speedfighttuning Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 Zdravo, mene zanima (ko nism glih neki mehanik, pa v bližini tudi ni nekih mojstrov za motorje), kako je z blokadami na Yamahi TW125, oziroma kako bi pohitril motor, saj do 90km/h gre lepo potem pa se začne mučit do 110??? Edino kar sem do sedaj zamenjal je bil zračni filter. LP 4-T 125 ccm motorji nimajo blokad in tudi s predelavami se ne da glih kej dosti pridobit na moči, tako da to je žal maximum kar tvoj motor zmore...če želiš več si kupi 2-T ali pa nekaj z več ccm LoloMen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vouzek Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 (edited) No jaz sem tudi lastnik ene tw-jke.:-)..meni je motor res zakon....edino kar sem dal delat je malo predelan izpuh...gre pa kr uredu...zanima me samo če so kakšne blokade na motorju ali pa na štromu? Edited October 12, 2012 by vouzek Link to comment Share on other sites More sharing options...
budacki Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Žal motor nima blokad. Ušeč mi je sicer široka zadnja guma. speedfighttuning 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedfighttuning Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Žal motor nima blokad. Ušeč mi je sicer široka zadnja guma. Od odzadej ja, ampak je ne smeš pogledat od strani LoloMen and blazku 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunday Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 (edited) evo tudi jaz sem delal izpit z tem motorjem Edited October 16, 2012 by sunday Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitee Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Jaz sem pa delal na qanannonu, za izpit se je pokvaro, tak da sm tudi jaz potem delal na tem šrotu. Ko sem se peljal po avtocesti 90 (več tak ni šlo ), sm mislo, da mi bo balanco spipal z rok Drugače pa vidim, da si ti dobro skozi prišel glede obleke, js sm moral biti oblečen ko cestar, da me je blo prav sram zapelat na cesto ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kras Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Sej večina avtošol ma to kanto od motorja za opravljanje A1 izpita, tut jst sm na tem delu. Motor ni za v gmajno, bl za u puščavo s temi gumami. Ghost nisi biv edini tako oblečen, kakega inštruktorja maš, da ti dovoli kar tako oblečen na motor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitee Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 (edited) Edino po velikosti mi je ugajo motorčič, za mojih slabih 170 :/ ga je pa bilo lepo manevrirat. Edited October 16, 2012 by whiteghost Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyabo Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Men se je blo pa kul s tem motorjem pelat, sm ga meu tud jst k sm izpit delov. Drgač pa je men ištruktor poleg čelade pa rokavic dal še jakno. Res bl šrot tale tvoja avtošola da nimajo za eno jakno Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunday Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 (edited) evo tudi jaz sem delal izpit z tem motorjem haha, saj sem že na prvi uri šel na cesto čez celo MS, tle res nisem mel nobene zaščite vendar proti koncu mi je inštruktor dal ene SMUČARSKE rokavice, brez ščitnikov aja pa na sliki mam vrtnarske rokavice Edited October 16, 2012 by sunday Link to comment Share on other sites More sharing options...
