Jump to content

Yamaha YZF R125


Recommended Posts

živjo. sem nov na forumu. upam, da ne bom delal preveč napak, če pa bom se pa že vnaprej opravičujem.

sem lastnik yamahe yz 125 letnik 2003. zadeva pa je taka, motor imam že eno leto, sedaj pa sem gledal, po internetu, da povsod piše da ima 6 prestav. moj jih ima 5. a mislite, da je kaj zanič pri menjalniku, da 6. brzine sklopka ne prime? sicer motor leti dosti. za po hosti in njivah še do 5 prestave težko pridem, samo me res zanima zakaj jih ima 5?

a so stare yz yamahe imele 5 prestav?

hvala za odgovore.

aja, pa še zanima me če mi lahko priporočate kakšno trgovino v sloveniji, kjer bi lahko kupil škornje in hlače?

lp

Link to post
Share on other sites
  • Replies 6.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ervin93

    549

  • juree

    449

  • budacki

    307

  • biker666999

    258

Top Posters In This Topic

Popular Posts

-click-

To ni normalno. Vsak, ki ti je pred menoj rekel, da je normalno, laže. Zadeva je zelo uničena in bi na tvojem mestu prodal motor po neki normalni ceni. Da ti rešim problemov se ti sam ponujam za 500€.

pizda si zabit, ta ecastig je itak nateg.

Posted Images

živjo. sem nov na forumu. upam, da ne bom delal preveč napak, če pa bom se pa že vnaprej opravičujem.

sem lastnik yamahe yz 125 letnik 2003. zadeva pa je taka, motor imam že eno leto, sedaj pa sem gledal, po internetu, da povsod piše da ima 6 prestav. moj jih ima 5. a mislite, da je kaj zanič pri menjalniku, da 6. brzine sklopka ne prime? sicer motor leti dosti. za po hosti in njivah še do 5 prestave težko pridem, samo me res zanima zakaj jih ima 5?

a so stare yz yamahe imele 5 prestav?

hvala za odgovore.

aja, pa še zanima me če mi lahko priporočate kakšno trgovino v sloveniji, kjer bi lahko kupil škornje in hlače?

lp

škornje in halče lahko kupš v tc-motoshopu in v takih podobnih trgovinah .)

pomoje da maš ti pač 5 prestav čeprou se mi zdi da bi jih mogu met 6 :hmm:

sej poglej kako je pr mitotu...6 al pa 7speed .)

Link to post
Share on other sites

Ti rajs pelji k mehaniku pa ti bo povedu zakaj mas 5 prestav,ker mislim da bi jih moglo bit 6,jst mam na hondi pa je 97 letnik 6 prestav pa na yamahi 80 sem tud mel 6 prestav je pa bla 2000.Za opremo ce mas dnar pojd v kako trgovino,ce ne pa na avtonetu mal poglej.

Link to post
Share on other sites

oj

ti ne se bat, nc ni narobe s tvojim motorjem :) , yamaha je uvedla tak menjalnik leta 2002 zto kr je lažji in pac se jim je zdelo da je tudi taksno razmerje boljse in od takrat majo use yz-jke 5 prestav tko da je use ql :yes:

honda npr. je to uvedla z letom 1999

lp

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
david-125ccm

No da še jest opišem svoj problem. V lasti imam yamaho yz 125 letnik 2000.

Nenadoma med vožnjo je menjalnik ostal v 3 prestavi dalo pa se je prestavljati le še v 4 prestavo! :headbang:

Motor sem razdrl in ugotovil da je bila lamela na sklopki dobesedno odtrgana(bilo jo je le polovica). :slap:

V nadaljevanju sem ugotovil še da je poškodovan še zobnik v menjalniku(tretja prestava), in pa tudi ležaj.

Tako da sem te stvari že naročil in jih pričakujem naslednji teden.

Cene:

2x lamela= 2x10€

Zobnik= 58€

Ležaj= 26€

Skupaj= 104€

Če bo menjalnik deloval bom še poročal!

Lp David

Link to post
Share on other sites

No da še jest opišem svoj problem. V lasti imam yamaho yz 125 letnik 2000.

Nenadoma med vožnjo je menjalnik ostal v 3 prestavi dalo pa se je prestavljati le še v 4 prestavo! :headbang:

Motor sem razdrl in ugotovil da je bila lamela na sklopki dobesedno odtrgana(bilo jo je le polovica). :slap:

V nadaljevanju sem ugotovil še da je poškodovan še zobnik v menjalniku(tretja prestava), in pa tudi ležaj.

Tako da sem te stvari že naročil in jih pričakujem naslednji teden.

Cene:

2x lamela= 2x10€

Zobnik= 58€

Ležaj= 26€

Skupaj= 104€

Če bo menjalnik deloval bom še poročal!

Lp David

Poznam to sceno... :grim To je men podobn naredl k sm meu še krosa!!Sam še zmer ne vem zakaj! :headbang:

Link to post
Share on other sites

A pol pa nism edini :)

Ja tut men ni čist jasn ampak se pač zgodi ne .) kros je le kros

Lp

Seveda...sj to je standart pr kroslih...grejo pa vseen k sneti!

