Jump to content

Yamaha TW 125 Trailway


Disident

Recommended Posts

Dobr da je to najbl bedn motor kar ga je nardila Yamaha :S Edino kar je dobri je to, da se drži ceste :D

to je pomoje kr dobr motor od yamahe, saj je primeren za učenje poligona, ker omogoče velik nagib brez zdrsavanja gume!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Stric Burek

    15

  • tlazar4

    12

  • GrCaR

    9

  • Mte :)

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

hja no folk jst sme delal izpit prvo z kimkotom ( omg če je sploh motor tisto ? )in proti koncu z cbrjko in ne moreš verjet tudi do kolena gre čeprav neke čudne gume ima gor !

drugače ta Twjka zgleda ful čudna :P ............

K sm vozu z njemu izpit, me je edino to matral, ko je bilo konec naselja sem moral pospešiti na 90km/h. A preden sm prišel do 90km/h je bila že naslednja vas ali pa znak z omejitvijo.

Torej ta motor suxa

Ja itaq! Glej jst mam tudi motor k ni lih waw glede pospeškov čeprav zdje k sme ga predelau je že ok! ampak useno ali ti sereš ali ne znaš :blink: zdje pa tudi to odvisno kolko je bila razdalja glede na to da ima 1 cilinder in kao bad pospeške in ostane še vedno 125tka 90km/h rabi cirka 1km ali kaj manj ....spet odvisno kako je udelan motor ampak useno v 1 km dobi tako hitrost. Če znaš hitro menjavat in motor spravit na določe obrate da motor povleče in izkoristit vse obrate in pol menjat ! če pa si talent boš se usral k bo motor malo zacvili pa takoj menjal pa nič ne bo povleku :D ponavadi 4T 125cc motorji povlečejo na velkih obratih nekej 8k ali 7 in vlečejo do 11 k tkaoj usaj moj k je 4T

Link to post
Share on other sites

Lej ti nabijaš, ker TWjke nisi vozu in jest sm mel skor novo in mi je šla 110km/h, po ravnem na avtocesti... Drgač pa 2T vlečejo na visokih, v nizkih so bolj ali manj mirni, 4T pa naj bi vlekli bolj enakomerno, posledično več kot 2T v nižjih, manj kot 2T v visokih...

Pa ne verjamem da si šou na CBRki ko si iuzpit delu do kolena... možno pa je it tudi s Golwingo....

Link to post
Share on other sites

hahaha keri je to napisu da je šou s cbrko do kolena? :D jao ste pa res smešni, cbrka ma skori isti motor ku yamaha, razen tega da ma vodno hlajenje drugače je ista, če bi reku da si šou z varo ki je tudi 4t ma ma vsaj 2 bta in teče zelo lepo mirno in tkao, če jo pa malo predelaš.....

Link to post
Share on other sites

Lej ti nabijaš, ker TWjke nisi vozu in jest sm mel skor novo in mi je šla 110km/h, po ravnem na avtocesti... Drgač pa 2T vlečejo na visokih, v nizkih so bolj ali manj mirni, 4T pa naj bi vlekli bolj enakomerno, posledično več kot 2T v nižjih, manj kot 2T v visokih...

Pa ne verjamem da si šou na CBRki ko si iuzpit delu do kolena... možno pa je it tudi s Golwingo....

4T vlečejo čez vse obrate že če smo pri tem. z cbrjko sem šou do kolena na poligonu ti pa mi verjami ali ne BMK sam ti povem da lahko gre bilo kateri motor ...gold wing tudi ampak uno ni za polganje narjeno!

btw po čem ti sklepaš da ne moreš po kolenu it z cbrjko? BTW CBRjka ko je mašina obdelana se spravi na 120km/h ali kaj malega več ker je bol airodinamično narjena in to tudi pomaga razlika od TWja ali mojga ......meni celo se spravi na 130-140 če mi ne verjameš je priča moto_mat ampak morme bit čisto naliman na rezervar ker nimam nobenga ventrobrata in ostali pizdarij in še takrat me jebe veter !

