Jump to content

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Recommended Posts

Edino ne vem, zakaj tolko eni forsirate špice :)

Predvsem zaradi fleksibilnosti,odpornosti na udarce (mišljeno je kolo kot celota) oz.energijske absorbcije pri terenski vožnji.

Fizika je tudi bolj prijazna pri večjih kolesih (spredaj 21" zadaj 19",18" in bolj za cesto 17")

Link to comment
Share on other sites

Saj pa maš vzmetenje, zakaj bi rabil zvite špice :) glede velikosti pa ok.

sej ti bi razložu (še enkrat) sam se mi ne da ...

Link to comment
Share on other sites

Pa tudi če bi mu, itak ne bi razumel...oziroma bi še kar gonil svoje kot ponavadi. Zakaj le krosarji nimajo litih platišč, kljub največjim hodom vzmetenja, a?

Edited by DanAja
Link to comment
Share on other sites

Da je kolo lažje in če se razleti poceni za servis napram karbonskim platiščem?

 

Pač vprašam v čem je fora, da se še vedno tako sili s tem, pol se pa 90% vozijo po asfaltu :)

Link to comment
Share on other sites

Pa rečmo, da greš bogu za hrbet z ALU feltnami in kraki... :hmm:   ...pa se ti sesuje feltna??! Kaj pa pol?? :slap:

Železno poravnaš z macolo :O  Kaj pa ALU?? :?:hmm:

Edited by moto rider
Link to comment
Share on other sites

Ne rabiš hodit v vukojebino- ENDURO moped lahko uporabljaš namenu primerno tudi pri nas.

In na ENDURU primernemu terenu lita feltna pač odpade.....dobesedno :grrr

 

lp, andrej

Link to comment
Share on other sites

Ne rabiš hodit v vukojebino- ENDURO moped lahko uporabljaš namenu primerno tudi pri nas.

In na ENDURU primernemu terenu lita feltna pač odpade.....dobesedno :grrr

 

lp, andrej

 

Se strinjam!

Z vukojebinami je pa tako...

Pokličeš prjat'la, da pride s prikolico in ga odpelješ!

 

Če ALU platišča razlomiš "nekje" bogu za hrbtom... Pa je čisto vseeno s katerim motorjem.  Kaj pa potem??

Samo to sem hotu povedat!! :yes:

 

P.S.

Kar se nove AT tiče, pa sploh ne verjamem, da se bo res preporodila.

Raje sem mejčkeno skeptik, da ne bo razočaranje preveliko. Obratno pa bolje!

Edited by moto rider
Link to comment
Share on other sites

Pa rečmo, da greš bogu za hrbet z ALU feltnami in kraki... :hmm:   ...pa se ti sesuje feltna??! Kaj pa pol?? :slap:

Železno poravnaš z macolo :O  Kaj pa ALU?? :?:hmm:

 

Kaj pa če je na špice tudi tubeless? pol rabiš filigransko roko ko ravnaš al pa zračnico, ok :)

Link to comment
Share on other sites

Špici so zakon in še lepi so :)

 

Če bi bil odlitek boljši, bi imela to vsa kolesa  ;)

Edited by gift
Link to comment
Share on other sites

P.S.

Kar se nove AT tiče, pa sploh ne verjamem, da se bo res preporodila.

Raje sem mejčkeno skeptik, da ne bo razočaranje preveliko. Obratno pa bolje!

Tudi če bo, taka, kot je bila, skoraj gotovo ne bo več, ampak pustimo se presenetiti.

Naslednje leto pa najverjetneje ne bo še nič, ker ni še nobenega oprijemljivega namiga.

 

Prej računam na nov Yamahin enduro z trivaljnim motorjem...850 ccm in 115 KM, moči kot pri najtežjih, hkrati pa lažji, to bi bilo nekaj zares novega med enduri. Govorice so se pojavljale, da naj bi bil ta motor tudi v enduro izvedbi.

Edited by vandrovec
Link to comment
Share on other sites

Sneci poglej felgo z naperami,vidiš.....no z tako sem se pripeljal domov cca70km......ko bi bila to lita feltna,bi lahko ob takšnem udarcu poklical samo šlep službo......a razumeš zdaj zakaj? ;)

Edino ne vem, zakaj tolko eni forsirate špice :)

img1345.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Sneci poglej felgo z naperami,vidiš.....no z tako sem se pripeljal domov cca70km......ko bi bila to lita feltna,bi lahko ob takšnem udarcu poklical samo šlep službo......a razumeš zdaj zakaj? ;)

img1345.jpg

 

Kmet, če bi bila tubeless, ti ti ravno tako tam o(b)stal. ;)

Link to comment
Share on other sites

Kmet, če bi bila tubeless, ti ti ravno tako tam o(b)stal. ;)

To ni res,vedno imam sabo tudi zračnico za vsak slučaj,govorim za potovanja.....mal kladivčka poklepaš rob nazaj

,vstaviš zračnico in gas,pri liti felgi pa bi odlomil oz.zlomil felgo in obstal ;)

Se opravičujem za :topic:

Link to comment
Share on other sites

Sneci poglej felgo z naperami,vidiš.....no z tako sem se pripeljal domov cca70km......ko bi bila to lita feltna,bi lahko ob takšnem udarcu poklical samo šlep službo......a razumeš zdaj zakaj? ;)

img1345.jpg

 

Pri takem trku tudi ni nujno, da se sam odpelješ naprej z istim vozilom... a ne?

