Jump to content

Yamaha SR 125


supermico

Recommended Posts

ČE kdo ve za kakšno yamaho SR 125 s celim motorjem, ekstremno poceni naj pove, kak mesec nazaj sta bili 2 na avto net za cca 200€ brez možnosti registracije smao jih zdej niveč. Rabim samo mašino, mislim da je ista kot na TWju in še čem.

 

LP

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • smasher

    13

  • Mtl

    5

  • Incubation

    4

  • bajkr88

    3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Probaj luči ugasnt. Jaz na tak način dobim še cca 10km/h iz Guzzija. Če ti to pomaga imaš švoh iskro  

Z njo sem izpit delu...še maksa sem narisal...

To me je prav nasmejalo to so tiste "italjanske" fore 

Posted Images

No da se bo lahko kakšen mehanik križal, evo reševanje moje mašine ker nove nisem našel, morda pride kdaj v prihodnosti kakšna kitajska ali pa gre vse skupaj na idnos če bo zaribalo. 

 

Torej zjeban ventil na zgornji strani:

Potem sem dovaril košček inox navojne palice da sem pridobil malce stebla, ker nisem želel preveč pregret stebla z nalaganjem varilne žice (tig)

Do mamutov in nazaj je stolklo za kakšne 2mm tisti košček ki sem ga dodal, zato sem dane skar na sestavljenem motorju v nastalo jamico dodal spet malce inox varilne žice, pa me zanima koliko časa bo zdržal ta materjal konstanto tolčenje. 

No tako se popravi ventil na napačen način

IMG_20160619_222221.jpg

IMG_20170312_163035.jpgIMG_20170312_165402.jpg

Edited by smasher
Link to post
Share on other sites

In jest, z rdečo. kul motorček. Morda se mi od takrat dalje všeč razni retro, klasik, kruzer motorji. Takrat so moji vrstniki sanjali o TZR 125, meni je bil pa SR takrat daleč najbolj kul motorček

Edited by Big Py
Link to post
Share on other sites

No, meni se je sicer zdela grda ko smrt. Tudi TW ni bila ful boljsa. SAnjal sem seveda Cagivo Mito, ali Aprilio RS 125, oce pa je bil drugacnega mnenja in mi kupil TW125 :D. Najprej sem bil razocaran, kmalu pa hvalezen. Z zepnino sem se vozil in vozil, kar pri pregresnih italianih zagotovo ne bi slo.  

Link to post
Share on other sites
pred 37 minutami, compaq pravi:

No, meni se je sicer zdela grda ko smrt. Tudi TW ni bila ful boljsa. SAnjal sem seveda Cagivo Mito, ali Aprilio RS 125, oce pa je bil drugacnega mnenja in mi kupil TW125 :D. Najprej sem bil razocaran, kmalu pa hvalezen. Z zepnino sem se vozil in vozil, kar pri pregresnih italianih zagotovo ne bi slo.  

Sam kupo rs125...pač bankrot...

Tw200 pa imel en vikend na rent a bike...ubijal tri dni in ubito in razbito vrnil...

Edited by sesir
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Malo me tale ''grdobica'' zanima in itak imajo vse okrog 40.000km, kar tudi za pregovorno neuničljiv motor ni ravno malo.
Recimo, da bi jo po nakupu rad vozil nekaj let brez težav. Kaj vse bi bilo potrebno preverit/zamenjat, da po servisu lahko rečeš ok, sedaj pa samo še svečke in olje za naslednjih nekaj let.

Link to post
Share on other sites

Torej motor je res skoraj neuničljiv, pomembno je da je imel vsaj v preteklosti en tolko redne servise. Če vidiš v filtru olja malce opilkov ni strašno, ker pač so določene stvari samo "splash lubed" ne vem kako se reče temu po slo.. Jaz sem si res sam kriv da sem kupil motor v nevoznem stanju ki ni bil dolgo registriran un je bil v malce slabšem stanju. V glavnem ce je predhodni lastnik vsakih par let vsaj menjal olje un naredil servis bi moral motor še dolgo delati, so dovoljene tolerance precej velike v mašini.

Link to post
Share on other sites

P.s: če jo misliš met kej več kot do trgovine ... poglej se da kdaj po netu dobit kaj kanček močnejšega, analog motors je unel eno yamaho xs 400 (upam da sem si lrav zapomnil model).

Ker za to SR rea piše da ima kao 12konjev, ampak v najbiljših trenutkih ko je bilo vse naštelano sem dobil ven kakšnih realnih 80km\h. Tako da v večini primerov te odprt 50cc dvotakter prešiba. Samo to je največja hiba tega motorja, če bi hila kakšna SR 250 dosegljiva ali kakšen GN 250 je po mojem mnenju dosti bolj uporaben motorček. 

Link to post
Share on other sites

Večinoma bo za skakanje okrog na krajših relacijah, čeprav me preseneča, da potegne le do 80km/h. Vsaj ene 90 sem pričakoval, da bo skočila. Sicer me pa ne moti, če me kakšen 50cc dvotaktnik šibne, so tista leta mimo, ko je bilo to pomembno ;).
Predvsem me zanima vzdrževanje, tako da že vnaprej vem, kaj me čaka.
Sicer bi raje kakšnega Tomosa SM125, ker mi tam ciklistika res popolnoma ustreza, ampak jih enostavno ni za dobit.

PS: Ne iščem pa kaj močnejšega, ker je to potem tudi težje in ni tako manevrirabilno, čeprav izpit za te zadeve imam. Bomo videli, ker dejansko se 125-ke zelo hitro cenovno približajo 250-kam...

