Skoči na vsebino


  • Zadnje objave

    • ftp
    • Gricko
      11.6v v prostem teku je premalo!!! mogoče rabi par sekund, da se "pobere" ampak po par sekundah mora biti nad 13V v prostem teku ali pa vsaj tam okoli... pri povišanih obratih ( pa ni potrebe po 6000rpm ampak je sigurno dovolj že  2,5- 3 k rpm za normalno polnenje) Sedaj je tudi odvisno od motorja ( kakšen oldy sigurno nima 14V)ampak vsak malo bolj sodoben ( pa to je lahko 20let😋) pa ima sigurno nad 13.8 pa tja do 14.5V   11.6 V bi jaz sumil preboj statorja....
    • kawamoto
      KUga, kakšen štrIK
    • motofrik
      Ja, v mirovanju je imel 12.47V. Kontakt, malo zaniha in se umiri. Startam, 11.9V, za trenutek tudi na 9.7V, potem zalavfa. V prostem teku zalavfa na 11,6V, nekje na pol obratov pa 13,5-14,1V. Bomo videl v ponedeljek, ko pride nov akumulator, gel. V bistvu je že tu, le pošta je zaprta. Kako so že rekli v Easy riderju ''..to je malo mesto, vse teče bolj počasi...''.
    • gusar
      OVekovečil jih bo na štriKU
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!