robberrt Posted June 13, 2002 Share Posted June 13, 2002 Imam vprašanje. Kakšne imate kaj izkušnje z rabljenim takim motorjem in sicer letnik 95, prevoženih ima 39.000km. Predvsem me zanima koliko je to za tako mašino, na kaj je potrebno biti pozoren pri "toliko" kilometrih. A je lahko že kej z bati narobe, pa recimo da je bil motor normalno vožen. Sploh nimam nobene predstave koliko naredijo take mašine do generalne. Izkušnje imam s 125 motorji, pri katerih pri 20.000 menjaš bat pa ojnico pa te stvari pri taki večji kubaturi in 4 taktih pa sploh nimam nobene predstave. Gre pa konkretno za HONDO CBR600F. Aja pa un hoče 890.000? A je to full preveč a je pametna cena če je dober motor? Kakršnakoli pripomba in komentar dobrodošla. Lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
necy Posted June 13, 2002 Share Posted June 13, 2002 hmm, mislim glede cene je pa mal velik za tak star motor in z tolkimi kilometri... Kaj pa gume, registracija ali ima servisno, kater lastnik je? Jaz bi rek okol 700.000 več mu ne daj, te rajši spraviš skupaj še nekaj dnarja do miljon pa dobiš dobrega 97 ali 96 letnika... pa še modeli so lepši... ajd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wobewt Posted June 13, 2002 Share Posted June 13, 2002 ....cena ziher previsoka! Za ostalo pa upraš npr. Duhca, mislm, da ma on letnik tam nekje.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw Posted June 13, 2002 Share Posted June 13, 2002 ...mislim,da ti glede mašine lahko že veliko pove podatek izmerjene kompresije na bližnjem pooblaščenem servisu in stanje svečk..... drugače pa mislim, da bi moral biti bolj pozoren na stanje gum(kako je guma obrabljena),stanje okvirja,križa vilic ter vilic samih(če so zvite),ter zračnosti ležajev........ lp., bmw Link to comment Share on other sites More sharing options...
YZFgeorge Posted June 13, 2002 Share Posted June 13, 2002 Kaj pa razbereš iz tega, kako je guma obrabljena?? Cena previsoka, kolometrina neproblematična. Preveri stanje verige, oblog, gum....se nabere če moraš zamenjat. Accelerate 'till you see God ....then brake. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duhec Posted June 13, 2002 Share Posted June 13, 2002 Ja cena je absolutno prevelika, ne more bit. To je skor vse kar ti lahko povem, ker tudi jst. Sam dobro preglej kukr so ti povedli, pa gume tudi poglej kako so obrabljene. ok drudic naprej ker moram it. sorry LP duhc Once a biker, always a biker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robberrt Posted June 14, 2002 Author Share Posted June 14, 2002 Jah gume prav da so se dobre spredej dunlop 207, zadej ena metzler, narejen je baje servis filtri, olje, svecke, zamenjano pa baje da ma tud servisno knjigo. Pomoje bom sel dones mal pogledat, pa da vidm da imam vsaj mal predstave kako bo pol kakšen drug zgleodov. Pismo ja cena se tud men zdi kar dost visoka, sam sej veste kako je ko bi se pa full rad vozu :) . A 40.000 pa ne bi smel bit problem za tako mašino? A ma kdo že več kilometrov na svojmu motorju pa da dela brez kakšnih večjih servisov?.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
loyo Posted June 14, 2002 Share Posted June 14, 2002 quote: zamenjano pa baje da ma tud servisno knjigo Kaj hudica pa s tem mislis? Moja knjizica drzi do 100k km (Yamaha)ne samo do 40k. Pazi malo kaj delas in se ne zajebavaj s miljonckom razen ce si ga na lotu dobil. Pojdi pogledat vsaj 5 motorjev da jih lahko primerjas, preden kupis. Ne bo ti zal. Verjemi vsi smo bili tam!!! lp Loyo Link to comment Share on other sites More sharing options...
spidy Posted June 17, 2002 Share Posted June 17, 2002 Jest mam letnik 98 CBR 600f pa sem maksimalno zadovoljen znjim. Zdi se mi najbolje to da se da znjim vozit športno pa tudi na dolge ture se da peljat ne da bi bil preveč zmatran! Honda Rules Link to comment Share on other sites More sharing options...
