Jump to content

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Recommended Posts

V četrtek sem pri Selmarju v Mb. videl Bmw F 800 Gs Adventur v kompletni opremi. Mislim, da bo konkurenca velikemu bratu, In razen frgazerja in benci pumpe kar si želite, ima vse tisto kot AT

Edited by Pips
Link to comment
Share on other sites

Moto rider: daj mi odgovori na eno vprašanje oz najprej, kot ''malinovc'' nate gledam kot carja in človeka, ki je doživel že marsikaj z enduro motorjem. Vem da si Honda rider, pa vendar, ko si sprobal, upam da si, tamalo tenerejko, kaj te je motlo...razen napačne znamke in manjko 20 konjev?

Link to comment
Share on other sites

Pred skoraj štirimi leti pred prihodom nove ST smo vsi čakali kaj se bo "izcimilo" potem pa BAM! 260 kilska "endura"...sicer odličen motor vendar imam občutek, da je bil narejen samo da odvrne nekaj kupcev od modro belega. Tudi Honda že ima v tem segmentu svojega konja, ga bo nadomestil drugi?

@Moto Rider prav imaš "živi bili pa videli" pravzaprav peljali.

Link to comment
Share on other sites

Če bi sam imel velik potovalni enduro bi rabil še en manjši enduro za vsakdanje potrebe, ker jaz nimam motorja samo za daljša potovanja. Me mikajo in so mi všeč, tudi Varadero se mi ne zdi slab, edino teža in poraba sta malo moteča.

Ampak raje, kot dva motorja bi imel le enega, ki bi zadoščal za vse potrebe že zaradi samih stroškov, kot tudi prostora v garaži.

Torej, dovolj udoben in primeren tudi za daljša potovanja, kot tudi po gozdnih kolovozih in ostalih makadamskih cestah, ki jih je precej v okolici, po Trnovskem gozdu, Vojskem, Trebuši in hribih na Tolminskem...veliko krajev v bližini za raziskovati.

Večkrat imam pot po travnatem kolovozu in kadar je mokro je kot po snegu. Letos sem TDMko že trikrat prevrnil. Vsakič odleti ročica in poškodba na strlečih izpuhih, kot tudi plastikah. Dobro je, da jo lahko sam dvignem....

Se mi zdi, da je iz zapisanega dovolj jasno, kakšen motor bi rabil.

BMW 800 sicer vse to ima ampak raje bi imel japonca.

Link to comment
Share on other sites

Moto rider: daj mi odgovori na eno vprašanje oz najprej, kot ''malinovc'' nate gledam kot carja in človeka, ki je doživel že marsikaj z enduro motorjem. Vem da si Honda rider, pa vendar, ko si sprobal, upam da si, tamalo tenerejko, kaj te je motlo...razen napačne znamke in manjko 20 konjev?

Buschi!

Ne, nisem je sprobal... V bistvu sem, a tako malo, da ne morem motorja soditi po nekaj kilometrih. Vem pa, da je dober, všečen in lahkoten  motocikel in ga kot "malinovc" kot se imenuješ (in kljub temu, moje veliko spoštovanje!!) ga komot nabaviš.

 

Veš, v "naših časih" si bil lahko vesel, če si motor sploh lahko kupil, kaj šele, da bi se preseraval s tem, kakšen tip, model itd. Zatorej - če ti je zadeva všeč, jo kar nabavi. Sicer ti bodo pa še tisti kaj dodali, kateri so z njo prevozili veliiiiko kilometrov.

Te lepo pozdrvaljam in ti želim veliko sreče v prometu, kot na makadamu!

Vsak motor je dober, samo da brez problemov laufa!! :yes:

Hoj od mene!

Edited by moto rider
Link to comment
Share on other sites

Če bi sam imel velik potovalni enduro bi rabil še en manjši enduro za vsakdanje potrebe, ker jaz nimam motorja samo za daljša potovanja. Me mikajo in so mi všeč, tudi Varadero se mi ne zdi slab, edino teža in poraba sta malo moteča.

Ampak raje, kot dva motorja bi imel le enega, ki bi zadoščal za vse potrebe že zaradi samih stroškov, kot tudi prostora v garaži.

