Jump to content

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Recommended Posts

Ice nakladal v topicu ministrstvo za obrambo:

pa druga faza smeha: VARADERO (1000?) v gozdove? HAR HAR HAR HAR.v prvi gric bo ruknu ko svina,ce bo motor v "brezhibnem" stanju (se pravi original).

Kaj ste kej dobrega / slabega slišali o litrskih mrcinah?

Ice je svoje o Varaderu že povedal .

Link to comment
Share on other sites

cist tko,za po cesti,ali pescenemu laaaaahkemu terenu (parkirni prostor itd.) so vse tri endure zelo dobre,v bistvu so to dvignjeni tourerji in ne vec endure.komfort,moc masine,ergonomija.pri vseh treh so te lastnosti na zelo visokem nivoju.

kar mene osebno moti je pri varadero poraba pri visjih obratih (9-11l/100km),bmw mi je majckeno "presvoh",pri tigru pa optika nekako ne stima (predvsem s kufri).pa predragi so mi vsi trije.z nobenim pa ne bos v srednje tezkem in tezken terenu naredil niti metra,ker so pretezki motorji,imajo cestne gume montirane in so preveliki za manevriranje.

best

Ice

Link to comment
Share on other sites

khm,..... VSI SO TEZKI KO PRASICA. vozil sem R 1150 GS, triumph tiger in aprilia Caponord pa sem z mojimi 174 cm in 70 kg (pa hodim v fitnes vcasih pa se z sportom se bavim) mel resne probleme vcasih. motorji so super dokler se premikajo, ce pa se malo zajebes in parkiras na nagnjenem terenu ali pa zapeljes v globje blato si u riti.

drugace pa so (kot je rekel ze Ice) to bolj tourerji kot enduro: dovolj moci, dobra zascita pred vetrom, dober polozaj sedenja,.....

fajn za turo ampak ce nisi glih peterhansel, kindrgartner (nekak tak) al pa saj stanovnik

ne it nikamor drugam kot na lep makedam.

ko sem prvic vozil te "krave" sem zacel neizmerno spostovat tipe na pariz-dakar in podobno. ce se meni zakoplje v blato ali pesek lahko samo helikopter poklicem.

sicer pa majo prevec plastike za kaki teren ker na terenu vcasih vsipas in ce z tem vsipas mas takoj za 100 jurjev plastike,

no za turo so pa fajn.

Link to comment
Share on other sites

quote:

Kaj ste kej dobrega / slabega slišali o litrskih mrcinah?

Ice je svoje o Varaderu že povedal .

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Sam imam Varo in sem zadovoljen z njo na cesti je kralj, neutrujoc, na makadamu je tudi uredu na mehkejših terenih pa obcutno pretežek. Vozil sem tudi 1150 gs-a pa mi njegov kardan, preširoka balanca, sedež ne odgovarjajo.

Ja, poraba od 6.5 do 8.5 gonjenje po avtocesti.

mat

Link to comment
Share on other sites

Jebemu, tolk o mojih sanjskih potovalnikih za dežele tretjega sveta!

To smo že zadnjic debatirali, a ma mogoce kdo kakšno idejo kter motor bi bil najbolj potovalno primeren -- predvsem za "cudne" dežele, ne po kakšni klincevi Evropi.

Pa mora bit za dva, to je tud pogoj...

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Link to comment
Share on other sites

africa twin ali trans alp.brez primerjave,sicer oba rahlo tezka,a ce se ne gres endurista in si vecinoma na "cesti" (se tako slabi) so to,ali podobne stvari,prva liga.drugace pa KTM adventure,sam je mal bol "hard" enduro.

best

Ice

Link to comment
Share on other sites

Se mi je kar zdelo da bo približno tak odgovor... Trans Alp je res fajn zadevca, sej mi je kar malo žal... pa naslednjic ...

Bo moj Pegaso moral do Turcije (letos) in še kam dlje (Nordkapp, Iran -- ne letos) zdržat. Jebi ga ...

Samo moral italjane prepricat da mi zrihtajo en repair manual, pa na eno "usposabljanje" me morajo vzet --> bomo vidli ce bo ratalo...

