Jump to content

Honda XL 125 V Varadero


Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tlazar4

    161

  • Gixxer

    150

  • shark90

    61

  • Stig

    45

Top Posters In This Topic

Popular Posts

sej tu če nimaš lučke al pa kazavca za bencin se hiter navadeš;)sm moreš videt kuk kirometru zdži tank pa se hiter navadeš

mah sei itq takoj po zimi bom šu na servis pa nei se tam ukvarjajo s tem hvala bogu za garancijo :D

Saj sem hotel dopisati, da pri novih modelih tega minusa ni. Sicer pa se tudi jaz strinjam z dejkotom, da ima malo premalo konjev za svojo težo(suha okoli 150 kg). Sicer pa me je presenetilo, da je ka

Posted Images

Tud mene zanima kaj kej veste o tem motorcku, pa ce jih je kej rabljenih pri nas, kaksne so kej vozne lastnosti....

Lp, Rok

P.S Moja se neki zanima za ta motor...:)), da nav pomote...

Link to post
Share on other sites

Pomoje je to zelo len motor, ker 15KM, kolikor je z zakonom določeno za 4T motor ni veliko.

Rabljenih skorej še ni, ker je šele lansko sezono prišel ven, je pa sorazmerno drag. Pomoje se ti bol splača kupt TDR ki je zelo podoben, 2T in za svojo ceno izreden motor.

Link to post
Share on other sites
Guest Ice_Lady
Pomoje je to zelo len motor, ker 15KM, kolikor je z zakonom določeno za 4T motor ni veliko.  

Rabljenih skorej še ni, ker je šele lansko sezono prišel ven, je pa sorazmerno drag. Pomoje se ti bol splača kupt TDR ki je zelo podoben, 2T in za svojo ceno izreden motor.

Ves, mislm, da TDR ni bols od honde varadero.. to navsezadnje lahko tud preveris (ne spomnim se naslova na netu), kjer imas primerjave med tema dvema motorjema.... pa ce bi imela kej vec moci v rokah, bi si vrjetn tud mal mocnejso prvoscla. sam a je lena al ne me pa ne zanima kej dost, navsezadne bi si jo kupila zarad uzitka in tud izgleda, ne pa zato, da bi znjo norela oz. se izzivljala, tko kot nekateri to delajo :twisted: !!!

Link to post
Share on other sites

ce pa zarad izgleda se pa pomoje dobi tud kaksna 1:24 modelcek varianta. Joke :D V glavnem to ti je mogoce sedaj vseeno ali potegne ali ne, ampak ko pa hoces prehiteti avtobus pa ko ti gre nekdo nasproti pa vids pomankanje moci, prav tako klanci, ko te najvecji c***r prehiti z jugotam, pol se ti pa mal za mal zdi.

Ok ce se sprijaznes z vsemi temi parametri pol je zakon.

Link to post
Share on other sites
ce pa zarad izgleda se pa pomoje dobi tud kaksna 1:24 modelcek varianta. Joke  :D V glavnem to ti je mogoce sedaj vseeno ali potegne ali ne, ampak ko pa hoces prehiteti avtobus pa ko ti gre nekdo nasproti pa vids pomankanje moci, prav tako klanci, ko te najvecji c***r prehiti z jugotam, pol se ti pa mal za mal zdi.  

Ok ce se sprijaznes z vsemi temi parametri pol je zakon.

Ja, ok, strinjam se, da je 125 itak presvoh, ampak 4T motorcki majo pa vseen kr nekej prednosti. se strinjas? so bl vzdrzljivi, dolivas sam bencin, pa generalnih (skor) ni treba delat, je bolsi za na dolge voznje,...

Vem, da je pocasanjesi, sam zato se ni slab(si od 2T)... Vi fanticki bi pa itak sam divjal, pa vam itak nikol nau dost... :D

Link to post
Share on other sites

Se štejem za kompetentnega v kategoriji 125 ccm, ker sam gonim Gilero 125 ccm 4T že več kot leto in pol.

