Jump to content

Honda XL 125 V Varadero


Recommended Posts

Mene pa zanima kuk gre kaj ta Vara125? Kot zgleda iam mal bojl zaspan motor kt pa 2T ampak pomojem gre pa tut nakonc 120-130km/h ..

Sploh pa ima vrjetno notr tut kakšne blokade kt jih majo skor vsi 125 mopedi zarad teh zakonov (kje v mašini, ponavad el. za obrate) in pol motor dobi večjo moč in tut seveda bolj gre..

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tlazar4

    161

  • Gixxer

    150

  • shark90

    61

  • Stig

    45

Top Posters In This Topic

Popular Posts

sej tu če nimaš lučke al pa kazavca za bencin se hiter navadeš;)sm moreš videt kuk kirometru zdži tank pa se hiter navadeš

mah sei itq takoj po zimi bom šu na servis pa nei se tam ukvarjajo s tem hvala bogu za garancijo :D

Saj sem hotel dopisati, da pri novih modelih tega minusa ni. Sicer pa se tudi jaz strinjam z dejkotom, da ima malo premalo konjev za svojo težo(suha okoli 150 kg). Sicer pa me je presenetilo, da je ka

Posted Images

OJ!

Dolg odgovor, ni kej. vazn pa ,d aje posten  :wink:  .

Drgac je pa pr men zadeva taka; stara sm tolk, da bi lahko nardila izpit za motor do (mislm) 350ccm. visoka sm 168cm, tezka pa glih za tretjino Varadere. mtorja (razen skuterja) se nisem vozila, pa se ta je bil sosedin, tko da izpita sploh se nimam. je pa problem pr men tak, da se bojim, kako bom jest npr. 150 kilski motor sploh lahko drzala (ce se bo slucajn nagnu, k bom na semaforju stala... sm mal bl svoh cez roke pa ramena... :oops:  ) ...

Ni treba skrbet, ko je men moj pujsek na kriziscu se zvrnu, sem mocno zardel in iz petnih zil povlekel moc, da sem dvignu tistih 230kg. Nerodna situacija dela cudeze :D in superheroje iz navadnih smrtnikov. Pa nej te itak nic ne skrbi, sej motor ne pade kr tko.

Link to post
Share on other sites

Zdle sem mal pobrskal po člankih na netu o Vara125..

Motor se FUL dobro obnese. Povsod dobi 9/10 ali pa še več. Poraba zlo majhna. Motor leti (kuker sem razumel italjansko) 110km/h, 120 če ga tišiš.. pa še slike sem gledal. Na ovinek ga nagnejo do 'fostrasterja'! To pa je že kr neki če gledamo da je 125 in pri takih podvigih,d a ga tko rabiš že rabi pa motor neki moči, da te potegne ven iz ovinka - očitno jo Vara ima.. števci so tko kt ponavad. Centralni je do 140km/h, obratomer do 14k rpm polj je še pa digitaln števec za temp. motorja in porabo goriva pa še ura je gor. Pa še cel motor zgleda fancy.

Nekak sm že začel dvomit v to, da bom kupo RS 125, ki konc koncev leti le kakšnih 10-15km/h več od tega Vara. Kukr sm pa zvedu od koelgov je pa itak prehitevanje z 125ccm prava loterija, ker ti lohk sred prehitevaja pa zmanjka' ročke za gas in si v p... :roll:

Link to post
Share on other sites

Nekak sm že začel dvomit v to, da bom kupo RS 125, ki konc koncev leti le kakšnih 10-15km/h več od tega Vara. Kukr sm pa zvedu od koelgov je pa itak prehitevanje z 125ccm prava loterija, ker ti lohk sred prehitevaja pa zmanjka' ročke za gas in si v p... :roll:

Verjemi da res!

Link to post
Share on other sites

Se mi je kr zdelo..

Edini problem je v tem, da je Vara draga ko hudič!

Rabljenih pa ni...

Aprilio lohk pa dobim ze za 800k sit skor novo. Sicer pa bom vrjetno kr oszal na Aprilia. Pač edini SS motor do 125cc, ki mi je všeč ni si ga lohk privoščim..

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Hišna konjušnica se je v petek povečala za Varadero 125 z 00 km, tako da imamo skupaj tri dvokolesnike z 9 cilindri in 9 fergazerji in skoraj 16 letnika, pokajočega od sreče.

