Jump to content

Recommended Posts

Posted

165 KM,manj kot 200 kg.ime "Fireblade" se ni sigurno; tadao baba,konstrukter originalne ´Blade,je sel v pokoj in honda iz respekta ne misli uporabiti oz. nadaljevati z imenom.

vir: motorrad,reisen & sport

post-4-1061896647.jpg

Posted

ej, tole (+ 600 rr style ror zadi) bo pa BOMBA!! B)

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

Ja pa še huda oblika je.Sam 165 konjev na taki stvarci pa ni za hec :D

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

men je ista k 600 ka :unsure: kaj pa vem, mi je pa ušeč kako je hodna " spravila" ror pod sedež,....

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted
mi je pa ušeč kako je hodna " spravila" ror pod sedež,....

Jep, sigurno nič ne peče rit, če si minuto pri miru... :rolleyes: :D

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

...razen krivulje luči in vilic zgledata skor isti...

norm_honda.jpg

...men pa ta ror zgleda kt da bi ceberka srala :blink:

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

Poglejte le to stopničko na sovozničin sedež. Mislim, da bi šla vsaka raje na ginekološki stol kot pa na tega.

Škoda, da s to tekmo zmogljivosti izginjajo turing kvalitete in vsestranskost litrskih motorjev. Zaenkrat ostaja kot kompromis le še ninja 9r, vse drugo bodo očitno solo mašine.

Andrej

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted
men je ista k 600 ka :unsure:

hja volk v ovčji preobleki ;)

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted
... Škoda, da s to tekmo zmogljivosti izginjajo turing kvalitete in vsestranskost litrskih motorjev. ...

Ammm in od kdaj naj bi po tvojem 998RR pasala v Sport-Turing Klaso!? :lol: :lol: :lol: :lol: :blink: :lol: :rolleyes: :lol: :lol: :lol:

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

Hmmm....

Ce jim uspe dati 998 ccm masino v okvir 600 kubasa (beri RR), bi lahko to naredili tudi za F model. Sicer lahko mal konjev stran dajo, povecajo navor v nizjih obratih itd, pac da ne bo kvazi ne vem kolk "Ultra-Sport" kot je RR. In to je to. Jaz vem da bi bil eden prvih, ki bi tak motor kupil, ker si pac zelim, da tudi boljsa polovica vsaj tolk uziva v voznji kot jaz (s tem mislim predvsem na sedenje in drzo) in npr. po 200km voznje rece hmmm kako hitro in lepo sva prisla na morje in ne %&$%&$"/"$! :P

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

@TNT

Ja veliko nas je takih ki bi si želeli F-verzijo CBR 998. Vendar lahko zanesljivo trdim (vir HONDA UK) da je še ne bo. Bojda nas je še premalo in da so tržne niše usmerjene proti UltraSport. <_<

Bom pa RR kupil in se malo več sam vozil. :D

LP, Berty

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted
Škoda, da s to tekmo zmogljivosti izginjajo turing kvalitete in vsestranskost litrskih motorjev. Zaenkrat ostaja kot kompromis le še ninja 9r, vse drugo bodo očitno solo mašine.

Kot nepristranski opazovalec športnih motorjev bi rekel takole. Prikolico za motor bo treba. Drugače boste obsojeni na avtonomijo od doma do recimo 150 km daleč + nazaj. Nekaj posobnega kot pri letalih - dol(m)et.

V Italiji na avtocestah kolikor hočeš, sicer registriranih! športnih motorjev na prikolicah

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

Aja, zasledil sem podatek da naj bi imela 165KM in pozitivno anoreksičnih 165Kg.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

@Berty

K si ze tko poln informacija ... negativnih in pozitivnih ... bi te prosil za link na tisto stran, kjer pise o neproizvodnji F modela, itd. Sem mal gledu po Honda UK pa nisem nic nasel. Aja, po moje je glavni razlog, da ne delajo modela F skrb za XX. Ker bi kar nekaj potencialnih kupcev slo od XX k F (in prav tako od 600 na 900 ... :D :D :D ).

