Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
Demon

Honda CBR 1000 RR-R 2020

Recommended Posts

Demon
Demon
1 hour ago, Joker said:

A še tle so ga začeli s krilci srat... :BUA:

Ja kot izgleda, so novi SS motorji tako zmogljivi, da so krilca na njih pomembna za aerodinamiko motorja, ne pa samo kozmetični dodatek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 2 urami, Joker pravi:

A še tle so ga začeli s krilci srat... :BUA:

Nekak je treba ta tretji R na tleh zadržat... drugače bi vzletel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
3SS

''The CBR1000RR-R is the base model.
You can get the upgraded race ready CBR1000RR-RR for just €2000 extra. If you're willing to go all the way, there's the special edition CBR1000RR-RR-R model for another €1500 extra. Supposedly they were considering a limited edition CBR1000RR-RR-RR as well but they ran out of R stickers.''

😎

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Mamo kak clanek o tehnologiji motorja. Za 217hp vn stisnt bo nora tehnologija ali pa kratka zivljenska doba motorja. Recimo BMW RR ima votle 😲 titan ventile...

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Zanimiva tehnološka igrača. Ampak, čist po snecerjevo. To je edin za v gostilno. Ker 214-217 HP, ne moreš uporabljat brez elektronike. No, redki. Za ostale je pa treba imet omejitev, da koga ne kapultira.

Je pa ta segment motociklov izumrl. Zdej se fura turing motorje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Zadeva je homologirana pistaška specialka. In kot tako jo je treba razumeti in uporabljati... ker jajcat s tem po cesti nima veliko smisla.

Par dodatnih podrobnosti okoli motorja se najde tudi tule - https://www.visordown.com/news/new-bikes/all-new-2020-honda-cbr1000rr-r-sp-overview-full-specs Lih poceni za vzdrževat tole ne more bit v kolikor kaj zahrusta kje v agregatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Demon
14 hours ago, skalar36 said:

Je pa ta segment motociklov izumrl. Zdej se fura turing motorje.

Ja res so SS motorji izumrli, škoda. Vem, da so za cesto prehitri, pa vseeno, tudi touring motorji niso počasni... 

14 hours ago, jskrablin said:

Zadeva je homologirana pistaška specialka. In kot tako jo je treba razumeti in uporabljati... ker jajcat s tem po cesti nima veliko smisla.

Kaj pa vem, Fireblade je vedno bila nekak najbolj "userfriendly" SS tisočak, in verjamem, da je to tudi ostala, tako da se sigurno da z njo čisto normalno "jajcat" po cesti, ko pa se pokaže kak odsek prost, pa pač upaš, da ni kje skrit kak radar in daš enostavno gas! :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 15 urami, skalar36 pravi:

Zanimiva tehnološka igrača. Ampak, čist po snecerjevo. To je edin za v gostilno. Ker 214-217 HP, ne moreš uporabljat brez elektronike. No, redki. Za ostale je pa treba imet omejitev, da koga ne kapultira.

Je pa ta segment motociklov izumrl. Zdej se fura turing motorje.

lahko tudi midva voziva :) pač z "blokado", sicer pa res nerazumna moč za na cesto

sicer pa gori piše, 2 jurja doplačaš in si na stezi

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kričač

Končno motor, ki je resnično lep.
Tako, da ko pogledam ta motor in to, kar na trg pošilja recimo Yamaha, te srat prtisne in se človek vpraša, če Yamahini dizajnerji inspiracijo dobivajo po Japonskih vrtcih.

Kolko HP?
Ma, od viška glava ne boli ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
NX650
19 minutes ago, Demon said:

Ja res so SS motorji izumrli, škoda. Vem, da so za cesto prehitri, pa vseeno, tudi touring motorji niso počasni... 

Vse skup je šlo predaleč, touring motorji imajo preko 150 KS... pred dobrimi 10 leti so imeli to SS motorji, pa vemo da to leti kot noro..... daleč preveč za promet in razmere na naših cestah....za neizkušenega in željnega adrenalina ne pomeni visoke starosti.... tudi fizika ne dopušča ne vem kaj več.... ker tile konji 200+ KS motorji brez elektronskih pomagal žal niso vozni.... in tudi poanta teh konjev ni drugo kot kurčenje.. rad bi videl junaka ki to moč in performanse ki jo ponujajo ti stroji skoristi vsaj več kot 50% na cesti..ne mislim nažiganja po dolgih ravnicah avtocest....

Ktm 1190 Adventure tudi leti u smrt.... na cesti nič kaj ne zaostaja za SS raketo, brez elektronike pa tudi ni vozen, ker na izhodih iz ovinka v tretji brez problema utripa traction control, na pospeševanju pa tudi četrta gre v zrak...končna je tudi preko vseh razumnih hitrosti...  tudi ta segment je postal prehiter...  je pa vsaj super vozen in udoben, torej kaj ostane SS segmentu?

