Jump to content

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Recommended Posts

Kaj menite o tejle zadevci?

Mene ima včasih, da bi kar mojega easy-going Pegasota zamenjal za nekaj takega... Mjami.

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Link to comment
Share on other sites

ja noise bo treba malo doma bit in delat pol pa kupit. ne pa samo po svetu hodit in zdaj slike gledat.

ja res lepo zgleda in je verjetno tudi dobra za vozit samo je se vedno honda!

PS: pa da si nebi kake clanarine na motosvetu omislil da bos spomladi za motor mel!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Link to comment
Share on other sites

sem jo videl v zivo z top-caseom gor....... se grs,kot bandit! drugace pa zelo v redu zadeva.je _samo_ nekih 6-7000 mark drazja od GSFa.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Link to comment
Share on other sites

uspredi je grd.. sploh luči pa to. Da o armaturi niti ne bruham. Če bi prejšnjo malce boljš osvetlili, spredn konc mal spedenali pa bi blo.

VTEC na (v) motorju... morm sprobat v praksi. Sicer pa ja...hočem.

LP

Link to comment
Share on other sites

To je moped ki ga hočem imet!Ta test sem pravkar prebral v reviji Ride,kjer pravjo da bo cena ostala ista kot letošnji model,kar pa je zelo relativno.Ne razumem kako lahko stane VFR pri nas tolk kot CBR900rr,povsod v tujini pa je v povprečju 3000 dem cenejša od cbr-ke??Noise ali si opazil v omenjeni reviji posezonske popuste?Redna cena CBR900rr 8699funtov,popust novga motorja letnik2000,cena 5999 funtov!!!Naši prodajalci pa k...c!!Sem prejšnji teden videl pri FENDI-ju,to je tist klošr v Brežicah,Triumpha daytono letnik 2000,hoče met tolk ko za nov letnik pa še model je novejši.Za crknt!?Se opravičujem ker me je zaneslo.Tja pa sem šel,k fendiju,ker sem videl oglas za VFR letnik99 kao zelo ohranjen,ko pa sem jo videl sem skor okol padu, motor je totalno zjeban,kot bi prevozu okol sveta,pa ga ne bi niti spucal.Dobr da tipa ni blo ko bi ga sknockautiral.

Link to comment
Share on other sites

Hola!

Meni se zdi takole na uc zelo spodobna zadeva, ki bi jo z veseljem vozil, edino kar me moti so CBS zavore. Jest hocem da je spredaj spredaj in zadaj zadaj, ne pa neko sprehajanje tamo vamo... Na ostalo nimam pripomb. No ja, ce bi bila morda se malo lazja. To je pa res vse. O ceni pa seveda raje ne govorimo...

Mejte se .

LP suzuki

Link to comment
Share on other sites

Kar se tiče Rocky-ja, revolucije nebo. Absolutno je ta lepotec za kar nekaj številk predrag. 26 ciglov, to much. Ja, Honda pač. Bolj zanimivo je primerjat test VFR 800 na naših straneh in v reviji Motorist. O VTEC motorju in njegovi novosti okoli ventiljev, niti črke iz revije Motorist. Da drugih hakelcev sploh ne omenjam. OK, vem, o reviji Motorist je odprt drugi topic, ampak kot osrednja motoristična revija, pa takšen podpovprečen test. Sramota!

Noise Data samo tako dalje. Pogum velja.

Pozdrav vsem izpod Pohorja! Rocky

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Berem vsa tale mnenja o novi VFR, pa bi sam kaj dodal.

Sem lastnik VFR 800 vse od takrat, ko je prisla ven.

Uporabljal sem jo za prakticno vse: kratke sportne voznje, dolge ture ( Grcija 2x ),... Motor se mi je zdel res tak, da bi ga tezko izboljsali!

