SiR Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Logično je že, tukaj se strinjam, ni pa po pravilniku. Tam piše, da v razredu open nastopajo motorji s prostornino od 451ccm do 750ccm. Ja če ima pa še Barle 450, potem pa res ne vem zakaj imamo pravilnik? :hmm: :hmm: ← zato, da se lahk pravila krši ;) neki sm sliši, da se bojda nekateri trudijo to ločevanje po kubaturi ukiniti in dovoliti mešanje malih in velikih kubatur ... tko k't naj bi blo v tujini - nisem šel preverjat... verjetn je treba samo vzet v roke mednarodni in domači pravilnik ... verjetno se skuša domači zgledovati po tujem ... morda bodo te spremembe sprejete že za drugo leto ... a dejstvo je: letos veljavni pravilnik prepoveduje nastop kubature, manjše od 451 ccm, v klasi Open ..
salsa Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Spet naš pravilnik z zelo bistrimi predpisi o klasah... Kot je bla tista zadeva s štrtno pripravo pred sezono. Zgleda da spet toplo vodo iščejo v toplicah, kjer vse okol šprica ven...v tehle pravilnikih mislim.
SuperMotard Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Kdo je kriv da je Habat dvakrat padel , avstrijec ,I Don t think so. Če je pa nekdo dve sekundi na krog hitrejši bo pa tud najdu mesto za prehitevanje , sam počaket je treba.Število točk bi pa dobil enako kot če bi bil za Barletom. Lej, če te nekdo vztrajno zapira (ti ne dopusti prehitevanja z načrtnim zapiranjem linije in lukenj) je prehitevanje izredno težko pa čeprav si hitrejši. število točk bi pa lahko bilo boljše - ravno o tem že ves čas govorim. če avstrije ne bi zapiral Habata bi, Habat ne bi vozil v tempu avstrijca temveč v svojem, hitrejšem tempu in bi bil celo dirko priključen prvim trem in bi bla tudi zelo velika možnost da bi se potegoval za tretje mesto. ravno zaradi tega se gre
SuperMotard Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Slabo veš! Barle vozi SM510R mašimo...to pomeni 501,03 ccm Ti verjamem, ker zgleda da se en malček spoznaš na stvar :lol1: Sej, da se razumemo - zarad mene če Barle al pa kdorkol drug v open vozi 250 kubikov al pa kokrkol pač me čist nč ne mot. Ker po moji logiki je open pač odprti razred za vse motorje - od tod fraza open. ni tko?? :hmm:
Butnglavc Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Lej, če te nekdo vztrajno zapira (ti ne dopusti prehitevanja z načrtnim zapiranjem linije in lukenj) je prehitevanje izredno težko pa čeprav si hitrejši. število točk bi pa lahko bilo boljše - ravno o tem že ves čas govorim. če avstrije ne bi zapiral Habata bi, Habat ne bi vozil v tempu avstrijca temveč v svojem, hitrejšem tempu in bi bil celo dirko priključen prvim trem in bi bla tudi zelo velika možnost da bi se potegoval za tretje mesto. ravno zaradi tega se gre ← Vem zakaj se gre vendar je preveč čejev , ČE ne bi padel bi dobil točke za četrto mesto tako jih pa ni dobil za drugo dirko nič. Pa ne mislit da zagovarjam vedenje avstrijca, vendar je prišel na dirko in njemu je bil to trening tako kot bi lahko bil Habatu, kazanje sredinca pa tud ni primerno. Po drugi strani bi se lahko končalo še drugače.Kaj bi bilo če bi bil Karl Heinz bolj živčne sorte pa bi enga prlepu okol ušes.Mislim da bi bla pa druga pesem ko te užge 100+ kilski ded.