Kot reče Snecer, za v gostilno za ego bildat.... druge poante ni v tem... ok so lepi.... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 23 minutami, greg570 pravi:

Kaj ti pomaga 217km, če je pa motor prazen do 10.000 obratov? V prvi je to kolk? 120km/h? 

... zdej ne vem, koliko litrskih sportakov si vozil, ampak tisto "prazen" ti ne verjamem čisto. 

Nisem vozil čisto najnovejših mašin z 200+KM, vendaj moj, ki bo kmalu dopolnil 10 let, ki ima deklariranih 185 KM po papirjih z originalnim izpuhom, konkretno vleče iz "nule". Recimo v 6. prestavi od 1500 obratov naprej od 30-40 km/h konkretno vleče. 

...in to mi vsi (oprosti izrazu) nabijajo, da kako to, da imam sportaka,..... kako se lahko sploh vozim z njim po cesti... in to z ženo, pa še kufre gor...pa stranske torbe...itd...

Vleče... zelo močno, konkretno, zvezno.  Nihče mi ne verjame, da se dostikrat, ko gremo na izlet, peljem praktično od doma, do cilja v 6. prestavi, brez prestavljanja ( ok... pustimo to, da si se moral kje ustaviti...ali kakorkoli kaj drugega početi po cesti).

..in ja... v prvi gre moj ( na približno.... govorim na pamet) cca 150 ...drugi 200... tretji 250... četrti 280... v peti pride do 299... šesti... ka pa vem kolko...od 299, ko se števec ustavi... bi verjetno pridobil še kakih 1000 obratov....

.... VENDAR, kot sem napisal, v šesti  se komot peljem od 40 km/h naprej.

Edited by Zivnorc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

 

pred 45 minutami, NX650 pravi:

Vse skup je šlo predaleč, touring motorji imajo preko 150 KS... pred dobrimi 10 leti so imeli to SS motorji, pa vemo da to leti kot noro..... daleč preveč za promet in razmere na naših cestah....za neizkušenega in željnega adrenalina ne pomeni visoke starosti.... tudi fizika ne dopušča ne vem kaj več.... ker tile konji 200+ KS motorji brez elektronskih pomagal žal niso vozni.... in tudi poanta teh konjev ni drugo kot kurčenje.. rad bi videl junaka ki to moč in performanse ki jo ponujajo ti stroji skoristi vsaj več kot 50% na cesti..ne mislim nažiganja po dolgih ravnicah avtocest....

Ktm 1190 Adventure tudi leti u smrt.... na cesti nič kaj ne zaostaja za SS raketo, brez elektronike pa tudi ni vozen, ker na izhodih iz ovinka v tretji brez problema utripa traction control, na pospeševanju pa tudi četrta gre v zrak...končna je tudi preko vseh razumnih hitrosti...  tudi ta segment je postal prehiter...  je pa vsaj super vozen in udoben, torej kaj ostane SS segmentu?

Kot reče Snecer, za v gostilno za ego bildat.... druge poante ni v tem... ok so lepi.... 

 

 

točno tako, poleg tekmovanja za prestiž z raznimi H2(r) motorji, ki so popoln nesmisel

kawasaki tako npr. raje dela zadnje čase neke modele, ki so bolj za image, zadnji naked Z H2 je še eden v tej paleti, namesto da bi se posvetili modelom, ki so dejansko uporabni

po moje je muka s takimi projektili, da se pelješ "normalno", a ne @Zivnorc ? če imaš 185 konjef, da bi se ti pelal 90 po magistralki itd.

nakup takšnega motorja te že po defaultu sili ali na stezo ali pa k divjanju na cestah

Share this post


Link to post
Share on other sites
a79
pred 13 minutami, Snečer pravi:

 

točno tako, poleg tekmovanja za prestiž z raznimi H2(r) motorji, ki so popoln nesmisel

kawasaki tako npr. raje dela zadnje čase neke modele, ki so bolj za image, zadnji naked Z H2 je še eden v tej paleti, namesto da bi se posvetili modelom, ki so dejansko uporabni

po moje je muka s takimi projektili, da se pelješ "normalno", a ne @Zivnorc ? če imaš 185 konjef, da bi se ti pelal 90 po magistralki itd.

nakup takšnega motorja te že po defaultu sili ali na stezo ali pa k divjanju na cestah

....ali hvalisanju in nastopastvu po gostilnah... Sicer pa je lepa..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

@Snečer

... se strinjam s tabo, čeprav sem s tabo skregan  :P  , da je popolnoma nesmisel za na cesto 200KM motor...in da je to samo še prestiž in kdo ima daljšega...

AMPAK... ko boš enkrat peljal sportaka, ...potem pa govori, če se da peljat po magistralki 90 na uro.