Zakaj motor? Ker je motor precej manj nevaren kot vse neumnosti, ki jim lahko na hitro podležejo najstniki, vendar pod pogojem, da se "atati" ukvarjajo z začetnikom. Ne gre samo za tehniko, ampak za "way of life", ki najstniku ostane vgravirano v glavi za dolgo dolgo, če si motorist seveda, ne pa fancy freak. Druga stvar pa je, da je to zelo priročno orodje, da z najstnikom ostaneš v stiku in nisi "brez veze sere stari".

Zakaj Varadero? Pri izbiri 125-ke je čisto isto kot pri izbiri "ta velikih" motorjev ali avta. Načeloma je svega kot listja in trave, ko pa veš kaj hočeš, je pa kriza. Mi smo iskali nekaj za daleč se peljat, ker se bo mladenič z nama vozil. 4T je tukaj obvezna izbira, pa kakšen kufer je treba, pa ..

Prvi vtisi? Po 140 km lahko rečem: jako šlampasto narejeno (Španija vabi), tako da se balanca že lušči, nalepke odstopajo, plastiko smo že po cesti pobirali; OK, problemi za perfekcioniste. Ostalo pa - mladi mož sedi kot cesar, ker je velik 179 cm, sam pa s svojimi 168 dosegam spodnji prag zahteve po lastnih nožicah na tleh. Motor je bogato težak (150 kg), a se ga da lepo manevrirat. Sklopka človeško mehka, menjalnik Honda zakon točen. Vzmetenje je premehko, bo treba podkladati. Agregat je zadušen na izpuhu, kar se mu hudo pozna. Enostavno ne more dihat, zato bo spomladi zamenjava nujna /SE KDO SPOZNA NA TO?/, ker drugače bo tudi kakšen dirkalen traktor težko varno prehiteti. Sam sem se v 90 -ih vozil z enovaljniki (F650, Cagiva 650, XT 600), za tole malo čudo pa ne moreš verjeti - ne trese. Mora pa meti velik vztrajnik, ker je odzivnost gasa slaba. Tisti, ki vas skrbi "brzina" - 100 -tak ni problem, več pa nismo navijali, ker se še uteka.

Cena. Drago, če razmišljaš v stilu, dam še par kiloSIT, pa imam "orng" motor. ampak, če je zahteva "by the law" po 125 ccm, je to hudo veliko motorja. Ko sem ga postavil zraven Valkire, sploh ni zgledal kot nebogljen moped. Da pa se ga nadgradit v 180 ccm in 25 do 27 KM. To bomo izvajali čez dve leti, če bo pri hiši ostal.

Mimogrede, rabljenih je hudo malo, zatro en namig: en moder rabljen se prodaja v TC Motoshopu, oddelek skuterji v Šiški nasproti hale Tivoli.

Lepo se imejte.

Link to post
Share on other sites

Ceco, to je pa lepo kar si naredil sinu. Popeljal ga boš v motorističen svet, ki ga bo odkrival na svojem, pravem motorju.

Kaj takega bom skušal tudi jaz omogočiti svojemu sinu, če bo le kazal interes. Ampak prej mora pa še shodit.

Link to post
Share on other sites
Ceco, to je pa lepo kar si naredil sinu. Popeljal ga boš v motorističen svet, ki ga bo odkrival na svojem, pravem motorju.

Kaj takega bom skušal tudi jaz omogočiti svojemu sinu, če bo le kazal interes. Ampak prej mora pa še shodit.

Moped do takrat pa kakšen zablokiran minimoto na pomožna kolesa ane :)

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Ceprav je ze nekaj save preteklo odkar je bila napisana zadnja izjava, bo mogoce pomagalo kaksnemu mulcu, kot sem jst pri nakupu motorja..

Zacne se standardno-kolega jo se ima ze vec kot dve leti, rdece barve, t.i. kurbirske rdece pozicijske in mislm da neko "blokado", ker gre njegov varadero priblizn 130, kar pa je za 4t 125 ze precej. Po njegovih besedah je motor zelo udoben, za ovinke pa po njegovih pricevanjih tako tako, no ja ce bi ga gledali med voznjo skozi le-te bi vam bilo jasno, fusstasterje bi lahko ze dvakrat menjov, v prvo ko sem ga gledov, sem mislu da je to mozno samo v filmih, skozi polovico ovinka same iskrice.. Iz ovinka naj bi lepo potegnu, v eni izmed objav sem zasledu da ma premehke amortizerje, no mogoce ma on serijsko napako. :)

Za konec se ta izjava, varadero 125xl naj bi bila eda izmed najdrazjih 125k na trgu, tko da svetujem rabljeno.

lp

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Po dovgmu času spet en opis!

