Jump to content

Yamaha YBR 125


Recommended Posts

500.000 je več kot preveč za take zmogljivosti- tolk je vredna kšna rs-250.

Pa tud drugač se ne splača. 125 2t za recimo 300.000 je boljša naložba pa ti še full dnarja ostane za bencin in olje. Vzdrževanje pa tud ni tak grozno, razen če ne maraš šraufanja. In motor mora zgledat kot motor, ne bicikel. Če pa ti ta dejstva nič ne pomenjio, potem pa raje 4t in brez skrbi na pot  .)

hm... tut nekateri 4T 125ccm motorji zgledajo kr konkretno, naprimer daelim daystar (čopr) zgleda kot kakšen 1000 ccm čopr! tko da je tvoj verjetno bol podoben biciklu kot pa moj 4T .) pa daelimi se prodajajo okol 300 -400k sit in jer es dobr motor, ker vzdrževanje ni drago, pa še nikol ni blo kkšnih velkih problemov! sam tale yamaha pa res zgleda kot bicikl!!! ej jst ti še zmer priporočam daelima!!! za MAL dnarja VELIK motorja!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 769
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C4V4L13R

    112

  • NejcZ

    46

  • molotov

    42

  • _Nejkooo_

    38

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Evo predvčeri sem nardila izpit za A2 (ni mi še 2 leti za čakat za neomejeno) . Jaz pa sem z yamaho ybr zaenkrat kar zadovoljna. Po obliki mi je proti ostalim 125kam zelo všeč (morda je od spredaj ma

Koliko pa si mislil da jih ima? 4? :lol:

Druga bo bolj pravilna, saj imaš ročno šaltanje. Pač tank ima dve cevki ki vodita do cilindra. Ko pride level bencina do prve oz. mal nad prvo cevko ki je postavljena višje senzor zazna, da ni več tek

Posted Images

al pa hyosota odvisno ker style maraš.....čoperje ali naked varjante za cestne edina 4t je honda CBR samo uno je skoraj kot ta ybr ! samo zdej v slo jih ni več drugo sezono pridejo zopet.......

Link to post
Share on other sites
500.000 je več kot preveč za take zmogljivosti- tolk je vredna kšna rs-250.

Pa tud drugač se ne splača. 125 2t za recimo 300.000 je boljša naložba pa ti še full dnarja ostane za bencin in olje. Vzdrževanje pa tud ni tak grozno, razen če ne maraš šraufanja. In motor mora zgledat kot motor, ne bicikel. Če pa ti ta dejstva nič ne pomenjio, potem pa raje 4t in brez skrbi na pot  .)

ahah a boš reku da vzdrževanje ni tolko gorzno omg kje ti živiš na luni?

prvo je benz drag povrh še olje in da ne govorimo o kosih za aprilie kok ti pridejo ...pa bat in ostala jajca pa dej nehaj se hecat!

Link to post
Share on other sites

Če gledaš na to da pršparaš tistih 200k pri nakupu, imaš pa velik bolj zmogljiv motor? Kupiš Hondo NSR, in imaš mal stroškov, ne pije tolk, gre pa bolj kot vsak 4T 125ccm :yes:

Link to post
Share on other sites

Tle je zdaj prislo tak da vsak svoj motor hvali!Jst osebno mam 2t cestaka pa vseeno mislim da je ta motor za zacetnika dober motor,za 500k dobis novga pa se manj vzdrzevanja mas z njim!Ce bos pa kupo kakiga 2t za 300k sploh pa cestaka pa mors racunat da tistih 200k kolk bos prisparal bos dal za generalno in bencin pa olje!

Res pa je da ta yamaha motorju ni podobna in je to za yamaho :BUA: ker drugac dela yamaha dobre motorje!

@DejaVu:Za 500k lahk dobis sam kako zaribano al pa cist v k.... rs250 pa se sam tankal pa generalne bos delo!

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
Če gledaš na to da pršparaš tistih 200k pri nakupu, imaš pa velik bolj zmogljiv motor? Kupiš Hondo NSR, in imaš mal stroškov, ne pije tolk, gre pa bolj kot vsak 4T 125ccm :yes:

sej ne da bi kej reku sam to pravš ti k ti motor brez posebnosti dela, eni nismo mel te sreče :BUA: :whistle:

Link to post
Share on other sites
Če gledaš na to da pršparaš tistih 200k pri nakupu, imaš pa velik bolj zmogljiv motor? Kupiš Hondo NSR, in imaš mal stroškov, ne pije tolk, gre pa bolj kot vsak 4T 125ccm :yes:

ma ne seri vsaka 2t mašina potrebuje večje stroške!

pa da ne gorivo pol še za olje pa benz k se je podražal :wacko:

no sicer če rad se goniš po okolici 2t je naj bol amapk glede mene k maram potovanja 4t je naj lepša stvar kar lahko maš , tiha in vzdržljiva mašina!