Še enkrat. Po naseljih ...in ja... tudi po 30, 40 conah se peljem v 6. prestavi z lahkoto.... PO OMEJITVAH, seveda! ...s polno naloženim motorjem!

 

..pa še to:

... kak avto ti voziš? ... ziher gre 200 na uro. ... vsaj po klancu navzdol gre ziher tolko, da ne boš zdaj dlakocepil z decimalkami..... in kaj... a je ta avto za na pisto, ker ne moreš z njim vozit v 30 coni?

... to se pravi, da si tudi ti divjak!  :P 

 

...pa še to:

vprašaj koga, ki se je kdaj peljal z mano, kako se peljem. ..sploh v naseljih...

Edited by Zivnorc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Nisem rekel, da se ne da peljati 90, zakaj ne, saj si sam povedal, da je motor očitno super prožen, nenazadnje sem videl da se da @maus , drugo pa je... :) 

jaz vozim 40 let star avto, gre po knjigi 185kmh v 4. prestavi, homologirano... bolja primerjava bi bila, če bi se ferarijem vozil po ac 130...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Demon

Dejansko motor drugega smisla kot uživanje prostega časa nima. Za nekoga je to potovanje, za nekoga drugega pa spet sproščanje adrenalina. Komercialno smiselno pa sigurno ni kupiti motorja.

Če pa kdo misli, da se z SS motorjem, ki ima 180 KM, 200 KM, 217KM ali celo več NE DA "normalno" peljati po cesti, pa se ZELO moti!

SE DA in to veliko lepše kot s šibkejšimi motorji! Tako kot je prej Zivnorc napisal, novejše SS rakete delujejo KRASNO ZVENO že od 1500 vrt/min naprej. Vlečejo iz "kleti" obratov MOČNO in ZVEZNO brez neprijetnih presenečenj. To lahko trdim za vrstne 4 valjnike, dvovaljnikov  pa priznam da nisem vozil.

Da se vrnemo malo na temo CBR 1000 RR-R in SP, ter pustimo smisle in nesmisle za po cesti, ki spadajo v kako drugo temo, še par fotografij tega motorja!

Meni je motor LEP in prepričan sem tudi, da je od kvalitete izdelave, zanesljivosti motorja in ostalih komponent, do same ciklistike in seveda samih zmogljivostih tega motorja vse na TOP nivoju!

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-1.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-3.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-4.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-5.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-6.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-7.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-8.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-9.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-10.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-11.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-12.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-13.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-14.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-15.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-16.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-17.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-18.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-19.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-20.jpg

2021-honda-cbr-1000rr-r-fireblade-sp-21.jpg

Edited by Demon

Share this post


Link to post
Share on other sites
greg570
pred 35 minutami, Zivnorc pravi:

... zdej ne vem, koliko litrskih sportakov si vozil, ampak tisto "prazen" ti ne verjamem čisto. 

Nisem vozil čisto najnovejših mašin z 200+KM, vendaj moj, ki bo kmalu dopolnil 10 let, ki ima deklariranih 185 KM po papirjih z originalnim izpuhom, konkretno vleče iz "nule". Recimo v 6. prestavi od 1500 obratov naprej od 30-40 km/h konkretno vleče. 

...in to mi vsi (oprosti izrazu) nabijajo, da kako to, da imam sportaka,..... kako se lahko sploh vozim z njim po cesti... in to z ženo, pa še kufre gor...pa stranske torbe...itd...

Vleče... zelo močno, konkretno, zvezno.  Nihče mi ne verjame, da se dostikrat, ko gremo na izlet, peljem praktično od doma, do cilja v 6. prestavi, brez prestavljanja ( ok... pustimo to, da si se moral kje ustaviti...ali kakorkoli kaj drugega početi po cesti).

..in ja... v prvi gre moj ( na približno.... govorim na pamet) cca 150 ...drugi 200... tretji 250... četrti 280... v peti pride do 299... šesti... ka pa vem kolko...od 299, ko se števec ustavi... bi verjetno pridobil še kakih 1000 obratov....

.... VENDAR, kot sem napisal, v šesti  se komot peljem od 40 km/h naprej.

Po moji (sicer laični oceni, ker sem imel do sedaj samo pet motorjev z več kot 170KM) bo dosegla npr. 100NM navora cca. 2000 obratov kasneje kot "ta stara". Kaj to pomeni za uporabo izven dirkališča verjetno ni treba razlagati. 40km/h v šesti? Verjetno gre ja, jaz na svojih dlje od črte nisem nikdar prišel. Na vseh se je zabava pričela šele nad 6000 obratov (pa noben izmed njih ni imel tako ostrih odmičnih, da bi se vrtel čez 15.000 kot ta honda).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 2 minutami, greg570 pravi:

Po moji (sicer laični oceni, ker sem imel do sedaj samo pet motorjev z več kot 170KM) bo dosegla npr. 100NM navora cca. 2000 obratov kasneje kot "ta stara". Kaj to pomeni za uporabo izven dirkališča verjetno ni treba razlagati. 40km/h v šesti? Verjetno gre ja, jaz na svojih dlje od črte nisem nikdar prišel. Na vseh se je zabava pričela šele nad 6000 obratov (pa noben izmed njih ni imel tako ostrih odmičnih, da bi se vrtel čez 15.000 kot ta honda).

