Ice Posted August 26, 2003 Share Posted August 26, 2003 165 KM,manj kot 200 kg.ime "Fireblade" se ni sigurno; tadao baba,konstrukter originalne ´Blade,je sel v pokoj in honda iz respekta ne misli uporabiti oz. nadaljevati z imenom. vir: motorrad,reisen & sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zok Posted August 26, 2003 Share Posted August 26, 2003 ej, tole (+ 600 rr style ror zadi) bo pa BOMBA!! B) yan and jamah 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gapi Posted August 26, 2003 Share Posted August 26, 2003 Ja pa še huda oblika je.Sam 165 konjev na taki stvarci pa ni za hec :D jamah and yan 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marem Posted August 26, 2003 Share Posted August 26, 2003 men je ista k 600 ka :unsure: kaj pa vem, mi je pa ušeč kako je hodna " spravila" ror pod sedež,.... jamah and yan 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desmo Posted August 26, 2003 Share Posted August 26, 2003 mi je pa ušeč kako je hodna " spravila" ror pod sedež,.... Jep, sigurno nič ne peče rit, če si minuto pri miru... :rolleyes: :D jamah and yan 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-pero- Posted August 26, 2003 Share Posted August 26, 2003 ...razen krivulje luči in vilic zgledata skor isti... ...men pa ta ror zgleda kt da bi ceberka srala :blink: yan and Giga 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrej Posted August 26, 2003 Share Posted August 26, 2003 Poglejte le to stopničko na sovozničin sedež. Mislim, da bi šla vsaka raje na ginekološki stol kot pa na tega. Škoda, da s to tekmo zmogljivosti izginjajo turing kvalitete in vsestranskost litrskih motorjev. Zaenkrat ostaja kot kompromis le še ninja 9r, vse drugo bodo očitno solo mašine. Andrej jamah and yan 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleron Posted August 26, 2003 Share Posted August 26, 2003 men je ista k 600 ka :unsure: hja volk v ovčji preobleki ;) yan and jamah 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoolo Posted August 27, 2003 Share Posted August 27, 2003 ... Škoda, da s to tekmo zmogljivosti izginjajo turing kvalitete in vsestranskost litrskih motorjev. ... Ammm in od kdaj naj bi po tvojem 998RR pasala v Sport-Turing Klaso!? :lol: :lol: :lol: :lol: :blink: :lol: :rolleyes: :lol: :lol: :lol: jamah and yan 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNT Posted August 27, 2003 Share Posted August 27, 2003 Hmmm.... Ce jim uspe dati 998 ccm masino v okvir 600 kubasa (beri RR), bi lahko to naredili tudi za F model. Sicer lahko mal konjev stran dajo, povecajo navor v nizjih obratih itd, pac da ne bo kvazi ne vem kolk "Ultra-Sport" kot je RR. In to je to. Jaz vem da bi bil eden prvih, ki bi tak motor kupil, ker si pac zelim, da tudi boljsa polovica vsaj tolk uziva v voznji kot jaz (s tem mislim predvsem na sedenje in drzo) in npr. po 200km voznje rece hmmm kako hitro in lepo sva prisla na morje in ne %&$%&$"/"$! :P jamah and yan 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berty Posted August 28, 2003 Share Posted August 28, 2003 @TNT Ja veliko nas je takih ki bi si želeli F-verzijo CBR 998. Vendar lahko zanesljivo trdim (vir HONDA UK) da je še ne bo. Bojda nas je še premalo in da so tržne niše usmerjene proti UltraSport. <_< Bom pa RR kupil in se malo več sam vozil. :D LP, Berty jamah and yan 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ceco Posted August 28, 2003 Share Posted August 28, 2003 Škoda, da s to tekmo zmogljivosti izginjajo turing kvalitete in vsestranskost litrskih motorjev. Zaenkrat ostaja kot kompromis le še ninja 9r, vse drugo bodo očitno solo mašine. Kot nepristranski opazovalec športnih motorjev bi rekel takole. Prikolico za motor bo treba. Drugače boste obsojeni na avtonomijo od doma do recimo 150 km daleč + nazaj. Nekaj posobnega kot pri letalih - dol(m)et. V Italiji na avtocestah kolikor hočeš, sicer registriranih! športnih motorjev na prikolicah jamah and yan 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berty Posted August 28, 2003 Share Posted August 28, 2003 Aja, zasledil sem podatek da naj bi imela 165KM in pozitivno anoreksičnih 165Kg. