Jump to content
  • Sign Up

64 topics in this forum

    • 1970 replies
    • 206022 views
  1. Honda CBR 1000 RR 1 2 3 4 88

    • 2177 replies
    • 312850 views
  2. Honda CX 500 1 2 3

    • 59 replies
    • 9710 views
    • 536 replies
    • 94332 views
  3. Honda XRV 750 Africa Twin 1 2 3 4 28

    • 689 replies
    • 136363 views
  4. Honda GL 1800 GOLDWING 1 2 3 4 10

    • 240 replies
    • 54577 views
  5. Honda CBF 1000 FA 1 2

    • 28 replies
    • 16315 views
    • 5672 replies
    • 715570 views
  6. Honda CBF 600 S 1 2 3 4 30

    • 734 replies
    • 203797 views
  7. Honda CBF 1000 1 2 3 4 33

    • 809 replies
    • 211685 views
  8. Honda CB 650 R - 2019

    • 7 replies
    • 1930 views
  9. HONDA CBR 900 RR 1 2 3 4 20

    • 476 replies
    • 70746 views
  10. Honda CB 600 F Hornet 1 2 3 4 101

    • 2513 replies
    • 391477 views
  11. Honda ST 1100 Pan European

    • 0 replies
    • 393 views
  12. Honda CBR 1100 XX Blackbird 1 2 3 4 36

    • 882 replies
    • 160598 views
  13. Honda CBR 600 1 2 3 4 61

    • 1502 replies
    • 227887 views
  14. Honda CB 1000 R 2008 1 2 3 4 26

    • 635 replies
    • 126516 views
  15. Honda XL 700 V Transalp 1 2 3 4 7

    • 166 replies
    • 45208 views
  16. Honda VT 750 C SHADOW 1 2

    • 49 replies
    • 17333 views
  17. Honda NX 650 Dominator 1 2 3

    • 54 replies
    • 15156 views
  18. Honda CB 500 X - 2019

    • 5 replies
    • 1609 views
  19. Honda NT 650 V Deauville 1 2 3 4 5

    • 110 replies
    • 54660 views
  20. Honda CB 1300 1 2 3 4 27

    • 654 replies
    • 116278 views
  21. Honda NC 700/750 1 2 3 4 15

    • 363 replies
    • 65117 views
  22. Honda VFR 1200 2010 1 2 3 4 7

    • 153 replies
    • 28429 views


  • Zadnje objave

    • matjazy
      Sem pogledal ta motor. Največji problem je, ker je bil na tleh na desni strani. Poškodovan pokrov ventilov od kamenčkov, tudi malo zvito zgornje rebro cilindra. 
    • DAMI34
      še en problem je in to makedam, šoder ali kaj podobnega, ker se vs prah, umazanija in mali kamenčki prilepijo na verigo/sprej in nato se vse samo še brusi, namesto da bi mazalo. Tule pride oiler hudo v poštev. cca 80km prašnega makedama sem prevozil na furi, porabil 2 flaškici olja, kar mi v običajnih razmerah zadostuje za 5-10 jurjev, ampak verigo je spralo, ker v nasprotnem bi bila grozna, če ne bi kje po poti pral.
    • dlicen
      Tudi Tuna V4 (kot baje že predhodnica) ima nadpovprečno potrebo po odzračevanju zadnje zavore. Po enem letu je zavora prijela le še na stojalu, med vožnjo praktično nič več. Najbolj temeljit način odzračevanja je, če snameš čeljust in jo obesiš nekam nad sedež, tako da cev stoji navpično in zrak zleze gor do nipla. Nekaj mehurčkov kasneje in zavora je odzračena do naslednje sezone. //Navedeno velja za motorje brez abs.
    • Xebec
      ojlerji so de best, ne. sprej sm šenku zraven yamahe, u 3 letih sm ga nucu lih ene 3x na začetku. sama pacarija, brezveze. zdj pa vozim odprto na 2 obrata da spere dol kar so sprejali u štacun, pa da se ketna fajn napoji. sm pa opazu, da bo treba ponovna kalibracija. yama je bolj rukala pa je zgleda bolj teklo, tule bo pa treba tut na splošno malo bolj odpirat
    • Roger G. Jagger
      Ma, in ce je na dopustu....ti moras pa pod muß zamenjat pnevmatiko? sej, znanje ali neznanje ni bil problem....od utezi je ostalo nekaj lepila na platiscu. Ze reseno....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!