Jump to content

Honda CBR 600


robberrt

Recommended Posts

ja sej, to sm mislu-> rdeče črna in rumeno črna (poleg modre yamahe r6) sta mi všečni :wub: (ne se smejat....kupujem motor glede na izgled....po performansah primerjat SS motorje sem itak že obupal :hmm: )

sam še tole o letnikih (zanima me zarad rezervnih delov :P ...hec): FS samo 2001 in 2002 ?

hvala :beer2:

Link to comment
Share on other sites

ja sej, to sm mislu-> rdeče črna in rumeno črna (poleg modre yamahe r6) sta mi všečni  :wub:  (ne se smejat....kupujem motor glede na izgled....po performansah primerjat SS motorje sem itak že obupal  :hmm: )

sam še tole o letnikih (zanima me zarad rezervnih delov  :P  ...hec): FS samo 2001 in 2002 ?

hvala  :beer2:

Jop ... FS-ka je bila na trgu samo 2001 in 2002.

Link to comment
Share on other sites

Jest imam tak model v rdeči in črni kombinaciji. Razlika med 600 F in 600 FS je v sedežu za sovoznika, FS je brez centralnega štenderja (zaradi tega tudi malenkost lažja) in ima dvojne vzmeti na ventilih. Sedež za voznika je tudi malo drugače oblikovan, da se lažje presedaš v ovinkih. Karakteristike motorja in prestavna razmerja so enaka. Skratka isto sranje drugo pakovanje. :D

Rabiš še kakšen info ??? :?

Je še neki več razlik tut u mašini. vztrajnik, vzmeti... FS je bla namenjena klasi SS.

Pa mislim da je eno kilo lažja. Pa bolš zgleda... :D

Link to comment
Share on other sites

Če gre verjeti moto katalogu 2002 ima športnejši model 8-ploščno sklopko, medtem ko ima "navaden" 7-ploščno.

Link to comment
Share on other sites

Če gre verjeti moto katalogu 2002 ima športnejši model 8-ploščno sklopko, medtem ko ima "navaden" 7-ploščno.

Ja res na sklopko sem pa čisto pozabil. :cry: To, da lepše zgleda je pa ja samoumevno. :D

Še eno vprašanje. A je že kdo spremenil prestavno razmerje na FS-ki in potem tudi spremenil elektroniko števca, da mu je pravilno prikazoval hitrost?

Edited by rude
Link to comment
Share on other sites

Ja res na sklopko sem pa čisto pozabil. :cry: To, da lepše zgleda je pa ja samoumevno. :D

Še eno vprašanje. A je že kdo spremenil prestavno razmerje na FS-ki in potem tudi spremenil elektroniko števca, da mu je pravilno prikazoval hitrost?

jaz sem dal predi en zob manj pa je blo odstopanje minimalno. Se mi ni dal še s tem ukvarjat

Link to comment
Share on other sites

Še eno vprašanje. A je že kdo spremenil prestavno razmerje na FS-ki in potem tudi spremenil elektroniko števca, da mu je pravilno prikazoval hitrost ?

Mislim da to ni smiselno ... pravzaprav bi morad odpreti števec in brskati po elektroniki, kar pa bo težko saj je števec zalit v celoto.

Link to comment
Share on other sites

jaz sem dal predi en zob manj pa je blo odstopanje minimalno. Se mi ni dal še s tem ukvarjat

Odstopanje pri zobniku s 15 zobi spredaj je 6,95 %. Torej ti števec pri 50 km/h laže za ca 3 km/h pri 100 za ca 6 in pri 200 za ca 12 km/h. Teoretičo je največja hitrost, ki jo lahko dosežeš s tem zobnikom 259 km/h pri 14.750 obratih, ko ti elektronika prekine vžig. Števec ti bo takrat pokazal 277 km/h.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da to ni smiselno ... pravzaprav bi morad odpreti števec in brskati po elektroniki, kar pa bo težko saj je števec zalit v celoto.

V principu ni potrebno narediti nobenih posegov v elektroniko. Pred števec se vgradi modul, ki signale iz menjalnika primerno zakasni.