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Link to comment
Share on other sites

quote:

khm,..... VSI SO TEZKI KO PRASICA. vozil sem R 1150 GS, triumph tiger in aprilia Caponord pa sem z mojimi 174 cm in 70 kg (pa hodim v fitnes vcasih pa se z sportom se bavim) mel resne probleme vcasih. motorji so super dokler se premikajo, ce pa se malo zajebes in parkiras na nagnjenem terenu ali pa zapeljes v globje blato si u riti.

drugace pa so (kot je rekel ze Ice) to bolj tourerji kot enduro: dovolj moci, dobra zascita pred vetrom, dober polozaj sedenja,.....

fajn za turo ampak ce nisi glih peterhansel, kindrgartner (nekak tak) al pa saj stanovnik

ne it nikamor drugam kot na lep makedam.

ko sem prvic vozil te "krave" sem zacel neizmerno spostovat tipe na pariz-dakar in podobno. ce se meni zakoplje v blato ali pesek lahko samo helikopter poklicem.

sicer pa majo prevec plastike za kaki teren ker na terenu vcasih vsipas in ce z tem vsipas mas takoj za 100 jurjev plastike,

no za turo so pa fajn.

Jest sem vozil bmw-gs z mojimi 170cm in pa samo 60kg. Najprej me je blo mal strah, saj sem segel do tleh sam z nohti na nogah(mimogrede višina sedeža se da regulirat), ampak ko pa se pelješ(po cestah seveda) si pa car.(ABS in gretje rock pa ni za prehvalt)Ce bi mel 10cm vec, pa 20kg vec,pa 30nemških orlov vec bi že bil moj.

Link to comment
Share on other sites

quote:

Jest sem vozil bmw-gs z mojimi 170cm in pa samo 60kg. Najprej me je blo mal strah, saj sem segel do tleh sam z nohti na nogah(mimogrede višina sedeža se da regulirat), ampak ko pa se pelješ(po cestah seveda) si pa car.(ABS in gretje rock pa ni za prehvalt)Ce bi mel 10cm vec, pa 20kg vec,pa 30nemških orlov vec bi že bil moj.

ja saj ko se enkrat premika je fajn, ampak ce ga mores rikverc in male garaze ven vlacit pa pol za 360 stopinj obrnit na 3x3 metre placu je za umret. mores prvo to naredit pa se pol v kombinezon spravit ker drugace si moker od svica preden si sploh na motorju. si pa lahko takoj predstavljam da bi v kako afriko sel z njim, samo po normalnih cestah, ne pariz-dakar sistem.

Link to comment
Share on other sites

Ce greš iz evrope v Afriko po kopnem, drugace kot na Paris-Dakar sistem ne moreš. Sahara pade v vsakem primeru!

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Link to comment
Share on other sites

quote:

khm,..... VSI SO TEZKI KO PRASICA. vozil sem R 1150 GS, triumph tiger in aprilia Caponord pa sem z mojimi 174 cm in 70 kg (pa hodim v fitnes vcasih pa se z sportom se bavim) mel resne probleme vcasih. motorji so super dokler se premikajo, ce pa se malo zajebes in parkiras na nagnjenem terenu ali pa zapeljes v globje blato si u riti.

drugace pa so (kot je rekel ze Ice) to bolj tourerji kot enduro: dovolj moci, dobra zascita pred vetrom, dober polozaj sedenja,.....

fajn za turo ampak ce nisi glih peterhansel, kindrgartner (nekak tak) al pa saj stanovnik

ne it nikamor drugam kot na lep makedam.

ko sem prvic vozil te "krave" sem zacel neizmerno spostovat tipe na pariz-dakar in podobno. ce se meni zakoplje v blato ali pesek lahko samo helikopter poklicem.

sicer pa majo prevec plastike za kaki teren ker na terenu vcasih vsipas in ce z tem vsipas mas takoj za 100 jurjev plastike,

no za turo so pa fajn.

stari praviš da si vozo aprilio caponord, pa bi te proso ce mi malo bolj detaljno poves kako se zadeva obnasa.

frik

Link to comment
Share on other sites

quote:

Se mi je kar zdelo da bo približno tak odgovor... Trans Alp je res fajn zadevca, sej mi je kar malo žal... pa naslednjic ...

Bo moj Pegaso moral do Turcije (letos) in še kam dlje (Nordkapp, Iran -- ne letos) zdržat. Jebi ga ...

Samo moral italjane prepricat da mi zrihtajo en repair manual, pa na eno "usposabljanje" me morajo vzet --> bomo vidli ce bo ratalo...

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

S Pegasom sem sel v Maroko vse do Sahare. Bila sva dva na motorju ter trije kovcki prtljage...

Edino kar je slo je bil zadnji amortizer (olje je ven stekel..) Drugac pa je zadeva dobr delala. Kljub 50 stopinjam C.

Link to comment
Share on other sites

quote:

se pravi malenkostno prenalozen.

To je pa res mal kriza s Pegasom, dejansko lahko nafopaš gor 180kg; mojih 95-100, Lidijinih 50-55 (torej skupaj 155 ), ostane SAMO še 25 kg pa je maximalno...