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D yan and jamah 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNT Posted August 28, 2003 Share Posted August 28, 2003 @Berty K si ze tko poln informacija ... negativnih in pozitivnih ... bi te prosil za link na tisto stran, kjer pise o neproizvodnji F modela, itd. Sem mal gledu po Honda UK pa nisem nic nasel. Aja, po moje je glavni razlog, da ne delajo modela F skrb za XX. Ker bi kar nekaj potencialnih kupcev slo od XX k F (in prav tako od 600 na 900 ... :D :D :D ). jamah and yan 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petzl Posted August 29, 2003 Share Posted August 29, 2003 ali mogoce kdo ve, kako je z vpetjem zadnje vilice v ohisje motorja? jamah and yan 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zok Posted August 29, 2003 Share Posted August 29, 2003 (edited) razen plastik in izpuha izgleda opticno (tehnicno) skoraj enaka prejsnjem modelu, tako da ima zelo verjetno tudi ta model zadnjo nihajko vpeto v blok agregata. pi es: ka vidim radialne zavorne celjusti?!? :blink: :rolleyes: Edited August 29, 2003 by Zok yan and jamah 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berty Posted August 29, 2003 Share Posted August 29, 2003 @Berty K si ze tko poln informacija ... negativnih in pozitivnih ... bi te prosil za link na tisto stran, kjer pise o neproizvodnji F modela, itd. Sem mal gledu po Honda UK pa nisem nic nasel. Aja, po moje je glavni razlog, da ne delajo modela F skrb za XX. Ker bi kar nekaj potencialnih kupcev slo od XX k F (in prav tako od 600 na 900 ... :D :D :D ). To sem pa izvedel po e-mailu od tipa ki naj bi bil pri Hondi UK odgovoren za "customer feed-back". Se pa strinjam s tvojo teorijo, da bi verjetno upadla prodaja XX oz. 600 F. LP, Berty jamah and yan 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice Posted August 29, 2003 Author Share Posted August 29, 2003 razen plastik in izpuha izgleda opticno (tehnicno) skoraj enaka prejsnjem modelu, tako da ima zelo verjetno tudi ta model zadnjo nihajko vpeto v blok agregata. pi es: ka vidim radialne zavorne celjusti?!? :blink: :rolleyes: ?!?! :blink: prejsnja ´Blade 954 ccm,nova 998 -> "skoraj" enako,da. zadnja nihajka "skoraj" enaka lanskemu modelu. itd. zok,nasvet: ce ne ves ne govori. <_< Link to comment Share on other sites More sharing options...
-pero- Posted August 29, 2003 Share Posted August 29, 2003 Aja, zasledil sem podatek da naj bi imela 165KM in pozitivno anoreksičnih 165Kg. ...še mal pa bodo mel 100kil pa dvesto kon...čez ene pet let. yan and jamah 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zok Posted August 29, 2003 Share Posted August 29, 2003 Ice, ce ti ves kaj vec, govori. ce izboljsas oz. nadgradis kak model, je logicno, da ta vsebuje se veliko delov prejsnjega modela - tud pri motorjih je tako, razen ce gre za res temeljito prenovo, za kar pa pri CBRki zagotovo ne gre, saj ce se ne motim, je prejsnji model na trgu le malo vec kot eno leto. sploh pa je zadnja nihajka prejsnjega modela zelo dobro delovala, tako da dvomim, da so ji spreminjali vpetje (pustimo zmanjsevanje mase in povecevanje togosti). ;) yan and jamah 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zok Posted August 29, 2003 Share Posted August 29, 2003 eh pa dej, nisn js masine mislu, sej se ze iz oznake vidi, da so jo povrtali... <_< yan and jamah 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petzl Posted August 30, 2003 Share Posted August 30, 2003 zok: vse vredu, vendar vedeti mors, ce ti s tem motorjem pades pa se ti recimo zadnje kolo malo zadane v plocnik se lahko zgodi da ti odtrga kolo, nihajko + gistel, to pa ni prav dobro, ker mas potem motor samo se za na odpad, se ti ne zdi? pa tut to vpetje se ne obnese prav prevec dobro, mas v avtomagazinu primerjalni test letnikov 03 R1 Vs 900honda, pa pravjo da je R1 bolsa. jamah and yan 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zok Posted August 30, 2003 Share Posted August 30, 2003 ja, glede poskodb je pa res kriza. res da ne delajo motorjev za to, da bi se naokol razmetaval, a situacija pride. drugace pa je, kolk sm mal teste bral, R1 motocikel z najboljso sasijo na trgu v 1l SS klasi. le oklep naj bi imel rahlo prenizek. je pa ta zadnja nihajka od CBRke kao tehnicna poslastica (vsaj sami tako pravijo), in to ravno zaradi vpetja. ne vem, baje deluje, zadnja nihajka naj bi bila cim daljsa. ce jo primerjamo z avtomatikovo... :D :D :D :D :D jamah and yan 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
flero Posted August 31, 2003 Share Posted August 31, 2003 Pa še ena slikca RR-ke! <_< p.s. še zmer bi imeu rajš suzo 1000 kt pa RR al pa R1! Pa prkraj vozte! :D yan and jamah 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petzl Posted August 31, 2003 Share Posted August 31, 2003 amm a ta motor naj bi nasledil 1100 blackbird al cbr 900? a mas mogoce kej vec podatkov od tega motorja? jamah and yan 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now