Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
-pero-

Yamaha FZ 6

Recommended Posts

-pero-

...evo... uradno poročilo z predstavitve naslednika popularnega FZSja 600, po predvidevanjih ne gre za nadgradnjo ampak za popolnoma nanovo zasnovan motocikel, ki ima po tehnološki plati zelo malo skupnega z predhodnikom (zato mislim da si tako kot novi tdm in nova ninja zasluži svojo temo) Celotno poročilo si lahko preberete >tukaj< ene par alinej in slikce pa sem pripopal tukaj...

081203middle.jpg

081203side5.jpg081203side4.jpg

081203side2.jpg

081203side1.jpg

081203top.jpg

TECHNICAL HIGHLIGHTS

--ENGINE

R6 derived engine, re-tuned for greater mid-range acceleration

600cc liquid-cooled 4-stroke forward-inclined in-line 4 cylinder, DOHC 16 valve

72 kW (98 HP) @ 12,000 rpm

63.1 Nm (6.4 kg-m) @ 10,000 rpm

Group injection type fuel injection system

High efficiency 4-into-2-into-1 ‘up muffler’ exhaust

R6 gearbox ratios with modified secondary reduction ratio

R1-type downdraft intake

Air induction system

Integrated immobiliser system

Honeycomb catalyser

Greatly exceeds EU-2 emission standards

--CHASSIS

Flat handlebars

Forward leaning sports riding position

Aggressively styled headlight

Two-piece weld-free aluminium die-cast frame

Extra-long box-section aluminium swingarm

Repositioned crank axis

New dual seat with riding position moved forwards

Fazer 1000-style 43mm front forks

High performance front braking system with dual 298mm diameter front discs

245mm diameter rear disc with Nissin top-mounted caliper

Lightweight R6-type 5-spoke wheels running wider rubber

70&ordm; lock-to-lock turning angle

Sophisticated new LCD meter panel

Ergonomic 19 litre alloy fuel tank

--COLOURS

Lava Red

Midnight Black

Silver Ice

TECHNICAL SPECIFICATIONS

--ENGINE

Type Liquid-cooled, 4-stroke, forward-inclined,

in-line 4-cylinder, DOHC, 16 valves

Displacement 600 cc

Bore and Stroke 65.5 x 44.5 mm

Compression ratio 12.2 : 1

Max. Power 72 kW (98 HP) @ 12,000 rpm

Max. Torque 63.1 Nm (6.4 kg-m) @ 10,000 rpm

Lubrication Wet sump

Fuel supply Group injection type fuel injection

Clutch type Wet, multiple disc

Ignition TCI

Starting system Electric

Transmission Constant mesh, 6 speed

Final transmission Chain

Gear ratio 1: 2.846

2: 1.947

3: 1.556

4: 1.333

5: 1.190

6: 1.083

Primary reduction ratio Primary reduction ratio 1.955

Secondary reduction ratio Secondary reduction ratio 2.875

--CHASSIS

Frame Aluminium die-cast frame

Front suspension Telescopic fork, &oslash; 43 mm

Rear suspension Swingarm (Linkless type Monocross)

Front wheel travel 130 mm

Rear wheel travel 130 mm

Caster angle 25°

Trail 97.5 mm

Front brake Double discs, &oslash; 298 mm

Rear brake Single disc, &oslash; 245 mm

Front tyre 120/70 ZR 17 M/C (58W)

Rear tyre 180/55 ZR 17 M/C (73W)

Rim size front 17 x MT3.50

Rim size rear 17 x MT5.50

--DIMENSIONS

Overall length 2,095 mm

Overall width 750 mm

Overall height 1,215 mm

Seat height 795 mm

Wheelbase 1,440 mm

Min. ground clearance 130 mm

Dry weight (FZ6 Fazer) 187 kg

Dry weight (FZ6) Not known at time of printing

Fuel tank capacity 19 litres (reserve 3.5 litres)

Oil (tank) capacity 3.4 litres

Lp -pero- :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi

No ja! Zdaj vsaj vemo koga si je Yamaha izbrala za direktno konkurenco oz. kdo jim odžira velik kos pogače (luč, izpuh, varijanta brez maske.....). Drugač pa jo je Motorrad že vozil (v sredo že čitam test - :P hahahaha :D - ni reklama, hočem vzbuditi malo nevoščljivosti ;) ). Na slikah pa zgleda ko "JEDERMANS LIEBLING". Upam, da bo cena podobna stari !?!