Ce bo navor v nizkih obratih res boljsi in ce je res, da so na racun koncne hitrosti ( ki je v bistvu ne potrebujemo ) izboljsali vmesne pospeske, zmanjsali porabo ( kar je pomembno le na turah ) in se vse ostale nastete izboljsave, potem je vredna svoje cene. V vseh teh letih mi ni bilo nikoli zal, da sem odkartal malo vec za motor in jo kupil. V bistvu je za enega normalnega motorista najboljsi allrounder, kar se jih da dobiti. Tipi delajo z njo po 100.000km brez najmanjsih problemov.

Edino kar me moti pri modelu 2002, da so zamenjali zobnike z verigo pri prenosu na odmicne gredi. Kdo ve, mogoce bo pa res se boljse, tako kot trdijo Hondini inzenirji? Mene zvok zobnikov prav nic ne moti. Mimogrede, ce se bom odlocil za novo, bo spet rdeca!

Link to comment
Share on other sites

Res mikavna tale VFR-ka. Zanima me le kaj se dogaja v območju med 4000 in 7000 vrtjaji. Kakšna je odzivnost? Test v reviji MO, kjer merijo pospešek od 60 do 140km/h, me je razočaral, saj je bil rezultat precej skromen; to je bilo še pred uvedbo VTEC-a!

Omenjeno območje vrtljajev je pri povprečni touring vožnji namreč najbolj pogosto in uporabno.

Lp, Pjotr.

Link to comment
Share on other sites

test v zadnjem reitwagen-u pravi,da ima nova VFR vsaj 6 KM in 6 Nm vec od stare od 2000/min do 7000/min,potem pa pridobi se 10KM/10Nm,ko se vkljucijo se ostali ventili.

izgleda ok,samo me motijo tri stvari:

- cena

- izgled s kovcki

- plastika

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Link to comment
Share on other sites

Problem testov zadnjih 2 let je, da VFRko primerjajo z motorji z 1000ccm. Te imajo vsekakor prednost pri navoru, kljub V motorju pri VFR. Primerjava z motorji iste kubikaze bi bila bolj realna. To je tako kot bi jo primerjali z 600kubicnimi in potem rekli da 600 slabse potegnejo!

Za turno voznjo jo lahko z lahkoto vozis od 4000obratov dalje in vlece zelo zvezno-brez lukenj. Seveda ce hoces, da res potegne je treba iti preko 6000 obratov. VTR ni cestni dirkalnik, zna pa biti zelo hiter sportni turer in ima zelo dobro lego na cesti!

Link to comment
Share on other sites

motolover,najbrz si mislil VFR,ker VTR je dirkalnik....predvsem SP 1 in SP 2 verziji aja,probaj samo enkrat klikniti "objavi odgovor".

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Link to comment
Share on other sites

Hola!

Obljuba dela dolg. Torej, kaj si (na kratko) o novi VFR mislijo v nemskem Motorradu.

Najprej tehnicni podatki za lazjo primerjavo:

Cena: 23.939 DEM (22.427 DEM brez ABSa).

Najvecja moc (izmerjena): 109 KM pri 10.800/min in 79 Nm (8,1 kpm) pri 8900/min

Najvecja hitrost: 247 kph.

Teza (za voznjo pripravljenega motorja): 249 kg.

Pospeski:

0-100 3,1s

0-140 5,4s

0-200 12,4s

Proznost: voznik (+sovoznik)

60-100 5,1 (6,5)s

100-140 5,8 (6,9)s

140-180 6,4 (9,5)s

Poraba:

pri 100 4,4 l/100

pri 130 5,9 l/100

povprecje 6,2 l/100

Rezervoar: 21 l.

