Skoči na vsebino

Honda XL 750 Transalp 2023


skuterist

Priporočene objave

Pa saj veste da je prva objava fake.... Motoeuro je avtor filmčka

 

 

Ob 8. 9. 2022 ob 18:38, DAMI34 pravi:

 

Veliko bolj verjetno, pa tudi ta posnetek pregledujejo in dvomijo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

 

Višina sedeža je tudi za nižjerasle, "samo" 85cm :D, rezervar je relativno mali 16,5 l, poraba pa 4,3, kar ni nič bolje kot mata ktm in husa. Hodi vzmetenja so tudi bolj "kratki"....

Je pa naloudana, 4 mape, kup nastavitev, povezljivosti, 4 paketi opreme..ni da ni.

Vse bo padlo pod pogoj "cena" se mi zdi.

 

 

c2_r.jpg.74c3fc5c5af24816058e53c2ad0a63ba.jpg

Engine Displacement (cc) 755
Engine Type Liquid-cooled OHC 4-stroke 8-valve Parallel Twin with 270° crank and uni-cam
Max. Power Output 67.5kW @ 9,500rpm
Max. Torque 75Nm @ 7,250rpm
Starter Electric
C02 Emissions (g/km) 103 g/km
Oil Capacity (Litres)

3.9L

 

 

Battery Capacity (VAh) 12v 8.6Ah
Caster Angle 27˚
Dimensions (L×W×H) (mm) 2,325mm x 838mm x 1,450mm
Frame type Steel diamond
Fuel Tank Capacity (Litres) 16.9L
Fuel Consumption 23km/l
Ground Clearance (mm) 210mm
Kerb Weight (kg) 208kg
Seat Height (mm) 850mm
Trail (mm) 111mm
Wheelbase (mm) 1,560mm
Turning Radius 2.6m

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V primerjavi s prejšnjim modelom, je bolj terensko naravnana, boljša oddaljenost od tal, daljši hodi vzmetenja, večja kolesa, nižja teža (vsaj deklarirana) ob enakem rezervoarju goriva. Vsi tisti, ki so razočarani, ker ni bolj hard, 95% vseh voznikov ne bo nikoli rabilo oz. izkoristilo bolj terenskega potenciala.

Definitivno zanimiva.

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiva zihr, ampak je potrebno pogledati tudi konkurenco v segmentu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja cena bo definitivno eden izmed dejavnikov, ki bo določila umestitev v določen krog konkurentov. Suzuki je tudi dal podobno zadevo ven. Aprilia Touareg po moje v podobnih vidah ribari. Bomo videli po prvih testih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Markisan pravi:

Ne razumem majhnega rezervoarja, če je primarno mišljena za dolga potovanja

Današnji motorji so naravnani nekako na 300km dosega. V urbanem okolju je to dovolj, za eksote je pa na voljo dodatna oprema in dodaten zaslužek proizvajalca. V povprečju je eksotov malo, večji tank v osnovi pa je za proizvajalce dodaten strošek, ki dviguje ceno in s tem prodajne številke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi na daljših potovanjih lahko dotočiš gorivo. Pri deklarirani porabi ima teoretični domet 385 kilometrov, kar spet zadošča za 99% voznikov in situacij. Ko pa rabimo večji domet zaradi velike razdalje med možnostmi za tankanje (kar je v Evropi redkost) pa uporabimo kanto z gorivom. Sam raje vozim manjši, lažji motor z manjšim dometom kot pa težjega zavoljo večjega dometa.

Je delalo leta 2000 na Vmaxu z 12l tankom in pogojnimi (ko je elektromagnetni ventil vklopil rezervo)3l rezerve pri 10l porabe.... ni hudič da ne bi tudi danes.

Na drugi strani se pa nas tri četrtine vozi v urbanih okoljih s črpalkami na 30 kilometrov in to večino časa.  

Bolj pomembno se mi zdi da so povečali količino olja v motorju v primerjavi s staro.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

37 minutes ago, bajsi said:

Sam raje vozim manjši, lažji motor z manjšim dometom kot pa težjega zavoljo večjega dometa.

 

Ekzektli. in če 330-350 ni dovolj, koliko pa je?  400? 500? Povrh, 10 kil, med branjem grafkov in tabelc, postane grozno pomemben kafanski (proti)argument...

 

Mi je pa zanimiv juriš na 21 prednje kolo. Ne samo Transa, tudi Vstrom in precej kitajcev!! z Loncin/KTM motorji vozi na 21. In to so motorji namenjeni Evropi. Transalp je zelo italjanski. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja večinoma se razpravlja o podatkih na papirju...

JBG vsi bi radi prodal čim več, zato pa prodajajo tisto kar je moderno, ne pa nujno uporabno. 21 col za €uropo je brez veze.

Tale je najbrž izbral napačno...

Tule je podal nekaj zanimivih podatkov...

Takole je Federico vestno zabeležil, koliko ga je stalo 12 mesecev na motorju za dobrih 7jurjev.

20 kilo € mu je ostalo za potovanje :whistle:, da ne pišen od česa...:lol1:

Seveda o času, ki je ZLATO pa ne pišemo nič.

Uživajte zima bo še dolga!

