Jump to content

Yamaha SR 125


supermico

Recommended Posts

ČE kdo ve za kakšno yamaho SR 125 s celim motorjem, ekstremno poceni naj pove, kak mesec nazaj sta bili 2 na avto net za cca 200€ brez možnosti registracije smao jih zdej niveč. Rabim samo mašino, mislim da je ista kot na TWju in še čem.

 

LP

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

No da se bo lahko kakšen mehanik križal, evo reševanje moje mašine ker nove nisem našel, morda pride kdaj v prihodnosti kakšna kitajska ali pa gre vse skupaj na idnos če bo zaribalo. 

 

Torej zjeban ventil na zgornji strani:

Potem sem dovaril košček inox navojne palice da sem pridobil malce stebla, ker nisem želel preveč pregret stebla z nalaganjem varilne žice (tig)

Do mamutov in nazaj je stolklo za kakšne 2mm tisti košček ki sem ga dodal, zato sem dane skar na sestavljenem motorju v nastalo jamico dodal spet malce inox varilne žice, pa me zanima koliko časa bo zdržal ta materjal konstanto tolčenje. 

No tako se popravi ventil na napačen način

IMG_20160619_222221.jpg

IMG_20170312_163035.jpgIMG_20170312_165402.jpg

Edited by smasher
Link to comment
Share on other sites

Z njo sem izpit delu...še maksa sem narisal...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

In jest, z rdečo. kul motorček. Morda se mi od takrat dalje všeč razni retro, klasik, kruzer motorji. Takrat so moji vrstniki sanjali o TZR 125, meni je bil pa SR takrat daleč najbolj kul motorček

Edited by Big Py
Link to comment
Share on other sites

No, meni se je sicer zdela grda ko smrt. Tudi TW ni bila ful boljsa. SAnjal sem seveda Cagivo Mito, ali Aprilio RS 125, oce pa je bil drugacnega mnenja in mi kupil TW125 :D. Najprej sem bil razocaran, kmalu pa hvalezen. Z zepnino sem se vozil in vozil, kar pri pregresnih italianih zagotovo ne bi slo.  

Link to comment
Share on other sites

pred 37 minutami, compaq pravi:

No, meni se je sicer zdela grda ko smrt. Tudi TW ni bila ful boljsa. SAnjal sem seveda Cagivo Mito, ali Aprilio RS 125, oce pa je bil drugacnega mnenja in mi kupil TW125 :D. Najprej sem bil razocaran, kmalu pa hvalezen. Z zepnino sem se vozil in vozil, kar pri pregresnih italianih zagotovo ne bi slo.  

Sam kupo rs125...pač bankrot...

Tw200 pa imel en vikend na rent a bike...ubijal tri dni in ubito in razbito vrnil...

Edited by sesir
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Malo me tale ''grdobica'' zanima in itak imajo vse okrog 40.000km, kar tudi za pregovorno neuničljiv motor ni ravno malo.
Recimo, da bi jo po nakupu rad vozil nekaj let brez težav. Kaj vse bi bilo potrebno preverit/zamenjat, da po servisu lahko rečeš ok, sedaj pa samo še svečke in olje za naslednjih nekaj let.

Link to comment
Share on other sites

Torej motor je res skoraj neuničljiv, pomembno je da je imel vsaj v preteklosti en tolko redne servise. Če vidiš v filtru olja malce opilkov ni strašno, ker pač so določene stvari samo "splash lubed" ne vem kako se reče temu po slo.. Jaz sem si res sam kriv da sem kupil motor v nevoznem stanju ki ni bil dolgo registriran un je bil v malce slabšem stanju. V glavnem ce je predhodni lastnik vsakih par let vsaj menjal olje un naredil servis bi moral motor še dolgo delati, so dovoljene tolerance precej velike v mašini.

Link to comment
Share on other sites

P.s: če jo misliš met kej več kot do trgovine ... poglej se da kdaj po netu dobit kaj kanček močnejšega, analog motors je unel eno yamaho xs 400 (upam da sem si lrav zapomnil model).

Ker za to SR rea piše da ima kao 12konjev, ampak v najbiljših trenutkih ko je bilo vse naštelano sem dobil ven kakšnih realnih 80km\h. Tako da v večini primerov te odprt 50cc dvotakter prešiba. Samo to je največja hiba tega motorja, če bi hila kakšna SR 250 dosegljiva ali kakšen GN 250 je po mojem mnenju dosti bolj uporaben motorček. 