SuperMotard Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Vem zakaj se gre vendar je preveč čejev , ČE ne bi padel bi dobil točke za četrto mesto tako jih pa ni dobil za drugo dirko nič. Pa ne mislit da zagovarjam vedenje avstrijca, vendar je prišel na dirko in njemu je bil to trening tako kot bi lahko bil Habatu, kazanje sredinca pa tud ni primerno. Po drugi strani bi se lahko končalo še drugače.Kaj bi bilo če bi bil Karl Heinz bolj živčne sorte pa bi enga prlepu okol ušes.Mislim da bi bla pa druga pesem ko te užge 100+ kilski ded. Se absolutno strinjam, veliko je če-jev ni kaj samo... če mu je bil to trening bi lahko mirne duše spustil Habata mimo. Ker Habatu je bila to dirka in ne trening. Kar se pa sredincev in obnašanja tiče se pa popolnoma strinjam da je neprimerno samo pa po drugi strani popolnima razumem živčnost v taki situaciji. Kakorkoli to je mimo, neki novga smo se naucl zdej pa gas naprej :OK: Pač to sm se odloču napisat zato da še stvar vidite iz drugih zornih kotov in mislim da se kar strinjate z mano okoli zadev ki sem jih napisal. aja pa se odloču sm se da vas bom najbrž še kr dalje spremlju da mal začinim kkšno stvar sem in tja :lol:
GUMY Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Dajmo fantje tole pogledat še z očmi Avstrijca, ki se tukaj ne more branit. Prišel je na DIRKO, ki je bila razpisana kot mednarodna, plačal štartnino in se boril za čimboljšo uvrstitev. In dokler je to počel na dovoljen način, kar zapiranje lukenj in vožnja po drugih linijah je, ne vidim nobenega problema. Pa kaj njega briga kdo od nas bi dobil več ali manj pik. Bil je popolnoma enakovreden tekmovalec kot ostali dirkači, z enakimi pravicami. Drugo vprašanje pa je ali je v redu da se take mednarodne dirke sploh razpisujejo, zato pravi naslov za jezo ni Avstrijec pač pa organizator in zveza. Še slabša situacije je bila lani, ko smo vozili skupaj s Hrvati in smo se borili za pozicije v dirki, ki na koncu niso nič pomenile.
SuperMotard Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Pač tako je, da če si oziroma se počutiš oškodovanega boš najprej obtožil tistega zaradi katerega se počutiš oškodovanega. Dam ti pa čisto prav, da je kriv organizator oziroma bolj natančno amzs in vsi tisti ˝talenti˝, ki si pravijo sodniki. Lepo vas prosim še pri ročnem fuzbalu poznajo boljše sodnike. Zdej boste rekl najbrž da kr pluvam vse po vrsti sam, kar se tiče vodstva tekmovanj pa res mislim da opravičeno. Jest sm pa drgač takoj za: če je državno prvenstvo naj bo bo DRŽAVNO. mednarodna dirka naj bo pa mednarodna. Itak pa mi s temi našimi progicami nismo sposobni nardit ene mednarodne dirke da se ji res lahko reče mednarodna dirka.
pinjas Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 nasploh ni enega pametnega prostora za kvalitetno dirko v celi sloveniji. saj za dirko ne zadošča samo steza, more bit tudi organizacija in vsi ostali objekti , ki jih dirkači in nasploh naselje v boksih potrebuje. Bog ne daj da bi šli gledat pravilnik o stezi, potem ni ene steze , ki bi ustrezala pravilniku. Mislim da za tistih 15k štartnine si dirkači zaslužijo kaj več kot samo nek ušiv trening za kakih 10 minut-15 minut in 2 dirki. in nič ostalega. raje se da tudi 20k samo da je vse na ravni. Glede organizatojrev in predvsem sodnikov ob stezi , je res katastrofa. organizatorji so vedno enaki ( zato lahko deljo kar hočejo ker so edini)predvsem me jezi ko vidim starejše osebe med njimi, ki ne vedo niti kaj beseda motard ali skuter pomeni in so tam samo za število, dokler se teh ne ščisti bo slovensko dirkanje vedno slabše( no ja sej slabše ne more bit :angry: ) sodniki ob progi pa so ponavadi kar naključni ljudje ki jih zberejo , in jih na hitro naučijo pravila z zastavami, če pa pride do kakih resnih problemih na progi pa ne vedo kaj in kako se vesti. sori za :topic: samo sem moral malo napisat.
