Fadil Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Baje da bo predstavljena na sejmu v Köln-u 2014: http://www.gazzetta.it/Passione-Motori/Moto/01-07-2013/nuova-africa-twin-honda-20695394307.shtml#3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FLY Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Se bojim da bo še en hipertehnološki potovalnik,zakamufliran v "enduro".Vprašanje za milijon $ je,ali bo konkuriral GS 800 ali (bolj verjetno) XTZ 1200 &Co Mogoče bo še največji plus to,da bojo prvobitnim Afrikam končno padle cene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moto rider Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 (edited) Pa ne, da me je (bo) Bog uslišal ????????????!!!!!!!!!!!!!!! Edited July 11, 2013 by moto rider Dadi, Stevie and igorkr 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sayo Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Upam da bo imela največ 220 kg, hod federacije minimalno 20cm, 100 kojnov pa dober navor, aja pa da ne bo imela krivin auspuhov pod mašino Africahunter 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gift Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 hmmm...komaj čakam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stevie Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Je bil že cajt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanAja Posted July 12, 2013 Share Posted July 12, 2013 To bo krepka konkurenca med velikimi endurami. Bo treba sprobat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moto rider Posted July 12, 2013 Share Posted July 12, 2013 (edited) To bo krepka konkurenca med velikimi endurami. Bo treba sprobat! To pa Bog ne daj! Med srednjimi!!! Velikih krav je že zdaj preveč. A naj kar bodo, za dvigovanje osebnostnega ega. Mi pa rabimo uporabne ropotulje!! Kar pomeni; - okoli 800 ccm - okoli 200 kg (kar pa močno dvomim) - 85 do 90 KM - čim manj elektronske navlake = torej, ajnfoh agregat - "afriško" močan navor - uporabno vzmetenje - poraba okoli 5 l / 100 km - 25 litrski rezervoar - bolj udoben zic - regler in bencinsko pumpo, ki ne crkne ...skratka, motor, ki ga lahko zabrišeš po tleh, ga pobereš in se odpelješ v nove avanture! To naj bi bilo tisto, kar bi pometlo z ostalo (uporabno) konkurenco!!! Da še tole doživim, pol me naj pa kar pobere...(S pripombo; čez kakih štirideset let!!) Očitno bo življenje spet prekratko? Edited July 12, 2013 by moto rider igorkr, Ferrarist, BIF and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravni Posted July 12, 2013 Share Posted July 12, 2013 To pa Bog ne daj! Med srednjimi!!! Velikih krav je že zdaj preveč. A naj kar bodo, za dvigovanje osebnostnega ega. Mi pa rabimo uporabne ropotulje!! Kar pomeni; - okoli 800 ccm - okoli 200 kg (kar pa močno dvomim) - 85 do 90 KM - čim manj elektronske navlake = torej, ajnfoh agregat - "afriško" močan navor - uporabno vzmetenje - poraba okoli 5 l / 100 km - 25 litrski rezervoar - bolj udoben zic - regler in bencinsko pumpo, ki ne crkne ...skratka, motor, ki ga lahko zabrišeš po tleh, ga pobereš in se odpelješ v nove avanture! To naj bi bilo tisto, kar bi pometlo z ostalo (uporabno) konkurenco!!! Da še tole doživim, pol me naj pa kar pobere...(S pripombo; čez kakih štirideset let!!) Očitno bo življenje spet prekratko? Pod to se tudi jaz podpišem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FLY Posted July 12, 2013 Share Posted July 12, 2013 To pa Bog ne daj! Med srednjimi!!! Velikih krav je že zdaj preveč. A naj kar bodo, za dvigovanje osebnostnega ega. Mi pa rabimo uporabne ropotulje!! Kar pomeni; - okoli 800 ccm - okoli 200 kg (kar pa močno dvomim) - 85 do 90 KM - čim manj elektronske navlake = torej, ajnfoh agregat - "afriško" močan navor - uporabno vzmetenje - poraba okoli 5 l / 100 km - 25 litrski rezervoar - bolj udoben zic - regler in bencinsko pumpo, ki ne crkne ...skratka, motor, ki ga lahko zabrišeš po tleh, ga pobereš in se odpelješ v nove avanture! To naj bi bilo tisto, kar bi pometlo z ostalo (uporabno) konkurenco!!! Da še tole doživim, pol me naj pa kar pobere...