125 ccm, še posebej 4T niso dirkači. To ni nič hudega, ker:

125 vas bo tiščal pod ritjo samo dve leti, potem pa imate vsaj 40 let na razpolago za norenje v razredih od 126 do ta trenutek približno 1800 ccm, a ne skrbeti, trend velikih prostornin gre naprej.

Zato vzemite zares eno od življenskih pravil, ki pravi da je potrpljenje potrebno vztrajno in vedno vaditi.

Ne preganjajte svojih 125k do konca njihovih zmogljivosti, temveč na njih uživajte na plovbi po cestah, ker so v glavnem za to narejeni. :)

Link to post
Share on other sites

Dva dni nazaj sem po Planini proti Logatcu vozila za Varadero125,sprva sploh nisem vedela kateri motor je to,pa si pravim TA ni,Pegaso ni,Friwind ni kaj za vraga je to za en motor?Končno ga prehitim in ugotovim da je Vara125,kar presenečena sem bila kako ga je pičil skozi ovinke kot kak 500ccm motor vendar je na ravnini krepko zadaj ostal za menoj.Po mojem mnenju je motor idealen za začetnike,vsekakor pa za na avtocesto ni.Priporočam pa ti drugače TDR,ker rabljenih Vara125 še ni.

Link to post
Share on other sites

Dirkač prav gotovo ne. Je še več takih, le hvalimo se ne tako, kot se dirkači s hitrostmi in z navijanjem strojev.

Zato ker sem pred letom omenil, da so mi všeč tihi motorji, ja pa takrat ves forum, še rosno mlad in z malo udeleženci, name skočil češ, da glas mora biti. :)

Link to post
Share on other sites

Tudi jaz sam sebe ne štejem med dirkače, da bi se zdej po ovinkih po kolenu vozu, ker že tko je dost nevarno po cestah.

V glavnem kar poznam 4T, glede vzržljivosti so 1A, menjave bata in ostalega kar je pri 2T na 15-20k km ni + najvecja prednost je olje, ki pa predstavlja kar strosek (2200SIT / cca 800km).

Me prov zanima kakšna je kej razlika v mašini med Suzukijem DR125 4T in Varederom.

Link to post
Share on other sites

Kot ponosen lastnik Aprilie Classic 125 (ki se je btw ne morem znebit za pošteno ceno), ti polagam na srce iz lastnik DVOLETNIH TRDIH IZKUŠENJ, samo tole:

1. Ne kupuj ničesar kar je 2T, razen če nočeš na motorju doktorirat (naj se oglasilo vsi ponosni lastniki 125 ccm 2T motorjev in ti malo ratložijo pogostost generalnih, pa ostalo sr..nje s temi mašinami), če je torej 4T, potem bo to že ok

2. Ne kupuj 125 ccm motorja, ke super izgleda in si pri tem misli, da boš lahko z njim vozil tako dobro, kot izgleda. Iz mojih izkušenj ti lahko povem, da je najhujša možna frustracija to, da se z motorjem ke zgleda super lepo (vsaj tak ose mi zdi da zgleda moj, čeprav swo okusi različni) voziš po lokalnih cestah lagodno in mirno, potem se pa kar naenkrat na magistralki al pa na kakšni drugi znajdeš in tišiš ubogo živinče od motorja na mrtvo, pa ravno tok iz njega ven spraviš, da te ne prehiti kaka stoenka, mamka v 10 let stari hondi civic je pa za tak motor že prekud zalogaj. NE govorim na pamet ampak iz svojih izkušenj, če koga zanima lahko o mojih dogodivščinah na cesti Litija - Ljubljana roman napišem ,ke se bo sigurno lepše bral kot če bi ga pisam nekdo s 50 KM+ motorjem, s katerim je vožnja če ne druzga vsaj mal bolj normalna.

