Jump to content

Yamaha TW 125 Trailway


Disident

Recommended Posts

Zdravo,

izkoriščam tale forum, da pridem do informacije o motorju, ki me močno zanima.

1. Ali se da kje v bližini (Italija, Nemčija) kupiti TW 200, se pravi ali jih na tiste trge dobavljajo tudi v 200 ali samo v 125 verziji, tako kot na našega?

2. Ali se da obstoječo TW 125 z manjšimi stroški (nov bat itd.) predelati v TW 200. Stopetindvajsetk je namreč tod okoli dovolj na tržišču.

Vnaprej hvala, Disident

Link to post
Share on other sites
  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Stric Burek

    15

  • tlazar4

    12

  • GrCaR

    9

  • Mte :)

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

To bi bilo dobro če bi general uvoznika YAMAHA za Slovenijo ali Hrvaško vprašal!

Najdi na netu njihov naslov pa preši!

Pomoje nimajo takih motorjev v naših sosedah!Motorje ponavadi delajo za različne trg npr. Evropski trg, Ameriški itd.

Thundercat

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

jest ga mam se v garazi.7500km, kot nov. motor je super.pocen vzdrzevanje, mal pije, lep zvok, za teren super, na asfaltu do 80 gre, pol se matra do 110.jest sem bil zadovoljen.za 195cm sicer mal mejhn, a sem z zeno, ki tudi ni ravno majhna, naredil krog iz lj do kranja, sk loke, ziri, polhov gradec v lj.

ce te zanima pis.

Link to post
Share on other sites

jah, upostevat mors, da je motor stiritakten, in kot tak, s svojimi 12imi konjskimi mocmi ni ravno dirkac (za primerjavo: dobro ohranjen Tomos Elektronik E90 z MF 3 auspuhom in Elko 48 batom dol poci Yamaho SR 125, ki ima enako masino kot Yamaha Trailway 125). izgleda dokaj majhen, bremze so zmogljivostim primerne, zadaj je boben, ki deluje nekoliko "gumijasto", zadaj je 180 mm guma (full vredi zgleda, sam ko jo mors menjat pa pece glava), plastike so zilave, prav tako nosilci smernikov, in se ob manjsih padcih ne bodo zlomili, ampak elasticno upognili, tako da je ta motorcek kar trpezen. kuri ti okrog 3 litre, s casom tudi olja :P (vsaj tista Yamaha SR 125 k sm js delu izpit na njej je bla ze full zdihana, pa je olje zrla, je bla pa res zgonjena k s(m)o vsi delal ko svinja z buco :) ), armatura je skromna (mislim, da ni obratomerja, ziher pa ni merilca temperature, ki pa tako ni nujno potreben, saj je masina zracno hlajena), protivetrne zascite ni nobene (ceprav je do 80 km/h niti ne rabis, pol naprej bi jo pa blo dobr met - pa sej konc koncev gre za enduro), fajn zgleda, ce mas se kovcek zadaj, pa se uporabnost se full poveca. je idealen za tistega, ki je pravkar naredil izpit do 125cc/11kW, saj je lahkoten za upravljat, masina ni brutalna, zavore prav tako ne, ga pa zal zaradi agregata izredno hitro prerastes. .)

Edited by Zok
Link to post
Share on other sites

z dvotaktnimi ali stiritaktnimi?

o dvotaktnih bi vedel kar nekaj povedat, se vec pa moj best frend (je mel vcasih kawlna KMX 125, odprto verzijo), o stiritaktnih pa bolj tako-tako, kolk se spomnim iz avtosole, drugih nisem kaj dost vozil... :hmm:

Link to post
Share on other sites

Tudi jaz imam ta motor. Letnik 99, z njim sem prevozil 7000km in sem zelo zadovoljen. Mislim da je bilo veliko že povedanega, tako da nimam kaj dodati. Če te pa še kaj zanima pa le vpraši. Je pa res da za cestne dirkače tale motor ni, ima rajši nas ki se večina vozimo z 1/2 gasa.

Link to post
Share on other sites

Vzdrzevanja je pri 4T veliko manj kot pri 2T. Tudi ceneje skoz prides kar se tice goriva. Ni ti treba mesance delat tko kt pr 2T. Veliko manj ti pokur. Masina je bolj vzdrzljiva. Moc je bolj enakomerno porazdeljena po obratih kot pa pri 2T.

Je pa res, da so 4T sibkejsi. To se najbolj pride do izraza pri majhnih kubaturah(125,250). Ce bi izbiral pri tako majhni kubaturi med 2T ali pa 4T, bi definitivno izbral 2T.

Link to post
Share on other sites
Je pa res, da so 4T sibkejsi. To se najbolj pride do izraza pri majhnih kubaturah(125,250). Ce bi izbiral pri tako majhni kubaturi med 2T ali pa 4T, bi definitivno izbral 2T.

teoreticno kar dvakrat sibkejsi (torej 4x manj razburljiv :P ). in to je en izmed razlogov, da ce ima 250 ccm ali manj, da mora za moje potrebe (zelje) obvezno bit cvajtaktar. .)

je pa res, da ma navor bolj enakomerno razporejen 4T, kar mu vzame brutalnost, to pa spet ni po mojem okusu... :)

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Jest začnem u petek vozt za izpit in majo ta motor...