(S pripombo; čez kakih štirideset let!!) Očitno bo življenje spet prekratko? Pozabil si še napisat: -špice -spr.kolo 21 mezincev če smo pošteni si skoraj opisal 800GS ampak vseeno bi raje imel krilce kot pa propeler.. hajoktejn and Ferrarist 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravni Posted July 12, 2013 Share Posted July 12, 2013 Pozabil si še napisat: -špice -spr.kolo 21 mezincev če smo pošteni si skoraj opisal 800GS ampak vseeno bi raje imel krilce kot pa propeler.. Se strinjam glede 21" in špic ampak, če si bolj pozoren je napisal: "afriško" močan navor - uporabno vzmetenje - poraba okoli 5 l / 100 km - 25 litrski rezervoar - regler in bencinsko pumpo, ki ne crkne To propeler definitivno nima še posebno zadnje he, he Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandrovec Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 To pa Bog ne daj! Med srednjimi!!! Velikih krav je že zdaj preveč. A naj kar bodo, za dvigovanje osebnostnega ega. Mi pa rabimo uporabne ropotulje!! Kar pomeni; ..... To so želje marsikoga, tudi moje....dobra konkurenca BMW 800 in Tigru. Stara Africa bi še vedno mešala "štrene" obema, z majhnimi posodobitvami, predvsem moč in navor bi pri meni že zmagala. Še vedno pritegne pozornost vsaj z moje strani in po videzu oba prekaša. O novi se pa špekulira, najpogosteje, do bo 1200, nekateri so omenjali tudi 800. Bomo videlo, med srednjimi preprosto manjka konkurenca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 - okoli 800 ccm - okoli 200 kg (kar pa močno dvomim) - 85 do 90 KM - čim manj elektronske navlake = torej, ajnfoh agregat - "afriško" močan navor - uporabno vzmetenje - poraba okoli 5 l / 100 km - 25 litrski rezervoar - bolj udoben zic - regler in bencinsko pumpo, ki ne crkne ...skratka, motor, ki ga lahko zabrišeš po tleh, ga pobereš in se odpelješ v nove avanture! To naj bi bilo tisto, kar bi pometlo z ostalo (uporabno) konkurenco!!! Da še tole doživim, pol me naj pa kar pobere...(S pripombo; čez kakih štirideset let!!) Očitno bo življenje spet prekratko? -špice -spr.kolo 21 mezincev Odlično! Dodal bi še: da nebi bil prelep! (da lahko pade po tleh brez 1000 EUR škode) Pips 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
moto rider Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 (edited) Dobro ste me "napadli"!! Ampak... Nikakor nisem imel v mislih primerjanje z bilo kakšnim "GS-om". To je poglavje zase, katermu se Africa naj ostane Africa, takšna kakor je bila s "kozmetičnimi" popravki v dizajnu, kakor v motorju. Samo tega si želim. In prepričan sem, da ne edini. V življenju sem sprobal kar nekaj motorjev a zanimivo je, da je prevladala (v "življenjski" uporabnosti izdelka) prav Africa Twin Kdor jo je imel, že ve zakaj. Če so vse skupaj špekulacije, bom pa zopet neizmerno razočaran - a bomo tudi to vrzel preživeli! :yes: Edited July 13, 2013 by moto rider Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanAja Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 (edited) Nova Africa bo definitivno 1200 kubična. Torej v razredu velikih endur. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/june/HONDA-AFRICA-TWIN-1200/ Edited July 13, 2013 by DanAja Link to comment Share on other sites More sharing options...