Torej, dovolj udoben in primeren tudi za daljša potovanja, kot tudi po gozdnih kolovozih in ostalih makadamskih cestah, ki jih je precej v okolici, po Trnovskem gozdu, Vojskem, Trebuši in hribih na Tolminskem...veliko krajev v bližini za raziskovati.

Večkrat imam pot po travnatem kolovozu in kadar je mokro je kot po snegu. Letos sem TDMko že trikrat prevrnil. Vsakič odleti ročica in poškodba na strlečih izpuhih, kot tudi plastikah. Dobro je, da jo lahko sam dvignem....

Se mi zdi, da je iz zapisanega dovolj jasno, kakšen motor bi rabil.

BMW 800 sicer vse to ima ampak raje bi imel japonca.

 

Samo kot off po čem oz. izkušnjaš sklepaš da ima varadero veliko porabo-teža je subjektivna (imam med 5-6L  max. :OK: )...imam jo za potovanja ne off road -  vedno polno otovorjena z dvema prekrižarila skoraj celo evropo  in sev. afriko, tudi kakšen makadam  in še najbolj važno, brez ene okvare :OK:  ....za moje potrebe bi 800ccm bilo prešvoh....rabim kravo :kva2:

Link to comment
Share on other sites

Samo kot off po čem oz. izkušnjaš sklepaš da ima varadero veliko porabo-teža je subjektivna (imam med 5-6L  max. :OK: )...

Moja frgazerca 2001 letnik je zgolj enkrat prsla pod 6; cjazenja. Sicer pa od 8 naprej ;) tud vstrom mi nc manj ne pije k 8. Krave so fajn za po cest, ce jo mors pa dvakrat pobrat je pa ze problem ...

Link to comment
Share on other sites

Poraba Varadera 8,7 l/100 km, za normalno vožnjo. Če pa voziš kot po jajcih pa ne rabiš 1000 kubične zverine....

Debata brez veze.off... prevozil z dvema varama več kot 150tkm. in ne meni o jajcih in brezveznih testih.....pojma nimaš! (provociraš tu, ker vidim da si propler fan) sicer je stran varadero lahko tam napišeš svojo trditev.

Edited by royal
Link to comment
Share on other sites

Imel je moj motoristični kolega Varo, pa tankava skupaj, brez skrbi, da ne bi poznal realnega stanja. Ravno zaradi porabe je prešel na LT-ja.

Link to comment
Share on other sites

Samo kot off po čem oz. izkušnjaš sklepaš da ima varadero veliko porabo-teža je subjektivna (imam med 5-6L  max. :OK: )...imam jo za potovanja ne off road -  vedno polno otovorjena z dvema prekrižarila skoraj celo evropo  in sev. afriko, tudi kakšen makadam  in še najbolj važno, brez ene okvare :OK:  ....za moje potrebe bi 800ccm bilo prešvoh....rabim kravo :kva2:

...zgolj po podatkih, ki se jih najde na netu in teh je kar nekaj. Verjetno je z umirjeno vožnjo tudi poraba lahko taka, kot jo omenjaš.

So pa imele menda prve Vare vplinjače? ...z vbrizgom se je poraba nekoliko zmanjšala oz., pri novejših modelih.

Vseeno pa ravno varčneži taki motorji ne morejo biti.

 

Vsak ima svoje potrebe, glede moči bi tudi jaz rabil nekaj takega, bi pa raje imel nekaj ožjega in višjega.

Sem s Tenerejko prevozil več in daljše relacije, kot s TDM pa čeprav je imela veliko manj moči. Ni vse v moči, ja pa dobro, da lahko prehitevaš brez skrbi, da potegne, ko je potrebno, drugače je za normalno vožnjo dovolj veliko manj.

Je pa Tiger 800 po moči blizu Varaderke, zato ne verjemem, da bi bil ravno prešvoh?

Link to comment
Share on other sites

Samo kot off po čem oz. izkušnjaš sklepaš da ima varadero veliko porabo-teža je subjektivna (imam med 5-6L  max. :OK: )...imam jo za potovanja ne off road -  vedno polno otovorjena z dvema prekrižarila skoraj celo evropo  in sev. afriko, tudi kakšen makadam  in še najbolj važno, brez ene okvare :OK:  ....za moje potrebe bi 800ccm bilo prešvoh....rabim kravo :kva2:

 

800ccm, ki ima okoli 200kg ne bi bil nič prešvoh. Vara mora imeti takšno mašino, da premakne 270kg+, torej še eno "dodatno" osebo napram 800ccm...

