Jump to content

Honda CBR 600


robberrt

Recommended Posts

Kaj pa starostne praske in madeže od mušic se da kaj izpolirat in kako ?

Link to comment
Share on other sites

Imel sem CBR600 letnik 95. Lani sem jo prodal, ko je imela 62000 km. Ali vas zanima, kaj je crknilo v teh 62000 km: zadnji kolesni ležaj. Stalo me je 2500 SIT. In to je vse. Moram pa povedat, da se z motorjem nisem skoraj nikoli peljal manj kot 30 km, predenj sem ga ugasnil. Pa tudi po zagonu, ga v prvih 5 km nisem nikoli spustil če 4000 obratov, omejilca pa ta motor ni videl nikoli. Sem bil pa reden gost na Grobniku, tam sem naredil vsaj 8000 km. Prestavljal sem vedno med 12500 in 13000 obrati. Z motorjem sem bil tako zadovoljen, da sem tudi letos kupil CBR600FS. Pa še to: moja stara CBR je že od 2000 obratov dobro vlekla, celo bolje kot ta nova.

Link to comment
Share on other sites

Jah gume prav da so se dobre spredej dunlop 207, zadej ena metzler, narejen je baje servis filtri, olje, svecke, zamenjano pa baje da ma tud servisno knjigo.

Pomoje bom sel dones mal pogledat, pa da vidm da imam vsaj mal predstave kako bo pol kakšen drug zgleodov.

Pismo ja cena se tud men zdi kar dost visoka, sam sej veste kako je ko bi se pa full rad vozu :) .

A 40.000 pa ne bi smel bit problem za tako mašino? A ma kdo že več kilometrov na svojmu motorju pa da dela brez kakšnih večjih servisov?..

Robert......naj te ne moti 40.000 kilometrov, če je bil motor redno vzdrževan in servisiran, more nardit vsaj 150.000.

Moj kawasaki zzr 600 letnik 91, jih ima 81.000..., kompresija izmerjena na srevisu, mehaniki niso verjeli, da jim aparatura prou kaže. So šli po drugo, ki je pokazala isti rezultat. Kompresija-malenkostno odstopanje od novega agregata. Res da so bli na motorju redni servisi, redna menjava olja, filtrov itd. Nikakršnih problemov z mašino, žvižga ko urca, samo redno vzdrževanje.

Link to comment
Share on other sites

Lep pozdrav vsem. Zanima me od kerga letnika dalje je imela cbr 600 že alu okvir, oziroma če ga sploh ima. Ta motor je imel namreč kovinski okvir odkar jaz pomnim, nisem pa nikjer zasledil po revijah, da bi kaj omenjali. Hvala za odgovor.

Link to comment
Share on other sites

Če je polit z nitrom, ga praktično ne moreš več popravit, ker je poškodovan tako globoko, da tega s polituro ne moreš "spravit ven". Jih pa (izdelke iz pleksija) za zelo solidno ceno menda izdeluje nekdo iz okolice Horjula. Če ti ne bo kdo prej javil, se bom tokom dneva o točnih podatkih pozinimal pri kolegu.

Bi lepo prosil ja, hvala res. :roll:

LP duhec

Link to comment
Share on other sites

Lep pozdrav vsem. Zanima me od kerga letnika dalje je imela cbr 600 že alu okvir, oziroma če ga sploh ima. Ta motor je imel namreč kovinski okvir odkar jaz pomnim, nisem pa nikjer zasledil po revijah, da bi kaj omenjali. Hvala za odgovor.

khem...no ja...... AL je tudi kovina,ce se ne motim. :wink:

Link to comment
Share on other sites

CBR600 ima AL box okvir od letnika 98 naprej. Prejšnji modeli pa so imeli jeklen box okvir. AL okvir je bolj tog - pravijo da je za dirkat to bolje, vendar je tudi bolj nervozen na neravninah, razpokah in drugih poškodbah na cesti.

