BONO Posted February 9, 2004 Share Posted February 9, 2004 Mene pa zanima kako se vam giblje temperatura hladilne tekočine med delovanjem motorja: - med vožnjo pri zunanji temperaturi 10stC in poleti (LS vožnja po cesti in ne po pisti) - v prostem teku med mirovanjem na mestu, oz. kako hitro vam zalaufa ventilator, če se vam sploh toliko segreje (pri zunanji 10stC in poleti) Pri moji (600FS-01) se ventilator vklopi pri 106 ST in izklopi pri 104. Med vožnjo se nikoli ne segreje čez 95. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAMATO Posted February 9, 2004 Share Posted February 9, 2004 Pri moji (600FS-01) se ventilator vklopi pri 106 ST in izklopi pri 104. Med vožnjo se nikoli ne segreje čez 95. Pri meni se vklopi ventilator na 108 in izklopi na 106. Zdele se mi med vožnjo ne segreje čez 82stC. To sprašujem pa zato, ker mi je kolega reku, da se nemu ni nikol ventilator nažgau od vseh 10 CBR-k ki jih je imel in sem pomislil, da je kej z mojo narobe. Kako je s štelanjem ventilov na 12.000 km? PS: hladilna tekočina je notri, jo je dovolj in je bila menjana! Link to comment Share on other sites More sharing options...
duhec Posted February 9, 2004 Share Posted February 9, 2004 Tko bom povedu: meni se po drugi strani ful malo segreva, gre redko kdaj prek polovice... ja nimam stopinj, mam pač star motor B) in tudi ventilator se mi vklopi ful pozno kar je kdaj prav zastrašuječe, kao, se mi bo upalu al se bo prej stopil agregat?? :wacko: :hmm: Po mojem ni za paničarit. Aja sej ne paničariš, pardon. :P LP duhec Link to comment Share on other sites More sharing options...
perimund Posted February 10, 2004 Share Posted February 10, 2004 fantje ce dela ventilator vi se sam vozte... ne smopnim se da bi komu na CBR kdaj odpovedal termostat ali ventilator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrej Posted February 10, 2004 Share Posted February 10, 2004 Preden se začnete sekirat (za kar ni, kot sem napisal, nobenga razloga dokler dekla vent in se ne pregreva) -- preverite raje na tujih forumih specialno za vaš motor. Kot primer lahko povem da so stare ninje ('97 in nazaj) imele (pre)velik pretok hladilne in so tekle na precej nizkih T, med tem ko imajo poznejše višjo delovno temperaturo in se tudi precej hitro poleti vklopi ventilator. Na starih ninjah je obstajal celo trik s katerim so nekateri del hladilnika prekrili z nekakšno pregrado, da je laže dosegel delovno temperaturo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAMATO Posted February 10, 2004 Share Posted February 10, 2004 fantje ce dela ventilator vi se sam vozte... ne smopnim se da bi komu na CBR kdaj odpovedal termostat ali ventilator. Ne gre se zato, da nebi ventilator delal al pa termostat, ampak zato, da mogoče pride prehitro do max temperature! Link to comment Share on other sites More sharing options...
perimund Posted February 11, 2004 Share Posted February 11, 2004 nikol ni prehitr, jest sem polet vcasih prav zivcen 500m preden se segreje, k mam to navado da mruga nikol ne prtisnem. :angry: pol pa sam gassss. :yea2: .) :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaTeMaN Posted February 27, 2004 Share Posted February 27, 2004 Ma kdo tale letošnji model kako bolšo sliko ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregas Posted February 27, 2004 Share Posted February 27, 2004 (edited) ... vseč mi je ss motocikl in da ma za ss dokaj luxuzn zic ... tud za sopotnico ... ... letos zarad poškodbe gležnja nakup motorja odpade a naslednje leto bo dilema med novim fazerjem in tole cbr-ko... ... zanima me kako se kaj počuti rit in hrbtenica na potovanjih oz. vaše večdnevne touring izkušnje z takim ss motorjem ... hvala in lp :) Edited February 27, 2004 by gregas Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNT Posted March 11, 2004 Share Posted March 11, 2004 Imam en problemcek. Ko sem motor dajal iz zimskega spanca ter ga pripravljal na tehnični pregled sem opazil da se mi je sprednja strehca tocno med vilicami do polovice zlomila (ob levi vilici je poceno do polovice sirine strehce). :kva2: :cry: Kakor se spomnim, lani ko sem ga dal spat tega se ni bilo ... ampak itak ni vazn kako je do tega prislo, ker kar je je, bolj me zanima kaj mi je storiti. :? Ali moram zamenjati celo strehco ali se da to kako postimati in kako, h komu peljati popraviti, .... Vsakrsen nasvet bi bil vec kot dobrodosel. Hvala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrej Posted March 11, 2004 Share Posted March 11, 2004 Poskusi pri komu ki se ukvarja s popravilom avtoplastike. