Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Sali

Honda CB 600 F Hornet

Recommended Posts

Sali

Odlocam se za nakup tega motorja in me zanima vasa iskusnja s tem motorjem.

To bi naj bil moj prvi motor.

Hvala vsem na odgovoru

Lep pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
pupa

Jah.. super motor...

Imam sicer izkušnje z njegovim zadnjim zicom, samo sem toliko km naredila z njim, da ga kar poznam.

Motor (kakor verjetno veš) ima 94 konjev.. močna zadevca... jo je sicer treba malo preganjat, predvsem v ovinkih, malo jo zmanjka pri hitrem pospeševanju, saj je potrebno nižat. Pozna se pa tudi, če sta dva gor (pri moči seveda).

Je pa enkratna za vožnjo, prava igračka, ovinke lepo zvozi. Tudi če se odločiš za turo, je kar primerna, samo če si velik, boš imel malo problemov z nogami. Problem je tudi veter, ker je pač naked. Samo imaš možnost od Givija dobit sprednjo šipo (meni je to sicer grdo, ampak je pa uporabno). Sicer pa ta motor ni namenjen hitri vožnji po avtocesti (zaradi naked oblike) ampak predvsem za navadne ceste, polno ovinkov.

V glavnem, meni je motor za favorita pri nakupu.

Sicer pa ti bodo fanje lahko kaj več povedali o samih tehničnih podatkih....

I want some more!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onim

Tudi jaz sem do pred kratkim kupoval motor tega ranga (Hornet 600, Fazer 600, Bandit 600), na koncu sem pa Bandita 1200 kupil.

Moje mnenje o Horneti 600 je, da je lep motor, dovolj močan, samo malo majčkan je. Je lepši od Fazer 600 vendar je fazer drugače bolje ocenjena (Motorrad).

Glede Suzuki Bandita 600 (lep, zelo lep), vendar slabši od Hornete in Fazerja (manj moči).

lp, Onim

p.s. Se pa da Horneto zelo fajn predelat!

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gallus

Sam nimam iskušenj s Hornetko, ima pa jo moj kolega!

Zelo lep in dober, dobre vozne lasnosti!

Okoli pihanja pa:

- na vseh naked motorjih piha bolj, kot na ostalih, pač zaradi konstrukcije. To je pač davek lepote (moje osebno mnenje), ki ga mora plačati voznik!

Edina pomanjkljivost motorja (kot je omenil Onim) je zelo majhen in ni primeren za visoko rasle osebe.

LP SBN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gallus

Pa še to!

Če ti je to prvi motor je skoraj malo preveč "hud"! Saj za eno ali dve sezone priporočam kaj malo bolj "kultiviranega", da si pridobiš nekaj iskušenj in spretnosti.

LP SBN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Belford
Jah.. super motor...

Imam sicer izkušnje z njegovim zadnjim zicom, samo sem toliko km naredila z njim, da ga kar poznam.

Kako se pa sedi zadaj? Tut mene zanima ta motor... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
marem

bolj ti priporočam fazer 600

-cenejši

-ima poloklep (protivetrna zaščita)

-daljši interval med servisi

-ima bolj porazdeljen navor kot hornetka, prej začne vlečt

-meni osebno mnogo lepša

tudi če si malce večji ti na fazer 600 ne bo hudo, uglavnem je hud motor in .

hornetka je pa HONDA in je lepa ni kaj, moji argumenti so zgoraj, odloči se sam

kar se pa tiče hornet prvi motor je pa vse odvisno od tega kar maš u glavi, lah še čist razfukaš tud z apn6, sam je pr hornetki to lažji

pa lepo se vozi lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rock-46

To ti bo znal najbolj povedat Dream-er, je bil lastnik 1 sezono, naredil dost km da pozna kako se motor obnasa, drugace jo ima pa se en moj kolega in je nadvse zadovoljen, ima jo ze 3 sezono, vmes se je zaletel, potem je zrihtal ( menjal vilice, feltno, krivine itd...cel prvi konec) in se vozi naprej,....