Link to comment
Share on other sites

Če je polit z nitrom, ga praktično ne moreš več popravit, ker je poškodovan tako globoko, da tega s polituro ne moreš "spravit ven". Jih pa (izdelke iz pleksija) za zelo solidno ceno menda izdeluje nekdo iz okolice Horjula. Če ti ne bo kdo prej javil, se bom tokom dneva o točnih podatkih pozinimal pri kolegu.

Bi lepo prosil ja, hvala res. :roll:

LP duhec

(01) 750-03-34

Link to comment
Share on other sites

Duhec. V vasi Verzdenec ena vas od Horjula (pri Lj.) proč od Lj. dela en s.p. vetrobranska stekla za motorje (4 mm debeline) za 5.500 SIT. Sam sem prosil za univerzalnega (vedno na zalogi) in ga imam 4 kkm (unga z »joško« kot Rossi) gor in BP. Zaradi EPP ne smem povedat točnega naslova in tel.. Delajo 7-14 in so ob glavni cesti, pa še vsi jih poznajo.

Link to comment
Share on other sites

Zdravo! Vidim,da je govora o CBR-kah,pa me zanima,če lahko kdo strese iz rokava(ali kompjutra),kakšen link,kjer bi našel original Hondine barve CBR-k za posamezen letnik. Hvala za pomoč! :shock:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Zdravo! Vidim,da je govora o CBR-kah,pa me zanima,če lahko kdo strese iz rokava(ali kompjutra),kakšen link,kjer bi našel original Hondine barve CBR-k za posamezen letnik. Hvala za pomoč! :shock:

Ko sm jst kupoval mojo CBR sm barve gledu samo na www.bikepics.com, nc druzga ne poznam. :roll:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sicer pa sm klicu in bil v Horjulu pri unem majstru, ki dela pleksi stekla. Vzel sem tisto šipco z "bunko". Ko sm jo mel v roki je sicer zgledala fajn ampak ko sm jo montiru gor pa...ne vem no. :oops: Ni blo lih po mojem okusu. Poleg tega je pa bil mož tolko prijazen, da mi je prejšnjo "uničeno" šipco spoliru tko, da zdej zgleda kr fajn.

Zdej pa tko: jst tanove šipce (z bunko) ne bo uporablju, mogoče edino za kak Grobnik, pa še za tisto ne vem. Je čist nova (1x dana gor), če jo kdo hoče mu jo dam za 2000 SIT (lih, da pokrijem stroške prevoza; nova je bla 5500SIT).

LP duhec

ps: aja, šipca je za CBR600F '91-'94!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Prejšnji teden sem imel za naredit "tavelik" servis (na 12k km, to je olje, filter zraka+olja in svečke) in sm se odloču oziroma bolje okorajžil :rolleyes: , da ga naredim sam in prišparam. študentskaletanisopolnadenarja press <_<

Vse je potekalo lepo in prav, problem se je pojavil pri svečkah. Kako zaboga prideš do njih??? :angry: In če že: kako prideš do njih s servisnimi ključi od motorja? Ker CBR600F letniki od 91 do 94 (za ostale nisem siguren) imajo tist križ točno nad svečkami in je dostop ful omejen. :(

Vem, da je vprašanje ful specifično ampak če je to kdo od vas že delal doma me zanima kako vam je uspelo. :huh:

LP in hvala

duhec

Link to comment
Share on other sites

Rabiš gedoro s premično glavo, tako da lahko odvijaš pod kotom. Vsaj tako je bilo pri ninji.. z orodjem ki je zraven - no go.