3. Glej da kupiš tak motor, ki ga boš čez 1-2 leti lahko prodal (verjemi, 125 ccm 99% ljudi proda takoj, ko lahko-smejo vozit kaj večjega), že prej se pozanimaj, za kolk bo vsaj približno lahko prodal makino in še preden jo začneš prodajat začni iskat potencialne kupce med znanci in žlahto... spet ne govorim na pamet, imel sem kar nekaj kandidatov za prodajo motorja samo... kaj ko v času prodaje vsak mel kak boljši izgovor, samo da se ni v nakup vrgu :(

Torej, da ne bom preveč zamoru, če kupiš 4T (obvezno!!!!!), ki se ga da lahko prodat in 125 ccm ter veš, da s to kombinacijo na cestah ne boš rekordov postavljal, potem si v vsakem primeru na konju.

ČE te zanima še kaj več vprašaj, aja 125 ccm Varo ma sosed, zgleda hudo lepo samo vseen ko sem sedel na njej s svojimi 190 cm nisem imel ravno prostora za odmet, torej če si 185 ali manj, potem bo ok, sam če si pa premal, pol bo pa spet problem.... sam kako ti bo pa pozicija všeč, to boš pa tko al tko edino ti sam vedel.

Če sem pomagal vsaj toliko, da ne boz nič 2t kupil, pol je tale moj post že dosegu svoje :D :D :D

lp

Rudi

Link to post
Share on other sites

OJ!

Dolg odgovor, ni kej. vazn pa ,d aje posten :wink: .

Drgac je pa pr men zadeva taka; stara sm tolk, da bi lahko nardila izpit za motor do (mislm) 350ccm. visoka sm 168cm, tezka pa glih za tretjino Varadere. mtorja (razen skuterja) se nisem vozila, pa se ta je bil sosedin, tko da izpita sploh se nimam. je pa problem pr men tak, da se bojim, kako bom jest npr. 150 kilski motor sploh lahko drzala (ce se bo slucajn nagnu, k bom na semaforju stala... sm mal bl svoh cez roke pa ramena... :oops: ) tko de... Motor bi ful mela, endure so mi itak najbol vsec, k se baje tko komot peljes, pa lazje je vodljiv kt cestni, pa tud dirkala ne bi... mi pa seveda ne bi blo prov, ce bi me stoenka z mamo prehitela... :lol:

Sem pa po netu iskala endure, k so (jasno) 4T, pa do ene 350ccm, pa ne vem, kolk je takih v Slo. oz. po kok se kej prodajajo. Pa tud ksne 100 let stare ne bi kupila, k nikol ne ves, kok je v resnic ze prezivela...

OK, nej ze povem moj point:

kupila bi enduro (potovalno), 4T, do 350, pa ne pod 96 letnik.

Kej priporocas???

LP

Chris :D

Link to post
Share on other sites

Do 350cc potovaln enduro.

To bi pa po moje znal bit problem.

Kaj pa ZZR 250.(bl sportna verzija)

Ceprav mam feeling da smo tuki ze mal zasli s teme iz naslova.

Link to post
Share on other sites

Bom čist po pravici povedal, do 125 al pa do 350 je hud problem kaj pametnega dobit (spet kot rečeno - iz mojih izkušenje preverjeno), sam sem naredil tako, da sem si kupil 500 Cagivo Canyon in to izključno zato, ker tudi moja draga cvika težje in večje endure vozit, s Cagivo pa niti ni take hude panike, je pa res da spodobne endure tehtajo 165kg (moja) pa navzgor, so pa lahko obvladljive - ni kak hud problem da bi se ti prevagala, vsaj moji se še ni.

Naj me še bolj izkušeni popravijo, ampak v razredu do 350 ccm je s cestnimi 4t enduri hud poblem, kak Suzuki DR 350 (če ti je všeč izgled), ki pa tud ni ravno cestni čeprav b ise dalo ne en oko zamižat in njegovi kloni (beri od tistih, ki nucajo njegovo mašino...), kaka husqvarna al pa KTM je pa najbrž že prehuda, čeprav mi je na pogled in za vzit tud cool. Nasploh se take reči ki so vredne $$$ začnejo pri 500 ccm (KLE in ostali). Priporočam, da nardiš praktični del za težji motor al pa, če si upaš, voziš brez in tvegaš 90k SIT kazni. V vsakem primeru najbrž boljša odločitev kot kako 2T raketo kupovat.