... se strinjam s tabo...

ampak spet AAAAMPAAK..  :P  .. nisem govoril o zabavi... ampak o čisti ležerni potovalni vožnji po cesti skupaj z ostalim prometom... in je motor dovolj prožen in močan za tako vožnjo.

... za funfactor pa ja... itak, da ga je treba gnati nad 7..8.000 obratov.  Na pisti  se konkretno pozna, če si premalo "zmetal" dol... in da imaš v eni prestavi previsoko, kot bi moral imeti... se ti itak zdi, da motor samo grgra in ne gre nikamor...

... prej sem pisal izključno za "normalno" cestno vožnjo....in za 4-valjnika. za 2-valjnika je to nemogoč projekt. Sem imel dva dvovaljnika 1000ccm....in če si to poskusil s tem motorjem, ti je hotlo mašino iztrgat iz okvirja...

 

@Demon    ... kako pa je kaj dimenzijsko tale ognjena sablja? ... ker stara (do 2007) je še normalne velikosti, K8 je ful majhna.... kako pa kaj ta? ... tudi narejena za 65 kilske in 165cm rejserje

Share this post


Link to post
Share on other sites
NX650
18 minutes ago, Zivnorc said:

@Snečer

... se strinjam s tabo, čeprav sem s tabo skregan  :P  , da je popolnoma nesmisel za na cesto 200KM motor...in da je to samo še prestiž in kdo ima daljšega...

AMPAK... ko boš enkrat peljal sportaka, ...potem pa govori, če se da peljat po magistralki 90 na uro.

Še enkrat. Po naseljih ...in ja... tudi po 30, 40 conah se peljem v 6. prestavi z lahkoto.... PO OMEJITVAH, seveda! ...s polno naloženim motorjem!

 

...pa še to:

vprašaj koga, ki se je kdaj peljal z mano, kako se peljem. ..sploh v naseljih...

Za tabo sem vozil po jadranki, res je kot pišeš..... si kulturen voznik. lepe linije in tekoče...

Da se vozit SS 90 km/h ampak te drža na njem ubija pri tej hitrosti, pri 120 postane nekako znosno vsaj meni... 

prožnost na nizkih obratih je nula to je dejstvo, res se lepo vrti in gladko teče ampak moči in navora spodaj ni....... 

To sploh ni primerljivo z dvovaljnikom kako potegne iz nizkih obratov...kot pravi greg570, se zabava 4 valjnika začne v zgornji tretjini obratov....

Da končam, ta nova honda je definitivno bomba... ampak neuporabno bolj kot ne v civilnem prometu... lepotica pa je, lepa honda 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Demon
41 minutes ago, Zivnorc said:

@Demon    ... kako pa je kaj dimenzijsko tale ognjena sablja? ... ker stara (do 2007) je še normalne velikosti, K8 je ful majhna.... kako pa kaj ta? ... tudi narejena za 65 kilske in 165cm rejserje

HUH, pojma nimam! Sam sem imel Fireblade SC59 letnik 2009, ki je načeloma dokaj MAJHEN motor. AMPAK, sam sem visok 192 cm in imam cca 97 kilogramov, tako da ko sem sedel na njo v polni "bojni" (motoristični) opremi, je zgledalo kot Martin Krpan na kobilici. Dejstvo pa je, da ne glede na izgled, je meni osebno dimenzijsko motor ČUDOVITO ustrezal! Nobene težave z ergonomijo, vse je bilo tam, kjer mora biti, Dovolj prostora sem imel za vse, tudi za dolge noge! Če pa sem se hotel skriti za vizir, sem pač sedel čisto nazaj dosovoznikovega sedeža in je tudi bilo brez problemov. Ne vem, meni osebno je pasala, čeprav je mala.

 

Je pa ta nov model o katerem pišemo malo večji!

Nova ima 48 mm daljšo medosno razdaljo, daljša je za 20 mm, širša je za 25 mm in višja je za 22 mm. Spodaj imaš tabeli dimenzij. Prva je za Fireblade 2008 letnik, druga pa za novo 2020.

 

Po moje bi vsaj meni pasala kot "ATA NA MAMO"! 😁

Fireblade 2008.png

Fireblade 2020.png

Edited by Demon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!