hotschko Posted June 17, 2002 Share Posted June 17, 2002 quote: zamenjano pa baje da ma tud servisno knjigo Kaj hudica pa s tem mislis? lp Loyo Loyo vejce je narobe postavil in je zamenjal srvisno knjižico namesto svečk itd ... :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexb Posted June 17, 2002 Share Posted June 17, 2002 Sam razmisljam o zamenjavi svojega viragota za nekaj bolj sportnega in tudi turisticno usmerjenega. Med 600-750ccm mi je v oci padla tudi CBR 600. Zanima me sledece: - Primerjava CBR 600F z sledecimi motocikli: Suzuki 600/750 GSX-F - Hm..v bistvu ne najdem nobenga primernga. Cena pa nekje do 1MIO SIT, toliko bi priblizno lahko dobil za viragota. Koliko km je obicajno za te masine? Mislim da je tole spraseval ze lastnik te teme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gapec Posted June 17, 2002 Share Posted June 17, 2002 Moja CBR-ka jih je imela 55000 ko sem jo prodal in ni bilo nobenih problemov razen tega, da je pokurila ogromno olja. Tudi meni se zdi cena previsoka tud najboljšim se dogaja Link to comment Share on other sites More sharing options...
robberrt Posted June 18, 2002 Author Share Posted June 18, 2002 sorry :oops: tipkarski skrat... V glavnem zdejle je z motorji en velik sranje. Kar je dobrega ima ceno in je hitro prodano, ta za katerega sem spraseval l 95 je sla se isti dan za 890.000, tko da iscemo naprej, ampak kot opazam bom pomoje kar pocakov na jesen. A se da pol kej cenej dobit. Teoreticno bi moglo bit, sam ce pa sam sebe gledam bi ga pa ce bi bil dober probov za podoben denar prodat kot pa poleti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duhec Posted June 20, 2002 Share Posted June 20, 2002 Jst mam vprašanje za lastnike CBR600F letnikov '93-'94, in sicer: Kaj tudi vam DO 4000rpm/min ne potegne prou nč?!?! Ne vem no, enkrat se mi zdi, da je šlo fajn zdej pa... sej pol po teh 4000 obratih potegne super samo do takrat je pa revščina resna. :cry: Pa pojma nimam kaj lahko naredim, da ne bi blo tko oziroma kaj mu fali. Ma kdo kako idejo? Anybody? :roll: LP duhc Link to comment Share on other sites More sharing options...
IKE Posted June 20, 2002 Share Posted June 20, 2002 Kaj tudi vam DO 4000rpm/min ne potegne prou nč?!?! Ne vem no, enkrat se mi zdi, da je šlo fajn zdej pa... sej pol po teh 4000 obratih potegne super samo do takrat je pa revščina resna. :cry: Pa pojma nimam kaj lahko naredim, da ne bi blo tko oziroma kaj mu fali. Ma kdo kako idejo? Pri tej stvari se ne da pomagat. Če ti motor že pri 4000 obratih prime je to dobro, saj vsi modeli 600 ccm začnejo živet pri nekje 5000 obratih, do 10000 gre normalno, pol pa znorijo. Če si želiš moč že pri 2000 obratih, boš moral na V mašinco presedlat ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
miki Posted June 21, 2002 Share Posted June 21, 2002 Jst mam vprašanje za lastnike CBR600F letnikov '93-'94, in sicer: Kaj tudi vam DO 4000rpm/min ne potegne prou nč?!?! Ne vem no, enkrat se mi zdi, da je šlo fajn zdej pa... sej pol po teh 4000 obratih potegne super samo do takrat je pa revščina resna. :cry: Pa pojma nimam kaj lahko naredim, da ne bi blo tko oziroma kaj mu fali. Ma kdo kako idejo? Anybody? :roll: LP duhc če je bilo kdaj bolje, potem daj vpinjače nastavit, drugače pa je tako kot je IKE rekel Link to comment Share on other sites More sharing options...
duhec Posted June 21, 2002 Share Posted June 21, 2002 No dobro potem, se ze boljse pocutim, hvala. :wink: Bom se za vplinjace vprasal mehanika. LP duhc Link to comment Share on other sites More sharing options...