Link to post
Share on other sites

4T vlečejo čez vse obrate že če smo pri tem. z cbrjko sem šou do kolena na poligonu ti pa mi verjami ali ne BMK sam ti povem da lahko gre bilo kateri motor ...gold wing tudi ampak uno ni za polganje narjeno!

btw po čem ti sklepaš da ne moreš po kolenu it z cbrjko? BTW CBRjka ko je mašina obdelana se spravi na 120km/h ali kaj malega več ker je bol airodinamično narjena in to tudi pomaga razlika od TWja ali mojga ......meni celo se spravi na 130-140 če mi ne verjameš je priča moto_mat ampak morme bit čisto naliman na rezervar ker nimam nobenga ventrobrata in ostali pizdarij in še takrat me jebe veter !

daelim tut ni lih za polaganje narjen ampak z jezerskega gre pa skor do kolena :P

Link to post
Share on other sites

daelim tut ni lih za polaganje narjen ampak z jezerskega gre pa skor do kolena :P

Ti pazi d ne bos zacev drsat s komolcem al pa z balanco k tok polagas :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Drgac je pa ta TWjka luskan motorck (ista k razred 50ccm tomosv) sam d ne prdi, se da pa lepo po zadnji startat :slap: seveda prevozenih 16ur z njo pri AMDju. No vidi se da ta motor ni narejen za asvaltirane površine, pa tut glih kšne pičke pomoje ne padajo na tako lepoto motorjev :naughty: :naughty:

Link to post
Share on other sites

nova cbrjka je narjena za tiste k nimajo dosti denarja in gledajo za en sport varjanto motorja k je 125 in da prešparajo na denarju...glede uprabe cbrjke je od vsakega posameznika odvisna.....drugače zakaj pa polagat z njo ? a ti veš da z to CBRjko dirkajo na nekaterih moto tekmovanjih .........

11.jpg

6.jpg

7.jpg

Link to post
Share on other sites

Ta motor še v visokih obratih, ne nardi nč, razen da vibrira :BUA: Sploh ni vredn omembe, je pa dobr za avtošole, da se jim kšne budale ne dvigujejo na zadna kolesa :D

Ti meni budala :naughty: :naughty: :kva2:

kaj si pa hotu s tem povedat?

TREEEESSEEEE, pri 100 res motor nima nobene lege na cesti, premetuje, skace, vijuga... :BUA: , ce vam je to res v tak uzitek pol je ta motor glih za vas :yes: :yes: :zzz:

Link to post
Share on other sites

Ti meni budala :naughty: :naughty: :kva2:

TREEEESSEEEE, pri 100 res motor nima nobene lege na cesti, premetuje, skace, vijuga... :BUA: , ce vam je to res v tak uzitek pol je ta motor glih za vas :yes: :yes: :zzz:

Ja sej je narejen iz nezlomljive plastike, tako da je itak vseeno če odletiš :OK: .

Ne vem jaz bi ga imel, samo pod pogojem, da je to drugi ali tretji motor pri hiši.

Link to post
Share on other sites

Ja sej je narejen iz nezlomljive plastike, tako da je itak vseeno če odletiš :OK: .

Ne vem jaz bi ga imel, samo pod pogojem, da je to drugi ali tretji motor pri hiši.

To pomoje res, glih pred glavno vožnjo sm mel mal sesut motor, tko kar je blo zeleznega se je zvilo, sipica od stevca pocena, drugace motor pa cist ql, se spraskan ni biu dost, k sm prašu inštruktorja o motorju je reku sam d se je ena zenska skipala :lol1: :lol1: , tko d ta motor priporocam samo ŽENSKAM :lol1:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

če kdo išče motor js prodayam to yamaho tw 125 sam je tista bolj enduro verzija, je pa zelo lepo ohranjena, nova veriga in zobinki, pa prednja guma

5 jurjow mi dej pa jo odpelem :P hec, da nawš kej zameru! :D kok pa hočš zano?

Link to post
Share on other sites

:hmm:

In v tej "strokovni" temi sem mislil dobiti kakšno informacijo o TW-ju. :slap:

Vrtec!

ja dej povej, kaj te zanima, pa boš dobil konkretni odgovor! Strokovni odgovor lahko dobiš samo pri prodajalcu teh motorjev :P

Link to post
Share on other sites

ja dej povej, kaj te zanima, pa boš dobil konkretni odgovor! Strokovni odgovor lahko dobiš samo pri prodajalcu teh motorjev :P

Nosilnost motorja!?

Trajnost agregata!?

Imam namen kupiti to prdulco, ker mi je všeč, je vsestransko uporabna. Menim da ji ni tuj makedam in poljske poti. Rabil bi jo namesto mopeda, a se je pod mano že preveč tomosov sesulo, zato računam, da bi TW ustrezneje prenašal obremenitve, ki jih prinaša pohajkovanje po gozdu in polju ter občasno vožnjo v službo v času ko Kawl ne bi bil registriran.