Link to comment
Share on other sites

Samo kot off po čem oz. izkušnjaš sklepaš da ima varadero veliko porabo-teža je subjektivna (imam med 5-6L  max. :OK: )...imam jo za potovanja ne off road -  vedno polno otovorjena z dvema prekrižarila skoraj celo evropo  in sev. afriko, tudi kakšen makadam  in še najbolj važno, brez ene okvare :OK:  ....za moje potrebe bi 800ccm bilo prešvoh....rabim kravo :kva2:

 

Pač za tiste ki rabijo kravo je tu varadero. Zakaj rabi Honda še en model krave? Varadero je varadero, AT pa naj bo AT.... ampak očitno ne bo nič iz tega...

Link to comment
Share on other sites

Z novo AT po moje ne bo nič, to so sam prazna nabijanja, če bi se delalo na tem, bi sigurno obstajale že kake slike mopeda na testih v dolini smrti, tako da se ne veselimo preveč, sanje so pa dovoljene

Edited by sayo
Link to comment
Share on other sites

Vse zavisi od načina vožnje!

Če je kubatura večja, je logično, da več popije in obratno.

Ja pa tako. Tisti, ki pije 5 l/100 km, ga spravim na 10 in ne mi rečt' da ni tako. Torej je vse v kubaturi, glavi in zapestju!

 

Pa še nekaj je; Vidim, da zvečina pljuvate po določenih motorjih. Kupi takega, kakršnega potrebuješ, pa boš (skoraj) vedno zadovoljen.

Jaz sem imel kar nekaj motociklov, sem pa zaprisežen hondi. Zakaj??

Zato, ker imam z njimi (zelo) dobre izkušnje (pa ne rečem, da tudi pri njih ne more nekaj crknit'). Izkušnje pa so mi povedale, da v mnogo manjšem % kakor pri ostalih - in sem čisto nepristranski.

Rekel sem, "moje izkušnje!" (katerih pa mi nihče ne more vzeti... ker so podkrepljene s kilometri in terenom) :nono:  Vem pa, da se lahko najde kdo, ki reče;

"Vsak ima pravico bit' prepričan v svojo zmoto" kar pa (vsaj v mojem primeru) zopet ovržejo izkušnje. Tako to :yes:

V bistvu pa je tule govora o novi Africi (če bo sploh res?). Katero pa težko pričakujem. Omenil pa sem že vrzel, ki zeva v hondinem segmentu; cca 800 ccm itd.......... Pa ne mi zopet omenjati Tigra in GS-a!!

Edited by moto rider
Link to comment
Share on other sites

Jaz pa sem prepričan da bodo ta segment 800 ccm v kratkem obogatile tudi Honda in Yamaha. 1200 ccm kupujejo ljudje, ki se vozijo v paru. Kar pa je solo voznikov, pa več kot 800 ccm za normalno vožnjo resnično ni potrebno. Verjamem, da bo Honda napadla s kakšno novo Africo Twin, Yamaha pa s kakšno Tenere. In točno vaše želje se bodo izpolnile. Torej, teža cca. 200kg, cca. 800 ccm in poraba cca. 5l. Precej je teh cca. , ampak bo in to v roku od max. 3 let. Kar začnite " šparati "! :grim

Link to comment
Share on other sites

Jaz pa sem prepričan da bodo ta segment 800 ccm v kratkem obogatile tudi Honda in Yamaha. 1200 ccm kupujejo ljudje, ki se vozijo v paru. Kar pa je solo voznikov, pa več kot 800 ccm za normalno vožnjo resnično ni potrebno. Verjamem, da bo Honda napadla s kakšno novo Africo Twin, Yamaha pa s kakšno Tenere. In točno vaše želje se bodo izpolnile. Torej, teža cca. 200kg, cca. 800 ccm in poraba cca. 5l. Precej je teh cca. , ampak bo in to v roku od max. 3 let. Kar začnite " šparati "! :grim

 

