Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Frips

Yamaha YZF R125

Recommended Posts

Frips

post-498-1189434260.jpg

Engine - Engine type Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC

Displacement 124.66 cc

Bore x stroke 52.0 x 58.6 mm

Compression ratio 11.2:1

Maximum power 11.0 kW (15 PS) @ 9,000 rpm

Maximum torque 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm

Lubrication system Wet sump

Fuel System Fuel injection

Clutch type Wet, multiple-disc coil spring

Ignition system TCI

Starter system Electric

Transmission system Constant mesh, 6-speed

Final transmission Chain

Fuel tank capacity 13.8 L

Oil tank capacity 1.15 L

Chassis -

Chassis: Steel Deltabox

Front suspension system Telescopic forks

Front travel 130 mm

Rear suspension system Swingarm (monocross)

Rear travel 125 mm

Front brake Single disc, Ø 292 mm

Rear brake Single disc, Ø 230 mm

Front tyre 100/80-17 M/C

Rear tyre 130/70-17 M/C

Dimensions - Length 2,015 mm

Width 660 mm

Height 970 mm

Seat height 818 mm

Wheel base 1,355 mm

Minimum ground clearance 155 mm

Dry weight 126.5 kg

Več TUKAJ !

Edited by Frips

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Fingi_

Hja no... tko nekak k CBRka, samo da tale mal bolj masivno zgleda...

sam spredn disk mal čudno zgleda :rolleyes:

a se za 130 dimenzije gume že dobi kej pametnga?

ok, sm mal več slikc pogledov...pa mi prov HUDOOO zgleda :worship:

2008-yamaha-nouveau-yzf-r125-img.jpg

Edited by _Fingi_

Share this post


Link to post
Share on other sites
C4V4L13R

HUDOOOOOOOOOO LEPA :worship: k r6 mi zgleda

končno pizda, niso mogl tega pred 2 letoma pogruntat :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Nejkooo_

pizda, naj že enkrat naredijo ninjo 125-ko, samo 2 taktna bi mogla bit, da se malo poruši tale vladavina mitotov in RSk v 125 kategoriji :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
C4V4L13R

tako, r1 oz. r6 125-ko že mamo, cbr-a bi mogla bit podobna unemu kitajskemu približku, zdej rabimo samo še ninjo 125

pa nepokvarljiv 2-taktnik, recimo neki tazga ko v nsr-ki pa do danes bi lahko že napredovali pa bi blo :D pa bi mel makine, pol pa by by rs in mito :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
JeRn3j

jst če bi tole kupu bi taprva stvar k bi jo naredu... bi tist ogabn nosilc za tablco stran odrezu....

drgač pa pohvalno :worship: sam 2T bi mogu bit :-/

Share this post


Link to post
Share on other sites
JeRn3j
pa nepokvarljiv 2-taktnik, recimo neki tazga ko v nsr-ki pa do danes bi lahko že napredovali pa bi blo :D pa bi mel makine, pol pa by by rs in mito :devil:

prvič nsr ni nepokvarljiv 2T... in drugič ... godine prolaze, legende ostaje .) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roky

Zgleda všečno,disk in feltne so pa vzete iz TZR50 :) Nabildal so jo le mal bolj kot CBRko,avspuh je tud po "modernih" standardih.Mogoče se bo pa prijela med folkom :) sam cena je še vprašanje :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stroj

Zesca zadeva....sam 2t bi mogu bit :D drgač pa odmična gred+fergi+auspuh drug (kwa bi blo dobr če bi akrapovič naredu), pol pa že gre.

od 130 ma bridgestone hude gume

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Nejkooo_
tako, r1 oz. r6 125-ko že mamo, cbr-a bi mogla bit podobna unemu kitajskemu približku, zdej rabimo samo še ninjo 125

pa nepokvarljiv 2-taktnik, recimo neki tazga ko v nsr-ki pa do danes bi lahko že napredovali pa bi blo :D pa bi mel makine, pol pa by by rs in mito :devil:

ja ja, sej se mi zdi da kawasaki pripravlja eno presenečenje, glede na to da nikol ni neke bil dejaven v 125 kategoriji, bi bil zaj cajt da fuknejo vun eno raketo 125-ko ki bo pokosila vse mitote in rs-ke

