Jump to content

Honda GL 1800 GOLDWING


Noise

Recommended Posts

brezkompromisni luksuzni ultra potovalnik... 30 let razvoja... --> klik

Kdo tukaj jo fura?

Link to comment
Share on other sites

brezkompromisni luksuzni ultra potovalnik... 30 let razvoja... --> klik

Kdo tukaj jo fura?

mogoče ga bom mel.....enkrat......

a se ne vozi Sanda na z njo :?

Link to comment
Share on other sites

Prispevek za debato!

S kar nekaj ugotovitvami v uvodnem delu prispevka o legendi se lahko strinjam. Prva med njimi in z moje strani pokomentirana je ta, da je verzija 2001 pomenila velik odmik od tradicionalnega pojmovanja GW kot "glasbene božino potovalne jelke". Pravzaprav je njena oblika izrazito športna in klasično krom/usnje/resice/ograjice&lučke krancljanje njenega avtorja postavi v položaj izkazovanja izrazitega pomanjkanja okusa. S tem povezan je tudi odmik od klasične, vsaj za slovenske razmere, obrtniške klientele.

Ko smo ravno pri "športnosti". Res se zadeva lahko izrazito športno pelje. Žal pa je odličen, če ne kar fenomenalen okvir omejen s preveč nizko postavljenim centralnim stojalom, ki sicer ponoči ob primernem brušenju lepo meče iskre. Nasploh nekako velja, da je vožnja ponoči z motorjem nekako "no go". Tu ne. Odlične luči (nastavljive elekrično z gumbom po višini in z navodili na treh strani, kaj vse je treba "podreti", da lahko zamenjate žarnico) se dopolnjujejo z osvetlitvijo ta prave, čisto avtomoblske armaturne plošče in osvetlitvijo preko 30 stikal. Admiralsko!

Druga plat športnosti je vzmetenje. Tako tako, posedanje sprednjih vilic in težko (elektropnevmatsko) prilagajanje (zadeti pravo mero) trdote zadnjega blažilca. Slednje predvsem za dobro počutje sopotnika, ki sedi na fotelju nad kolesom. Če je premehko, spomini iz otroštva (slabost in bruhanje, ko smo šli na morje - se spomite), če je trdo, opomin na neizkoriščeno napotnico za Valdoltro, zaradi zožanega hrbteničnega kanala tam pri križu. Prvo priporočilo - progresivno vzmetenje Progressive Suspension.

Dolgost našega življenja je kratka pravijo, v primeru GW pa je hiba dolgosti povezana ne z voznimi lastnostmi (po ravnem je na podlagi fizikalnih zakonitosti "omara iz spalnice naše babice" zelo stabilna, temveč z udobnostjo sopotnika, pravzaprav sopotnice. Dame pravijo, da so izgubile stik s svojim šoferjem alias sociološki vidik (vmes je za najmanj pol metra prostora), poleg tega jim pa nemarno piha v glavo, ker so grozno daleč od vetrobranske zaščite, pod tretje pa kritizirajo svojo pomaknjenost nazaj, začinjeno s povzdignjenostjo fotelja, v primeih športne vožnje. Spet smo pri športu, ki je pri motorjih povezan z nagibanjem. Kar nagnite se iz visokega. Admiralsko v negativnem smislu, že kar Titanik sindrom.

Pa spet k uvodnim ugotovitvam članka. Res je, "krava" je neizmerno lahkotna za (s)peljat in se vozit, vozit, vozit. Lahko si privoščite tudi vožnjo brez rok, kajti tempomat deluje odlično. Dokazali boste trditve nekaterih, da se motor povečini vozi z "ritjo" in ne z rokami. Ampak tega ne počnite v Italiji, ker je nedržanje krmila ne prav nežno sankcionirano. Pa še sopotnice niso navdušene nad tem (velja za cel svet). Collateral Damage - NI mišic na koncu sezone. Če sem biil v časih, ko sem bil Valkirist septembra "špohtl", sem zdaj začetka oktobra v fitnesu. Cene legendarnosti pač.

In spet k članku. Drugi in morebiti še kateri del sledi.

