Skoči na vsebino

Kr' neki (Splošne debate o vsem)

Vse, kar ne spada pod motociklizem in druge forumsko določene kategorije - filmi, zdrav duh v zdravem telesu, naključne teme in še več. Tu je prostor za vse, kar vam pade na misel!


2.703 tem v kategoriji

  1. KARTE ZA PURPLE NUJNO!!!

    • 1 odgovor
    • 872 ogledov
  2. France Prešeren

    • 11 odgovorov
    • 1,7k ogledov
  3. Elektronska karta Ljubljane

    • 5 odgovorov
    • 4,9k ogledov
  4. Čustvena inteligenca 1 2 3 4

    • 82 odgovorov
    • 6,2k ogledov
  5. Tema za bisanje

    • 16 odgovorov
    • 2,1k ogledov
  6. IRONIJA

    • 3 odgovorov
    • 1,2k ogledov
  7. Mramor

    • 3 odgovorov
    • 1,3k ogledov
  8. Tole je pa res kr neki

    • 15 odgovorov
    • 2k ogledov
  9. Fuzbal 1 2 3 4 8

    • 178 odgovorov
    • 8,2k ogledov
  10. The Queen "loves" President Bush

    • 6 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  11. Policaji na HAYABUSAH po novem!! 1 2

    • 28 odgovorov
    • 2,6k ogledov
  12. računovodstvo, davkarija, itd.

    • 3 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  13. Metropolis Live - 21. November 2003 1 2

    • 39 odgovorov
    • 3,1k ogledov
  14. Vsi imamo tu in tam kaj prav... 1 2

    • 45 odgovorov
    • 3k ogledov
  15. Off shore podjetje

    • 20 odgovorov
    • 2,9k ogledov
  16. Pirating 1 2

    • 34 odgovorov
    • 2,2k ogledov
  17. Boter III...

    • 20 odgovorov
    • 1,9k ogledov
  18. Nepoznavanje Ljubljane

    • 7 odgovorov
    • 1,9k ogledov
  19. Ergonomski problemi in kako jih rešiti...?

    • 11 odgovorov
    • 1,5k ogledov
  20. Nasvet

    • 10 odgovorov
    • 1k ogledov
  21. DEE JAY TIME

    • 14 odgovorov
    • 1,9k ogledov
  22. Hermanu ... 1 2

    • 35 odgovorov
    • 3,1k ogledov
  23. Kjuci za vijake s colskim navojem

    • 9 odgovorov
    • 5,6k ogledov
  24. Alko test na netu

    • 8 odgovorov
    • 1,3k ogledov
  25. Izostanek od foruma!! 1 2 3 4 16

    • 375 odgovorov
    • 23,5k ogledov


  • Zadnje objave

    • DAMI34
      benti, pa ravno Mitas XT+ sem naroču in računal da do Albanije pa nazaj bo zdržala Ampak vama jo je bolj teren potrgal, al jo asfalt tolk troši?    
    • mladen
      Hidravlične sklopke vozim od leta 2007. Meni osebno so bolj všeč za upravljanje motorja kot sklopke na zajlo ker so praviloma mehkejše in imajo boljši občutek. Težave z njimi pa so, tako kot so težave z zajlo. Najbolj boleča ki sem ji bil priča se je zgodila v Tuniziji na prijateljevem KTM 950. Brez rezervnih delov, ki jih tam ni bilo kje dobit nimaš kaj naredit. Utrgano zajlo bi sigurno nekako rešili. Dobro znana in dokumentirana je tudi težava z o-ringom na spodnjem cilindru pri KTMih LC4 / 690 ki so jo baje končno odpravili pred nekaj leti. Moja Husqvarna 701 spada med te modele in mi v enem letu in prevoženih 15kkm večino po domačih in oddaljenih terenih dela brez problema.  Sam sem imel tudi že težave s hidravličnimi sklopkami v vsem tem času, vendar so se zgodile v bližini kjer taka napaka ne predstavlja velike težave. Dva najbolj aktualna ADV motorja v srednjem segmentu Tenere 700 in KTM 790/890 imata oba sklopko na zajlo, Tenere ima tudi zajlo za gas, KTM ima potenciometer. Zame je za tak tip motorja, s katerim bom potoval po terenu v oddaljenih deželah plus, da ima zajle, ni mi pa to odločilen dejavnik. 701 ima hidravlično sklopko in potenciometer za gas, pa se mi oboje zdi za upravljanje motorja super in si ne delam s tem težav in potujem naokrog. 800x ima za oboje zajlo, kar je zame plus. S tem izgubiš nekaj bombončkov pri sodobnih elektronskih pomagalih ki jih naprimer 701 ima in so mi zelo dobrodošle, vendar vseeno raje izberem zajle za ta tip motorja. Za ostale motorje s katerimi se vozim v okolici in pa tudi po Sloveniji pa raje izberem hidravlično sklopko brez pomisleka.   Pa še nekaj glede popravil na terenu bi povedal. Vozniki motorjev ki se vozite samo po cesti morate vedet, da je na terenu bistveno več okvar kot na cesti. Motor je pod večjim stresom, zato se napake pokažejo veliko prej. Pride do padcev, kjer je treba marsikaj popravit da se lahko nadaljuje vožnjo. Nenazadnje pa redno flikamo gume, za kar potrebujemo komplet orodje za demontažo in ponovno pumpanje gume.  Po cesti sem nekoč potoval. Devet let je trajalo to obdobje. Prepotovala sva v dvoje vse okoliške in tudi bolj oddaljene dežele. Nikoli nisem imel ene napake na nobenem motorju. Niti orodja nisem nosil s sabo. Na terenu pa popravljam vse mogoče. 
    • KennyJR
      Lani ni bilo nobenega problema zmagat na GP22. Včasih, sploh v prvi polovici sezone je imel GP22 tudi svoje prednosti. Letos je razlika precejšnja. Lani bi MM na GP22 zmagoval eno za drugo . Me je pa presenetilo, da so ravno tu v Assnu tako velike razlike. Kaj bo v Sachsenringu?  A bo King of the ring nazaj?
    • Kugelschreiber
      @mladench Dec, fakin bjutiful. 
    • mladench
      Finish. Tokrat sva oddelala celo Bosno vključno s "hard parti" in ekstra dodatkom Bjelašnice, Igmana in Trebevića z lokalnima vodičema   Mopeda sta se izkazala vrhunsko! Tudi izbira gum je bila veliko boljša kot lani (mitas xt+) jo pa kar precej požira. Po 2000km je za v smeti. IMG_9175.mov     IMG_9177.mov     IMG_0087.mov     IMG_9263.mov     IMG_9264.mov     IMG_2240.mov     IMG_2241.mov     IMG_9300.mov    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!