LP, Rock

P.S. Dream.er razpisi se...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Belford
kar se pa tiče hornet prvi motor je pa vse odvisno od tega kar maš u glavi, lah še čist razfukaš tud z apn6, sam je pr hornetki to lažji

Se čist strinjam s tabo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
BlazS

Men je ta motor ful vsec, sicer niham med 600 in 900 ampak 900 nima poloklepa. Vsi pravte da ni za velike voznike. Kok naj bi blo to? Jaz mam 187cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ak

ups - to so bli podatki za 600-tko...

900 ima

Razdalja med osmi 1460 mm

Višina sedeža 820 mm

PS.

Velika razlika, ni kaj :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Berty

Jest sm jo 2 leti vozu in lahko rečem da mi ni niti malo žal za nakup. Da se jit z njo na ture in da se jo tut kr dobr prtisnt. Ovinke lahko mirno polagaš do stopalk in še boš imel malo rezerve. Je pa za hitrosti nad 140 skoraj nujna, v enem od prejšnjih postov omenjena, šipa.

Kar se pa udobja tiče, nisem imel nobenih problemov (180cm). Se tudi strinjam da so pri geometriji pomembni mm, vendar is za 1. motor raje omisli 600.

p.s. Honda je pa itak Honda!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Berty

@ak: Kdor koli (verjetno ti) ga je predelal je CAR. Sploh tista plastika (vlakna) okrog gume. Full dobr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johan VFR

:blink: ja hudoo du dile!!! kok si dal sa celotno predelavo? sprednja luč spominja na streetfighterja! ja du dile ane....

Share this post


Link to post
Share on other sites
BlazS

Rabljenih hornetk pa sploh ni v oglasnikih. Sem ze dost gledal. Cudn to. Zgleda da je tok dobr motor pa da ga noben noce prodat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ak
:blink: ja hudoo du dile!!! kok si dal sa celotno predelavo? sprednja luč spominja na streetfighterja! ja du dile ane....

Menjano je;

-spr. vzmeti+olje

-spr.zobnik 14

-ročke

-kpl stopalke

-kpl smerokazi (homologirano)

-kpl luči (homologirano) H3 spredaj, led zadaj

-ogledala

-spojler

za bug spojler se še odločam, paint brush in predelava sedeža še prideta, pa verjetno še kakšne malenkosti...

Do sedaj okol 300KSit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • amateur
      Kaj pa dons? je blo sonce?
    • NoGe
      Jaz pa na žalost imam slabe novice. Lani ob menjavi olja sem dobil zlate ostružke na dnu kante. Popraševal sem okrog, vsi so rekli da ni možno, da je bila kanta umazana itd... Jaz sem olje nalil, se vozil, naredil 5000km, letos se je zgodba ponovila. Spet zlati osteužki na dnu kante. Motor deluje popolnoma normalno, brez kakršnih koli čudnih zvokov ali karkoli. Lastnik sem 13 let, redno servisiran vsakih 3500 do max 5000km. Praktično 1x na leto. Ima pa 59.000km. Kljub temu da deluje normalno nimam jajc se vozit. Če se karkoli zgodi med vožnjo ni lepa. Najbolj se mi splača agregat zamenjat, tako da če kdo pozna koga ki ima kaj takega se priporočam. Spodaj slikic... Lani je bila slika enaka.
    • Dr.SPEED
    • Cavallo
      Ne gre se samo za AA..ampak cel kup; Gorenje, Radenska, Obe pivovarne, slednje spada pod živilsko ind. in predajo naravnih resorsov, za drobiš tujcem..   Mimo grede, tvoje vlade ni več...
    • Domen L
      Aha, če mogoče še komu koristi: https://www.yamahapubs.com/ebook/LIT-11616-32-10/LIT-11616-32-10.html#p=1 Včeraj mi ta povezava ni delala.  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!