royal Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Nova Africa bo definitivno 1200 kubična. Torej v razredu velikih endur. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/june/HONDA-AFRICA-TWIN-1200/ To po dizajnu spominja na varo! straza and KNNMS 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FLY Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Nova Africa bo definitivno 1200 kubična. Torej v razredu velikih endur. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/june/HONDA-AFRICA-TWIN-1200/ Pred par dnevi so bile sanje dovoljene,zdaj pa nazaj v realnost hajoktejn 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FLY Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 To po dizajnu spominja na varo! Varadero s špicami bo AT 1200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FLY Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Dobro ste me "napadli"!! Ampak... Nikakor nisem imel v mislih primerjanje z bilo kakšnim "GS-om". To je poglavje zase, katermu se Africa naj ostane Africa, takšna kakor je bila s "kozmetičnimi" popravki v dizajnu, kakor v motorju. Samo tega si želim. In prepričan sem, da ne edini. V življenju sem sprobal kar nekaj motorjev a zanimivo je, da je prevladala (v "življenjski" uporabnosti izdelka) prav Africa Twin Kdor jo je imel, že ve zakaj. Če so vse skupaj špekulacije, bom pa zopet neizmerno razočaran - a bomo tudi to vrzel preživeli! :yes: Pa kdo hudiča te napada !? Primerjava z 800gs je bila v pomankanju info umestna,saj ja dejansko edini moped v proizvodnji konceptualno primerljiv z AT,ST.. Zgleda da lahko švabi mirno spijo naprej kar se tega tiče. Mnogi imamo enake/podobne želje kot ti glede idealnega motorina,vendar stokovne analize kažejo da gre za hudo deviacijo ki jo bojo proizvajalci še naprej ignorirali. Zdaj grem pa drago ST (ta staro!!!)porihtat z šraufcigrom in manometrom namesto z osciloskopom in PCjem,med sinhronizacijo bom pa poslušal npr. http://www.youtube.com/watch?v=EsCyC1dZiN8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandrovec Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Varadero s špicami bo AT 1200 Ta na sliki je Varadero, malo spremenjen in ne verjemem, da bo, če bo nova AT podobna. Obstaja več slik, kjer predidevajo, kakšna naj bi bila, ampak to so vse le ugibanja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanAja Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Realnost trga je pač taka, da gredo najbolj v promet velike krave v obliki endur, katere terena še vidijo ne. Ko enkrat sedeš na tak motor, veš zakaj. igc1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
royal Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Realnost trga je pač taka, da gredo najbolj v promet velike krave v obliki endur, katere terena še vidijo ne. Ko enkrat sedeš na tak motor, veš zakaj. Pa dajmo karte na mizo, koliko kupcev v slo je,ki bi kupilo tak motor? ......kot zgoraj rečeno je dejstvo, tudi sam nimam več želja po blatnem brezpotju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajoktejn Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Jst bi jo. Ce bi bla vsaj priblizek prejsnje, tudi kar se tice vzdrzljivosti, nepokvarljivosti in nezahtevnega vzdrzevanja in ekonomicnosti bi jo mel takoj. Za pametno ceno sevede. To je "bil" res motor ki te ni spravljal v skusnjavo, peljal si ga brez strahu da bos karkoli unicil na teren, karkoli si obesil nanjga se ni pritozeval, pa se zgledal je svetovno. Take po moje nau vec ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fadil Posted July 13, 2013 Author Share Posted July 13, 2013 Izgleda da je ostala stara Honda Africa Twin ljudem v spominu kot neuničljiv in zanesljiv motor. Zato se večini kolca po teh starih jajcih, pa čeprav je verjetno danes na cesti precelj motorjev, ki so neprimerljivo boljši od stare Africe. Vsekakor bi bilo lepo, da naredijo nekaj podobnega kot GS 800 ali Triumph Tiger. Ker ravno v tem segmentu se jim bo čez čas pridružila še Yamaha in mogoče tudi Suzuki. Nekaj okoli 800 ccm in okoli 10.000€. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FLY Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Pa dajmo karte na mizo, koliko kupcev v slo je,ki bi kupilo tak motor? ......kot zgoraj rečeno je dejstvo, tudi sam nimam več želja po blatnem brezpotju. Saj AT ni idealen motor za blatno brezpotje,otovorjen še toliko manj.Je pa med blatom in asfaltno cesto oz.AC še veliko vmes. "Enduro" je po moje najbolj pester moto segment:praktično od 70 kg triala do 300kg potovalnika!Zdaj pa bodi pameten. Mnogi bi pač radi imeli trdoživ dvocilindaš za (dolga)potovanja in hrati dovolj okleščen v kg in plastiki,da nisi ves posran ko zapelješ na makadam ,da ne bankrotiraš ko ga položiš in da ga sam pobereš brez gozdnih palčov. To na žalost ni ne Varadero,ne 1200 GS,ne xtz 1200...čeravno v vseh reklamah prašijo po Sahari in plezajo v alpskih stenah.To so pač tržne finte in mnogi jim nasedajo.Pa da ne bo pomote ,vsi našteti mopedi so odlični potovalniki in hrati nočna mora za povprečnega motorista ko z njimi zapusti asfalt. Koliko kupcev bi kupilo "hondino kopijo" 800GS?Bila je dilema kdo bo kupoval 800GS,če pa obtaja uberalles 1200,pa so prodali po svetu ogromno malih bratcev.Torej? igc1 and BIF 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now