LP Bajsi B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
A mogoče kdo ve kdaj bo naš uvoznik kaj več vedel? Kako je bilo s tem do zdaj? Gdaj ga je najbolje naročiti, da ne čakaš na njega pol sezone? Je ob naročilu potrebno kaj plačati?

Nove FZ6 naj bi bile naprodaj že jeseni.

Ob naročilu je običajno potrebna ara, recimo 100 jurčkov, ostalo ob prevzemu motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

Hola!

V zadnji številki Motorrada (18/2003, 14. avgust), kjer sta oba nova modela predstavljena piše, naj bi bil FZ6 Fazerja le malo dražji od zdajšnjega modela (ki stane tam 6990 €, kar znese trenutno 1.628.670 SIT), naked pa najbrž, kot ponavadi, nekaj sto € manj. Živi bili pa vidjeli...

Share this post


Link to post
Share on other sites
erick

tomidelipress....sem vedel, da moram počakat z nakupom motorja :P :P B)

Jeba pa bo, če bo cena narasla, ker bo potem konkurenca prišla v poštev...kar bo grozno :blink: :lol: ;) predvsem zame...kaj čem...yamaha mi je všeč B)

Skratka, v rokah imam eno lično 62-stransko brošurco, ki je namenjena samo tanovi FZ6, zraven pa še cede z mega-vlkimi slikcami in teksti ... :)

Kje si staknil tole brošurico pa CD? Jst bi se tud mal slinil :P :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo
Al se sam men zdi al pa japonci spet italjanske detaile kopirajo (števc, prednja luč pri naked izvedbi in še kakšen detail)!

Sorry Sprednja luč je bila na japoncih že vsaj ob dveh priložnostih predstavljena, ... pobrskaj malo po Yamahini strani in boš našel taisto luč (za detajle ne trdim) na prototipu MT01 iz leta 1999 in prvi showroom predelavi Bulldoga iz 2001 ali 2002.

Hmmm kaj je s števcem?

No ja ..... Rižkoti vračajo udarec. :lol: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
-pero-

Še nekaj slikc...

...mal bolje opremljen...

fzs06b08g.jpg

...closeup riti...

fzs06b09g.jpg

...od zadaj levo...

fzs06b06g.jpg

...direkt...

fzs06b11g.jpg

...pa še en volpejpr...

fzs06b01f.jpg

...čau :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
-pero-

...aja še nagec...

fzn06b01g.jpg

...oba...čeprav mislm da so tri farbe...

fzn06b03g.jpg

...carving...

fzn06b04g.jpg

...diablo...

fzn06b08g.jpg

...učk...

fzn06b11g.jpg

...števc čez dan...

fzn06b12g.jpg

... ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza

Ena po mojem okusu...

post-4-1061797426.jpg

Edited by premza

Share this post


Link to post
Share on other sites
-pero-
Zadaj je tud lep seveda.Vendar bo uprašanje kakšen glas bo dal od sebe,kajti če bo tako kot pri zdejšnih fzs,bo bolj žalost,poleg tega pa dva avspuha pomeni še enkrat večji strošek pri menjavi iz org na wingsa ali akrapota.Tako da bo sigurno manj menjave,kot do sedaj ko ima svaka tretja fzs wingsa gor.

