa ( Honda) 222.

S2 Final Manufacturers Classification: 1. Husqvarna p.168, 2. KTM p.167, 3. Aprilia p. 148.

S1Dele%20copia.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še poročilo KTM-Sportmotorcycle AG:

The 2006 FIM Supermoto World Championship finished this weekend in Italy, the country where the series although six months ago started (Castelletto di Branduzzo).

The last venue took place in Latina (located fifty kilometres south of Rome). Never before in the history of the Supermoto series the championship were so undecided at the last event.

Very close in points, the S2 riders were fighting for the last points. Boris Chambon could highlight his career with a Worldchampionship title and arrived highly motivated. Good for him, bad for Seel, was a technical problem at Seels HUSQVARNA at the warm up lap. The Belgium worked against the rules by stopping and fixing the problem. Finally Seel had to start at the end of the grid. The French Adrien Chareyre were closely in points too and very fast at the time practice. After the start his brother Thomas Chareye took the lead of the race, but due a technical defect a few laps before finish, the leader had to give up. Chambon took the chance and the victory in an errorfree race.

S2 R1

1 Chambon, Boris FRA KTM 0:00.000

2 Chareyre, Adrien FRA Husqvarna 0:00.525

3 Bolley, Frédéric FRA Aprilia 0:05.254

4 Beltrami, Massimo ITA Honda 0:07.423

5 Verderosa, Massimo ITA Honda 0:10.016

6 Bartolini, Andrea ITA Yamaha 0:15.761

7 Blot, Stephane FRA Yamaha 0:17.418

8 Balducci, Fabio ITA Honda 0:21.833

9 Girolami, Simone ITA KTM 0:24.768

10 Giraudo, Jerome FRA Aprilia 0:31.710

Everything was still possible at the second and last race of the class S2. Seels chances to take the title were nearly zero, but Chambon had to be prepared for everything. From the start he led the pack to the first turn. The Chareyre brothers didn´ t give up and attacked him hard. First Thomas, then Adrien overtook the Frenchman. Chambon knew very well how to ride for the title and stayed cool. He saved the third position until the black-white-chequered flag felt down and took his first worldchampionship title.

By a difference of three points to the second Chareyre, the French KTM Pilot crowned his long Supermoto career by taking the Worldchampionship title.

S2 R2

1 Chareyre, Adrien FRA Husqvarna 0:00.000

2 Chareyre, Thomas FRA Husqvarna 0:01.213

3 Chambon, Boris FRA KTM 0:03.803

4 Verderosa, Massimo ITA Honda 0:07.610

5 Balducci, Fabio ITA Honda 0:10.883

6 Seel, Eddy BEL Husqvarna 0:11.966

7 Bolley, Frédéric FRA Aprilia 0:13.053

8 Bartolini, Andrea ITA Yamaha 0:18.399

9 Girolami, Simone ITA KTM 0:30.779

10 Pignotti, Attilio ITA Honda 0:31.980

11 Fraikin, Marc BEL KTM 0:38.816

Overall standings after 8 rounds

1 Chambon, Boris FRA 287

2 Chareyre, A. FRA 284

3 Seel, Eddy BEL 256

4 Bolley, F. FRA 233

5 Verderosa, M. ITA 222

6 Beltrami, M. ITA 196

7 Giraudo, J. FRA 160

8 Pignotti, A. ITA 145

9 Bartolini, A. ITA 125

10 Fraikin, Marc BEL 123

Not so close like the S2 class, but close enough to make everything happen, the three KTM riders arrived on sunday morning at the track.

By taking the first three positions at the Superpole, Hiemer, Künzel and VdB gave the maximum.

Three in a row

At the first race Bernd Hiemer took the leadership in front of Thierry van den Bosch and temporary teammate Jürgen Künzel. VdB followed Hiemer very close and attacked him at the middle of the race. The French took succesfull the first position and finished without another attack of Hiemer first. Hiemer, always in distance to win the title, finished second right in front of Künzel. Delepine tried to attack Künzel at the last lap, but without success.

S1 R1

1 van den Bosch, Thierry FRA KTM 0:00.000

2 Hiemer, Bernd GER KTM 0:04.479

3 Kuenzel, Juergen GER KTM 0:07.723

4 Delepine, Gerald BEL Husqvarna 0:08.190

5 Lazzarini, Ivan ITA Husqvarna 0:18.521

6 Iddon, Christian GBR Husaberg 0:31.564

7 Mariani, Lorenzo ITA KTM 0:36.183

8 Lecoanet, Fabrice FRA Aprilia 0:37.562

9 Goetz, Marcel SUI KTM 0:40.877

10 Bertrand, Christophe BEL KTM 0:42.312

The last race for the Supermoto Championship 2005. Last time to concentrate for the riders. The last time where the red lights flashed up and signs the start.

