Jump to content

Ostalo

Forums

  1. Avtomobilizem

    Avtomobili, avto

    41k
    posts
  2. Računalništvo in elektronika, tehnologija

    O kovinsko-plastičnih škatlah in vsebini na njihovih trdih diskih (računalnikih), mobilnih telefonih, dlančnikih, internetu, digitalnih video in photo kamerah ter ostalih tehnoloških čudežih 21. stoletja ...

    30.8k
    posts
  3. Ljubezen in ...

    Ljubezen, zmenkarije, romantika, ženitne ponudbe, hotline, hormonski in drugačni izlivi in tako naprej...

    68.7k
    posts
  4. Zdrav duh v zdravem telesu

    Vse na temo športa in rekreacije, zimski, letni, dvoranski,... športi...

    23.4k
    posts
  5. Politiziranje

    Politične frustracije oz. vse kar vsaj malo spominja na politične igrice in podobno

    101.8k
    posts
  6. Kr' neki (Splošne debate o vsem)

    Vse kar NI povezano z motociklizmom in ostalimi forumskimi kategorijami, filmi, zdrav duh v zdravem telesu, blodnje, blah blah blah... kr' neki v glavnem!

    581.6k
    posts
  • Zadnje objave

    • pik1
      A Ti pa ne bi nč preštevOU
    • Buschi
      Nimaš ga na kaj priklopit. Zato je potreben obratomer, ki ga vežeš na cinšpulo.
    • ADVENTURETIM
      Še prvi vtisi iz prakse,da ne bo samo suhoparna teorija na sporedu. KOVE 500X s prevoženimi 3km Voznik visok 185cm,teža dobrih 100kg Prvi statični vtisi so,da je motocikel izredno lahko postaviti iz stranskega stojala v vertikalo,poskus dviga na centralno stojalo to potrdi,prav tako namerno spuščanje motocikla iz vertikale do tal in ponovno pobiranje. Ne samo,da je sam motocikel lahek glede na izgled,nizko je tudi samo težišče. Sedež se mi je na prvo žogo zdel celo preblizu tal,saj sem z obema nogama dosegel tla,kolena pa,s stopali na tleh precej pokrčena za ta razred.Malo sem bil v dvomih,kako se bo pri mojo višini zadeva izkazala pri daljši vožnji. Preizkusim še stoječi položaj in si krmilo obrnem za stopnjo naprej,da se zaradi U krivulje dvigne za cca 2 cm,in oddalji od mene za enako razdaljo. Pritisk na gumb zaganjača,motor se oglasi tiho in popolnoma brez vibracij. Speljem in takoj zaznam da je sklopka mehka in da odlično dozira.Naslednja ugotovitev je,da je menjalnik odličen..natančen,tih nezaznaven.Prvi dve prestavi sta precej kratki,kar bo prednost na uporabi na terenu.Zanimiv je karakter motorja,prestavljam pri 3000 obratih in motor po prestavljanju lepo poprime,nobene luknje,trzanja,spominja na električni motor. Hitro ugotovim,da moč prihaja enakomerno,več kot je obratov,več je moči,a ker je motor še neutečen,ga ne vrtim preko 6000 obratov,kar v šesti prestavi pomeni 125km/h. Navajen večjih prostornin prilagodim stil vožnje ( prehitevanja raje z malo zaleta,ohranjanje hitrosti čez zavoje..)sprehajam se po menjalniku in uživam v skrajno nenaporni in tihi vožnji. V teoriji sem vedel, da je KOVE 500x mišljen kot pravi 50/50 motor,zato me preseneti ciklistika na asfaltu. Pričakovano okretnost pri nizkih hitrostih nadgradi čudovita natančnost pri višjih in dejansko dobim občutek tolikokrat opevane vožnje po tračnicah...spet popolnoma nenaporno in zelo samozavestno ugotovim,da se na ta način dosegajo izjemne povprečne hitrosti na podeželskih cestah,podkrepljene s popopnim občutkom varnost. Zavore zahtevajo privajanje,saj kljub diskom velikega premera na začetku ne grizejo močno,ampak za konkretno zaustavljanje zahtevajo močnejši stisk ročice. Kasneje v gozdovih ugotovim,da tako obnašanje zavor pride še kako prav na spolzki podlagi,saj je možnost blokiranja kolesa precej manjša ( za zahtevnejšo offroad vožnjo ABS izključimo ja😉) Ko po 75km asfalta pridem do prvih gozdnih poti,sem glede na obilne padavine prejšnjih dni skeptičen..serijske gume Metzeller Tourance niso znane po tem,da ponujajo vrhunski oprijem na mokrem terenu. A že po prvih metrih ugotovim,da je skepsa odveč,motor je ubogljiv,pozicija v stoje odlična,motor usmerjam po blatnih poteh samo z nogami,agregat deluje fenomenalno,nežno,a odločno,ohranja oprijem zadnjega kolesa.Z naskokom najboljša stvar na motorju pri taki vožnji je vzmetenje,saj odlično blaži vse tipe neravnin,ohranja oba kolesa v stiku s tlemi in na splošno ni premehko,kar je v današnjih časih redkost.  