DAMI34 Posted May 30, 2023 Posted May 30, 2023 človeški faktor...moj šef je peljal na tehnični kombi ,kateremu ne dela abs, brez gasilnega aparata in obvezne opreme, brez rezervne gume in lej ga zlomka...kreten je nardil tehnični 1
jokl66 Posted August 3, 2023 Posted August 3, 2023 No, po doooooolgem cakanju je koncno CRF300L koncno v garazi. Honda je namrec nekaj zamocila s pokrovom motorja in izdala prepoved izdaje motorjev kupcem dokler pokrov ni zamenjan. To pa je podaljsalo vse skupaj za 4 mesece... Prvi vtisi po 12 letih voznje samo cestnih motorjev (BMW F650CS, Honda Hornet 900 in BMW R1200/1250R) so pozitivni. Zaradi mehkejsega vzmetenja je sicer bolj "wallowy" ampak to se da resiti z bolj mehkim upravljanjem (R1250R z aktivnim vzmetenjem je stabilen ne glede na to kaj pocnem). Ja, po cesti ni tako hitra, ampak itak jo se utekam in malo pazim, pa itak je ne nameravam imeti za kaksna potovanja, ampak za igrackanje po brezpotju. Sem pa sel ze malo po terenu - makadamskih cestah in blatnih gozdnih cestah v klanec - in je zadeva precej fun. Tudi brez dosedanjih taksnih izkusenj sem se prav udobno pocutil in nisem imel obcutka, da mi bo usla iz nadzora. Motor je lahkoten, vodljiv, res primeren za zacetnike off-road. Sedaj pa sledi utekanje, pa solo trening sedece, stojece, driftarske,... voznje na poligonu, potem pa kaksna sola za enduro in, si predstavljam, lots of fun. 5
primozzs Posted September 21, 2023 Posted September 21, 2023 On 8/3/2023 at 11:01 AM, jokl66 said: No, po doooooolgem cakanju je koncno CRF300L koncno v garazi. Honda je namrec nekaj zamocila s pokrovom motorja in izdala prepoved izdaje motorjev kupcem dokler pokrov ni zamenjan. To pa je podaljsalo vse skupaj za 4 mesece... Prvi vtisi po 12 letih voznje samo cestnih motorjev (BMW F650CS, Honda Hornet 900 in BMW R1200/1250R) so pozitivni. Zaradi mehkejsega vzmetenja je sicer bolj "wallowy" ampak to se da resiti z bolj mehkim upravljanjem (R1250R z aktivnim vzmetenjem je stabilen ne glede na to kaj pocnem). Ja, po cesti ni tako hitra, ampak itak jo se utekam in malo pazim, pa itak je ne nameravam imeti za kaksna potovanja, ampak za igrackanje po brezpotju. Sem pa sel ze malo po terenu - makadamskih cestah in blatnih gozdnih cestah v klanec - in je zadeva precej fun. Tudi brez dosedanjih taksnih izkusenj sem se prav udobno pocutil in nisem imel obcutka, da mi bo usla iz nadzora. Motor je lahkoten, vodljiv, res primeren za zacetnike off-road. Sedaj pa sledi utekanje, pa solo trening sedece, stojece, driftarske,... voznje na poligonu, potem pa kaksna sola za enduro in, si predstavljam, lots of fun. Js tudi danes pripeljal CRF 300 Rally. Do sedaj sem po makadamih, goznih cestah in TETih vozu 1250 GS in me prav zanima razlika v vožnji, predvsem pobiranju. Če boš za kakšno furo povej. 3
jokl66 Posted September 21, 2023 Posted September 21, 2023 Super, hvala za povabilo. Do 6. oktobra imam kar precej zasedeno, potem pa te pobezam. Fino je iti nekam z nekom, ki pozna zanimive poti. BTW, za iskanje zavtih poti je pa tukaj dober site: https://roadcurvature.com/
hondazok Posted October 15, 2023 Posted October 15, 2023 (edited) Sem ga mel, pa na žalost letos spomladi prodal... Edited October 15, 2023 by hondazok 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now