Jump to content

Honda XL 125 V Varadero


Recommended Posts

Hmmm...  :roll:  Se mi je zdel...  

Kaj pa ce letos kupim TDR 125 pa jo mam ene dve sezoni, k pol bom pa ze dost stara, da bi si kej vecjega kupila.. Al nej rajs cez 2 leti sele izpit nardim... K pol mislm kupit kej tazga kot je Honda CB 600 F2 (S) Hornet...

LP  :)

Glede vzdrzljivosti 2T motorjev je pa tko, da pac moras tam na ene 20.000 iz preventive zamenjat bat pa obrocke kar te stane max 20.000SIT kar tud ni tak denar, pa olje je dodatno, sam da pa zarad teh dveh stvari nebi kupu 2T pa da bi imel 4T pa da nikamor ne gre - hvala lepa.

Drugac je pa ZZR250 full lustn motorcek, pa kar sem se jest z nemu vozu tud ce sta dva na njemu kar nekej moci iz sebe iztisne, gre pa tam cca 170 ce si sam gor...

Aja tisto glede 2T, ce ne bos kupovala kej prov starega tam cca 2-3 leta pa da ima kaksno servisno al pa da poznas tistega ki ga je vozil skorej ne bi smelo bit problemov z vzdrzljivostjo. Pa itak so pri Yamahi 125ccm motorji ze orenk stestirani ker so vsi podobni pa ene 10 let jih ze vgrajujejo - DT,TZR,TDR...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tlazar4

    161

  • Gixxer

    150

  • shark90

    61

  • Stig

    45

Top Posters In This Topic

Popular Posts

sej tu če nimaš lučke al pa kazavca za bencin se hiter navadeš;)sm moreš videt kuk kirometru zdži tank pa se hiter navadeš

mah sei itq takoj po zimi bom šu na servis pa nei se tam ukvarjajo s tem hvala bogu za garancijo :D

Saj sem hotel dopisati, da pri novih modelih tega minusa ni. Sicer pa se tudi jaz strinjam z dejkotom, da ima malo premalo konjev za svojo težo(suha okoli 150 kg). Sicer pa me je presenetilo, da je ka

Posted Images

OK, poglej si še mal temo o izpitih...

do 350ccm ni več spljoh.

Se pravi, maš

do 125ccm starost: 16-18

do 25kW, max razmerje moč/teža 0.16, starost: 18-21

neomejeno, starost 21 ali če imaš že dve leti izpit A kategorije z omejitvijo.

Se pravi da si poglej tudi kakšne večje endurce al pa z blokado.

LP

Link to post
Share on other sites

strom:

???

khm...morm ti priznat, da nimam pojma o motorjih al pa o izpitih in podobnih stvareh (da o avtomobilckih ne govorimo :oops: :cry: ...

ja, no...kaj si spljoh hotu povedat (prosim se enkrat...) :oops:

baj d vej; kul stran 8) :wink: :D

aja, pa se to: do zdej sm se vozila sam s skuto, pa se to je bla sosedova... :)

in me je na en nacin strah it delat izpit za motor... No ja.. sej bo (vecni optimist... skorej) :)

hmmm... caki mal, apol lahko izpit za neomejeno delas... kdaj? pr 18?? al pr 21? neki mi ni jasn.. :shocked!:

Link to post
Share on other sites
strom:

???

hmmm... caki mal, apol lahko izpit za neomejeno delas... kdaj? pr 18?? al pr 21? neki mi ni jasn.. :shocked!:

Izpit za neomejeno lahko začneš delati pri 16 letih, s tem da ga ne dobiš takoj ampak po imetju izpita 2 leti.

Če delaš pri 18 izpit ga dobiš za motor ki ima max 25Kw oz razmerje med maso in močjo kot ti je prej napisal.

Pri 21 pa lahko delaš za neomejeno...vsaj mislm da je pri teh letih tako...

Link to post
Share on other sites
A pol ce sem naredu izpit pri 16-ih za 125 ccm, pri 18-ih dobim neomejeno?

LP

Tako je, jaz sem naredil pri 16 imel tri leta za A do 125 in 11KW, pa sem ga pred kratkim samo podaljsal. Pogoj je pa vsaj dve leti.

