Jump to content

Japanese

Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha


55 topics in this forum

  1. Honda PCX izpuh

    • 0 replies
    • 812 views
  2. Honda XL 125 V Varadero 1 2 3 4 57

    • 1.4k replies
    • 193k views
  3. Honda Varadero 125 - luči

    • 0 replies
    • 496 views
  4. Hlajenje

    • 3 replies
    • 1.1k views
    • 0 replies
    • 934 views
  5. Suzuki GSX 1000F

    • 2 replies
    • 770 views
  6. Yamaha YZF R125 1 2 3 4 245

    • 6.1k replies
    • 568.5k views
  7. HONDA CT 125 hunter cub

    • 2 replies
    • 2.6k views
  8. Yamaha XT 125 X 1 2 3 4 53

    • 1.3k replies
    • 203.9k views
  9. Kawasaki KR 1 S

    • 24 replies
    • 6.1k views
  10. Yamaha YZF R125 težava z vžigom

    • 0 replies
    • 2.2k views
  11. Akrapovič na yamaha MT125

    • 0 replies
    • 3k views
  12. Honda CB 125R

    • 1 reply
    • 3.1k views
  13. Yamaha SR 125 1 2 3

    • 51 replies
    • 23.8k views
  14. Suzuki rm125

    • 0 replies
    • 2.9k views
  15. Menjalniško olje teče iz odduška

    • 1 reply
    • 3.3k views
  16. Yamaha YS 125

    • 2 replies
    • 5k views
  17. Yamaha WR 125 X/R 1 2 3 4 20

    • 476 replies
    • 130.5k views
  18. Honda CR 80 , Kawasaki KX 80, Yamaha YZ 80 1 2

    • 28 replies
    • 15.8k views
  19. Honda Monkey

    • 6 replies
    • 6.7k views
  20. Yamaha YBR 125 1 2 3 4 31

    • 769 replies
    • 94.5k views
  21. Honda CBF 125

    • 11 replies
    • 7.9k views
  22. Yamaha TW 125 Trailway 1 2 3 4 6

    • 144 replies
    • 42.6k views
  23. Honda MSX 125 1 2

    • 38 replies
    • 20.7k views
  24. Yamaha DT (vse verzije in letniki) 1 2 3 4 207

    • 5.2k replies
    • 322.5k views


  • Zadnje objave

    • simonsi
      Aja pa še to, ali ima 800-ka kaj podobno APTC sklopki, če že agregat bazira na KTM-u. Predvsem zato, ker so APTC sklopke zelo mehke, ker ima pol manj fedrov, kot navadna sklopka.
    • simonsi
      Vedno me je zanimala eksotika in mi je sedaj tudi tale Kove družina padla v oči.   Glede 800-ke, ali bo možna kaka testna vožnja, bi me res zanimal en krog. A je za ta model tudi predviden kakšna optimizacija ECU-ja, zaradi euro 5 zahtev. Nekje v temi sem zasledil, da pri 450 ni predviden veliki servis v smislu menjave bata, ojnice, ležajev. To težko verjamem, ampak naj bo. Kako pa s servisiranjem vzmetenja, pri konkretni rabi, se tudi vzmetenje utrudi in izrabi ali pa kar uščije. Pa pomislek o dolgoročni poprodajni podpori. Če naš uvoznik gre adijo, se kupci obrnejo na najbližjega v sosednji državi, kar je logično, ampak zoprno. Je na voljo kak katalog delov s številkami, tako kot pri ostalih motorjih? Spomnim se tudi Hyosunga pa Saplex, to je bila žalostna zgodba. Ampak tam so bili motorji že v štartu slabi izdelki. Pa nek kratek čas so se prodajali tudi neki Asiawing endure, pa je hitro zamrlo. Pa recimo vodno hlajeni AJP so v žlahti s SWM, ker agregati izgledajo isti od 20 let starih Husqvarn. Ko je imel Langus SWM-je je bila ugodna cena za dober moped, pa je tudi potem nehal prodajat.  
    • nejc74
      A to je še vedno debata v drugem desetletju drugega tisočletja?  Štejejo proizvodnji procesi, nadzor, material. Stroji in kapital se pač selijo po svetu tja kjer delovna poceni in slabo zaščitena, lokalne oblasti pa zamižijo ob posegih v okolje. Scrambler je res lušten, še kolesa z naperami mu morajo uštimat, pa bo. Tudi s ceno (relativno) ne pretiravajo. Teža je kul, tank bi bil lahko malenkost večji pa bi bil perfekten.
    • pik1
      . boh vedi, če se ta tud sam okol bajte voz ... al je pravi offroudar   
    • hajamoto
      Da ne boš na tranzit pozabu. 🤔
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!