Zivjo kot novi lastnik lohka povem , da je motor Vara 125 zelo pametna izbira v kategoriji do 125ccm. :OK: Motor je odličen za vožnjo, brez vsakih tresljajev pri končni hitrosti 130 km/h. :P Motor se mi vrti na končnih 12000 obratim. Kar je za 125ccm ze kar veliko :grim . Ima tudi nizko porabo goriva saj z enim tankom nardim povprečnih 450km ( tank -17l), v ovinkih je zelo okreten gre do tack!!!! :yea2: :yea2: :yea2: Iz ovinka pa nobenih problemov!!! O:-)

post-7011-1115301393_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

speedy, kaj pa blokada na izpuhu? Pomoje se da se nekaj potegnit ven iz te masince, ce se odstrani blokada..

Spomladi se bom pomoje odlocal med NSR in tole varadero, ki mi je isto jako vsecna. Nevem le kam bom stlacil svojih 190cm..

lp

Link to post
Share on other sites
Nevem le kam bom stlacil svojih 190cm..

potem je po moje bolj varadero, sam imam nsr in sm velik 170cm pa ni blema sam za 190 bi pa že znal bit!

Link to post
Share on other sites
speedy, kaj pa blokada na izpuhu? Pomoje se da se nekaj potegnit ven iz te masince, ce se odstrani blokada..

A ma blokado mar v izpuhu, pa če veš kje bi te lepo prosu če bi povedal,

Lp

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

A ma tale Hondica ti z blokadam leti 130 km/h .)

Men se to za 125-ko z 4t motorjem zdi mal preveč.

No ja,vse možno.

A kdo ve kok približn nova stane.Vem da je draga...

Link to post
Share on other sites

Nova v sloveniji stane 1.200.000sit, kar je kr drago. Drugač se ga pa najbl splača je iz nemčije prpelat, k moj sosed ga je iz tm prpelu pa je bla cena 300.000sit manjša kokr kle.

Link to post
Share on other sites

Glede blokad pa je tko. Varadero ma dva cilindra in sicer en cilinder ma normalno velikost izpušne cevi, drugi cilinder pa im zelo majhno in en cilinder ne da vsega svojega izkoristka. Edini izpuh za ta motor serijsko je leo vince X3, zvok je potem kot od kakega transalpa ali kej podobnga, končna pa je 140 baje.

Link to post
Share on other sites

140 brez blokad,če sm prou zastopu,ane

Še neki me zanima.

Nevem zakaj eni pravjo de gre slabo u klance če pa ima več navora kot TDR-ka,ki naj bi v klance šla kar dobro. .)

Link to post
Share on other sites

A ja pa še to!

-Kje je na promorskem kšn servis od Honde (bol severna prim. če je sploh)?

-Kok pa kšn bat stane za to Hondo?

-Kšn benz gre not 95 al 98?

-Pr kokih km je fajn bata zamenat

Link to post
Share on other sites
Nevem zakaj eni pravjo de gre slabo u klance če pa ima več navora kot TDR-ka,ki naj bi v klance šla kar dobro. wink.gif

tko je , jst z VARO pa se en z TDR sva sla na Vršič , pa je Vara velik bol vlekla v klanc kokr pa Yamaha. >Tko da sploh ni tko slaba za v klanc!!! :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • lima
      By lima
      3. Srečanje Lastnic in lastnikov Africa Twin motorjev, 04.07.2020.
       

    • Roman AT
    • Roman AT
      By Roman AT
      3.srečanje lastnic / lastnikov motorjev Honda Africa Twin v Sloveniji.

    • mahoney
      By mahoney
      Imam hondo cr 125 in me nekaj zanima. Zakaj zacne v nizkih obratih ko dam gas zelo pocasi vlect oz jih zgublja?? to zihr ni normalno k sm probal kaj v resnici zmore?? naj dodam da svecka ni ker sem menjal, mislim pa da gre za platine. Sicer pa ko pride v obrate vlece normalno. na progi me spravlja ob zivce :? , zato prosim ce mi lahko kdo kaj predlaga kaj in pa KAKO?? hvala
    • Vojč
      By Vojč
      Baje na trg prihaja nova honda CBR 125 R!???



      Motor enovaljni, tekočinsko hlajeni, štiritaktni, 124,7 ccm
      Moč 9,7 kW (13 KM) pri 10,000 vrt./min.
      Navor 10,1 Nm pri 8000 vrt./min.
      Medosna razdalja 1294 mm
      Višina sedeža 776 mm
      Teža 115 kg
      Gorivo 10l
      Zavore 276 mm / 220 mm koluta
      Pnevmatike 80/90 17 100/80 17
      Cena še ni znana (AS Domžale d.o.o.)

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!