Vaš Čečo

Link to comment
Share on other sites

sanda se včasih pelje na njej zadi, da ne bo pomote

redkogdaj jo sicer zagrabi, da se usede spredaj, posadi poba zadaj,in jo s težavo dvigne s stranske tace,ampak k da enkrat u prvo pol pa gre :OK:

že spredaj peljat se je noro,zadi pa, da ne govorimo,udobje da ga ni in 970kilometerov v enmu dnevu po dežju narest je kot za šalo,dolgčas ti res ne more bit,saj se vedno vrti muska po mojmu okusu,mp3 svira od začetka ko se motor užge pa dokler ga ne parkiramo,cel rokenrol bo pa na letošnji prvi furi saj smo čez "zimo"slab mesc nazaj namontirali še močnejše zvočnike,tako da še govejo musko gor pa bo folk mislu, da ribe prodajamo :lol1: orginal interkom povezava za voznika in sovoznika je bomba,sicer je zadeva prekleto draga,ampak un k ma za goldo ma tud za to .) mogoče je mal moteče ker je pač na kabel vendar se navadiš,da ko se usedeš gor se priključiš,deluje pa fenomenalno če poslušaš glasbo v čeladi se ti jakost glasbe zmanjša čim začneš govoriti,in ko nehaš čvekati se ti jakost glasbe zopet vrne na prvotno stanje,v bistvu med pogovorom lahko poslušaš glasbo v ozadju,v mikrofon se tudi ne rabiš dret ker vse lahko reguliraš s tipkami,super zadeva,ki ima napajanje preko motorja,tako da ne rabiš skrbet še za baterije.

Kar pa se tiče samega sedenja na zadnjem sedežu in vetrne zaščite,naj povem da zadaj sapice skoraj ni čudit,res pa je da sem skrita za voznikom čeprav je le par centinov večji od mene,vendar imava glave nekako v enaki višini in to je tudi edini problem,ki me moti med vožnjo ker ne vidim pred seboj in vedno gledam iz ene ali druge strani kaj se pelje pred nami in kaj nam prihaja naproti,tako da ponavadi če srečmo kakšnega znanega motorista ki nam pelje mimo ga opazim šele predn smo malo v štric in se ponavadi obračam nazaj, če je res on im maham kadar je že mimo.

post-265-1168383227_thumb.jpg

Edited by Sanda7
Link to comment
Share on other sites

No gugo, še nisi nič tle zatulu? :D

LP

Tuuuuuuulm....

Skratka, tist k je tole pisu, ze ornk dolgo cajta ve, da furam tole "zverino"...mal strejso...ampak useen....in ce jo hoce stestiras je seveda dobrodosel....lahko tudi jutri, ker je "zverina" registrirana...sam radio sm vn uzeu:P

LP

Gugo B)

Link to comment
Share on other sites

Lepa, ogromna, vozna...., vendar predraga. Za sezonsko vozilo se mi zdi (s polno opremo) 35.000 eur preveč. Drugače pa super zadeva. :D

24.000 € (brez air baga in satnav)+11.000 € okraskov = 35.000 €.

Odšteješ okraske, pa je še vedno 4.000€ "monopola" na letalonosilskost in "brand name".

Ogrevane ročke in sedeži ter toplopihalec k nogam podaljšajo sezono in dan (vključeni so v osnovno ceno).

Vaš Čečo

Link to comment
Share on other sites

Toplopihalec k nogam ima že najmanjši boxer BMW v osnovni izvedbi.. :OK: Pa dosti šale, Wing je zakon.

Link to comment
Share on other sites

... kje pa še lahko dobiš letalonosilko registrirano kot motor? :OK:

Respect,

Zoolo :blink:

Cena letalonosilskosti:

post-601-1169061667_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

za gw nabavt,ne rabiš bit bogat,z vampom in star čez 50,...

res, da traja nekaj časa,da si lahko te želje izpolniš,pr mojmu je blo to skor 10let,ampak jebi ga pr

26tih letih jo je nabavu :OK:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ampak leti pa tole, leti !!! In povrh vsega še zelo udobno je.

Ne, resno.

Nora makina.

Link to comment
Share on other sites

Tud tukaj je drsala..... hehe.

Res je zverinca tole. Imel čast en dan vozit. Neverjetno okretna glede na velikost.

post-5941-1172831762_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mogoče čez kakih 20 let..

24 valjev... 8400 kubikov... :evilgrin:

Link to comment
Share on other sites

24 valjev... 8400 kubikov... :evilgrin:

... na metanol iz oljne repice ... :grim

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Moj GL1800, letnik 2003 na lanski poti po Wyoming-u.

V bistvu je bila to tura Chicago - Sturgis - Yellowstone in nazaj seveda.

Lep Pozdrav!

post-13299-1174808635_thumb.jpg

post-13299-1174808659_thumb.jpg

Edited by ChgoTom
Link to comment
Share on other sites

Le zakaj potem vidiš na sedežih motorjev, ki peljejo po Afriki, take ovčje prevleke...? :hmm: :hmm: :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!