Pravkar našel to zadevo tudi na internetu in zgleda približno takole: http://www.blackrobotics.com

Link to comment
Share on other sites

Zanimiva stvar ... dokaj široko uporabna ... pa tudi cena ni pretirana.

Tej ceni je potrebno prišteti še stroške špedicije, carine in DDV. Mislim, da bi zadeva legalno pripeljana v SLO stala okrog 35 kSIT.

Link to comment
Share on other sites

Sicer se mi topniki pod zicem lih ne dopadejo nartabulš (razen seveda pri ducatiju 916, 996 in 998...tisti na 999 so pa nekam čudni), ampak ti morm povedat, IKE, da ta tvoja mašinca z wingsom zgleda ful bolš, kot pa z originalnim topnikom, ki je zihr težji za recimo 216 kg... :) z vsem tistim železjem okol. Res fajn zadnja ritka tvoje lubice...na cbr-sm mislu... :D

Link to comment
Share on other sites

Sicer se mi topniki pod zicem lih ne dopadejo nartabulš ...

:hmm: ... sem že mislil od kot ti za moje ljubice veš ... no pol si pa le CBR pripisal pa mi je blo takoj lažje ... :rolleyes:

Razlike v teži je skoraj 3,5 kg ... temperaturna zaščita na loncu je zelo tanka, drugače pa je zadek motorja v glavnem ves obdelan s plastiko ... najtežji je lonec sam, ki ima v sebi katalizator.

Link to comment
Share on other sites

Možen karbon ali titanium ... cena lonca s cevjo 78.000,- sit.

Zaključek s pozlačenim titaniumom ( kot moj ) pa dvigne ceno na 96.000,- sit.

IKE, a tisti pozlačen zaključek je za 18 jurjev dražji od navadnega al kako?!

Sj vem d je titanium drag, ampak v tem primeru si to dal gor sam za okras, ni tako?

Po moje bi marsikateri rajš dal gor navaden zaključek in prišparal pol zadnje gume... .)

Zgleda pa res OK. :yea2:

Link to comment
Share on other sites

IKE, a tisti pozlačen zaključek je za 18 jurjev dražji od navadnega al kako ?!

Titanium ni več tako drag kot pred letom dni ... se je že izenačil s ceni karbona.

Sam postopek " zlatenja " pa je zelo zapleten in se dela v več nanosih zato je tudi cena takšna kot je.

Izdelovalec izpuhov je moj znanec in je bil moj izpuh neke vrste testna varianta, da sploh vidiva kako to izgleda. Zaenkrat zlatih zaključkov še ne nudi serijsko ... ravno zaradi cene.

Evo še ene slike karbonskega izpuha, ki je žal zakrit s stranskimi plastikami in po mojem ne pride do pravega izraza.

post-4-1089671618.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tej ceni je potrebno prišteti še stroške špedicije, carine in DDV. Mislim, da bi zadeva legalno pripeljana v SLO stala okrog 35 kSIT.

Rude, če hočeš, naročiva skupaj 2 direktno k moji sestri, pa potem nekdo iz ZDA prinese sem... še to poletje... enkrat avgusta... odpadejo carina in DDV... ;)

Jaz razmišljam, da bom takoj, ko gre Hondica iz garancije, naštimal drugo razmerje zobnikov in potem bi mi pravilno štetje hitrosti in kilometrov kar prav prišlo...

Mimogrede: če bi se odločil za to varianto, mi sporoči najkasneje do srede, ker potem je treba naročiti, ker 19. julija oz. 20. julija gre nekdo v ZDA in lahko potem prinese. Toliko v vednost.

Link to comment
Share on other sites

Rude, če hočeš, naročiva skupaj 2 direktno k moji sestri, pa potem nekdo iz ZDA prinese sem... še to poletje... enkrat avgusta... odpadejo carina in DDV... ;)

Jaz razmišljam, da bom takoj, ko gre Hondica iz garancije, naštimal drugo razmerje zobnikov in potem bi mi pravilno štetje hitrosti in kilometrov kar prav prišlo...

Mimogrede: če bi se odločil za to varianto, mi sporoči najkasneje do srede, ker potem je treba naročiti, ker 19. julija oz. 20. julija gre nekdo v ZDA in lahko potem prinese. Toliko v vednost.