Andrej

Link to comment
Share on other sites

Prejšnji teden sem imel za naredit "tavelik" servis (na 12k km, to je olje, filter zraka+olja in svečke) in sm se odloču oziroma bolje okorajžil :rolleyes: , da ga naredim sam in prišparam. študentskaletanisopolnadenarja press <_<

Vse je potekalo lepo in prav, problem se je pojavil pri svečkah. Kako zaboga prideš do njih??? :angry: In če že: kako prideš do njih s servisnimi ključi od motorja? Ker CBR600F letniki od 91 do 94 (za ostale nisem siguren) imajo tist križ točno nad svečkami in je dostop ful omejen. :(

Vem, da je vprašanje ful specifično ampak če je to kdo od vas že delal doma me zanima kako vam je uspelo. :huh:

LP in hvala

duhec

Za CBR 600FS letnik 2001 piše v navodilih, da je potrebno hladilnik odšraufat in umaknit toliko kot ti cevi dopuščajo. Sam sem se tega lotil z druge strani tko, da sem odstranil rezervoar pa še kompleten air-box. Pol pa lahko svečke tudi s priloženim ključem odviješ.

LP - Rude

Link to comment
Share on other sites

Prejšnji teden sem imel za naredit "tavelik" servis (na 12k km, to je olje, filter zraka+olja in svečke) in sm se odloču oziroma bolje okorajžil :rolleyes: , da ga naredim sam in prišparam. študentskaletanisopolnadenarja press <_<

Vse je potekalo lepo in prav, problem se je pojavil pri svečkah. Kako zaboga prideš do njih??? :angry: In če že: kako prideš do njih s servisnimi ključi od motorja? Ker CBR600F letniki od 91 do 94 (za ostale nisem siguren) imajo tist križ točno nad svečkami in je dostop ful omejen. :(

Vem, da je vprašanje ful specifično ampak če je to kdo od vas že delal doma me zanima kako vam je uspelo. :huh:

LP in hvala

duhec

Ja tko ku je rude reku je najman problemou, sam mal več dela <_< 15minutk, boš mel za hladilnik dol dat in ene 2 jurja za hladilno tekočino novo, če ti preveč spušča!!! pa sej itak bi jo mogu zamenjat vsake tolko :D :D

Link to comment
Share on other sites

Za CBR 600FS letnik 2001 piše v navodilih, da je potrebno hladilnik odšraufat in umaknit toliko kot ti cevi dopuščajo. Sam sem se tega lotil z druge strani tko, da sem odstranil rezervoar pa še kompleten air-box. Pol pa lahko svečke tudi s priloženim ključem odviješ.

LP - Rude

Prvo hvala za premik posta v to temo in hkrati opravičilo ker se vam delal delo. :rolleyes:

Ja, s kolegom, ki mi je pomagal sva gledala tja v tiste svečke in se praskala po glavi ko sva iskala način za jih zamenjat. In nam je prsla na misel tudi ta moznost da bi dala proc hladilnik ampak... :unsure:

No sej, bom jutri poskušal še na tak način, pole vam sporočim.

LP, hvala in lahko noč

duhec

Link to comment
Share on other sites

Jst ne vem no, med okvirjem, točno nad svečkami je ena cev zašvajsana zato, da so nanjo pripete bubine in ena guma proti vodi. Zato ni druge kot vse štiri svečke zamenjat iz strani, 3 iz leve in 1 z desne. :blink: Maneverskega prostora je nič, zato si pečen če si brez gedor... oziroma v mojem primeru z zlomljenim nastavkom št. 10. <_<

Dobro, tahudo je mimo, svečke so menjane. Pojavil se je nov problem. Motor ne dela kot bi moral, sliši se kot da ena svečka ne vžiga. Preveril sem vse kapce in zgledajo prav dane gor.

A ima kdo idejo a sem kaj druzga falil? Vrstni red kap? Vem da tega nisem mogel zgrešit, ker so "žice" do kap toliko dolge iz vsake strani izpod rezervoarja da je logično katera kapa pripada kaki sveči.