Mal me zanima če ma kdo to, kako se kej obnaša na cesti, a dobr drži, kolk gre....

Še slika, mal čudno gumo ma ja:Yamaha%20TW%20125.jpg

Link to post
Share on other sites

Hja, če je 4takten ne mormo pričakovat kej dosti, sam me bolj zanimajo vozne lastnosti...

ENGINE

Type 124 cc, air cooled, single cylinder, 4-stroke

Compression ratio 10:1

Valves SOHC, 2 valves per cylinder

Power 11.8 hp (8.8 kW) @ 9000 rpm

Torque 9.7 Nm (7.2 ft. lbs) @ 8000 rpm

TRANSMISSION

Gearbox 5 speed

Final drive Chain

Starting system Electronic

WHEELS

Front tyre 130/80-18

Back tyre 180/80-14

Front brakes single 220 mm disc with 2-piston calipers

Rear brakes 130 mm drum

DIMENSIONS

Overall length 2135 mm (84.1 inches)

Overall width 820 mm (32.3 inches)

Overall height 1120 mm (44.1 inches)

Seat height 805 mm (31.7 inches)

Wheelbase 1330 mm (52.4 inches)

Fuel capacity - reserve 7 l (1.8 gallon US)

Dry weight 118 kg (260.1 pounds)

Link to post
Share on other sites
Jest začnem u petek vozt za izpit in majo ta motor...

Mal me zanima če ma kdo to, kako se kej obnaša na cesti, a dobr drži, kolk gre....

Še slika, mal čudno gumo ma ja:Yamaha%20TW%20125.jpg

ma ej bos ze prezvu, jst bom z istmo motorjm jutr vozu, in ti povem kak je filing----> :BUA: :BUA: :BUA: ok?

lp!

Link to post
Share on other sites

Prou se napiše izpit, ja sam lej, teme itak ni nobene, mal da vidm prej če gre kam in to, na kaj morm pazit če je kej posebnega, inštruktorja pa vidm šele u petek.. .)

Link to post
Share on other sites

tega sm meu jest na ispitu .... tale motorcek je prava igracka ... res ma slabe pospeske pa koncno je mel un moj okol 90 :> ampak lahko pa delas osmice kokr ces pa she s kolenom gres lahko po tleh ... res igracka motor .... na cesti pa tut... to je res motor s katermu se lahko IGRAS :> :OK: :OK: :OK: res da ti pri 90 hudo mocno piha u glavo ampak jebiga :> :yea1: :yea1:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Mitja220
      By Mitja220
      Pozdravljeni. Mene zanima če kdo ve kaj bi to lahko bila težava. Scooter ni stabilen ko se voziš počasi.. Tam do 40kmh,.. Občutek je takšen kot da bi imel prazne gume.. Teško je obvladljiv..kar te nagiba in težko je spremeniti nagib pol pa se vozim kot da bi bil pijan.. Ne moreš enakomerno držati svoje poti čez ovinek. Naprimer ko se pelješ čez krožnega ali podobno.. Ko je hitrost višja se ne opazi in se lepo pelješ čez ovinke in je stabilen. Je inel kdo kaj podobnega, ogiroma če kdo ve kaj bi to lahko bila težava..? 
    • matoxx2
      By matoxx2
      Pozdravljeni, zanima me, kako bi na Yamaho TZR 50 namontiral kovček, saj se vsak dan vozim z njim v službo in bi mi res prav prišel en kovček. Problem je, ker nikjer ne najdem delov za montažo. Ali kdo mogoče ve kje bi dobil kakšen nosilec za TZR-ko?
    • Rock-46
      By Rock-46
      Pozdrav....
      Evo mene spet se po dolgem casu oglasam...in imam tudi vprasanje za vas.
      Mogoce kdo ve kje bi se dalo dobi kake plastike za yamaho tzr 125 nova oblika (94-+++), namrec namen imam kupit tak motorcek ker za enega vem in bi si ga kupil za cez zimo da bi imel kej za rihtat....ce kdo ve kdo dela plastike jih zrihta oz kakor koli da se jih da dobit rabljene, nove so predrage, zbitih pa ni....ker je motor brez maske in pa levega boka....drugace je komplet...mislil sem pa tudi kako je s prodajo po delih...mogoce kdo ve kaj se bolj splaca..?????vse informacije dobrodošle......


      LP, Rock

      P.S : Lepo se vozte... :P
    • TangyTender
      By TangyTender
      Pozdravljeni!

      Imam problem glede svoje Yamahe TZR 125. Je kar precej stara in v teh letih so se izgubili dokumenti, potrebni za registracijo. Zanima me, ali ima kdo mogoče kakšno ogrodje s papirji za tak motor za prodat ali pa, če slučajno ve, kje bi se dalo to dobit... Ogrodje pa mora nujno biti od 1. modela te serije (1987-1992). Če pa koga zanima tak motor ga pa tudi prodam, ker imam dva motorja in več uporabljam drugega.

      Hvala za odgovore!

      (v priponki je simbolična slika motorja, za kakršnega potrebujem ogrodje)

    • medy
      By medy
      Pozdravljeni!

      Zanimam se za nakup nove Yamahe XT 125 in me zanimajo vaša mnenja.
      Ima kdo kaj izkušenj z enduro motorji (končna, pospeški, predelave...)

      Hvala

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!