PANTERA Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Čestitke vsem sodelujočim v MS.Po ogledu sobotnega treninga sem spremljal tudi bolj žalostno dirko v nedeljo še sreča da se vas je usmililo vreme.Udeležba dirkačev slaba cca.10 na kategorijo.Kakšnih 300 gledalcev se je bolj dolgočaslo v nedeljskem popoldnevu.Ta Habat je bil mogoče res malo hitrejši od avstrijca samo očitno nima dovolj izkušenj in potrpljenja, dvakrat padel v istem zavoju. Dečki niso vajeni na izenačenost in konkurenco, ki je prisotna na malo večjih tekmah kot je bila npr.ta v MS.Obnašanje enih tekmovalcev pa je res na zelo nizkem nivoju.Sramota za motošport, ki pri nas itak ne najde pravega odziva. Posebna čestitka Batzajli za atraktivno vožnjo z Tomosom. :OK:
SuperMotard Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 nasploh ni enega pametnega prostora za kvalitetno dirko v celi sloveniji. saj za dirko ne zadošča samo steza, more bit tudi organizacija in vsi ostali objekti , ki jih dirkači in nasploh naselje v boksih potrebuje. Bog ne daj da bi šli gledat pravilnik o stezi, potem ni ene steze , ki bi ustrezala pravilniku. Mislim da za tistih 15k štartnine si dirkači zaslužijo kaj več kot samo nek ušiv trening za kakih 10 minut-15 minut in 2 dirki. in nič ostalega. raje se da tudi 20k samo da je vse na ravni. Glede organizatojrev in predvsem sodnikov ob stezi , je res katastrofa. organizatorji so vedno enaki ( zato lahko deljo kar hočejo ker so edini)predvsem me jezi ko vidim starejše osebe med njimi, ki ne vedo niti kaj beseda motard ali skuter pomeni in so tam samo za število, dokler se teh ne ščisti bo slovensko dirkanje vedno slabše( no ja sej slabše ne more bit :angry: ) sodniki ob progi pa so ponavadi kar naključni ljudje ki jih zberejo , in jih na hitro naučijo pravila z zastavami, če pa pride do kakih resnih problemih na progi pa ne vedo kaj in kako se vesti. sori za :topic: samo sem moral malo napisat. Se absolutno strinjam z napisanim. sploh s tem kar si napisal da so edini - tle je največja napaka ravno to da so edini. To avtomatsko pomeni to da tisti, ki so tem ljudem pri srcu jim ni hudega tisti ki so se jim pa zamerli so pa stalno na piki. in celo sezono in v sezonah naprej. not fer spljoh. :BUA: Proge so pa res disaster. sej... če že osnova ni narejena po pravilih kako hudiča naj bo potem sploh kej. Ampak te naši delegati pa kr neki sanjajo, da bojo v sloveniji organiziral dirko za evropsko al clo svetovno... iz kje so oni padl mi res ni jasn. :lol1:
Ježek Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Avstrijec je prišel dirkat! Habat je pa prišel jokat in cvilit v parc-ferme ker revež ne more nekoga prehitet(je hotel dokazat da je s pestmi močnejši...dokazal pa je da v glavi nima ničesar).Lepo bi bilo če bi ga kdo naučil športnega obnašanja,če ga že njegov oče ne more in da obstajajo tudi porazi ne samo zmage(mogoče tole leti tudi nate SuperMotorad).Tak je šport in če tega ne more dojet on ali pa kakšen drug naj gre pa raje rože sadit.