Troubleshooting help. :ph34r:

LP duhec

Link to comment
Share on other sites

Jst ne vem no, med okvirjem, točno nad svečkami je ena cev zašvajsana zato, da so nanjo pripete bubine in ena guma proti vodi. Zato ni druge kot vse štiri svečke zamenjat iz strani, 3 iz leve in 1 z desne. :blink: Maneverskega prostora je nič, zato si pečen če si brez gedor... oziroma v mojem primeru z zlomljenim nastavkom št. 10. <_<

Dobro, tahudo je mimo, svečke so menjane. Pojavil se je nov problem. Motor ne dela kot bi moral, sliši se kot da ena svečka ne vžiga. Preveril sem vse kapce in zgledajo prav dane gor.

A ima kdo idejo a sem kaj druzga falil? Vrstni red kap? Vem da tega nisem mogel zgrešit, ker so "žice" do kap toliko dolge iz vsake strani izpod rezervoarja da je logično katera kapa pripada kaki sveči.

Troubleshooting help. :ph34r:

LP duhec

Svečke se ponavadi menja tako, da menjaš eno za drugo, in ne da vzameš najprej vse skupaj ven. No, za to je zdaj prepozno. Če si siguren da je zaporedje pravilno, vzemi eno za drugo svečke še enkrat ven, položi nazaj, preveri razmik, ustrezno privij (ne preveč! glava je iz aluminija!) - in poročaj.

Link to comment
Share on other sites

Svečke se ponavadi menja tako, da menjaš eno za drugo, in ne da vzameš najprej vse skupaj ven. No, za to je zdaj prepozno.

Just asking: ma to zaradi zaporedja al česa druzga?

No bom probal še to. Upajmo, da bo. :unsure:

miha600: točno te sem dal vn in točno te dajem nazaj notr.. no, le da so brand new. ;)

aja še to: kaj ti sam menjavaš ta "potrošniški material"?

LP duhec

Link to comment
Share on other sites

haaa, vse kaže na to da si zamešau kapice od svečk <_<

in zdej ne užiga v ta pravem taktu...

nej eden ki ima cbrv pogleda pa napiše kako grado kabli po vrsti iz razdelilne glave na svečke

Link to comment
Share on other sites

haaa, vse kaže na to da si zamešau kapice od svečk <_<

in zdej ne užiga v ta pravem taktu...

nej eden ki ima cbr pogleda pa napiše kako grado kabli po vrsti iz razdelilne glave na svečke

Ma dej k me je prou SRAM!!! :unsure: <_< :P :lol:

Nasvet: raje ne šraufajte motorja ponoči ker boste spregledali male malenkosti kot so recimo številke svečk na kapah/kablih :rolleyes: <_<

Sicer pa kabli namesto, da bi bli lepo postavljeni so prepleteni z vseh strani... weird. :ph34r: No upam, da nisem naredil preveč škode moji mašinci :wub: :lol:

LP in hvala ;)

duhec

Link to comment
Share on other sites

aja še to: kaj ti sam menjavaš ta "potrošniški material"?

Sam menjam olje, oljni filter, zračni filter, zavorne pl., svečke...

Menjat k mehaniku sem peljal le zavorno olje.

Link to comment
Share on other sites

Honda CBR 600 RR 2003

Zadnjič sem eno rdeče črno videl pred City Parkom v MBju. Čisto me je navdušila...

Sicer mi je črna malenkost bolj všeč od rdeče,.. ampak to so le detajli...

Zanima me če ima kdo tukajle na forumu, kakršnekoli izkušnje s tem motorčkom,.. kako je zadovoljen z motorčkom,.. stroški in ostalo... da ne odpiram nove teme, ker konec koncev je to še vedno cbr 600 :)

cbr600rr00.jpg

cbr600rr01.jpg

cbr600rr02.jpg

cbr600rr03.jpg

Hvala za informacije.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Honda CBR 600RR daleč najboljši v svojem razredu :notworthy: :notworthy: :notworthy: , kaj in kako da ne bomo debatirali in čas zgubljali preberite v novem MOTO PULSU, škoda da bi telekom na nas služil!!!!

LP Bobo B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!