Link to post
Share on other sites
Jast sem jo imel priložnost nedolgo tega vozit in men je bil zelo všeč.

Izgled res ni bohvekaj :krneki:  , za vozit je pa zelo lušten in se mi zdi tudi najcenejši 125ccm :hmm:

jst vstrajam, da je daelim najcenej 125-ka! pa za mal dnarja VELIK motorja, pa še kr lepo zgleda!

tale yamaha pa ni dost drugač kot tomos avtomatik :P

Link to post
Share on other sites
jst vstrajam, da je daelim najcenej 125-ka! pa za mal dnarja VELIK motorja, pa še kr lepo zgleda!

tale yamaha pa ni dost drugač kot tomos avtomatik :P

Jah stari sj nč ne rečm d ni pocen sam itk je faktor FUNa na min.

Za porabo je pa tko sj k sm js za tabo vozu sm itk gas mev skos na štantgasu tko d je poraba čist na min. pa k se je teb 1x vrtela mašina u 5. u pizdo matrno d je skor bt vn fuknl sm mev jest u 6. 6-7k obratu!NČ NE REČM D TVOJ MOTOR NI NAJCENEJŠI,ampak treba je pogledati tudi druge dejavnike .)

Link to post
Share on other sites
Jah stari sj nč ne rečm d ni pocen sam itk je faktor FUNa na min.

Za porabo je pa tko sj k sm js za tabo vozu sm itk gas mev skos na štantgasu tko d je poraba čist na min. pa k se je teb 1x vrtela mašina u 5. u pizdo matrno d je skor bt vn fuknl sm mev jest u 6. 6-7k obratu!NČ NE REČM D TVOJ MOTOR NI NAJCENEJŠI,ampak treba je pogledati tudi druge dejavnike  .)

ej žiga, a ti prov zanalšč najedaš, al si mentalno tok zabit, da to delaš nezavedno???

če maš ti motor pod štandgasom ti CRKNE, tko da ne mi ti tle buč prodajat!

ker ti speljavaš z minimalno 5k obratov, da se ti sploh iz mesta premakne!

glede porabe, je vsekakor cenej kot tvoja 2T mašina! pa takrt k sva se pelala, je bla razlika med mojo in tvojo hitrostjo 5km/h. furov sm v 4 prestavi, tko da spet nabijaš...

to je res, da se tep mašina več zavrti ( ker je 2T motor)!

pa moj motor saj zgleda mal kompaktn, ne pa kot tvoj, k se vid da je sama pocen plastika!

ej žiga, dej prosm te da nehaš nabijat, ker ti noben ne vrjame!

Edited by GrCaR
Link to post
Share on other sites
sej ne da bi kej reku sam to pravš ti k ti motor brez posebnosti dela, eni nismo mel te sreče :BUA:  :whistle:

30k+ km brez menjave bata? :hmm:

Verjetno bi tudi tebi delala z normalnim vzdrževanjem.

Link to post
Share on other sites

jst lahko samo rečem da ta motor po moje je ustvarjen kot samo prevozno sredstvo po velikem mestu glede njegovo velikost za druga pa nevme no drugače tukaj na obali sme kr 2 vidu, sem ga tudi prehitu hehe........še slabši od mojga je

:P glede hitrosti in pospeškov :D ....drugače ta motor je daleč naokoli naj bol poceni 125tka .........ampak kot pravi grcar ta motor ne zgleda MOTOR!

Link to post
Share on other sites
jst lahko samo rečem da ta motor po moje je ustvarjen kot samo prevozno sredstvo po velikem mestu glede njegovo velikost za druga pa nevme no drugače tukaj na obali sme kr 2 vidu, sem ga tudi prehitu hehe........še slabši od mojga je

:P glede hitrosti in pospeškov :D ....drugače ta motor je daleč naokoli naj bol poceni 125tka .........ampak kot pravi grcar ta motor ne zgleda MOTOR!

sej sm ga jst tut že na cesti vidu, pa sm ga tut uzad pustu! končno ma itk okol 90 km/h

ej kok sploh stane tole?

Ko sem ga prvič vidu sem mislu, da je to Tomos BT brez maske. Ma to zame spada še pod mopede.

:yes: jst tut to pod mopede štejm

Link to post
Share on other sites
Stane 500k, vidu sm ga dons parkiranga kr u eni trgovini v Ledina centru, sam prasnu v smeh...

Žiga, tudi Aprilia ni alfa in omega, sorrčy :grrr

ups, pol je pa res najcenejša 125-ka :krneki:

burek, to si prov napisu, da tut Aprilija ni lih najbolša ferma!

