splash Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 živjo. sem nov na forumu. upam, da ne bom delal preveč napak, če pa bom se pa že vnaprej opravičujem. sem lastnik yamahe yz 125 letnik 2003. zadeva pa je taka, motor imam že eno leto, sedaj pa sem gledal, po internetu, da povsod piše da ima 6 prestav. moj jih ima 5. a mislite, da je kaj zanič pri menjalniku, da 6. brzine sklopka ne prime? sicer motor leti dosti. za po hosti in njivah še do 5 prestave težko pridem, samo me res zanima zakaj jih ima 5? a so stare yz yamahe imele 5 prestav? hvala za odgovore. aja, pa še zanima me če mi lahko priporočate kakšno trgovino v sloveniji, kjer bi lahko kupil škornje in hlače? lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
reesko Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 živjo. sem nov na forumu. upam, da ne bom delal preveč napak, če pa bom se pa že vnaprej opravičujem. sem lastnik yamahe yz 125 letnik 2003. zadeva pa je taka, motor imam že eno leto, sedaj pa sem gledal, po internetu, da povsod piše da ima 6 prestav. moj jih ima 5. a mislite, da je kaj zanič pri menjalniku, da 6. brzine sklopka ne prime? sicer motor leti dosti. za po hosti in njivah še do 5 prestave težko pridem, samo me res zanima zakaj jih ima 5? a so stare yz yamahe imele 5 prestav? hvala za odgovore. aja, pa še zanima me če mi lahko priporočate kakšno trgovino v sloveniji, kjer bi lahko kupil škornje in hlače? lp škornje in halče lahko kupš v tc-motoshopu in v takih podobnih trgovinah .) pomoje da maš ti pač 5 prestav čeprou se mi zdi da bi jih mogu met 6 :hmm: sej poglej kako je pr mitotu...6 al pa 7speed .) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aless Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Ti rajs pelji k mehaniku pa ti bo povedu zakaj mas 5 prestav,ker mislim da bi jih moglo bit 6,jst mam na hondi pa je 97 letnik 6 prestav pa na yamahi 80 sem tud mel 6 prestav je pa bla 2000.Za opremo ce mas dnar pojd v kako trgovino,ce ne pa na avtonetu mal poglej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krosilja Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 oj ti ne se bat, nc ni narobe s tvojim motorjem :) , yamaha je uvedla tak menjalnik leta 2002 zto kr je lažji in pac se jim je zdelo da je tudi taksno razmerje boljse in od takrat majo use yz-jke 5 prestav tko da je use ql :yes: honda npr. je to uvedla z letom 1999 lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
splash Posted March 18, 2006 Author Share Posted March 18, 2006 aja, zakj pa povsod piše pod tehničnimi podatki, da ima 6 prestav? Link to comment Share on other sites More sharing options...
krosilja Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 jah ne vem kje si ti dubu te tehnične podatke :P , poglej si ta link npr: http://www.motorbikes.be/en/Yamaha/2003/YZ%20125/ in vem tuji k ma frend 2002 in je prva s petimi prestavami osebno smi zdijo malo kratke ce mas ksno dougo raunino, za po progi je pa itak uredu lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
david-125ccm Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 No da še jest opišem svoj problem. V lasti imam yamaho yz 125 letnik 2000. Nenadoma med vožnjo je menjalnik ostal v 3 prestavi dalo pa se je prestavljati le še v 4 prestavo! :headbang: Motor sem razdrl in ugotovil da je bila lamela na sklopki dobesedno odtrgana(bilo jo je le polovica). :slap: V nadaljevanju sem ugotovil še da je poškodovan še zobnik v menjalniku(tretja prestava), in pa tudi ležaj. Tako da sem te stvari že naročil in jih pričakujem naslednji teden. Cene: 2x lamela= 2x10€ Zobnik= 58€ Ležaj= 26€ Skupaj= 104€ Če bo menjalnik deloval bom še poročal! Lp David Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ven0m Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 No da še jest opišem svoj problem. V lasti imam yamaho yz 125 letnik 2000. Nenadoma med vožnjo je menjalnik ostal v 3 prestavi dalo pa se je prestavljati le še v 4 prestavo! :headbang: Motor sem razdrl in ugotovil da je bila lamela na sklopki dobesedno odtrgana(bilo jo je le polovica). :slap: V nadaljevanju sem ugotovil še da je poškodovan še zobnik v menjalniku(tretja prestava), in pa tudi ležaj. Tako da sem te stvari že naročil in jih pričakujem naslednji teden. Cene: 2x lamela= 2x10€ Zobnik= 58€ Ležaj= 26€ Skupaj= 104€ Če bo menjalnik deloval bom še poročal! Lp David Poznam to sceno... :grim To je men podobn naredl k sm meu še krosa!!Sam še zmer ne vem zakaj! :headbang: Link to comment Share on other sites More sharing options...