Share this post


Link to post
Share on other sites
C4V4L13R
prvič nsr ni nepokvarljiv 2T... in drugič ... godine prolaze, legende ostaje .) ;)

No vem, da ni nepokvarljiv, je pač manj, mislu sem v smislu nepokvarljiv za tole mašinco, da bi do zdej pač prpravl enga bolj vzdržljivga

Edited by C4V4L13R

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Nejkooo_
No vem, da ni nepokvarljiv, je pač manj, mislu sem v smislu nepokvarljiv za tole mašinco, da bi do zdej pač prpravl enga bolj vzdržljivga

ja valda da je manj pokvarljiv, sej tudi majn gre, majn se vrti v obrate, majn konjov...v glavnem ta nsr je bicikl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Nejkooo_
khm ok no...v primerjavi s 4T :rolleyes:

4T 125, pa sploh nočem čut več nič, zadnič sn se malo pelal, medtem ko sn 700km na ninji naredo pa sn mislo da bo vse razpadlo, bolj se dere bolj nea gre nikam....pizda še apn se mi zdi da je bolj šou :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noiser69

super je ta đamaha ... moči za 4T ma v meji ... tk da to je vlek +

po izgledo je pa itak :OK:

(kolk bo kaj cena)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Urban K.

Škoda da niso dal širše gume kot jih imasta RS 125 in Mito, to so čist preozke gume.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FlamE#7
prvič nsr ni nepokvarljiv 2T... in drugič ... godine prolaze, legende ostaje .) ;)

:worship: :worship: :worship:

drgac pa kr lepa zadeva sam kupu pa nebi :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
reesko
:worship: :worship: :worship:

drgac pa kr lepa zadeva sam kupu pa nebi :whistle:

:worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Schmid87
jst če bi tole kupu bi taprva stvar k bi jo naredu... bi tist ogabn nosilc za tablco stran odrezu....

drgač pa pohvalno :worship: sam 2T bi mogu bit :-/

eh, to itak ni panike, bi se že nekak spedenal uzadi glede tablce.. :OK:

ampak gume bi dal pa res lohk mal širše :closedeyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      To pa ni res.  Ko sem na svojem motorju(sicer aprilia) gor nataknil 200/55 prej sem pa imel 190/55 je lucka malo u prazno utripala. Vse dokler nisem TC sistema skalibriral na novo dimenzijo.  Kot vem SX on flight kalibracije nima.  Nebom rekel da ima “velik” vpliv, ga pa sigurno ima.
    • Zok
      Motorja iz Anglije jaz niti povohal ne bi.
    • raza
      In brez testerja olja v zavornem sistemu z ABSom ne moreš zamenjati, kot je to predvideno v servisnem protokolu. Lahko si pa narediš probleme in jih po tem rešuješ na MS. Če si pol litra olja spravil skozi sistem še ne pomeni, da je servis zavor opravljen korektno. Če misliš sam servisirat motor je osnova Service manual za tvoj motor in potem lepo po alinejah, kot so zapisane. 
    • Urkel
      Se ne pogovarjamo glede slamparije ampak stvari ki so narejene tako kot treba..narjena je bila komplet menjava zavornega olja.. 500ml cez komplet zadaj spredaj
    • farang
      Ok, hvala za info. Novo vprašanje za lastnike CP2 motorjev. Ko na vstopu v ovinek povsem spustim plin in potem na izhodu le tega spet dodam, ta prehod v prvih treh prestavah ni smooth ampak malce rukne ko začne vlečt. Če plina pred vstopom v ovinek ne spustim 100% ampak pustim minimalno odprtega tega pojava ni. Je to kaka glupa fora zarad Euro4 in emisij al je z mojim mopedom kaj narobe? Vem da sem siten ampak imam rad da zadeve delajo v piko. Če dodam faking pol mm plina mora zadeva nežno preit iz zaviranja z motorjem v normalni tek in nato z dodajanjem v pospeševanje, ne pa da cukne v pospeševanje ob najmanjšem gibu, saj nimam SS motorja in nisem na dirki. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!