Skoči na vsebino

Kr' neki (Splošne debate o vsem)

Vse, kar ne spada pod motociklizem in druge forumsko določene kategorije - filmi, zdrav duh v zdravem telesu, naključne teme in še več. Tu je prostor za vse, kar vam pade na misel!


2.703 tem v kategoriji

  1. Pankrti ponovno skupaj 1 2

    • 44 odgovorov
    • 3,1k ogledov
  2. Udari biciklista 1 2 3

    • 63 odgovorov
    • 5,4k ogledov
  3. Saj ni res pa je!

    • 13 odgovorov
    • 1,9k ogledov
  4. Laibach

    • 13 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  5. klinika za odvajanje odvisnosti

    • 17 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  6. A so ljudje z rumenimi mopedi poštarji? 1 2

    • 32 odgovorov
    • 3,2k ogledov
  7. klub "sončna uprava"

    • 4 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  8. Kakšne barve je vaša aura? 1 2 3

    • 72 odgovorov
    • 6,5k ogledov
  9. Žgane pijače

    • 22 odgovorov
    • 3,3k ogledov
  10. Paranormala 1 2 3 4

    • 80 odgovorov
    • 6,3k ogledov
  11. NLP v bližini Ptuja 1 2 3

    • 73 odgovorov
    • 5,1k ogledov
  12. TEPENE ŽENSKE 1 2 3 4 6

    • 130 odgovorov
    • 8,3k ogledov
  13. Zaobljene ženske so pametnejše 1 2

    • 37 odgovorov
    • 3k ogledov
  14. Martinovo 1 2 3 4

    • 87 odgovorov
    • 5,7k ogledov
  15. "Flower power" FOTKE

    • 6 odgovorov
    • 1,5k ogledov
  16. Kulinaricno........ 1 2 3 4 14

    • 336 odgovorov
    • 14k ogledov
    • 127 odgovorov
    • 7,9k ogledov
  17. Zlata petica