Link to post
Share on other sites
30k+ km brez menjave bata? :hmm:

Verjetno bi tudi tebi delala z normalnim vzdrževanjem.

kaj nej bi blo to normačno vzdrževanje?

jst sm ga skos ugreu predn sm se začeu furat, brez olja tut ni laufov, nevem kaj bi narobe delu recimo...res pa je da se nism šou mehanika.... :?

je pa tut vprašanje kaj je lastnik pred mano delu ane :BUA:

ja drgač pa kar se tiče vzdrževanja je res nsr-ka najcenej 2t- 125ccm

Link to post
Share on other sites

Vzdrževanje je zame to da ga ugreješ prej ko prbijaš, da ga ne prbijaš lih do 11k, da ga ne vozš brez olja, da manjuješ olje v menjalniku na vsake tolk km kot piše, da menjaš zavorno tekočino vsake tolk, ploščice, gume :P , mažeš ketno, včasih jo še spucat z nafto, bla bla, čeprav se veliko stvari ne tiče mašine, pa vseen, jest sm zlo dost km naredu pod 7k obratov-dolge fure :alien1:

Link to post
Share on other sites

ja sej jst sm delu več al manj vse razn menjave olja v menjalniku to je pa itak na servisih predpisan.

pomoje je bil zjeban bat že k bog ve kaj je lastnik pred mano z mojim motorjem počel...ah sej zdej ni važn, važn je da mam motor doma k samo čaka da fuknem gips dol :yea2:

Link to post
Share on other sites

Jaz sem vozil motorček in me je navdušil kot prevozno sredstvo. Leti bolj, kot bi pričakoval - veselo se vrti na 9 jurjev. Če voziš bolj na izi, je poraba manj kot 2 litra.

Felerja pa sta po mojem dva: preveč naprej pomaknjene stopalke (oziroma niso pomaknjene nazaj) in previsoka balanca.

Ima pa zato zelo bogato armaturno ploščo.

To je definitivno motor za uporabo in ne za šminkirat ali preživljat prosti čas. Voziš se okoli praktično zastonj in znižuješ stroške proračuna. In to sploh ni neumno. Pomislite samo na primestne vožnje v službo, npr. Domžale - Ljubljana. Prihranki bi bili hitro zelo otipljivi. Če isto vožnjo delaš s pravim motorjem, prihrankov napram avtu (razen pri parkiranju) ni.

Bencin se draži!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Mitja220
      By Mitja220
      Pozdravljeni. Mene zanima če kdo ve kaj bi to lahko bila težava. Scooter ni stabilen ko se voziš počasi.. Tam do 40kmh,.. Občutek je takšen kot da bi imel prazne gume.. Teško je obvladljiv..kar te nagiba in težko je spremeniti nagib pol pa se vozim kot da bi bil pijan.. Ne moreš enakomerno držati svoje poti čez ovinek. Naprimer ko se pelješ čez krožnega ali podobno.. Ko je hitrost višja se ne opazi in se lepo pelješ čez ovinke in je stabilen. Je inel kdo kaj podobnega, ogiroma če kdo ve kaj bi to lahko bila težava..? 
    • matoxx2
      By matoxx2
      Pozdravljeni, zanima me, kako bi na Yamaho TZR 50 namontiral kovček, saj se vsak dan vozim z njim v službo in bi mi res prav prišel en kovček. Problem je, ker nikjer ne najdem delov za montažo. Ali kdo mogoče ve kje bi dobil kakšen nosilec za TZR-ko?
    • Rock-46
      By Rock-46
      Pozdrav....
      Evo mene spet se po dolgem casu oglasam...in imam tudi vprasanje za vas.
      Mogoce kdo ve kje bi se dalo dobi kake plastike za yamaho tzr 125 nova oblika (94-+++), namrec namen imam kupit tak motorcek ker za enega vem in bi si ga kupil za cez zimo da bi imel kej za rihtat....ce kdo ve kdo dela plastike jih zrihta oz kakor koli da se jih da dobit rabljene, nove so predrage, zbitih pa ni....ker je motor brez maske in pa levega boka....drugace je komplet...mislil sem pa tudi kako je s prodajo po delih...mogoce kdo ve kaj se bolj splaca..?????vse informacije dobrodošle......


      LP, Rock

      P.S : Lepo se vozte... :P
    • TangyTender
      By TangyTender
      Pozdravljeni!

      Imam problem glede svoje Yamahe TZR 125. Je kar precej stara in v teh letih so se izgubili dokumenti, potrebni za registracijo. Zanima me, ali ima kdo mogoče kakšno ogrodje s papirji za tak motor za prodat ali pa, če slučajno ve, kje bi se dalo to dobit... Ogrodje pa mora nujno biti od 1. modela te serije (1987-1992). Če pa koga zanima tak motor ga pa tudi prodam, ker imam dva motorja in več uporabljam drugega.

      Hvala za odgovore!

      (v priponki je simbolična slika motorja, za kakršnega potrebujem ogrodje)

    • medy
      By medy
      Pozdravljeni!

      Zanimam se za nakup nove Yamahe XT 125 in me zanimajo vaša mnenja.
      Ima kdo kaj izkušenj z enduro motorji (končna, pospeški, predelave...)

      Hvala

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!