Se strinjam, če bi se vozil solo bi bilo 800 dovolj, v dvoje + navlaka se skoraj približaš 0,5 t pa je potrebno kaj več ali kar precej več ker od viška glava ne boli, verjetno poznavalcu ni potrebno posebaj razlagat, da kakšen 1,2 ali 1,3L stroj porabi manj ker ga je potrebno manj priganjat.....pri 200+ pa itak vsak troši preveč....vendar to ni naš slog vožnje, ko imaš  pred sabo za požret par tisoč km :grim

Link to comment
Share on other sites

Se strinjam, če bi se vozil solo bi bilo 800 dovolj, v dvoje + navlaka se skoraj približaš 0,5 t pa je potrebno kaj več ali kar precej več ker od viška glava ne boli, verjetno poznavalcu ni potrebno posebaj razlagat, da kakšen 1,2 ali 1,3L stroj porabi manj ker ga je potrebno manj priganjat.....pri 200+ pa itak vsak troši preveč....vendar to ni naš slog vožnje, ko imaš  pred sabo za požret par tisoč km :grim

Ne morte gledat sam kubaturo ampak celoto.

Moj primer to nazorno kaže:

Prej Honda cbf 1000

motor:    tekočinsko hlajeni, 4-taktni, 4-valjni, 16-ventilski, vrstni

prostornina:     998 cm3

moč:     72 kW (98 KM)/8000 vrt./min 0.4389 HP/kg

navor:     97 Nm/6500 vrt./min

rezervoar:     19 l

suha teža:     218 kg

Poraba: 6,5l/100

 

zdaj:

Triumph Tiger 800

prostornina:     779 cm3

moč:     70 kW (94 KM)/9300 vrt./min

navor:     79 Nm/7850 vrt./min

rezervoar:     19 l

suha teža:     185 kg

Poraba: 6,0l/100

 

Torej če to dvoje primerjamo je razlika le v štirih konjih in 18Nm navora, kar pa se vse skupaj nekako izenači pri teži enega in drugega (čez 30kg).

Se pa 90% vozim sam in 10% enkrat do dvakrat na leto greva z ženo otovorjena na kak daljši izlet.

 

Tako da je potrebno primerjat celotni motor in ne le kubike.

To je tko kot če bi štromar primerjal voltažo med seboj in zanemaril ampere :)

Link to comment
Share on other sites

Ne morte gledat sam kubaturo ampak celoto.

Moj primer to nazorno kaže:

Prej Honda cbf 1000

motor:    tekočinsko hlajeni, 4-taktni, 4-valjni, 16-ventilski, vrstni

prostornina:     998 cm3

moč:     72 kW (98 KM)/8000 vrt./min 0.4389 HP/kg

navor:     97 Nm/6500 vrt./min

rezervoar:     19 l

suha teža:     218 kg

Poraba: 6,5l/100

 

zdaj:

Triumph Tiger 800

prostornina:     779 cm3

moč:     70 kW (94 KM)/9300 vrt./min

navor:     79 Nm/7850 vrt./min

rezervoar:     19 l

suha teža:     185 kg

Poraba: 6,0l/100

 

Torej če to dvoje primerjamo je razlika le v štirih konjih in 18Nm navora, kar pa se vse skupaj nekako izenači pri teži enega in drugega (čez 30kg).

Se pa 90% vozim sam in 10% enkrat do dvakrat na leto greva z ženo otovorjena na kak daljši izlet.

 

Tako da je potrebno primerjat celotni motor in ne le kubike.

To je tko kot če bi štromar primerjal voltažo med seboj in zanemaril ampere :)

 

primerjava je lahko vmesna, ampak sta motorja zelo različna tako v zasnovi kot po namenu ......

Link to comment
Share on other sites

primerjava je lahko vmesna, ampak sta motorja zelo različna tako v zasnovi kot po namenu ......

točno tako :) zato je že greh primerjat samo po kubikih.

 

P.S. Če bi že obstajala nova Africa Twin z 800ccm bi bila tudi v mojem zelo ozkem izboru ko sem kupoval. Zato sem se tud vtaknil v tole temo :)

Link to comment
Share on other sites

jst: zarad dimenzije gum; zarad tega ker mi je že kšn obroč lite feltne poču; zarad tega ker jih ne opraskaš; zarad tega ker bolj "sedejo" na tak motor

Edited by hajoktejn
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!