batzajla Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 sorry sam... te tomose je pa res tezko gledat. .) ← pol pa stran glej :P a je mogoč kdo porajtal,da so časi postali izenačeni z minimoti... in če pogledamo razmerje moč teža minimoto: cca. 35kg (ne vem točn)/12km tomos: cca. 110/cca. 15km ne me zdej je*** za konj,kilogram gor dol,ampak mislm da sm glavno povedal... tko da o nezanimivosti nebi,poleg tega se (men se tko zdi) zarad tomosa dirke precej več pojavljajo v medijih in kar sm govoru z gledalci,se jim zdi zanimiv. dirkat je pa sploh špica :OK:
salsa Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Vidim, da nekaterim ni jasn da so to dirke in ne spuščanje mim nekoga, ki mi je všeč mal bolj, al pa mal manj!!! Za vse so enaki pogoji, tut če je iz druge države, pa še dober povrhu. Kr mal se formule spomnte v Monacu, so že bli hitrejši modeli razočarani nad 2, 3 al pa celo nižjim mestom.
SuperMotard Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Avstrijec je prišel dirkat! Habat je pa prišel jokat in cvilit v parc-ferme ker revež ne more nekoga prehitet(je hotel dokazat da je s pestmi močnejši...dokazal pa je da v glavi nima ničesar).Lepo bi bilo če bi ga kdo naučil športnega obnašanja,če ga že njegov oče ne more in da obstajajo tudi porazi ne samo zmage(mogoče tole leti tudi nate SuperMotorad).Tak je šport in če tega ne more dojet on ali pa kakšen drug naj gre pa raje rože sadit. No jest sm preprican da bi ti tocno tko joku kot ti temu pravs ce bi bil ti na njegovem mestu. sam domnevam da nisi dirkac, ce pa slucajno si te pa itak noben ne mot ker se peles najbrz cist nek zadi in ti skos mahajo s plavimi zastavami. uni k se pelejo pa v spici jih pa take stvari motjo, ker se na teh nasih progah pac zelo tezko prehiteva. ce bi bile proge take kot morajo biti ne bi imeli te debate ker bi sel Habat mimo avstrijca ze v prvem krogu.
batzajla Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 a lahko prekinem :P se gre kdo kej vozit v logatec?lahko na PM .)
SuperMotard Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Vidim, da nekaterim ni jasn da so to dirke in ne spuščanje mim nekoga, ki mi je všeč mal bolj, al pa mal manj!!! Za vse so enaki pogoji, tut če je iz druge države, pa še dober povrhu. Lej noben ni govoru o nevem kaksnem spuscanju sam ne pa cloveka zapirat. je velka razlika med spuscanjem in zapiranjem in ce si kej dirkaca to razliko poznas ce ne pa prasi pa ti bom razlozu.
batzajla Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 če koga osebno zapira,nej kšn pokvarjen jogurt poje,bo hit odprt .)
Butnglavc Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 Lej noben ni govoru o nevem kaksnem spuscanju sam ne pa cloveka zapirat. je velka razlika med spuscanjem in zapiranjem in ce si kej dirkaca to razliko poznas ce ne pa prasi pa ti bom razlozu. ← No razlož nam če bo kdo od nas začel slučajno kdaj dirkat :eek:
Thomas Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 Glede sodnikov ob progi. Ni res, da nimajo pojma, saj to delajo že kar nekaj let (predvsem AMD Domžale). Moti me le, ker za plačilo, ki ga dobijo (350.000 SIT) ne naredijo kaj več . Po njihovih besedan ni mladih, ki bi naredili izpit za sodnika. Krepko se motijo, iz našega kluba nas je bilo kar nekaj pripravljenih delati izpit. Tukaj ima velik vpliv AMD Domžale, saj se jim s prihodom novih funkcionarjev zmanjša priliv na njihov račun. Ali je mogoče kdo opazil kakšno osebo iz AMZ, poleg članov AMD Domžale?
