Jump to content
  • Sign Up

Motocikli 125ccm

Vse o 125ccm motornih kolesih, 2T, 4T - starih in novih modelih, izkušnje, predelave, križi in težave...

891 topics in this forum

  1. Začetnik na 125 ccm motorjih 1 2 3 4 6

    • 144 replies
    • 40948 views
  2. Fotografije motociklov 125ccm 1 2 3 4 25

    • 619 replies
    • 295708 views
  3. 125-ke, javite se! 1 2 3 4 2303

    • 57564 replies
    • 2728943 views
  4. Ture 125-kubičniki 1 2 3 4 37

    • 910 replies
    • 183322 views
  5. olje

    • 2 replies
    • 84 views
  6. Aprilia RS 125 1 2 3 4 755

    • 18851 replies
    • 1098421 views
  7. BMW C1

    • 20 replies
    • 5150 views
  8. 125 2 takt ali 250 4 takt

    • 6 replies
    • 308 views
    • 0 replies
    • 189 views
  9. Honda XL 125 V Varadero 1 2 3 4 57

    • 1405 replies
    • 151326 views
  10. 125cc enduro motorji

    • 1 reply
    • 382 views
    • 28 replies
    • 10448 views
  11. Honda monkey

    • 6 replies
    • 2079 views
  12. Yamaha SR 125 1 2

    • 31 replies
    • 9400 views
  13. Yamaha YBR 125 1 2 3 4 31

    • 769 replies
    • 76688 views
  14. Honda CBF 125ccm

    • 11 replies
    • 3857 views
  15. Yamaha TW 125 Trailway 1 2 3 4 6

    • 144 replies
    • 31948 views
  16. Yamaha YZ 125 1 2 3

    • 61 replies
    • 22182 views
  17. Honda 125 ccm, ne vžge

    • 2 replies
    • 1769 views
  18. Kros motor za začetnika 1 2 3

    • 64 replies
    • 17558 views
  19. Motorist začetnik - KTM duke 125 2017

    • 7 replies
    • 3472 views
  20. Plastike za Tomos SM-125

    • 2 replies
    • 3801 views
  21. Motor 125 ccm?

    • 8 replies
    • 976 views
  22. Yamaha XT125X

    • 4 replies
    • 2190 views
  23. Kymco Grand Dink 150ccm 2003

    • 0 replies
    • 1060 views


  • Zadnje objave

    • smasher
      Mislim da nepovratni ventil ni prava rešitev, ker nepovratni ventil vedno pušča v eno smer naprej, neodvisno od tlaka ali podtlaka. torej ima verjento original ventil neko tršo membrano ki tesni dokler je pritisk ne odpre.  Če želiš imam en tak ventil ki ga nikoli še nisem uporabil, je kao za zavorno olje, torej tut za oiler bi moralo delovati, ampak kot sem rekel mislim da nepovratni ni prava rešitev. https://www.ebay.com/itm/Car-Brake-Bleeder-Clutch-Bleed-Bleeding-Tool-One-Way-Valve-Tube-Accessories/312661812919?hash=item48cc18a6b7:g:C8wAAOSwdxddB4ZH
    • apirko
      Za lepoto je treba potrpet pravijo 
    • rookie007
      Hvala, dobra ideja! Poskusim, sicer malo težje, ker je cev zmontirana...
    • DAMI34
      cevko segrevaj z vročo vodo, drugače se lahko hitro pretegne in vleče zrak..sampovem, če ne veš.
    • jskrablin
      Podajanje moči. Sodoben 4T enduro je linearen ko ravna črta, ne preseneča in ne utruja. Če hočeš da skoči je treba sam malo bolj gas navit in pokuplat, pa skoči. Po drugi strani so 2T stroji precej bolj agresivni in za povprečnega voznika bolj utrujajoči. Kar se začne zelo poznati, ko si enkrat utrujen in na zahtevnem terenu... tam te 2T res po svoje vozi naokoli. Da ne omenim boljše trakcije 4T stroja na spolzkem terenu. Pa manj metanja na zadnje kolo. 2T ima bolj malo prednosti, pa še tisto so prednosti zgolj, če jih znaš izkoristit. Sam folk gleda Jarvise, Bolte, Younge, ipd... pa misli da rabijo 300 2T.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!