...pa ker norc bo menjal to divoto...

fzs06b09g.jpg

...jebiga štirivalniki visoko pojejo, sam pomoje to ni kriterij pri nakupu tega motorja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregas

Tole...

fzs06b08g.jpg

...je pa prvi motorček, za katerega bi reku da bi ga imel raje kot TDM900,

ki je bil do sedaj moj "dream-bike". Tud če bi mel 2.5mio za nakup

motocikla in nebi rabu keša za kej druzga bi vrjetn raj tole kupu, jebiga.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gorazd
Tud mene zanima cena.Upam ,da se bo dal dobit v modri barvi. :D

:( --COLOURS

Lava Red

Midnight Black

Silver Ice

Mogoče pa bojo tud modro naredli B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregas
Tud mene zanima cena.Upam ,da se bo dal dobit v modri barvi. :D

:( --COLOURS

Lava Red

Midnight Black

Silver Ice

Mogoče pa bojo tud modro naredli B)

...to so barve za naked, za poloklep bo namest črne modra

Share this post


Link to post
Share on other sites
-pero-

Včeri sm v knižnci mal revije bral, pa je v eni nemški pisal (nevemkeri sm jih mel tolk na miz), da so pr jamahi izjavl, da so se mal zajebal, da so prehitr dal vn naslednika fzs600, ker bi lahko fzsja še vsaj en let prodajal k vroče žemlce ker je bil itak pred konkurenco(hornet, bandit, sv, zr) zdej pa je sploh svetlobna leta pred drugimi in svojim predhodnikom in en yamahin inžinir je izjavu, da je fzs zelo dobr motor ampak da je razlika v rimerjavi z fz6 taka kot med golfom 2 in 5, ker je baje fzs v osnovi nespremenjen od l.96(nism zihr) k je pršou vn, fz6 pa je narejen in nafilan z najnovejšo tehnologijo ...za mal kasnej predvidevajo tudi fzs-ja z abs‚

glede litrskega fzja pa nč nočjo rečt, novinar predvideva da ga bodo nasledn let še prodajal tako kot letos fzs600, da spucajo skladišča pol pa ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
gebre

Evo saj ene par mau bl spodobnih slikc od tanove fazerke, ostalo mrbit jutr med informatko :rolleyes:

yam_fz_04_600fazer_1.jpg

yam_fz_04_600fazer_2.jpg

yam_fz_04_600fazer_4.jpg

yam_fz_04_600fazer_5.jpg

yam_fz_04_600fazer_6.jpg

yam_fz_04_600fazer_8.jpg

yam_fz_04_600naked_6.jpg

yam_fz_04_600naked_7.jpg

ejga Sym a bi ti lohka guno ce-dejko nekam uploadow da bi poj to jest dol sneu?može?

LP by gebre

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
Sam, spet ta zadnja nihajka :hmm: , lohk bi jo mal bolj obdelal, kot okwir npr.....

Če bo kej tacga naslednja tisočica :yea2: :yea2: :yea2: ...

Zadnja nihajka BTW ni prav enaka kot pri FZS600, saj je nekaj centimetrov daljša.