    • 0 odgovorov
    • 664 ogledov
  18. Nesmisli 1 2 3

    • 60 odgovorov
    • 4,9k ogledov
  19. Kera je kera in kdo je kdo 1 2 3

    • 65 odgovorov
    • 5,6k ogledov
  20. Policija in zaščita države

    • 14 odgovorov
    • 2,9k ogledov
  21. Mama Manka

    • 1 odgovor
    • 887 ogledov
  22. Kaj kj počenjate... 1 2 3 4

    • 89 odgovorov
    • 4k ogledov
  23. Sipsonize Me

    • 3 odgovorov
    • 1,9k ogledov
  24. Glasba 1 2 3

    • 64 odgovorov
    • 4,4k ogledov


  • Zadnje objave

    • MiNa
      BMW in KTM uporablja za sklopko DOT5 pa še to ne vsi. To je problem, ker ga ne dobiš v vsaki "trafiki". Imel R1150GS v 60kkm nobenih težav (s sklopko) sem pa imel drugače s to znamko motorjev kar nekaj jajcanja. Večino opisal na tem forumu.
    • Kugelschreiber
      Hm. Ma ne, mislim da ne. Ni fora sinteticno/mineralno. Ali je DOT zavorno, za reveze na poceni vozilih, ali hidravlicno/atf za KTM. Ce si nalil DOT, je znalo pojest tesnila. Pisem po spominu, ne bi stavil, nisem cisto preprican. 
    • DESMODUE
      Verjetno te zanima če je imel hidravlično ali mineralno olje?
    • Kugelschreiber
      Sam se eno pitanje, KTM je neka stalnica teh problemov, se mi zdi, tud @MiNa je o oranžkotih pisal, a si mel na hidravlicno olje al na zavorno DOT4? Ce me spomin ne vara so oni trmarili z nekimi magura na hidravlicno olje? Vsi moji pocenčki so imeli (in imajo) dot4, in nikada problema. Honda je mela 20 let in 140k, aprilia jih ima 17 in 100k, kawi pr slabih 40 letih je izven konkurence, ampak sklopka dela     str si, vem kako je. servise je treba sprot delat, ce ne ne bomo sto let.  En je bil spomladi, drug bo jeseni…    
    • DESMODUE
      Ker je tema namenjena Kove: 800x PRO Objavim še SVOJE prve vtise. Lahko da se razlikujejo od ostalih uporabnikov in tistih,ki bodo motor preizkusili. ERGONOMIJA: Z obema nogama na tleh,kljub 275mm oddaljenosti od tal. Razdalja med sedežem in stopalkami je manjša kot na t7 naprimer,vendar v vožnji v sede absolutno nemoteča. Krmilo primerno široko in nezakrivljeno nazaj. Med spreminjanjem pozicije islz sedečega v stoječi položaj, se občuti,da je razdalja prevelika. Za svojih 187cm,bi si sedež zvišal za kake 4 cm. VZMETENJE: prvi vtis je mehkoben,nekako 8cm hida,potem precej progresivno otrdi. Nastavitev še nisem delal,bom pustil,da se vzmetenje še unese,potem prednapetost povečam. Zadnje je trše kot sprednje. Ni težava v prilagajanju delovanja,saj sta oba konca polno nastavljiva. Vetrna zaščita pričakovano povprečna,130kmh ne predstavlja težav, za višje hitrosti je integralna čelada boljša izbira,morda povišek vizirja AGREGAT: prosti tek na 1600 vrtljajih,polno vleče v nožjih prestavah od 2000 vrtljajev na gor. Če prestavljaš pri nekih 5000 obratih si že hitrejši od večine prometa. Zavrti se gladko,vibracije so nemoteče. Test desne serpentine navzgor v 3 prestavi brez dotikanja sklopke opravi z odliko. Zelo radi in hitro se zavrti proti rfldečemu polju,prirastek moči in navora je linearen. Četrta prestava recimo je uporabna med 50 in 165km/h. Speljevanje z drugo prestavo je enostavno, sklopka je zelo mehka in daje super povratno informacijo,je protizdrsna. KONČNA OBDELAVA: ni istrih robov,zvari so lepo narejeni,tako na jeklu,kot aluminiju,plastike se lepo zvijajo,eloksacija je lepa,vsi vijaki so torx,vse komande nastavljive,dostop in lokacija zračnega filtra super. Zelo dobro berljiv zaslon,tudi v močnem soncu. Barvanje je brez pripomb,stiki spoji prav tako. Lep detajl so kotni ventilčki na platiščih. Tubeless. Izjemno enostaven motocikel za razdiranje in sestavljanje. VOZNE LASTNOSTI: zelo lahkoten,igriv,intuitivno se vrže v ovinek,nagibi so lahko zelo globoki,stabilnost je vrhunska. Zavore sledijo tempu,so lepo progresivne. Zelo lahkoten in zabaven motor,med zavoji spominja na supermoto,moja največja bojazen je bil uporaba 21 col kolesa,vendar sem že pri vožnji 450tke ugotovil,da je strah odveč. Zvoka agregata je zanimiv,ne preglasen,ne pretih,pravi zvok velikega v twina. Prehitevanja so otročja igra. Na offroadu je še večji občutek lahkotnosti,vzmetenje pri počasni vožnji prek ovir ne deluje najbolje,nastavitve so nujne. Bo čas za to. Ko povečaš tempo,začne vzmetenje bolje sodelovati,občutek varnosti pri hitri vožnji je super. Kljub izklopljenemu tcs agregat lepo natančno podaja moč in sam izbiraš med oprijemom in adrenalinskimi drifti. Kar me zmoti na offroadu je,kot omenjena razdalja med sedečim.in stoječim položajem za mojo višino. POVZETEK: zelo zabaven,pristen motocikel,z veliko povratnimi informacijami,nikoli dolgočasen,adrenalinski,daje super občutek kontrole in varnosti. Zelo nenaporen za vožnjo. Kmalu poročam še o pravih offroad zmogljivostih,vožnji v dvoje,avtocestni uporabnosti. Bodite lepo  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!