Stvar je za dva z MALO prtljage ali pa ENEGA z normalno prtljage (in brez mucenja motorja). Al pa moram za 20kg shujšat , pardon, Lidija mora svojih 55 spravit na 35 ...

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

LP.

Mene predvsem zanima kaknsa je realna poraba, ker sem zasledil zelo veliko razlicnih podatkov od 5,5 l/100km pa do 11 l/100km

Drugace pa tudi kako je kaj z vzdrzevanjem in servisiranjem motorja?

Vsem pa cim vec srecnih km.

vulcan

Link to comment
Share on other sites

izredno lep motor, samo baje rabiš zlato magna kartico.......(slišim za porabo okoli 10l)

lp.,

bmw

Link to comment
Share on other sites

quote:

LP.

Mene predvsem zanima kaknsa je realna poraba, ker sem zasledil zelo veliko razlicnih podatkov od 5,5 l/100km pa do 11 l/100km

Drugace pa tudi kako je kaj z vzdrzevanjem in servisiranjem motorja?

Vsem pa cim vec srecnih km.

vulcan

Od 6-9,5 litra. Ponavadi mi porabi 7 litrov (zelo) hitra vožnja , avtocesta z vsemi kovčki 160-180km/h poraba 9,5 litra.

Gašper - As Domžale, delaš normalno servise in se furaš.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Link to comment
Share on other sites

Poraba na dolgih turah okrog 6, mestna in športna vožnja okrog 8 litrov.

Servisiranje na vsakih 6000 km ... kot je predpisano ... nič posebnega.

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

LP.

Hvala za odgovore. Se odlocam za nakup te masine letnik 1999 od prvega lastnika s cca 12000 km pa me zanima kaksna je kaj realna cena?

Kako se kaj obnasa, ce se vozita predvsem dva z veliko prtljage, predvsem za daljsa potovanja.

Uzivajte in cim vec sonca.

Vulcan

Link to comment
Share on other sites

Realna cena je stvar posameznika, bo pa prej visoka kot nizka ... razen če prodajalec nijno rabi denar, saj za ta model govorijo le pohvalno.

Kar se tiče prtljage in dolguh potovanj, je motor neroden na mestu, ko pa se premikaš vsaj 40 km/h pa postane zelo lahkoten in je ravno namenjen dolgim potovanjem.

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

Madonca ta motor mi je že od nekdaj všeč (zato pa vozim manjšega brata TA)!Sam bi zadevo res enkrat mogu probat da bi bila odličitev lažja!!No verjetno ob priliki?

Hm sem mal se zanimal pa so mi rekl da se med temi potovalniki tavelkimi znajde sicer dobro vendar da se vseeno ne pelje tako dobro kot npr BMMV GS!!!!Ali je to res????Poraba vem da je odvisna predvsem od priganjanja tako da to ni tak problem!Kakšne potovalne hitrosti dosegate z tem motorjem in kaka je max brzina!!?

Ja ja izjemno lep motor!!!Sam je pa to čisti potovalnik in ni več za na teren!!Škoda!!!!!!!!!!

Ciao,by Pero

Link to comment
Share on other sites

quote: Ja ja izjemno lep motor!!!Sam je pa to čisti potovalnik in ni več za na teren!!Škoda!!!!!!!!!!

Matr, Africa s tem agregatom, to bi blo fajn - sej sm gledov na internetu, da so bli že narjeni osnutki, pa nikol izpeljani.

Link to comment
Share on other sites

Po mojem tud Africa s svojim agregatom in težo bolj limuzina med terenci !

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

quote: Po mojem tud Africa s svojim agregatom in težo bolj limuzina med terenci !

Jest se s svojo z užitkom zapodim skozi kakšno gmajno, ali pa po kakšnem hribovskem kolovozu - no, ampak to že ni več stvar te teme.

Link to comment
Share on other sites

Za Varaderota sem na tujih forumih PREBRAL, da ima premehko vzmetenje, torej, da je kljub nastavljeni maximalni trdoti vzmetenja še vedno premehak, sploh če sta gor 2 + prtljaga, sicer pa same pohvale.

AT mi je pa itaq všeč, sam sem pač ST kupu.

ace

Link to comment
Share on other sites

quote:

LP.

A kdo ve katere gume so bolj priporocljive za Varadero, Michelin ali Metzeler , ker se je baje na novih dalo dobiti eno od teh dveh variant.

Sam bi ti priporočal M.Tourance, lahko pa pogledaš spodnja dva linka kjer so testi teh gum:

http://users.bart.nl/~stikfort/

http://www.varadero.de/

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!