Skoči na vsebino

Yamaha DT 50


yamaha95

Priporočene objave

Mene pa zanima kakšen cilinder bi lahko dal na mojo yamaha 50

razmišljal sem o 70 in 80 kitu

kakšen fergazer mi priporočate

kaj use bi moral zamenjati na motoru da mi nebi crkoval

drugače je pa yamaha original ni predelana

za predelavo bi se odločil zato ker ta motor ne gre nikamor :wallbash:

hvala za odgovore

lp

tukaj je pa še ena stran http://trgovina.cilinder.si/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me še kakšne znamke imajo yamahe dt 50 cilindre

Ker ne vem ali imajo malossi ali malaguti

koliko me bi približno koštala predelava

kaj je bolše 70 ccm ali 80ccm (glede crkovanja,vzdržljivosti,stroškov predeleve,pospeškov)

al bi na mojo yamaho lahko dal am6 cilinder :hmm:

drugače bi pa rad imel takšne pospeške da ti trga gate ko daš gasa B) O:-) :lol:

ciljam bolj na pospeške kot pa na končno :OK:

lp in hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaaah lej. lahko kupš sport, midrace al pa high end. sport maš bol tak za vsak dan ker ni tako močen mid race je nekej umes high end pa trga gate sam zna hitr crknt :naughty: cene pa za komplet predelavo od 450€ pa do neomejeno odvisn kaj hočeš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko konskih pa potem dosežeš s tako predelavo

kaj je bolše 70 ccm ali 80ccm(glede crkovanja,vzdržljivosti,pospeškov,cene predelave)

sem že napisal pod prva 2 vprašanja :hmm:

Popravljeno . Popravil yamaha95
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ti predlagam kakšno lažjo predelavo like menjava auspuha ter obvezna odstranitev blokad. Ne pričakuj da boš šel 150 km/h :) Največ 90 v dolino 100 km/h. Pri 16 prodaš ter kupiš kaj bolj konkretnega.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kateri auspuh bi pa bil najbolj primeren za to yamaho

ali obstajajo še kakšne cenejše predelave za pospeške in moč

(brez da bi menjal cilinder,bat,blajerco............) :evilgrin:

ali bi lahko dal tudi drugi fergazer(uplinjač)

kako velik fergazer mi priporočate

kako se bi poznalo pri pospeških,končni....

doma imam še BING 18 FERGAZER od 15 slc

ali je ta dovolj velik :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najlažji je ja začetek da kupš drug avspuh recmo maš leovince v6 al pa gianelli. pa blokade obvezno povsod ven pobrat. tist bing ne paše na am6 mašino pa tut drug fergazer ti ne bo dal velik več moči mogoč mal na odzivnosti samo na original cilindru je brezveze. blajerco je pa tut brezveze menjat ker se to menja samo za večje predelave da je ne unič. sam mam sport 80ccm pa mam original blajerco notr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšno predelavo mi potem svetuješ

napiši tudi kako si ti predelal svoj motor ,kje si kupil dele,ter koliko te je stalo....

napiši use dele , ki si jih kupil ter zraven ceno

vidim da imaš yamaho dt (povej kakšen letnik je)

ali ti je po predelavi kdaj kaj crknilo :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to ravno ne sodi v to temo ampak useeno

kdo bi zmagal

čisto novi tomos apn(alpino) ali čisto nova yamaha dt 50 (voznika enake teže in višine)

oba dva brez predelav,original motorja

proga bi pa bila 100 metrov šprinta.

prosim odgovorite :yea2:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dude seveda da yamaha dt50. Zaradi zobnikov močnejše mašine.... sicer pa sem z mojo APN 6 letnik 86(par predelav) pihnil DT50(odprto, razen el. blokade) kot za šalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prosim odgovorite na vprašanja smile.gif

jas mam en predlog...tak je mel predelano tzr moj brat in je dolgo šla pa hitroworship.gif :

-MHR 80

-giannelli

-14/47 prenose

-šporni filter malossi e5 (boljše e13)

-povečano koleno pri fergazrju

-21 delorto fergazer

-pa še kake melankosti...

šla je pa zlo hitroworship.gif

pol pa še maš bolj drage a dosti močnejše predelave...

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to ravno ne sodi v to temo ampak useeno

kdo bi zmagal

čisto novi tomos apn(alpino) ali čisto nova yamaha dt 50 (voznika enake teže in višine)

oba dva brez predelav,original motorja

proga bi pa bila 100 metrov šprinta.

prosim odgovorite :yea2:

Mudel a maš ti sploh odblokiran motor, da take bedarije sprašuješ ? Če je dt50 brez blokad, nima alpino za burek, ne na pospeških ne na končni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to ravno ne sodi v to temo ampak useeno

kdo bi zmagal

čisto novi tomos apn(alpino) ali čisto nova yamaha dt 50 (voznika enake teže in višine)

oba dva brez predelav,original motorja

proga bi pa bila 100 metrov šprinta.

prosim odgovorite trance_30_punk.gif

verjetno alpino ker je lažji pa pr dt maš 6 prestav do 50km-h... je blo probano to že.. tzr vs alpino biggrin.gif alpino zmaga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno alpino ker je lažji pa pr dt maš 6 prestav do 50km-h... je blo probano to že.. tzr vs alpino biggrin.gif  alpino zmaga

aja, z blokadam. Čeprou gre še zmer tzr naprej! Saj pr men je blo tko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekaj me še zanima

ali bi na motor lahko dal elektronski vbrizg goriva :worship:

Zka bi pa to dal? :? Po moje se neda, in še zakompliciran je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšen celinder je bolši iz gusa ali aluminija???

ja kolko vem jas vem se aluminij bol zvrti ne gre tako dolgo ko gus pa prej se segreje in ohladi...priporočam aluminij

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kolko vem jas vem se aluminij bol zvrti ne gre tako dolgo ko gus pa prej se segreje in ohladi...priporočam aluminij

kateri se bolj segreje in prej oladi :hmm:

aluminij ali gus

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!