Le ko sem se dvignil na 1200m nadmorske višine,in se je na cesti pojavil globji sneg in precej ledu,se odločim,da poti ne nadaljujem in se vrnem.Povprečna poraba goriva po 150km mešane vožnje je znašala 3.9l/100km KAJ MI JE VŠEČ: vožnja po cesti in po zahtevnejšem terenu Vzmetenje Karakter agregata( usklajenost agregat,sklopke in menjalnika) Pozicija stoje Nizka teža Avtonomija Serijska zaščita motorja za offroad vožnjo KAJ MI NI VŠEČ: Pozicija sede( sedež bi si moral dvigniti za 3 cm ) Malenkost močnejši ugriz zavor( verjetno se bo zadeva še utekla) Malenkost več moči in navora ( rešljivo z decat in mapo ) Ergonomija določenih stikal   Spomladi bom organiziral dan odprtih vrat, na razpolago bo 5 motociklov,da lahko še sami strnete vtise in mnenja glede tega motocikla...na cesti in na terenu.
    • VS800
      TKo so ns zjebal k so začel dneve pa koledarje delAT
    • Zivnorc
      ... lej... tegale kup... https://www.ebay.com/itm/394212697890?_trkparms=amclksrc%3DITM%26aid%3D1110013%26algo%3DHOMESPLICE.SIMRXI%26ao%3D1%26asc%3D243013%26meid%3D2557da7c2d38404da7dd8cb90c2e53ad%26pid%3D101196%26rk%3D2%26rkt%3D12%26sd%3D255170230220%26itm%3D394212697890%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2047675%26algv%3DPromotedRVI&_trksid=p2047675.c101196.m2219&amdata=cksum%3A3942126978902557da7c2d38404da7dd8cb90c2e53ad|enc%3AAQAHAAAA4Iq9Pd1eiueKRlho1pRz6mKXhmXmWa6hkzPmWjKfqQdoQgga94PJTbfP4aKBIYfRQLZzWM7DKns4D%2FE58q%2FMdWwr5C9izNJb1ZPCLfpYNyrfQkO4QqB5VcsUX355cJG2iBuVmujcrh%2BNxozzigy2P38GEtiFCtXKKZObHwBphCJbiKSwHV%2FRqTnAAQUlyfYmC3pWjh82bD2d0hZYyVgTuRGjvNTgvTWI0qzewD%2FOyjgMdKI6MMpmg2nJQyoIuCyUXEkj5HwhT9i5xapIVezDNPgVJh2UBEw9FHHg5taIMkVN|ampid%3APL_CLK|clp%3A2047675 ... če rabiš samo obratomer... pa da bo pasal na TOMOS...pa da zgleda analogen... AAAAMPAK... piše da je za 4, 6 ali 8 cilindrov...    o.k. ...šalo na stran... hotu sem te samo opozorit, da niso vsi predvideni za en cilinder.... ali pa se pozanimaj, če drži to, da je za 4, 6 ali 8 cilindrske mašine. Kar za veliko obratomerjev to piše... da se ne zaje*eš pri nakupu. Jaz imam takega, https://www.ebay.com/itm/363169781267?hash=item548e9b1613:g:k3kAAOSwJkJjetCI&amdata=enc%3AAQAHAAAA8HFUopLjdc%2FB1DrLZ0WnPNx08bgQxz103ohUJgc7zS1b3S1R8qoY3DNm8ZRd3KhgZ2dr0VlH7Mm%2FBIPCW8vD87PvcxoguYO9E5C2n96fshlL6ttrMdwPcLyeJ8npHwcpJMSoU3mTBiYSqqiI1n2EruB8QQKX79ZoWid7C%2FF%2BdXU2AP6WCwEdJWu%2Fg7ihnxSuerkdZ%2BKXXoytFES0fPMTK%2BfAu6PnM2DMOVxFlr9YdVFe%2FY9%2FlWp4R6NOM9XB3OA3swcqG7ya0tfGXPlA3DJhogyfPartzgLe4ZnYbMU160Mm2gOHlzRE7w6IFDpTb7EZaA%3D%3D|tkp%3ABk9SR6q94d2eYQ zgleda čisto v redu... vse se da nastavit... res pa je, da imam (bom imel...še ni fertik)  še akumulator na mopedu, da je stalno pod štromom.  Za klasičen TOMOS štrom brez akumulatorja moraš pa pol res verjetno kupit nekaj, kar lahko dela samo med obratovanjem mopeda....pa vseeno dat preko kakega stabilizatorja napetosti (kondenzator... al kej podobnega... nisem štromar... bi se mogu mal podučit), ker mopedu vse žmrka pod štand gasom...   ... bemti... pa tale se mi ful dopade...    https://www.ebay.com/itm/255723986444?hash=item3b8a565e0c:g:IbIAAOSwydNc9U1x&amdata=enc%3AAQAHAAABAJHK1ULxdrbD%2B5lK4X%2F3VmydHqoT%2FBYl2oO8c84lzEo1VUPS0juCk3ex9U2OQXXL6O8WXfydRnp2LNbyfaYQwsP%2Fghqw%2FMdUXAT%2B3pfv2hsUlDliwdD%2FZilVTzONqw6uUAqxjTMXycCUOCkpuDIYQQ3xBJK9bRscStLuNeBzfjvBsuH%2FWiVR1Rn3Ba0M0Rzbuy0RcfMZ5j5ZoTnaneufA7JaZY7Csl9mSVowW0hbfoU5qqQ%2F9w5FY21a9UgOgMhzhhQmODH3pZFaAXkbbvth3VNf2qdYqfTSIgrQjtyOyHHrPyBqTQsXYSb4WAR9O1FKmBXMsrldD0CWOn9wBH1fOzw%3D|tkp%3ABk9SR-yYg96eYQ ... še dobr, da mam več mopedov...       
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!