Med 125 ccm je stanje še bolj žalostno, čoperjev 4T kot listja in trave, endurov pa v 4T izvedbi bol malo, če ma kdo kak nor motor naj se spomni, meni pride na misel sam Vara.

Najbrž v pomoč ravno nisem bil, morda pa le.

lp

Rudi

Link to post
Share on other sites

hmnja...

Suzuki DR350

Yamaha XT350

MG V35 TT

Endure... so mal visoke načeloma, pa načeloma je fletn da maš komplet obe stopali na tleh, ko se ustaviš.

Kaj pa tile dve tanovi tristopedesetki od Bete... euro pa jonatan al neki. Zgledata čist OK.

Od starejših pa priporočam... MG V35. Pa ne imole al pa TT. Čist navadnega.

Sem imel predelano imolo, peljal navadnega, od novejših pa še nevado 350.

Nevada... tanove MG mašine niso tolk gut kot tastare. Se pravi nekje 84 letnik ali novejši. Zadeva ima 350ccm zračno hlajen prečni V-twin, trije diski, ima 25kW, okoli 154kg, nizko težišče, pa se super pelje zadevca. Seveda je fletn če ni predelana zadeva.

Men je še zmeri mal žal da sem svojga prodal.

Aja, pa dober zvok ma. :D

Cene so nekje 1000-2000 eurov...

LP

Link to post
Share on other sites

V Italiji je takih zadev najbrz k dreka. Pr nas je pa edini normaln 250 ccm Kawa ZZR (vsaj po mojih pojmih). Najbrz stanejo neki cez 1 mio SIT.

Link to post
Share on other sites

TDR 125 so ze premlevali na forumu - ostale bos pa prej najdla na japonskem.teh (bandit,hornet...) 250 modelov je v evropi izredno malo,za VTR 250 celo prvic slisim.

Link to post
Share on other sites

Hmmm... :roll: Se mi je zdel...

Kaj pa ce letos kupim TDR 125 pa jo mam ene dve sezoni, k pol bom pa ze dost stara, da bi si kej vecjega kupila.. Al nej rajs cez 2 leti sele izpit nardim... K pol mislm kupit kej tazga kot je Honda CB 600 F2 (S) Hornet...

LP :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • lima
      By lima
      3. Srečanje Lastnic in lastnikov Africa Twin motorjev, 04.07.2020.
       

    • Roman AT
    • Roman AT
      By Roman AT
      3.srečanje lastnic / lastnikov motorjev Honda Africa Twin v Sloveniji.

    • mahoney
      By mahoney
      Imam hondo cr 125 in me nekaj zanima. Zakaj zacne v nizkih obratih ko dam gas zelo pocasi vlect oz jih zgublja?? to zihr ni normalno k sm probal kaj v resnici zmore?? naj dodam da svecka ni ker sem menjal, mislim pa da gre za platine. Sicer pa ko pride v obrate vlece normalno. na progi me spravlja ob zivce :? , zato prosim ce mi lahko kdo kaj predlaga kaj in pa KAKO?? hvala
    • Vojč
      By Vojč
      Baje na trg prihaja nova honda CBR 125 R!???



      Motor enovaljni, tekočinsko hlajeni, štiritaktni, 124,7 ccm
      Moč 9,7 kW (13 KM) pri 10,000 vrt./min.
      Navor 10,1 Nm pri 8000 vrt./min.
      Medosna razdalja 1294 mm
      Višina sedeža 776 mm
      Teža 115 kg
      Gorivo 10l
      Zavore 276 mm / 220 mm koluta
      Pnevmatike 80/90 17 100/80 17
      Cena še ni znana (AS Domžale d.o.o.)

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!