Prednje vilice pa so enake, kot trenutno na fazerki 1000, 43-milimetrske in nastavljive po treh parametrih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • izibajker
      Ja, ta film "Krogi" je bil par let nazaj že predvajan na Slo programu. Zelo dobro narejen in čustven film...   Kar se pa vojne tematike tiče, nekih 4-5 let nazaj sem v kinu gledal film "Broj 55", in se po premieri tudi pogovarjal z režiserjem. Veliko filmsko platno in zvok sta še potencirala pretresljiv občutek.  Tule je trailer: Pa še cel film:  
    • DAMI34
      a naj bi JLo?   Valda se strinjam, da MM pohendla. Ti lahko celo disertacijo spišeš, dokler po ravnem nekdo v izi švigne mimo je z vidika gledalca (mene) dolgočasno. Pa ne rabim niti vedeti, kako prehrano je imel MM, pa koliko ogrete gume Dovi itd..
    • KennyJR
      Me je pa Alex zelo razočaral na testu... Nekje v rangu Binderja... Lecuona je z eno dirko več daleč pred obema... Nevem no... Meni de zdi, da si Alex ne zasluži GP sedeža... Letos je bil prvak bolj po zaslugi slabe forme KTM-a v prvi polovici sezone... Ostali pa niso bili ravno neka huda konkurenca... Ni ravno nek talent na nivoju Fabia, Vinalesa ali Rinsa... Niti Morbidelija ali Millerja... Bolj nekje Rabat, Luthi, Bagnaia... 
    • KennyJR
      Ravno to... Ne nasprotujem samemu sebi, ampak to izpostavljam... MM ima tam prednost, po ovinkih pa slabost... In če spodaj odgovorim obema, tudi Damiju... Zakaj noben ne reče, kako je to brezveze, ker Yamaha leti tako dobro po ovinkih... Zakaj vsi vedno v motociklu vidijo samo HP in top speed? To je najmanj pomembno... Govora je o tem, kako se je Rossi Doviju smilil? Pa je res problem v motorju? Dej me spomni katero mašino je vozil zmagovalec tiste dirke? Hm... Zanimivo ane... Ja če bi Rossi izkoristil cel potencial motocikla, bi se Dovi lahko smilil samo sam sebi... Tako pa skozi celo progo ni pridobil kaj dosti in, Dovi pa je skočil mimo na ravnini... Res je, da na ravnini si težko slab ali dober, ker "samo gas odpreš", zato včasih zgleda, kot da ima tisti na ravnini večjo prednost... Ampak če Ducatija skozi hitre ovinke ne morš dobit, pol si pač prepočasen, to je dejstvo... In enako je z MM... On rabi močno mašino, ker v ovinkih že pohendla... Če ne drugače pa po rami in komolcu z drsečo prvo gumo... Na ravnini pa odpre gas in švigne mimo... Verjetno je taka želja zrasla v času, ko je borbal z Ducatijem, ki je bil po ravnini zelo hiter, medtem ko je v ovinkih po zaslugi majhne porabe gum, v zaključku dirke brez težav držal Hondo. Sedaj je zgodba malo drugačna in mogoče sploh ne bi bilo take potrebe, je pa MM tega vajen, na takem motorju uživa, tudi manj dolgočasno mu je in želi iti v tej smeri... Slej ko prej ga bo pa Fabio ali pa kdo drug v ovinkih taktično dobil in mu niti HP ne bo več pomagal... Potem bo pa spet kriza in bentenje... Fabio je že sedaj blizu, samo malo mu še manjka v direktnem boju... Predvsem izkušnje... Premalo možnosti za zmago je imel c preteklih letih in se mu pozna.  Koga si pa s tem učem gledal? MM? Ja on res ne izgublja... Si gledal ostale? Poglej jih... Pa še bova strinjala, da MM ne izgublja zaradi sebe in ne zaradi Honde... Zato ni videti na uč...  Če dobro pogledaš zadnji krog v PI boš videl, da je sprednje kolo cel krog drselo, da je v LH prišel že napol na tleh in MV niti po hitrejši zunanji liniji niti blizu ni bil...  Zato pa majo ostali težave.. V ovinkih izgubijo precej preveč, da bi lahko na ravnini to dobili nazaj... In definitivno tak razvoj motorja ni ok... Ne samo zato, ker MM ni večen... Tudi zato, ker MM ne bo mogel ves čas na zrak način zmagovat... Ampak kaj pa je to problem... Honda bo v primeru slabe prve polovice sezone vzela stvari v svoje roke in konec sezone bo na testiranjih za prihodnjo že čist drug moped... Tako pač je... Bilo... In bo... 
    • VS800
      AUč, dej mal pohit NO
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!