loyo Posted June 21, 2002 Share Posted June 21, 2002 halo duhc. Welkome to the real world. Navadil si se ga hudica to je to!!! Vsak motor je po par tisoc km tak, da se ti naekrat zdi da ne vlece vec (pod 100 PS se razume) :) Na http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=1960 pa prepricujejo tipa naj si kupi nekaj s 50 PS, pol pa bo po forumu pisal da se mu zdi da ne vlece vec :D :D :D lp Loyo P.S. Upam da je res to, glede na to da omenjas 4000 obratov. Shit je ko pogruntas da zacne vlecti komej pri 9000 :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
duhec Posted June 21, 2002 Share Posted June 21, 2002 Welkome to the real world. Navadil si se ga hudica to je to!!! Vsak motor je po par tisoc km tak, da se ti naekrat zdi da ne vlece vec (pod 100 PS se razume) Ja to bo to! To pa zato ker ga dosti uporabljam in ponavadi se mi v sluzbo mudi in zjutro ob 7h "divjam" med avti, da le pridem točno. Pol se pa človk tistih 100KM navadi. Še se spomnem ko sem ga enkrat spet probu odtisnt po obvoznici in se mi zdi čudno zakaj tretja ne vleče tko dobro kot prva ali druga pri 11000 obr/min. duhc je pač pozabu da smo že pri 160km/h. :wink: Pa da si ne bo kdo mislu, nism divjak :!: Pač zgubim kdaj nadzor nad desno roko, k sreči samo na dooolgih ravninah. :roll: :oops: :P :lol: :turn-l: :splat: Jst drgace sm :lilangel: . No lep pozdrav duhc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Posted July 11, 2002 Share Posted July 11, 2002 Jaz pa mislim, da kilometrina ni odlocujoca pri nakupu rabljenega motorja. Se pridruzujem mnenju YZFGeorga. Bolj je pomembno kdo je motor vozil. Imas modele, ki material tako utrudijo, da je pri 20kkm za odpad imas pa tudi skrbne voznike kot je Ice, ki mu 100kkm ni tuje. Pa tudi tisto, ko eni pravijo, da v motorju vse skatla in da je zato vse zanic. Ni nujno, poznam tipa, ki mu je motoroznanstvo tuje in ko mu je Yamaha 600 zacela pri 11kkm "klackati" jo je raje prodal, v bistvu mu je pa "samo hotela povedati", da bi rabila malo ventile postelat. Vazno je kako motor skatla, "drago" ali "poceni". Bolj je zaskrbljujoce, koliko olja motor pije, ker je to tudi eno od meril, kako so z njim delali. Je imel cas doseci delovno temp. predno so ga cakali napori? Je pil dobro olje? Je bilo olje redno menjano, glede na nacin voznje? ... Pitje olja, ze ob nakupu lahko testiras kot pri avtu (po klancu dol, da motor zavira, potem pa malenkost privijes gas in pogledas ali se iz izpuha pokadi. Ce ga odpres na vec kot pol, se bo skoraj vsak pokadil). Ali pa s prstom obrises odprtino izpuha in ob natancnem pogledu je mogoce lociti saje od olja. Seveda je kolicina pitja olja odvisna tudi od vste olja v motorju, o cemer je ze bilo govora. Vazno je tudi kako motor vlece, vendar lahko to ocenjujes le ce ze si poskusil enak drug motor. Na splosno je pa tako, da se ljudje ful obremenjujejo s podrobnostmi, potem pa delajo po 5kkm na sezono ali imajo motor dve sezoni. Za taksne je najbolje, da kupijo prvega, ki jim je vsec in kolikor toliko potiho tece. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice Posted October 23, 2002 Share Posted October 23, 2002 Rock Član Član od: ponedeljek, 20.05.2002 22:26 Objav: 106 Kraj: Radovljica Objavljeno: 14 jul 2002 11:11 Zadeva: HONDA CBR 600 -za koliko $$$$ -------------------------------------------------------------------------------- Lepo pozdravljeni, zanima me priblizna cena takega motorja, s tem da je letnik 1993-94(bom izvedel danes), ko grem gledat , drugac je pa baje motor bil razbit spredaj in mu še sedaj manjka maska in mislim da tudi neki nosilci, to bom povedal zvecer ko bom videl motor, reg. je celo leto, ima nove gume, a mi lahko kdo pove kok je to vredno, ker ce gledas po Salomonu imajo kaksni cist preveliko ceno , no sej bom zvecer povedal malo vec o