Link to comment
Share on other sites

Matr smo brihtni. Folk ti je povedal in dokazal zakaj šprikle, pa še kar utrujaš. Če ne maraš šprikel, prav. Mi hočemo šprikle. Na AT.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Tudi če bo, taka, kot je bila, skoraj gotovo ne bo več, ampak pustimo se presenetiti.

Naslednje leto pa najverjetneje ne bo še nič, ker ni še nobenega oprijemljivega namiga.

Prej računam na nov Yamahin enduro z trivaljnim motorjem...850 ccm in 115 KM, moči kot pri najtežjih, hkrati pa lažji, to bi bilo nekaj zares novega med enduri. Govorice so se pojavljale, da naj bi bil ta motor tudi v enduro izvedbi.

Pssst niso sam govorice... Nekje ga že testirajo (kar se tiče trivaljne izvedbe... Ne vem pa glede moči itd)

Edited by mitjag
Link to comment
Share on other sites

Matr smo brihtni. Folk ti je povedal in dokazal zakaj šprikle, pa še kar utrujaš. Če ne maraš šprikel, prav. Mi hočemo šprikle. Na AT.

hawk :D

Link to comment
Share on other sites

Saj pa maš vzmetenje, zakaj bi rabil zvite špice :) glede velikosti pa ok.

Štos je v temu,da vzmetenje popolnoma nič ne vpliva na kolo motorja (bicikla,avta..) ampak samo  na vozilo , šoferja,(so)potnika in tovor.

Kolo ni nikoli vzmeteno ,je pa običajno vozilo na njemu. 

Dejansko je za kolo samo poponoma vseeno ali ima vozilo vzmetenje ali ne.

Lahko pa kolo razbremenimo z uporabo zračnic in naper oz. špic.

Link to comment
Share on other sites

Štos je v temu,da vzmetenje popolnoma nič ne vpliva na kolo motorja (bicikla,avta. .) ampak samo  na vozilo , šoferja,(so)potnika in tovor.

Kolo ni nikoli vzmeteno ,je pa običajno vozilo na njemu. 

Dejansko je za kolo samo poponoma vseeno ali ima vozilo vzmetenje ali ne.

Lahko pa kolo razbremenimo z uporabo zračnic in naper oz. špic.

 

Ta definicija pa ne zdrži presoje!

Link to comment
Share on other sites

Tudi če bo, taka, kot je bila, skoraj gotovo ne bo več, ampak pustimo se presenetiti.

Naslednje leto pa najverjetneje ne bo še nič, ker ni še nobenega oprijemljivega namiga.

 

Prej računam na nov Yamahin enduro z trivaljnim motorjem...850 ccm in 115 KM, moči kot pri najtežjih, hkrati pa lažji, to bi bilo nekaj zares novega med enduri. Govorice so se pojavljale, da naj bi bil ta motor tudi v enduro izvedbi.

 

Bomo pa Yamaho vozili. Saj ne bo prvič!!  :grrr  :nono: ....ampak sem imel z njimi kar nekaj več felerčkov kakor s honda(mi) :yes:  ko jih ni n'lo nič :O ...razen tistega ležaja, ki ga dobiš v vsaki železnini samo za 4 evre :OK:

Edited by moto rider
Link to comment
Share on other sites

Glede zvite lite felge - pri motorjih hvala bogu s tem še nimam izkušenj in upam, da tako tudi ostane.

 

Mi je pa na avtu lito felgo totalno zvilo, ko sem zaradi poledice priletel v robnik z njo. Tudi roko je zvilo do te mere, da jo je bilo potrebno zamenjat. Končnik seveda tudi.

 

Felga je bila zvita na osi in na robu - sem jo hotel stran vržt. Pa mi je kolega svetoval enega majstra, ki mi je felgo potem poravnal V NULO. In to samo z kladivom - zlate rokce pač. Dobesedno teče in izgleda kot nova.

 

Tako da - vsaj pri avtih litke niso tako krhke, kot se nekaterim zdi. Je pa originalna Silverstone Renault felga in ne neki mehki kitajski zvarek.

Link to comment
Share on other sites

Joj no. Pa dajmo ponovit teorijo:

 

Bistvo kolesa z naperami je sposobnost prenašanja veliko večjih elastičnih deformacij, nekaj na račun večje zmožnosti elastičnega deformiranja samega obroča, kot tudi naper, ki obroč vežejo. Zato se pač kolesa z naperami uporabljajo tam, kjer je pričakovati deformacije: torej pri off-road vožnji.

 

Lita kolesa imajo manjšo sposobnost prenašanja elastičnih deformacij, nihče pa ne trdi, da je meja plastičnih deformacij takoj za elastično.

 

Skratka: z litimi kolesi boš skočil 1x (potem pa klepal), medtem ko boš z naperami enak skok ponovil 100x, pa kolo ne bo jajčasto oz. kako drugače povito.

 

Pa da se ne bo spet kdo spotaknil: govorim o tem da je napere > lite za off-road. Za cestno uporabo je verjetno drugače. Pri nesrečah pa jebi ga, lahk maš srečo pa ni nič, lahk maš pa zjebano felgo s šriklami ali pa lito.

Edited by Mattithyahu
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!