Torej pospeški in končna hitrost ne igrata nobene vloge!

Imam prav, ali ga bom pri tem nakupu pokronal?

LP HHV (100kg + drobiž)

Link to post
Share on other sites

Nosilnost motorja!?

Trajnost agregata!?

Imam namen kupiti to prdulco, ker mi je všeč, je vsestransko uporabna. Menim da ji ni tuj makedam in poljske poti. Rabil bi jo namesto mopeda, a se je pod mano že preveč tomosov sesulo, zato računam, da bi TW ustrezneje prenašal obremenitve, ki jih prinaša pohajkovanje po gozdu in polju ter občasno vožnjo v službo v času ko Kawl ne bi bil registriran.

Torej pospeški in končna hitrost ne igrata nobene vloge!

Imam prav, ali ga bom pri tem nakupu pokronal?

LP HHV (100kg + drobiž)

Nosilnost je okoli 130 kg, agregat pa je zelo vrdržjiv, ker se ta motor uporablja predvsem za učenje in opravljanje izpita za 125 ccm (11kW) in lahko si predstavljaš kako poteka učenje nekoga ki še nikoli ni sedel na motorju, tko da agregat je res dobr vzdržljiv.

Če boš kupil tole igračko, ti ne bo žal, še posebno ko si napisal, da hitrost in pospeški ne igrajo nobene vloge!

Sem tut že jaz razmišlov, če bi kupu tole igračko, da bi se mal vozu po kkšnem makadamu, pa kkšnem gozdu (sam tenutno šparam za Z750 :D )

lahko si brez skrbi, ta se ne bo kar sesula zaradi teže :D

lp, GrCaR

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Mitja220
      By Mitja220
      Pozdravljeni. Mene zanima če kdo ve kaj bi to lahko bila težava. Scooter ni stabilen ko se voziš počasi.. Tam do 40kmh,.. Občutek je takšen kot da bi imel prazne gume.. Teško je obvladljiv..kar te nagiba in težko je spremeniti nagib pol pa se vozim kot da bi bil pijan.. Ne moreš enakomerno držati svoje poti čez ovinek. Naprimer ko se pelješ čez krožnega ali podobno.. Ko je hitrost višja se ne opazi in se lepo pelješ čez ovinke in je stabilen. Je inel kdo kaj podobnega, ogiroma če kdo ve kaj bi to lahko bila težava..? 
    • matoxx2
      By matoxx2
      Pozdravljeni, zanima me, kako bi na Yamaho TZR 50 namontiral kovček, saj se vsak dan vozim z njim v službo in bi mi res prav prišel en kovček. Problem je, ker nikjer ne najdem delov za montažo. Ali kdo mogoče ve kje bi dobil kakšen nosilec za TZR-ko?
    • Rock-46
      By Rock-46
      Pozdrav....
      Evo mene spet se po dolgem casu oglasam...in imam tudi vprasanje za vas.
      Mogoce kdo ve kje bi se dalo dobi kake plastike za yamaho tzr 125 nova oblika (94-+++), namrec namen imam kupit tak motorcek ker za enega vem in bi si ga kupil za cez zimo da bi imel kej za rihtat....ce kdo ve kdo dela plastike jih zrihta oz kakor koli da se jih da dobit rabljene, nove so predrage, zbitih pa ni....ker je motor brez maske in pa levega boka....drugace je komplet...mislil sem pa tudi kako je s prodajo po delih...mogoce kdo ve kaj se bolj splaca..?????vse informacije dobrodošle......


      LP, Rock

      P.S : Lepo se vozte... :P
    • TangyTender
      By TangyTender
      Pozdravljeni!

      Imam problem glede svoje Yamahe TZR 125. Je kar precej stara in v teh letih so se izgubili dokumenti, potrebni za registracijo. Zanima me, ali ima kdo mogoče kakšno ogrodje s papirji za tak motor za prodat ali pa, če slučajno ve, kje bi se dalo to dobit... Ogrodje pa mora nujno biti od 1. modela te serije (1987-1992). Če pa koga zanima tak motor ga pa tudi prodam, ker imam dva motorja in več uporabljam drugega.

      Hvala za odgovore!

      (v priponki je simbolična slika motorja, za kakršnega potrebujem ogrodje)

    • medy
      By medy
      Pozdravljeni!

      Zanimam se za nakup nove Yamahe XT 125 in me zanimajo vaša mnenja.
      Ima kdo kaj izkušenj z enduro motorji (končna, pospeški, predelave...)

      Hvala

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!