No dej poročej kj novga k zveš kj... :OK:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

No zdj sm končno zrihtu motor. Zamenu sm vse kar sm že objavu da bom in motor dela :OK:

Tko da spobu sm ga že in se ful lepo šalta :OK: in vse ostalo je kul :)

Lp David

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

post-498-1189434260.jpg

Engine - Engine type Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC

Displacement 124.66 cc

Bore x stroke 52.0 x 58.6 mm

Compression ratio 11.2:1

Maximum power 11.0 kW (15 PS) @ 9,000 rpm

Maximum torque 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm

Lubrication system Wet sump

Fuel System Fuel injection

Clutch type Wet, multiple-disc coil spring

Ignition system TCI

Starter system Electric

Transmission system Constant mesh, 6-speed

Final transmission Chain

Fuel tank capacity 13.8 L

Oil tank capacity 1.15 L

Chassis -

Chassis: Steel Deltabox

Front suspension system Telescopic forks

Front travel 130 mm

Rear suspension system Swingarm (monocross)

Rear travel 125 mm

Front brake Single disc, Ø 292 mm

Rear brake Single disc, Ø 230 mm

Front tyre 100/80-17 M/C

Rear tyre 130/70-17 M/C

Dimensions - Length 2,015 mm

Width 660 mm

Height 970 mm

Seat height 818 mm

Wheel base 1,355 mm

Minimum ground clearance 155 mm

Dry weight 126.5 kg

Več TUKAJ !

Edited by Frips
Link to post
Share on other sites

Hja no... tko nekak k CBRka, samo da tale mal bolj masivno zgleda...

sam spredn disk mal čudno zgleda :rolleyes:

a se za 130 dimenzije gume že dobi kej pametnga?

ok, sm mal več slikc pogledov...pa mi prov HUDOOO zgleda :worship:

2008-yamaha-nouveau-yzf-r125-img.jpg

Edited by _Fingi_
Link to post
Share on other sites

tako, r1 oz. r6 125-ko že mamo, cbr-a bi mogla bit podobna unemu kitajskemu približku, zdej rabimo samo še ninjo 125

pa nepokvarljiv 2-taktnik, recimo neki tazga ko v nsr-ki pa do danes bi lahko že napredovali pa bi blo :D pa bi mel makine, pol pa by by rs in mito :devil:

Link to post
Share on other sites
pa nepokvarljiv 2-taktnik, recimo neki tazga ko v nsr-ki pa do danes bi lahko že napredovali pa bi blo :D pa bi mel makine, pol pa by by rs in mito :devil:

prvič nsr ni nepokvarljiv 2T... in drugič ... godine prolaze, legende ostaje .) ;)

Link to post
Share on other sites
tako, r1 oz. r6 125-ko že mamo, cbr-a bi mogla bit podobna unemu kitajskemu približku, zdej rabimo samo še ninjo 125

pa nepokvarljiv 2-taktnik, recimo neki tazga ko v nsr-ki pa do danes bi lahko že napredovali pa bi blo :D pa bi mel makine, pol pa by by rs in mito :devil:

ja ja, sej se mi zdi da kawasaki pripravlja eno presenečenje, glede na to da nikol ni neke bil dejaven v 125 kategoriji, bi bil zaj cajt da fuknejo vun eno raketo 125-ko ki bo pokosila vse mitote in rs-ke

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Mitja220
      By Mitja220
      Pozdravljeni. Mene zanima če kdo ve kaj bi to lahko bila težava. Scooter ni stabilen ko se voziš počasi.. Tam do 40kmh,.. Občutek je takšen kot da bi imel prazne gume.. Teško je obvladljiv..kar te nagiba in težko je spremeniti nagib pol pa se vozim kot da bi bil pijan.. Ne moreš enakomerno držati svoje poti čez ovinek. Naprimer ko se pelješ čez krožnega ali podobno.. Ko je hitrost višja se ne opazi in se lepo pelješ čez ovinke in je stabilen. Je inel kdo kaj podobnega, ogiroma če kdo ve kaj bi to lahko bila težava..? 
    • matoxx2
      By matoxx2
      Pozdravljeni, zanima me, kako bi na Yamaho TZR 50 namontiral kovček, saj se vsak dan vozim z njim v službo in bi mi res prav prišel en kovček. Problem je, ker nikjer ne najdem delov za montažo. Ali kdo mogoče ve kje bi dobil kakšen nosilec za TZR-ko?
    • Rock-46
      By Rock-46
      Pozdrav....
      Evo mene spet se po dolgem casu oglasam...in imam tudi vprasanje za vas.
      Mogoce kdo ve kje bi se dalo dobi kake plastike za yamaho tzr 125 nova oblika (94-+++), namrec namen imam kupit tak motorcek ker za enega vem in bi si ga kupil za cez zimo da bi imel kej za rihtat....ce kdo ve kdo dela plastike jih zrihta oz kakor koli da se jih da dobit rabljene, nove so predrage, zbitih pa ni....ker je motor brez maske in pa levega boka....drugace je komplet...mislil sem pa tudi kako je s prodajo po delih...mogoce kdo ve kaj se bolj splaca..?????vse informacije dobrodošle......


      LP, Rock

      P.S : Lepo se vozte... :P
    • TangyTender
      By TangyTender
      Pozdravljeni!

      Imam problem glede svoje Yamahe TZR 125. Je kar precej stara in v teh letih so se izgubili dokumenti, potrebni za registracijo. Zanima me, ali ima kdo mogoče kakšno ogrodje s papirji za tak motor za prodat ali pa, če slučajno ve, kje bi se dalo to dobit... Ogrodje pa mora nujno biti od 1. modela te serije (1987-1992). Če pa koga zanima tak motor ga pa tudi prodam, ker imam dva motorja in več uporabljam drugega.

      Hvala za odgovore!

      (v priponki je simbolična slika motorja, za kakršnega potrebujem ogrodje)

    • medy
      By medy
      Pozdravljeni!

      Zanimam se za nakup nove Yamahe XT 125 in me zanimajo vaša mnenja.
      Ima kdo kaj izkušenj z enduro motorji (končna, pospeški, predelave...)

      Hvala

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!