VdB got the perfect start and took the lead from the beginning. Hiemer followed second, but no chance to attack or beat the French teammate. Untouched VdB took the victory in front of Hiemer and Lazzarini. Altough in the Worldchampionship overall result, Hiemer reached the second place.

Künzel fought for position four behind the British rider Iddon. But he got attacked hard by Delepine and Lazzarini. Delepine crashed, lost one position and finished sixth behind Künzel.

S1 R2

1 van den Bosch, Thierry FRA KTM 0:00.000

2 Hiemer, Bernd GER KTM 0:04.613

3 Lazzarini, Ivan ITA Husqvarna 0:17.003

4 Iddon, Christian GBR Husaberg 0:18.429

5 Kuenzel, Juergen GER KTM 0:22.079

6 Delepine, Gerald BEL Husqvarna 0:38.600

7 Goetz, Marcel SUI KTM 0:39.069

8 Mariani, Lorenzo ITA KTM 0:45.440

9 Baffeleuf, David FRA KTM 0:46.101

10 Hlad, Aleš SLO KTM 0:48.640

Overall standings after 8 rounds

1 Delepine, G. BEL 316

2 Hiemer, Bernd GER 307

3 van den Bosch, T. FRA 302

4 Lazzarini, I. ITA 257

5 Bertrand, C. BEL 208

6 Iddon, C. GBR 205

7 Manzo, Max ITA 167

8 Bartolini, V. ITA 139

9 Goetz, Marcel SUI 129

10 Mariani, L. ITA 120

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LEP POZDRAV VSEM LJUBITELJEM SUPERMOTA.KOT STE ŽE VIDELI SEM SE UDELEŽIL SVOJE PRVE DIRKE SVETOVNEGA PRVENSTVA V LATINI (IT).NAD SKUPNIM 9 MESTOM SEM ZELO ZADOVOLJEN,SAJ NISEM S TEM PRESENETIL SAMO SEBE VENDAR TUDI VSE NA NAŠI SUPERMOTO SCENI.

UPAM DA SEM S TEM POTRDIL DA SMO SLOVENCI V ZADNJIH LETIH LEPO NAPREDOVALI V SUPERMOTU,KAR SMO DOKAZALI Z MARKOM ŠKARJO IN BENOTOM ŠTERNOM TUDI NA POKALU NARODOV V ITALIJANSKEM VARANU :yea1: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aleš res vsaka ti čast :worship: :worship: :worship: si dokazal da une govorice, da če zmagaš evropsko prvenstvo se potem na S1 vozš 30., ne držijo niti malo.

BRAVO!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LEP POZDRAV VSEM LJUBITELJEM SUPERMOTA.KOT STE ŽE VIDELI SEM SE UDELEŽIL SVOJE PRVE DIRKE SVETOVNEGA PRVENSTVA V LATINI (IT).NAD SKUPNIM 9 MESTOM SEM ZELO ZADOVOLJEN,SAJ NISEM S TEM PRESENETIL SAMO SEBE VENDAR TUDI VSE NA NAŠI SUPERMOTO SCENI.

UPAM DA SEM S TEM POTRDIL DA SMO SLOVENCI V ZADNJIH LETIH LEPO NAPREDOVALI V SUPERMOTU,KAR SMO DOKAZALI Z MARKOM ŠKARJO IN BENOTOM ŠTERNOM TUDI NA POKALU NARODOV V ITALIJANSKEM VARANU :yea1: .

Res je, čestitam :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aleš res vsaka ti čast :worship: :worship: :worship: si dokazal da une govorice, da če zmagaš evropsko prvenstvo se potem na S1 vozš 30., ne držijo niti malo.

BRAVO!!!

Je verjetn Hlad iz druzga testa, kokr je mislu tisti, k jih je lansiral ... :devil:

No, drugo leto bo še našponano. Če bo še Štern kje v tujini...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja bravo naši. Se že veselim naslednje sezone 2006. Mogoče si kupim celo dostop do MEDIAZONE, da bom vse dirke lahko gledal v živo (S1,S2), prav tako motocross (MX1, MX2). :D

Čestitke Hladu, Šternu in Škarji za res fenomenalne dosežke :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitke Alešu za izvrsten rezultat v Italiji. :yea1: :grupni: :010

Naslednjo sezono pa napad na najvišja mesta v SP. :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!