david-125ccm Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 A pol pa nism edini :) Ja tut men ni čist jasn ampak se pač zgodi ne .) kros je le kros Lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ven0m Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 A pol pa nism edini :) Ja tut men ni čist jasn ampak se pač zgodi ne .) kros je le kros Lp Seveda...sj to je standart pr kroslih...grejo pa vseen k sneti! No dej poročej kj novga k zveš kj... :OK: Link to comment Share on other sites More sharing options...
david-125ccm Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 No zdj sm končno zrihtu motor. Zamenu sm vse kar sm že objavu da bom in motor dela :OK: Tko da spobu sm ga že in se ful lepo šalta :OK: in vse ostalo je kul :) Lp David Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frips Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 (edited) Engine - Engine type Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC Displacement 124.66 cc Bore x stroke 52.0 x 58.6 mm Compression ratio 11.2:1 Maximum power 11.0 kW (15 PS) @ 9,000 rpm Maximum torque 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm Lubrication system Wet sump Fuel System Fuel injection Clutch type Wet, multiple-disc coil spring Ignition system TCI Starter system Electric Transmission system Constant mesh, 6-speed Final transmission Chain Fuel tank capacity 13.8 L Oil tank capacity 1.15 L Chassis - Chassis: Steel Deltabox Front suspension system Telescopic forks Front travel 130 mm Rear suspension system Swingarm (monocross) Rear travel 125 mm Front brake Single disc, Ø 292 mm Rear brake Single disc, Ø 230 mm Front tyre 100/80-17 M/C Rear tyre 130/70-17 M/C Dimensions - Length 2,015 mm Width 660 mm Height 970 mm Seat height 818 mm Wheel base 1,355 mm Minimum ground clearance 155 mm Dry weight 126.5 kg Več TUKAJ ! Edited September 10, 2007 by Frips Link to comment Share on other sites More sharing options...
reesko Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 to je derbi varjanta :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Fingi_ Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 (edited) Hja no... tko nekak k CBRka, samo da tale mal bolj masivno zgleda... sam spredn disk mal čudno zgleda :rolleyes: a se za 130 dimenzije gume že dobi kej pametnga? ok, sm mal več slikc pogledov...pa mi prov HUDOOO zgleda :worship: Edited September 10, 2007 by _Fingi_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schmid87 Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 mal je suhcana :P drgač je pa ql :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
C4V4L13R Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 HUDOOOOOOOOOO LEPA :worship: k r6 mi zgleda končno pizda, niso mogl tega pred 2 letoma pogruntat :headbang: Link to comment Share on other sites More sharing options...
_LuX_ Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 sej je kr fajn :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
NejcZ Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Lušna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Nejkooo_ Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 pizda, naj že enkrat naredijo ninjo 125-ko, samo 2 taktna bi mogla bit, da se malo poruši tale vladavina mitotov in RSk v 125 kategoriji :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
C4V4L13R Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 tako, r1 oz. r6 125-ko že mamo, cbr-a bi mogla bit podobna unemu kitajskemu približku, zdej rabimo samo še ninjo 125 pa nepokvarljiv 2-taktnik, recimo neki tazga ko v nsr-ki pa do danes bi lahko že napredovali pa bi blo :D pa bi mel makine, pol pa by by rs in mito :devil: Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeRn3j Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 jst če bi tole kupu bi taprva stvar k bi jo naredu... bi tist ogabn nosilc za tablco stran odrezu.... drgač pa pohvalno :worship: sam 2T bi mogu bit :-/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeRn3j Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 pa nepokvarljiv 2-taktnik, recimo neki tazga ko v nsr-ki pa do danes bi lahko že napredovali pa bi blo :D pa bi mel makine, pol pa by by rs in mito :devil: prvič nsr ni nepokvarljiv 2T... in drugič ... godine prolaze, legende ostaje .) ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roky Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Zgleda všečno,disk in feltne so pa vzete iz TZR50 :) Nabildal so jo le mal bolj kot CBRko,avspuh je tud po "modernih" standardih.Mogoče se bo pa prijela med folkom :) sam cena je še vprašanje :whistle: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stroj Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Zesca zadeva....sam 2t bi mogu bit :D drgač pa odmična gred+fergi+auspuh drug (kwa bi blo dobr če bi akrapovič naredu), pol pa že gre. od 130 ma bridgestone hude gume Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Nejkooo_ Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 tako, r1 oz. r6 125-ko že mamo, cbr-a bi mogla bit podobna unemu kitajskemu približku, zdej rabimo samo še ninjo 125 pa nepokvarljiv 2-taktnik, recimo neki tazga ko v nsr-ki pa do danes bi lahko že napredovali pa bi blo :D pa bi mel makine, pol pa by by rs in mito :devil: ja ja, sej se mi zdi da kawasaki pripravlja eno presenečenje, glede na to da nikol ni neke bil dejaven v 125 kategoriji, bi bil zaj cajt da fuknejo vun eno raketo 125-ko ki bo pokosila vse mitote in rs-ke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now