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziro1 Posted March 11, 2004 Share Posted March 11, 2004 Fazerer ve za enega mojstra ki se ukvarja s temi stvarmi, piši mu PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaTeMaN Posted April 29, 2004 Share Posted April 29, 2004 Ma kdo kako ljubitelsko stran CBRk 600 ? Kot je naprimer: http://www.hondahornet.co.uk/ http://www.hornet-home.de/ ....... za hornetko ? Je kak lastnik 2003 2004 RR modela tukaj,.. bi ga rad malo povprašal... O:-) Hvala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roly Posted April 29, 2004 Share Posted April 29, 2004 Ma kdo kako ljubitelsko stran CBRk 600 ? Kot je naprimer: http://www.hondahornet.co.uk/ http://www.hornet-home.de/ ....... za hornetko ? Je kak lastnik 2003 2004 RR modela tukaj,.. bi ga rad malo povprašal... O:-) Hvala. B) Ti kar vprašaj..... Če pa štekaš nemško pa... http://www.honda-board.de/phpBB2/viewforum.php?f=21 l.p. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaTeMaN Posted April 29, 2004 Share Posted April 29, 2004 B) Ti kar vprašaj..... Če pa štekaš nemško pa... http://www.honda-board.de/phpBB2/viewforum.php?f=21 l.p. Danke schon. A ti si lastnik enega tega RRja :D ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
roly Posted April 29, 2004 Share Posted April 29, 2004 Enga jaa B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaTeMaN Posted May 4, 2004 Share Posted May 4, 2004 Mi lahko nekdo razlozi tole :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzuki Posted May 5, 2004 Share Posted May 5, 2004 Hola! @ BaTeMan: v istem testu, iz katerega si objavil odlomek slikce piše, da ima RRka daljša razmerja nižjih prestav, kar seveda lahko pripelje do omenjene posledice - malenkost slabših pospeškov, saj je razlika v (izmerjenih) konjičih zelo majhna, le 5 KM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaTeMaN Posted May 5, 2004 Share Posted May 5, 2004 (edited) Imaš prav... do četrte prestave... je kralj ceste F Edited May 5, 2004 by BaTeMaN Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaTeMaN Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Našel sem en zanimiv nosilec registerske tablice na TEJ strani. Spodaj prilagam sliko nosilca. Pa me zanima če morda kdorkoli ve, kje bi dobil tiste mahjne smerokaze, ki so na tej sliki... ? Oziroma slikano je pod nenavadnim kotom, če lahk kdo potrdi, da gre za smerokaze istega proizvajalca... ? Hvala za pomoč. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roly Posted May 7, 2004 Share Posted May 7, 2004 Imaš prav... do četrte prestave... je kralj ceste F To velja za nemske motorje (RR), ki imajo uravnavan katalizator in s tem manjso moc. Pri nas ima RR-ka ene 3-4 konje vec, ker ima drug tip katalizatorja :D .... Tko da juhuuuhuu.... B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaTeMaN Posted May 7, 2004 Share Posted May 7, 2004 To sem tudi jaz prebral na enem nemškem forumu,... na italianskem pa sem zasledil celo bizarnih 2,9 do 100 km/h. No iskreno mi je pa res vseeno, ker tako ne čutim tiste 0,5 sekunde kot kakršnokoli obremenitev,.. mi je pa zadeve kr precej nenavadna,... drugače pa kmalu juhu tud z moje strani. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaTeMaN Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 (edited) Evo, da bo končno jasna moja dilema glede CBR 600 RR 2003 in 2004. Podatki za CBR 600 F se namreč niso spremenili,.. medtem ko so za RR model letos v Nemčiji drastične spremembe... PS: Hvala bajsi za scan. Podatki na sliki so za model 2003. Letošnji počasnejši model pa je tule. http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...=post&id=326098 Edited May 13, 2004 by BaTeMaN Link to comment Share on other sites More sharing options...
gizmOkak Posted June 20, 2004 Share Posted June 20, 2004 alora, pred štrimi dnevi sm kupu CBR 600F letnik 2000. Pa mi pr 5500rpm naredi u motorju tak čudn zvok "trrrrrr" (ku d bi žolna udarla :P ) ma sam na teh obratih, ne prej ne pole neč. Kaj je to, kšni ventili :? a je normalno d nardi tko al je kej za pošimat. Nevem k to je moj prvi motor 4T, pa tud prej mi ni noben tega omenu. Hvala :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rude Posted June 20, 2004 Share Posted June 20, 2004 Ta čuden zvok je hiba vseh CBR-k 600. Sliši se napenjalec verige odmičnih gredi. Zvok se pojavlja okrog 5 krpm, kasneje pa pri vseh obratih, ki so višji od prej omenjenih. Rešitev: zamenjava napenjalca (cena z menjavo ca. 15 kSIT). Zdravilo zaleže baje samo za 10000 - 15000 km. Ni pa nič narobe tudi, če zadevo pustiš takšno kot je, samo na brnenje se je treba privaditi (z Akrapotom je lažje .) ). LP - Rude Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now