Link to comment
Share on other sites

Večinoma bo za skakanje okrog na krajših relacijah, čeprav me preseneča, da potegne le do 80km/h. Vsaj ene 90 sem pričakoval, da bo skočila. Sicer me pa ne moti, če me kakšen 50cc dvotaktnik šibne, so tista leta mimo, ko je bilo to pomembno ;).
Predvsem me zanima vzdrževanje, tako da že vnaprej vem, kaj me čaka.
Sicer bi raje kakšnega Tomosa SM125, ker mi tam ciklistika res popolnoma ustreza, ampak jih enostavno ni za dobit.

PS: Ne iščem pa kaj močnejšega, ker je to potem tudi težje in ni tako manevrirabilno, čeprav izpit za te zadeve imam. Bomo videli, ker dejansko se 125-ke zelo hitro cenovno približajo 250-kam...

Link to comment
Share on other sites

No, morda gre tudi 90, akpak so prestave precej kratke, tako da že nad 70 precej trese, vsaj moja nad 80 pa se mi je zdelo da bom dobil bat tja nekam med noge.  Za redno vožnjo po mestu torej nekje do 60 je prau prijetno. Če ti paše supermoto in si velik ti bo morda majhna, obvezno probaj pred nakupom. Če ni res nekaj sijajnega po mojem ni vredna več kot 500€, eni so jih na avtonetu oglašali za jurja kar se mi zdi kar nora cena.

Kaj pa kakšna YBR?

Link to comment
Share on other sites

Se strinjam glede cene, na avto.net-u so sicer po tam okrog 800 EUR.

Hm, morda bi tudi YBR-ka prišla v poštev, čeprav sem kot alternative bolj gledal WRX in XT X.

Ta teden je čas, da preverim vse te motorčke v živo;), da vidim katera mi najbolj ustreza...

Edited by Mtl
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da zaključim zadevo: sem si ogledal eno SR125 in to je absolutno premajhen motor za mene, poleg tega je bila vsaj tista precej zmahana in pa zadeva ne gre ravno nekam. Po testu še nekaterih alternativ je padla WR125 X, ki je konkretno večji motor (relativno za 125-ke seveda). Škoda ker ni bilo pametne R-ke, ampak ok, bo tudi ta morala biti v  redu. Sedaj pa samo še servis in potem gasa :).

Link to comment
Share on other sites

A ni lepši XT 125X kot pa R, vsaj za asfatlno vožnjo. No veliko užitkov v vožnji.

Link to comment
Share on other sites

Je, za po asfaltu je boljši in tudi lepši, ampak bi raje R, ker bo tudi kakšna vožnja po makadamu.
Sem gledal, da bi vzel kombinirane gume (kompromis med cesto in terenom), pa jih v tej dimenziji ni (v homologaciji so le te dimenzije):  110/70/17 in 140/70/17.
Za zadaj se še kaj najde v dimenziji 120/90/17, za spredaj pa nisem našel sprejemljive alternative :(. Bo pač treba pazit takrat.

Drugače pa se pelje fajn, do 80km/h je še ok, potem naprej je mučenje, čeprav prileze do 105 po števcu. Za skakanje okrog bo...
Je pa faracajh, 2,8litra je bil prvi rezervoar, lool.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

evo upanje še živo da poštimam tole kosilnico, malce me skoraj boli kupovat original dele za tako star motor, ma nisem našel alternative, oz. razlika v ceni je bila premajhna. (kopija koštala le 2€ manj)

 

IMG_20171006_142608.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

imam sr 125 letnik 1994... ventili so videt ok, nastelani, svecka nova , frgazar spucan... ampak ko hoces motor spravit na obrate zacne trokirat in malo mukat....

svecka je take barve.... 

kaka ideja kaj je lahko narobe?

IMG_20190203_135735.jpg

Link to comment
Share on other sites

Probaj luči ugasnt. Jaz na tak način dobim še cca 10km/h iz Guzzija. Če ti to pomaga imaš švoh iskro :) 

Edited by sebar
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

naredu nosilec za kufer in držalo za sopotnika :D pa fajn je ko loh zagrabiš ko ga daješ na in  iz  centralnega stojala...

 

IMG_20190209_134706.jpg

IMG_20190209_134928_1.jpg

IMG_20190209_134748.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!