Link to post
Share on other sites

Dodal bi samo to, da ne 2 leti potem, ko si orpavila izpit (denimo do 125 ccm), temveč dve leti po tistem, ko ti ta izpit vpišejo v vozniško dovoljenje. Torej, če narediš izpit, pa zaradi različnih razlogov svojega motorinčka nimaš, ne zamahniti z roko, saj vozniškega pa ne rabim. Narobe, takoj na UE, da ti izdajo (vpišejo) vozniško dovoljenje! :D

Link to post
Share on other sites

Najbrž bom šel malo stran od teme ampak vseeno:

glede na moje bujne izkušnje z 2T in 4T (lastnik obeh) vseeno priporočam 4t. Virago 250 s katerim sem delal izpit je bil super za vozit (še posebej navor) tako da sem imel, ko sem šel nazaj na 125 ccm Aprilio kljub temu, da je bila razlika samo 5 KM, občutek da je razlika mnogo večja, predvsem se pri 2T nagaraš ke žival z menjalnikom (6-7 prestav v primerjavi z "avtomatiko" na 4T, kjer sem vozil praktično skoz samo z 2 in 4 prestavo), samo ok vsak ma svojo teorijo...

Aja glede civikanja na izpitu lahko povem, da ma moja draga izpit " MESCA PRED MANO NAREJEN, pa čeprav sva ga šla naenkrat delat pa sm jaz imel motorje že 10 let prej, onaj je pa prvič mna njega sedla, ko je šla v avtošolo. ČE maš srečo lahko dobiš inštruktorja, ke ti naredi avto šolo malo malco..... torej za nasvete kako iz 0 naredit izpit v 1 mescu lahko pobarate mojo bolšo polovico...

lp

Rudi

Link to post
Share on other sites

Definitivno ti predlagam 4 takterja,manj porab pa še lepš se ga sliš.Sam vozm dragstarja 125 in sm z njim, če odštejemo da je mal švoh, čist zadovoln.

Link to post
Share on other sites

Zadnjič sem videl Hondo Varadero 125.

Full lep motor V 2, Izgled močnejšega, preprosto se ga da odblokirat (sam v auspuh ga poglej), 4T, kar je velik plus.

TDR odsvetujem ker je 2T, še posebej odblokirane variante,

sam imam Gilero 125 in 25 KM. Gre tistih 140, lepo se pelje samo zelo drago vzdrževanje, pa pri 17000 sem dal 90000sit za generalko.

Od 125 pride v poštev samo 4T.

Link to post
Share on other sites
Zadnjič sem videl Hondo Varadero 125.

...samo zelo drago vzdrževanje, pa pri 17000 sem dal 90000sit za generalko.

Od 125 pride v poštev samo 4T.

Ne vem sicer kaj si delal za 90.000 ampak pri TDR pride redni servis na 20.000km pri tem se menja bat in obrocki, kar stane cca. 30.000SIT z delom, to pri kaksnem nepooblaščenem serviserju, če pa pelješ k pooblaščencu potem pa ene 10.000 več. Za 90.000 si pa mogu kar orenk generalno delat....al pa je Gilera tok draga...

Link to post
Share on other sites

Servis je servis generalna pa generalna. :wink:

Generalno sem naredil zato ker je bil motor zariban ker je prejšnja lastnica pozabila dati olje za mešanico.

Cilinder gus puša 25000, če hočeš hard krom kot original je pa 40000.

Bat 20000.

Tesnila (cilinder, bloki) 6000.

Obnovljena glavna gred 28000.

Bitumen semeringi za glavno gred 5000.

Ležaji za visoke obrate in obremenitve za glavno gred 10000.

Seštejte, plus delo pa se kar nabere. Cene so v SLO tolarjih,

pa še dele se težko dobi, in se full čaka.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • lima
      By lima
      3. Srečanje Lastnic in lastnikov Africa Twin motorjev, 04.07.2020.
       

    • Roman AT
    • Roman AT
      By Roman AT
      3.srečanje lastnic / lastnikov motorjev Honda Africa Twin v Sloveniji.

    • mahoney
      By mahoney
      Imam hondo cr 125 in me nekaj zanima. Zakaj zacne v nizkih obratih ko dam gas zelo pocasi vlect oz jih zgublja?? to zihr ni normalno k sm probal kaj v resnici zmore?? naj dodam da svecka ni ker sem menjal, mislim pa da gre za platine. Sicer pa ko pride v obrate vlece normalno. na progi me spravlja ob zivce :? , zato prosim ce mi lahko kdo kaj predlaga kaj in pa KAKO?? hvala
    • Vojč
      By Vojč
      Baje na trg prihaja nova honda CBR 125 R!???



      Motor enovaljni, tekočinsko hlajeni, štiritaktni, 124,7 ccm
      Moč 9,7 kW (13 KM) pri 10,000 vrt./min.
      Navor 10,1 Nm pri 8000 vrt./min.
      Medosna razdalja 1294 mm
      Višina sedeža 776 mm
      Teža 115 kg
      Gorivo 10l
      Zavore 276 mm / 220 mm koluta
      Pnevmatike 80/90 17 100/80 17
      Cena še ni znana (AS Domžale d.o.o.)

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!