SuperMotard Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 No razlož nam če bo kdo od nas začel slučajno kdaj dirkat :eek: Spuščanje pomeni, da dirkač spremeni svojo linijoin po potrebi tudi zmanjša hitrost, da ga dirkač, ki ga ima za seboj lahko nemoteno prehiti. Zapiranje pa je ravno obratno - pomeni čimbolj zapirati idealno linijo in linijo po kateri je možno najlažje prehitevanje. tako zapiranje na naših pistah sploh ni težko. pol je pa še ena vrsta zapiranja, ki se pa bolj uporablja pri krosu ampak je prisotna tudi v supermotu in sicer bremzanje zasledovalca in sicer recimo na način da v ovinku malo močneje zabremzaš (element presenečenja) in potem hitro odpelješ - garantirano si s tem pridobiš par sekund. Razumljivo?
SuperMotard Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 Glede sodnikov ob progi. Ni res, da nimajo pojma, saj to delajo že kar nekaj let (predvsem AMD Domžale). Moti me le, ker za plačilo, ki ga dobijo (350.000 SIT) ne naredijo kaj več . Po njihovih besedan ni mladih, ki bi naredili izpit za sodnika. Krepko se motijo, iz našega kluba nas je bilo kar nekaj pripravljenih delati izpit. Tukaj ima velik vpliv AMD Domžale, saj se jim s prihodom novih funkcionarjev zmanjša priliv na njihov račun. Ali je mogoče kdo opazil kakšno osebo iz AMZ, poleg članov AMD Domžale? Tudi po mojih informacijah imajo edino oni sodniško licenco in s tem nekakšen monopol. Če so pa tok plačani kot praviš jih je lohk pa res sram za to revščino, ki jo dirkači dobijo od takozvanih sodnikov. :BUA: Najbolj fer bi bilo, da ima vsak klub, ki dirko organizira svoje sodnike, ki bi na njihovi dirki tudi sodili.
Roman Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 Dlje ko berem to temo, opažam da gre za izrazito navijaške komentarje, kjer nobena pravila nič ne pomagajo. Vem, da je na ozkih in zaprtih dirkališčih s SM zelo težko prehitevati, vendar ima tisti, ki se bori za svoje mesto pravico tudi zapirati, da ohrani mesto (pa čeprav je tisti za njim mogoče 5 sekund na krog hitrejši) in da je po drugi strani sodnikom težko (pravilno) mahati z modrimi zastavami, ko se recimo 4. in 5. borita za mesto, medtem ko prehitevata osmega za krog, ob tem ju pa tudi vodilni že prehiteva za krog. Se bo pač treba sprijazniti s tem, da bi zmagovalec verjetno zmagal tudi z motorjem (kot primer) petouvrščenega in da petouvrščenemu tudi vrhunski motor nebi zadoščal za zmago .)
GUMY Objavljeno Julij 15, 2005 Opozori Objavljeno Julij 15, 2005 Se bo pač treba sprijazniti s tem, da bi zmagovalec verjetno zmagal tudi z motorjem (kot primer) petouvrščenega in da petouvrščenemu tudi vrhunski motor nebi zadoščal za zmago .) ← Uf ja bi blo zanimiv vidt cajte, ki bi jih Marko delal z mojo kravo. :P Jaz bi pa tako imel probleme z njegovim že pri vžiganju, glede na to da smo penzionerji navajeni na elektro štarter. :lol1:
SF Objavljeno Julij 15, 2005 Opozori Objavljeno Julij 15, 2005 Zapiranje?)))) nehejte no fantje... "Medenemu žganju" ni bil nikol problem mem treh naenkrat pridt... Jebi ga SM če Majotu ni ratal mimo pridt je sam kriv ne un jodlar pred njim... Če je bla pač mednaroidna dirka je mel pač fant s plačilom štartnine se vso pravico borit po najboljših močeh.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se