Link to post
Share on other sites

No, morda gre tudi 90, akpak so prestave precej kratke, tako da že nad 70 precej trese, vsaj moja nad 80 pa se mi je zdelo da bom dobil bat tja nekam med noge.  Za redno vožnjo po mestu torej nekje do 60 je prau prijetno. Če ti paše supermoto in si velik ti bo morda majhna, obvezno probaj pred nakupom. Če ni res nekaj sijajnega po mojem ni vredna več kot 500€, eni so jih na avtonetu oglašali za jurja kar se mi zdi kar nora cena.

Kaj pa kakšna YBR?

Link to post
Share on other sites

Se strinjam glede cene, na avto.net-u so sicer po tam okrog 800 EUR.

Hm, morda bi tudi YBR-ka prišla v poštev, čeprav sem kot alternative bolj gledal WRX in XT X.

Ta teden je čas, da preverim vse te motorčke v živo;), da vidim katera mi najbolj ustreza...

Edited by Mtl
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Da zaključim zadevo: sem si ogledal eno SR125 in to je absolutno premajhen motor za mene, poleg tega je bila vsaj tista precej zmahana in pa zadeva ne gre ravno nekam. Po testu še nekaterih alternativ je padla WR125 X, ki je konkretno večji motor (relativno za 125-ke seveda). Škoda ker ni bilo pametne R-ke, ampak ok, bo tudi ta morala biti v  redu. Sedaj pa samo še servis in potem gasa :).

Link to post
Share on other sites

Je, za po asfaltu je boljši in tudi lepši, ampak bi raje R, ker bo tudi kakšna vožnja po makadamu.
Sem gledal, da bi vzel kombinirane gume (kompromis med cesto in terenom), pa jih v tej dimenziji ni (v homologaciji so le te dimenzije):  110/70/17 in 140/70/17.
Za zadaj se še kaj najde v dimenziji 120/90/17, za spredaj pa nisem našel sprejemljive alternative :(. Bo pač treba pazit takrat.

Drugače pa se pelje fajn, do 80km/h je še ok, potem naprej je mučenje, čeprav prileze do 105 po števcu. Za skakanje okrog bo...
Je pa faracajh, 2,8litra je bil prvi rezervoar, lool.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

evo upanje še živo da poštimam tole kosilnico, malce me skoraj boli kupovat original dele za tako star motor, ma nisem našel alternative, oz. razlika v ceni je bila premajhna. (kopija koštala le 2€ manj)

 

IMG_20171006_142608.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • 1 month later...

imam sr 125 letnik 1994... ventili so videt ok, nastelani, svecka nova , frgazar spucan... ampak ko hoces motor spravit na obrate zacne trokirat in malo mukat....

svecka je take barve.... 

kaka ideja kaj je lahko narobe?

IMG_20190203_135735.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Mitja220
      By Mitja220
      Pozdravljeni. Mene zanima če kdo ve kaj bi to lahko bila težava. Scooter ni stabilen ko se voziš počasi.. Tam do 40kmh,.. Občutek je takšen kot da bi imel prazne gume.. Teško je obvladljiv..kar te nagiba in težko je spremeniti nagib pol pa se vozim kot da bi bil pijan.. Ne moreš enakomerno držati svoje poti čez ovinek. Naprimer ko se pelješ čez krožnega ali podobno.. Ko je hitrost višja se ne opazi in se lepo pelješ čez ovinke in je stabilen. Je inel kdo kaj podobnega, ogiroma če kdo ve kaj bi to lahko bila težava..? 
    • matoxx2
      By matoxx2
      Pozdravljeni, zanima me, kako bi na Yamaho TZR 50 namontiral kovček, saj se vsak dan vozim z njim v službo in bi mi res prav prišel en kovček. Problem je, ker nikjer ne najdem delov za montažo. Ali kdo mogoče ve kje bi dobil kakšen nosilec za TZR-ko?
    • Rock-46
      By Rock-46
      Pozdrav....
      Evo mene spet se po dolgem casu oglasam...in imam tudi vprasanje za vas.
      Mogoce kdo ve kje bi se dalo dobi kake plastike za yamaho tzr 125 nova oblika (94-+++), namrec namen imam kupit tak motorcek ker za enega vem in bi si ga kupil za cez zimo da bi imel kej za rihtat....ce kdo ve kdo dela plastike jih zrihta oz kakor koli da se jih da dobit rabljene, nove so predrage, zbitih pa ni....ker je motor brez maske in pa levega boka....drugace je komplet...mislil sem pa tudi kako je s prodajo po delih...mogoce kdo ve kaj se bolj splaca..?????vse informacije dobrodošle......


      LP, Rock

      P.S : Lepo se vozte... :P
    • TangyTender
      By TangyTender
      Pozdravljeni!

      Imam problem glede svoje Yamahe TZR 125. Je kar precej stara in v teh letih so se izgubili dokumenti, potrebni za registracijo. Zanima me, ali ima kdo mogoče kakšno ogrodje s papirji za tak motor za prodat ali pa, če slučajno ve, kje bi se dalo to dobit... Ogrodje pa mora nujno biti od 1. modela te serije (1987-1992). Če pa koga zanima tak motor ga pa tudi prodam, ker imam dva motorja in več uporabljam drugega.

      Hvala za odgovore!

      (v priponki je simbolična slika motorja, za kakršnega potrebujem ogrodje)

    • medy
      By medy
      Pozdravljeni!

      Zanimam se za nakup nove Yamahe XT 125 in me zanimajo vaša mnenja.
      Ima kdo kaj izkušenj z enduro motorji (končna, pospeški, predelave...)

      Hvala

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!