motorju.... P.S.: A mogoce kdo ve kaj je mislil s tem, ko sva govorila o prevozenih Km, pa je rekel da je v masini slab "polž" a to je za stevec ali obstaja se kateri bolj pomemben POLŽ Lp, ROk Nazaj na vrh Sanda7 Uporabnik Član od: nedelja, 21.10.2001 12:33 Objav: 515 Kraj: Rakek,SLO Objavljeno: 14 jul 2002 14:16 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Verjetno je imel v mislih še polža lazarja _________________ sanda LIVE TO RIDE Nazaj na vrh Rock Član Član od: ponedeljek, 20.05.2002 22:26 Objav: 106 Kraj: Radovljica Objavljeno: 14 jul 2002 14:24 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Nazaj na vrh strom Vseved Član od: petek, 19.10.2001 15:40 Objav: 1098 Kraj: Laibach Objavljeno: 14 jul 2002 15:31 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Ne it sam gledat motorje, poglej še ma geštel raven, če so vilice & križi OK, polž pa ne gre kar tako fqrac, je pa pri sprednjem biciklu. Se pravi da je nejbrž tud vilce kej zjebal, al pa vsaj armaturko. 600kSIT max... raje manj. Recimo, da bi bil dobro ohranjen okoli 800-900k, odštejemo 50 za vilice (predvidevamo da se jih da poravnat), 20 za polža, 5 zajla, 90 armaturka, 80 plastika, 20 nosilec za plastiko, 20 notranja plastika, kolk je pa ravnanje geštela pa ne vem.... a nam je še kej dnarja ostal? No ja... sej stvari so sicer dražje, ampak jebiga. Če misliš zrihtat stritfajter, pol OK... sicer se ti pa skor ne splača. LP Nazaj na vrh otog Član Član od: nedelja, 02.06.2002 23:25 Objav: 165 Kraj: igman Objavljeno: 14 jul 2002 20:54 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Strom ti dobro svetuje. premisli al boš kupu razbitega al boš še mal počaku. Nazaj na vrh Rock Član Član od: ponedeljek, 20.05.2002 22:26 Objav: 106 Kraj: Radovljica Objavljeno: 15 jul 2002 08:38 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- No ja zadeva je malo drugacna kot sem si jo predstavljal jaz, motor ni letnik 93-94 ampak letnik 92, ni bil zaletene ampak je zletel s ceste in sel skozi zivo mejo tako da je maska popokala ostale plastike so samo popraskane, motor zvit ni , niti vilice, niti nosilci za masko in stevci, cela je luc in zmiguci, tako da bi bilo tako rekoc treba dobit samo masko, motor zaleten ali mocno paden ni bil ker je sedaj brez plastik in sem celotno pogledal gestel, ima GIANELI izpuh, in je reg. celo leto, ima nove disk ploscice, gume(207), ketno in zobnike, rekel mi je da je cena okrog 500k sit, mogoce malo manj, kok je tak motor vredene.....) Lp, Rok Nazaj na vrh suzuki Uporabnik Član od: četrtek, 09.08.2001 15:32 Objav: 920 Kraj: Vrhnika Objavljeno: 15 jul 2002 13:00 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Hola! Svetujem ti, da NIKOLI ne kupiš motorja, ki ni brezhiben, raje si kupi "eno stevilko" manjsega, pa dobro ohranjenega. Ttiste "male napakice" ("slab" polž, pa samo malo plastike manjka pa majčken nosilček) lahko pomenijo totalno razsut motor, v katerega boš na koncu zmetal vagon denarja. In če se ne spoznaš na zadevo, OBVEZNO vzemi s seboj prijatelja mehanika! Pa uspešen nakup in veliko lepih km! _________________ LP Suzuki Pameten sem lahko zastonj, neumnost moram pa plačat... Nazaj na vrh Speedo Član Član od: petek, 15.06.2001 7:13 Objav: 261 Kraj: Brunei Objavljeno: 15 jul 2002 13:18 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- suzuki je napisal: Hola! Svetujem ti, da NIKOLI ne kupiš motorja, ki ni brezhiben, raje si kupi "eno stevilko" manjsega, pa dobro ohranjenega. Ttiste "male napakice" ("slab" polž, pa samo malo plastike manjka pa majčken nosilček) lahko pomenijo totalno razsut motor, v katerega boš na koncu zmetal vagon denarja. In če se ne spoznaš na zadevo, OBVEZNO vzemi s seboj prijatelja mehanika! Pa uspešen nakup in veliko lepih km! Suzuki, tole si pa tko dobr napisu, da ne morn druzga, kot da se 