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Markisan pravi:

Ne razumem majhnega rezervoarja, če je primarno mišljena za dolga potovanja

garantirajo 350km od oka nekje, ni tok slabo, ker je agregat skromen, seveda pa je na ktm790 z enako porabo 20 litrski rezervar razkošje (kjer veš da pol rezervarja še vedno znese 200km in manj teže), pri t700 pa kar kriza mali rezervar, visoka teža in ne najnižja poraba.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Velikost tanka je tudi mene zmotila. Ja, za preganjanje po evropskih cestah je 300 km dometa ok, za ostalo pa je zame po mojih izkušnjah potrebnih vsaj 400 + nekaj rezerve. Izven Evrope je razdalja med mesti hitro 100 km, iskanje pump in mozganje kje bo naslednja postane nadležno. Transalp je tule blizu, ceprav so mi tudi cifre malo cudne. Tuareg ima 18l tank ob porabi 4l/100km, Transalp 16.9l, ampak z nekoliko višjo porabo, vsaj glede na tole razpredelnico, 4.3l/100 km. Dejansko so lahko cifre boljše, ce je agregat omogoča varčno vožnjo. Vsaj jaz imam na potovanjih ponavadi nižjo porabo, previdna vožnja, gledanje naokoli etc.

Jaz mam sekundaren potovalni tank na motorju, 400 km brezskrbnih, 500km ce vem, da bo panika. Bi imel pa veliko raje to v enem paketu, en sklop manj, ki se lahko pokvari. V hudi vrocini zna nekoli zezat.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, bajsi pravi:

Tudi na daljših potovanjih lahko dotočiš gorivo. Pri deklarirani porabi ima teoretični domet 385 kilometrov, kar spet zadošča za 99% voznikov in situacij. Ko pa rabimo večji domet zaradi velike razdalje med možnostmi za tankanje (kar je v Evropi redkost) pa uporabimo kanto z gorivom. Sam raje vozim manjši, lažji motor z manjšim dometom kot pa težjega zavoljo večjega dometa.

Je delalo leta 2000 na Vmaxu z 12l tankom in pogojnimi (ko je elektromagnetni ventil vklopil rezervo)3l rezerve pri 10l porabe.... ni hudič da ne bi tudi danes.

Na drugi strani se pa nas tri četrtine vozi v urbanih okoljih s črpalkami na 30 kilometrov in to večino časa.  

Bolj pomembno se mi zdi da so povečali količino olja v motorju v primerjavi s staro.

Meni pa se zdi manjšanje teže motorja na račun kapacitete rezervoarja krneki. Potem bi lahko GSu zmanjšali rezervoar na 8L ker v najdeš krpalke povsod v razmaku 50-100km in se potem pohvalil v motorjem z najnižo težo Da ne govorim, da na njemu sedi dec s 130kg. Gledam novega suzukija so mu lepo dali 20L rezervoar. Prej bi reku da pri hondi nočejo delat konkurence Africa Twinu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vizuelno sploh ni mali..lahko da niti ni placa za stisnit še tiste 2 litra. Se pa nekje strinjam z nejc74, za eu, kar je namenjeno verjetno je čisto dovolj. Nekako ne vidim Transalpke kot odskočno desko za predelave, kot se predelajo drugi motorji, večji rezervar in ostala krama za pravi offroad po vukojebinah. Že samo vzmetenje/hodi je osnovno. Ne da se ne da vozit, ampak počasi postane mal premal cmjev. Verjetno potem posežeš po AT ali čem drugem.

 

  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

42 minutes ago, DAMI34 said:

lahko da niti ni placa za stisnit še tiste 2 litra.

Wot? Che fantasia……
92237B09-4200-4DFB-A48B-87D1CDB8B9AC.thumb.jpeg.addead2346e536b8f79a6bd5951c92a5.jpeg

 

Okrog in okrog je placa skoraj neskončno, odločli so se narest tako velk tank. A kdo ve, je plehnat? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta srebrno črna mi je zelo všeč, pa čisto črna tudi.

Letos je bil najbolj prodajan motocikel v Italiji Benelli Trek TRK502, me zanima, če se bo nova Transa vsaj približno tako dobro prodajala... Veliko let je bil GS v takšni poziciji..

Ne štejem skuterjev seveda

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Kugelschreiber pravi:

Wot? Che fantasia……
92237B09-4200-4DFB-A48B-87D1CDB8B9AC.thumb.jpeg.addead2346e536b8f79a6bd5951c92a5.jpeg

 

Okrog in okrog je placa skoraj neskončno, odločli so se narest tako velk tank. A kdo ve, je plehnat? 

vizuelno ni mali, to sem hotel povedal, je pa res, da vijoličen lepo izgleda.  :D za terensko vožnjo pa tudi rabiš prostor za gibanje naprej in nazaj. 2 litra bi že stisnili, pa verjetno kam drugam, a čemu. Zadeva je skladna.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, greg570 pravi:

Ne pretiravajte...mal glejte yt kanal od itchy boots...kje vse se voz pa kolk ma velik kestl...

Ja res je, ampak kanisterček z 5l vsebine je varno nameščen zadaj pod vrečo!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, raza pravi:

kanisterček z 5l vsebine

Rotopax uporablja na Aljaski. Tam so odseki, kjer ni pumpe na vsakih "30km". Če pa je že, se lahko zgodi da ni bencina...

Nova TA bo čisto OK tudi za OFFROAD (AKA makadamske ceste) po €uropi.

 

 

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

315430353_10159930966703855_1487587956577719972_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar pošteno pove, se strinjam

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!