Utrinki:

Hvalijo pravzaprav vse (da je postala sportnejsa - v celoti ima trse podvozje, obliko, opremo, jasno motor, zavore), se posebej pa ABS in katalizator (hja, pac Nemci, ne...). Opazili pa so, da prednje kolo kljub ABSu pri majhni hitrosti ali na pesku se vedno za hipec zablokira (ceprav je to kao nenevarno). In da pri hitri voznji po slabsem asfaltu postane voznik hitro presvican (kao od strahu), ker zacne zadeva kazat silno tendenco k mahanju z balanco od ene skrajne tocke do druge, pri cemer malenkost pomaga bolj trda nastavitev vilic, odpraviti pa se bi dalo le z blazilnikom krmila. Aja, pa seveda prevelika poraba goriva.

Jest bi dodal pa se tole: vsaj 20 kg prevec in cena, cena... Prav tako nova Hornetka 900 stane 17.192 DEM, ima 30 kil manj, isto konjickov in (po meritvah) boljsi navor(!), boljse pospeske in priblizno enako koncno hitrost (ce bi dal gor MRA oklep za 149 DEM). Tudi po nemskih tockah sta si skoraj cisto enaki (ce pri VFR odstejem ABS, katalizator in povezane zavore, kar meni itak ni pomembno oz me celo moti). Torej nekako nic slabsi motorcek, pa skoraj tretjino cenejsi. Ni kaj, image VFR stane debele denarce. Po moje kar za premislit...

Se vec in bolj podrobno pa v arhivu na www.motorradonline.de.

Mejte se in pazite nase (drugi ne bodo).

LP suzuki

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ice,

Sorry sem videl, da se je objavilo dvakrat, mogoce sem res kliknil dvakrat. Miska na Powebooku je malo nerodna.

Prav imas mislil sem VFR, napisal pa VTR. Mogoce malo nostalgije po moji VTR SP1, ki so mi jo maja ukradli.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Dan,

tale topic si malo oglej. Pa članek. Če te pa še kaj zanima, pa ti z veseljem povem. Jaz kao veliki stručko

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Link to comment
Share on other sites

Ja,ja sem pozabil,da je že odprt topic.Ampak to je samo prekladanje člankov iz revij,sem mislil kaj konkretnega iz prakse.Če je nova vsaj toliko dobra,kot stari model,je vredna svojega denarja,jasno da bi bilo lepše če bi bila malo cenejša.Motolover že ve o čem govorim!

Mačica hvala!

LP DAN

If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking

Link to comment
Share on other sites

Po besedah lastnikov (star model), je ta motor vreden vsakega tolarja.

Jaz jim verjamem na besedo, sicer pa jo bom šel v kratkem sam sprobat.

Rajši odštejem tolar več kot pa da vsake 3 leta menjam motor, saj sem videl že te VFR-jke s preko 100000km, brez vsakega problema.

lp

puuuuuuuuuniiiiiiiiiim

Link to comment
Share on other sites

Ma KJE ZA BOGA vi to hodte sprobavat,jaz bi tudi!!!

LP DAN

If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking

Link to comment
Share on other sites

Dan, saj bi povedala kaj konkretnega, pa ne vem, če sem lih kompetentna.To je bila namreč moja prva vožnja s cestnim motorjem sploh in zato ta nove tudi približno ne morem primerjat s ta staro. Kvačjemu z mojo TA, kar pa je popolnoma nemogoče, ker sta to dva popolnoma različna svetova. Lahko rečem le, da mi je bila vožnja kar všeč, ampak na koncu so me preveč bolele roke (navajena na endure). Potegne ko hudič, seveda spet v primerjavi s TA. Edino malo hecen feeling je, ko se tam nekje pri 6800-7000 obratih odprejo še ostali ventili. Podobno kot takrat, ko je na avtomatiku preklopil iz prve v drugo prestavo. Pa še veliko manj okreten je od endurc. Predvidevam, da je to pri vseh cestakih tako. Samo ne bi vedla z glave.

Torej zaenkrat je ne bi imela. Sicer je super motor, samo ne zame.

Ti pa jo le pojdi probat. Pol pa povej svoje vtise.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Link to comment
Share on other sites

Ampak,še vedno ne vem,kje jo dajo za en krog???

LP DAN

If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!