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

ali mogoce kdo ve, kako je z vpetjem zadnje vilice v ohisje motorja?

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted (edited)

razen plastik in izpuha izgleda opticno (tehnicno) skoraj enaka prejsnjem modelu, tako da ima zelo verjetno tudi ta model zadnjo nihajko vpeto v blok agregata.

pi es: ka vidim radialne zavorne celjusti?!? :blink: :rolleyes:

Edited by Zok
  • Like 1
  • Downvote 1
Posted
@Berty

K si ze tko poln informacija ... negativnih in pozitivnih ... bi te prosil za link na tisto stran, kjer pise o neproizvodnji F modela, itd. Sem mal gledu po Honda UK pa nisem nic nasel. Aja, po moje je glavni razlog, da ne delajo modela F skrb za XX. Ker bi kar nekaj potencialnih kupcev slo od XX k F (in prav tako od 600 na 900 ...  :D  :D  :D ).

To sem pa izvedel po e-mailu od tipa ki naj bi bil pri Hondi UK odgovoren za "customer feed-back". Se pa strinjam s tvojo teorijo, da bi verjetno upadla prodaja XX oz. 600 F.

LP, Berty

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted
razen plastik in izpuha izgleda opticno (tehnicno) skoraj enaka prejsnjem modelu, tako da ima zelo verjetno tudi ta model zadnjo nihajko vpeto v blok agregata.

pi es: ka vidim radialne zavorne celjusti?!? :blink: :rolleyes:

?!?! :blink:

prejsnja ´Blade 954 ccm,nova 998 -> "skoraj" enako,da.

zadnja nihajka "skoraj" enaka lanskemu modelu.

itd.

zok,nasvet: ce ne ves ne govori. <_<

Posted
Aja, zasledil sem podatek da naj bi imela 165KM in pozitivno anoreksičnih 165Kg.

...še mal pa bodo mel 100kil pa dvesto kon...čez ene pet let.

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

Ice, ce ti ves kaj vec, govori.

ce izboljsas oz. nadgradis kak model, je logicno, da ta vsebuje se veliko delov prejsnjega modela - tud pri motorjih je tako, razen ce gre za res temeljito prenovo, za kar pa pri CBRki zagotovo ne gre, saj ce se ne motim, je prejsnji model na trgu le malo vec kot eno leto. sploh pa je zadnja nihajka prejsnjega modela zelo dobro delovala, tako da dvomim, da so ji spreminjali vpetje (pustimo zmanjsevanje mase in povecevanje togosti). ;)

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

eh pa dej, nisn js masine mislu, sej se ze iz oznake vidi, da so jo povrtali... <_<

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

zok: vse vredu, vendar vedeti mors, ce ti s tem motorjem pades pa se ti recimo zadnje kolo malo zadane v plocnik se lahko zgodi da ti odtrga kolo, nihajko + gistel, to pa ni prav dobro, ker mas potem motor samo se za na odpad, se ti ne zdi? pa tut to vpetje se ne obnese prav prevec dobro, mas v avtomagazinu primerjalni test letnikov 03 R1 Vs 900honda, pa pravjo da je R1 bolsa.

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

ja, glede poskodb je pa res kriza. res da ne delajo motorjev za to, da bi se naokol razmetaval, a situacija pride. drugace pa je, kolk sm mal teste bral, R1 motocikel z najboljso sasijo na trgu v 1l SS klasi. le oklep naj bi imel rahlo prenizek. je pa ta zadnja nihajka od CBRke kao tehnicna poslastica (vsaj sami tako pravijo), in to ravno zaradi vpetja. ne vem, baje deluje, zadnja nihajka naj bi bila cim daljsa. ce jo primerjamo z avtomatikovo... :D :D :D :D :D

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

Pa še ena slikca RR-ke! <_<

p.s. še zmer bi imeu rajš suzo 1000 kt pa RR al pa R1!

Pa prkraj vozte! :D

post-4-1062315225.jpg

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

amm a ta motor naj bi nasledil 1100 blackbird al cbr 900? a mas mogoce kej vec podatkov od tega motorja?

  • Like 1
  • Downvote 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!