vouzek Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 Jaz sem pa izpit opravljal z yamaho xt....kr dobra stvarca....samo tw mi je bol zanimiv....sem razmišljal ,da bi mal predelav naredil....mallosi zračni filter,ngk racing svečka....amm pa še nekaj.....moja twjk malo olje "žre"...a je to normalno al je kaj okrog batnih obročkov in ventilov kaj narobe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedfighttuning Posted October 18, 2012 Share Posted October 18, 2012 Jaz sem pa izpit opravljal z yamaho xt....kr dobra stvarca....samo tw mi je bol zanimiv....sem razmišljal ,da bi mal predelav naredil....mallosi zračni filter,ngk racing svečka....amm pa še nekaj.....moja twjk malo olje "žre"...a je to normalno al je kaj okrog batnih obročkov in ventilov kaj narobe? To so pa že kar hude predelave :notworthy: Pomojem boš z njimi pridobil vsaj 8 KM, če ne več gizmy17, zyabo, sunday and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebar Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Dvigam temo iz sarkofaga. A komu doma poležava kakšen zanemarjen primerek tega posebneža? Iščem naslednji projekt sesir 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjan Pekolj Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 Zdravo Pri motorju yamaha tw 125 mi je pocila timing chain (veriga ki prenasa vrtilno frekvenco med glavno gredjo in odmicno gredjo). Zlomilo mi je tudi odmikac ampak to ni poanta te teme. Skratka, da bi lahko namestil novo verigo potrebujem snemalec magneta (abcigar). Zanima me, ce mogoce kdo ve, kaksen abcigar naj bi pasal na ta magnet (vztrajnik) oziroma lahko tudi poslje sliko kaksen izgleda da se zadeva lahko kupi in motor koncno zalaufa. PS. Vztrajnik je prisraufan na gred z VIJAKOM ne z matico. Lp, Marjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasher Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 Torej, iskal sem sliko ko sem raztavil SR-ko, ki ima enak motor, ampak je ne najdem, drugače pa za zamenjavo vorige od odmične ne rabiš dajat dol magneta, mislim da v service manualu piše da prepsosto novo verigo privežeš na konec stare verige novo spuščaš počasi notri in vlečeš preko stare na drugi strani gor in potem ko je nova napeljana vse okoli jo zanetaš. Če pa že želiš jemati dol magnet pa mislim da je dokaj enostavno, močno primi magnet in z udarno pištolo odvij vijak, če me spomin ne vara. Uspešno, to je zabaven motorček za šraufat Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebar Posted December 4, 2018 Share Posted December 4, 2018 pred 10 urami, smasher pravi: mislim da v service manualu piše da prepsosto novo verigo privežeš na konec stare verige novo spuščaš počasi notri in vlečeš preko stare na drugi strani gor in potem ko je nova napeljana vse okoli jo zanetaš. Kolikor sem jaz razumel je težava v tem, da stare verige ni več Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasher Posted December 4, 2018 Share Posted December 4, 2018 Sejz malo truda se da polovit, z ene strani spustiš verigo in jo iz druge loviš s kakšno žičko, ampak se mi zdi da magnet nima svojega navoja in se enostavno stakne enkrat ko se odvije vijak. (bi moral preverit v manualu) Mene tudi zdej čaka menjava izpišnega ventila da bom lahko šou na mamute. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjan Pekolj Posted December 4, 2018 Share Posted December 4, 2018 pred 8 urami, smasher pravi: Sejz malo truda se da polovit, z ene strani spustiš verigo in jo iz druge loviš s kakšno žičko, ampak se mi zdi da magnet nima svojega navoja in se enostavno stakne enkrat ko se odvije vijak. (bi moral preverit v manualu) Mene tudi zdej čaka menjava izpišnega ventila da bom lahko šou na mamute. Veriga nima srebrnega clena, se je ne da razpoloviti, drugace bi to ze naredil pred 21 urami, smasher pravi: Torej, iskal sem sliko ko sem raztavil SR-ko, ki ima enak motor, ampak je ne najdem, drugače pa za zamenjavo vorige od odmične ne rabiš dajat dol magneta, mislim da v service manualu piše da prepsosto novo verigo privežeš na konec stare verige novo spuščaš počasi notri in vlečeš preko stare na drugi strani gor in potem ko je nova napeljana vse okoli jo zanetaš. Če pa že želiš jemati dol magnet pa mislim da je dokaj enostavno, močno primi magnet in z udarno pištolo odvij vijak, če me spomin ne vara. Uspešno, to je zabaven motorček za šraufat Res je lusen za sraufat ja, glede na to da sem bolj na avte pa na traktorje navajen je kr lusno ucas kasn motorcek popraut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjan Pekolj Posted December 4, 2018 Share Posted December 4, 2018 pred 18 minutami, Marjan Pekolj pravi: Veriga nima srebrnega clena, se je ne da razpoloviti, drugace bi to ze naredil se opravicujem, zanetal bi lahko ja sam moram pol nekje orodje dobit.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasher Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 sicer sem to nalepil v temo tudi yamaha sr 125, ampak mašina je ista na žalost nimam pojma kaj človek govori ampak, šraufe se vidi v vseh jezikih Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now