100% strinjam s tabo. _________________ Zato da umremo, nam ni treba vaditi. Nazaj na vrh Rok Vseved Član od: torek, 15.05.2001 8:27 Objav: 1259 Kraj: Revirski kraji Objavljeno: 15 jul 2002 16:00 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- 400 do 430.000,00 SIT in čisto nič več ( star je 10 let, pa še nepopln), če je res tak kot praviš. Probi ga čimbolj na 400 K SIT spravt in računaj še na kake druge nepredvidene stroške. Če pa po mašini ke šklopota pa raj ne kupt. Srečno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice Posted October 23, 2002 Share Posted October 23, 2002 tatoo Novinec Član od: torek, 05.06.2001 22:36 Objav: 1 Objavljeno: 05 jun 2001 22:43 Zadeva: oklepi Honda CBR 600 -------------------------------------------------------------------------------- Lep pozdrav vsem skupaj. Sem nov uporabnik vašega foruma zato me zanima ali ima kdo naprodaj ali ce pozna kdo koga ki izdeluje oklepe za Hondo CBR 600 letnik 94. Išcem pe celi SLO pa ne najdem. Original pa je verjetno too much. Ce ima kdo kakršnekoli informacije mi naj prosim piše na e-mail. HVALA fink@insert.si Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice Posted October 23, 2002 Share Posted October 23, 2002 FatMike Novinec Član od: petek, 29.03.2002 15:37 Objav: 1 Kraj: Slovenia Objavljeno: 23 okt 2002 13:49 Zadeva: honda cbr600rr -------------------------------------------------------------------------------- Nisem nikjer opazil informacije, ce pa sem slep naj administrator zbrise temo A kdo ve natancno ceno in kdaj pride v slovenijo Tenx, zurajte! _________________ Bog z vami! Nazaj na vrh Johan VFR Novinec Član od: ponedeljek, 07.10.2002 12:48 Objav: 6 Kraj: Gorenjska Objavljeno: 23 okt 2002 13:56 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Cena: kdaj bo v slo.: l.2003 enkrat aprila al pa maja Nazaj na vrh rude Član Član od: ponedeljek, 19.11.2001 18:44 Objav: 122 Kraj: Ilirska Bistrica Objavljeno: 23 okt 2002 15:07 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Priporočena cena v USA je $8.599 kar je za $400 dražje od CBR 600 F4i (CBR 600 FS). Ostalo si lahko zračunaš sam. Vse o CBR 600 RR pa najdeš tukaj: http://www.hondamotorcycle.com/motorcycles...delId=MCPREVMEE LP - Rude Link to comment Share on other sites More sharing options...
duhec Posted October 27, 2002 Share Posted October 27, 2002 Jst sm pa zaradi moje nerodnosti "uniču" vetrobransko steklo na moji CBR600. No sej ni uničena, pač, razredčilo padlo gor in naredilo svoje. :oops: Ko sm hotu stvar hitro opucat je začelo "jesti" plastiko in zdej je tako "megleno".. se slabo vidi skozi. :evil: :evil: :evil: A se do to nekako popravt al treba kr novo :?: :arrow: Če treba novo potem kar pozivam, vse ki to berete če imaste kje pri roki kako pleksi steklo za CBR600F letnik '94.. z veseljem ga vam odkupim. :roll: LP duhec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Posted October 27, 2002 Share Posted October 27, 2002 Jst sm pa zaradi moje nerodnosti "uniču" vetrobransko steklo na moji CBR600. No sej ni uničena, pač, razredčilo padlo gor in naredilo svoje. :oops: Ko sm hotu stvar hitro opucat je začelo "jesti" plastiko in zdej je tako "megleno".. se slabo vidi skozi. :evil: :evil: :evil: A se do to nekako popravt al treba kr novo :?: :arrow: Če treba novo potem kar pozivam, vse ki to berete če imaste kje pri roki kako pleksi steklo za CBR600F letnik '94.. z veseljem ga vam odkupim. :roll: LP duhec Če je polit z nitrom, ga praktično ne moreš več popravit, ker je poškodovan tako globoko, da tega s polituro ne moreš "spravit ven". Jih pa (izdelke iz pleksija) za zelo solidno ceno menda izdeluje nekdo iz okolice Horjula. Če ti ne bo kdo prej javil, se bom tokom dneva o točnih podatkih pozinimal pri kolegu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now