Ja seveda sem za. Definitivno naroči še enega zame. Samo ne vem če si opazil, da je ta firma v Avstraliji? :?

Link to comment
Share on other sites

Ja seveda sem za. Definitivno naroči še enega zame. Samo ne vem če si opazil, da je ta firma v Avstraliji? :?

Ups.. šment, tega pa nisem opazil... potem je pa stvar čisto drugačna... :(

Nič ne bo z naročanjem... oziroma je prestavljeno na čas, ko bo to res potrebno. Če pa odkriješ kje v ZDA, pa mi povej, potem lahko zadevo izpeljemo.

Link to comment
Share on other sites

Pa mislim da je eno kilo lažja.

Lažje je samo na račun stojala. Navadna ga ima, FS pa ne. Pa sklopka je nekaj dodelana, potem je pa kar konec razlik (če odštejemo različen sedež)

Link to comment
Share on other sites

Kolikor je meni znano je tudi menjalnik drugačen.

Honda FS ima daljšo 1 prestavo in ostale bolj kratke.

Link to comment
Share on other sites

Mene pa zanima polna teža?

CBR 600 F suha teža 170 kg

CBR 600 RR suha teža 169 kg

Imam 600 F - 01 in v prometni mi piše 198 kg, kar je verjetno podatek za polno težo. Zamima me kolk je polna teža 600 RR - ke? A je sam za kilo lažja :? . A je razlika med F in RR sam v boljšem vzmetenju, boljših elementih v motorju in 6,8 KM . . ., v teži pa praktično nič, oziroma mogoče sam v drugačnem težišču:?

A lahko kdo, ki je imel prej 600 F ali FS od l.01 naprej in ima sedaj 600 RR oz. je dobro poizkusil ti dve vrsti motorja direktno primerja vozne lastnosti teh dveh motorjev (vožnja po ovinkih in občutljivost ročice za plin - nezvezno delovanje)?

Link to comment
Share on other sites

V prometnem dovoljenju je vedno teža motorja pripravljenega za vožnjo. Za CBR 600 RR ' 04 piše v prometnem dovoljenju 197 kg.

Kot suha teža se pojmuje teža motorja brez vseh tekočin ... torej brez olja v motorju, brez hladilne tekočine, brez akumolatorja, brez olja v vilicah, brez bencina ... zato tudi pride do takšnih odstopanj.

Link to comment
Share on other sites

Ima kdo oz. poznakdo koga k ima, slučajno desni bok od CBR 600F letnik 2000 oz 1999 za prodat za kšno fajn ceno .) Barva sploh ni važna, k itak bi pobarvu pol posebej. No če pa že je naj bo koda NH1B...

Pa na PM po možnosti... Hvala vam :)

Link to comment
Share on other sites

v temi auspuhi, ni obrodilo sadov, zato poskušam tle :rolleyes:

alora: Je kdo praznu original lonc od CBR-ke. Pobral tisti dušilc vn? Zanima me kako?

P.S. Pa sej bi wingsa nabavu, pa morm dnar za druge neumnosti dat :( :SS

Link to comment
Share on other sites

Je kdo praznu original lonc od CBR-ke. Pobral tisti dušilc vn ? Zanima me kako ?

Če se ne motim, je originalen izpuh je v celoti varjen, kar pomeni da ga moraš odpred kot konzervo. Obstoječih dušilcev ne moreš kar tako pojemati ven, saj sta v izpuhu vsaj dva prekata.

Namesto prekatov je potrebno potem v lonec vstaviti in seveda spredaj in zadaj pritrditi - privariti perforirano cev in obod napolniti z volno za dušenje. Lonec je kromiran in varjenje bo pustilo vidne posledice. Če hočeš, da bo vsaj koliko toliko lep izdelek, boš imel kar nekaj letanja in stoškov.

Znanec je sicer na ZXR 750 spraznil lonec ... samo odstranil prekate in stvar zaprl nazaj ... izpuh je imel zelo plehnat in pokajoč zvok. Uničil je delujoč originalni lonec, nakar je kupil rabljen Sebringov izpuh.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!