Jump to content

Yamaha YZF R125


splash

Recommended Posts

živjo. sem nov na forumu. upam, da ne bom delal preveč napak, če pa bom se pa že vnaprej opravičujem.

sem lastnik yamahe yz 125 letnik 2003. zadeva pa je taka, motor imam že eno leto, sedaj pa sem gledal, po internetu, da povsod piše da ima 6 prestav. moj jih ima 5. a mislite, da je kaj zanič pri menjalniku, da 6. brzine sklopka ne prime? sicer motor leti dosti. za po hosti in njivah še do 5 prestave težko pridem, samo me res zanima zakaj jih ima 5?

a so stare yz yamahe imele 5 prestav?

hvala za odgovore.

aja, pa še zanima me če mi lahko priporočate kakšno trgovino v sloveniji, kjer bi lahko kupil škornje in hlače?

lp

Link to comment
Share on other sites

živjo. sem nov na forumu. upam, da ne bom delal preveč napak, če pa bom se pa že vnaprej opravičujem.

sem lastnik yamahe yz 125 letnik 2003. zadeva pa je taka, motor imam že eno leto, sedaj pa sem gledal, po internetu, da povsod piše da ima 6 prestav. moj jih ima 5. a mislite, da je kaj zanič pri menjalniku, da 6. brzine sklopka ne prime? sicer motor leti dosti. za po hosti in njivah še do 5 prestave težko pridem, samo me res zanima zakaj jih ima 5?

a so stare yz yamahe imele 5 prestav?

hvala za odgovore.

aja, pa še zanima me če mi lahko priporočate kakšno trgovino v sloveniji, kjer bi lahko kupil škornje in hlače?

lp

škornje in halče lahko kupš v tc-motoshopu in v takih podobnih trgovinah .)

pomoje da maš ti pač 5 prestav čeprou se mi zdi da bi jih mogu met 6 :hmm:

sej poglej kako je pr mitotu...6 al pa 7speed .)

Link to comment
Share on other sites

Ti rajs pelji k mehaniku pa ti bo povedu zakaj mas 5 prestav,ker mislim da bi jih moglo bit 6,jst mam na hondi pa je 97 letnik 6 prestav pa na yamahi 80 sem tud mel 6 prestav je pa bla 2000.Za opremo ce mas dnar pojd v kako trgovino,ce ne pa na avtonetu mal poglej.

Link to comment
Share on other sites

oj

ti ne se bat, nc ni narobe s tvojim motorjem :) , yamaha je uvedla tak menjalnik leta 2002 zto kr je lažji in pac se jim je zdelo da je tudi taksno razmerje boljse in od takrat majo use yz-jke 5 prestav tko da je use ql :yes:

honda npr. je to uvedla z letom 1999

lp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

No da še jest opišem svoj problem. V lasti imam yamaho yz 125 letnik 2000.

Nenadoma med vožnjo je menjalnik ostal v 3 prestavi dalo pa se je prestavljati le še v 4 prestavo! :headbang:

Motor sem razdrl in ugotovil da je bila lamela na sklopki dobesedno odtrgana(bilo jo je le polovica). :slap:

V nadaljevanju sem ugotovil še da je poškodovan še zobnik v menjalniku(tretja prestava), in pa tudi ležaj.

Tako da sem te stvari že naročil in jih pričakujem naslednji teden.

Cene:

2x lamela= 2x10€

Zobnik= 58€

Ležaj= 26€

Skupaj= 104€

Če bo menjalnik deloval bom še poročal!

Lp David

Link to comment
Share on other sites

No da še jest opišem svoj problem. V lasti imam yamaho yz 125 letnik 2000.

Nenadoma med vožnjo je menjalnik ostal v 3 prestavi dalo pa se je prestavljati le še v 4 prestavo! :headbang:

Motor sem razdrl in ugotovil da je bila lamela na sklopki dobesedno odtrgana(bilo jo je le polovica). :slap:

V nadaljevanju sem ugotovil še da je poškodovan še zobnik v menjalniku(tretja prestava), in pa tudi ležaj.

Tako da sem te stvari že naročil in jih pričakujem naslednji teden.

Cene:

2x lamela= 2x10€

Zobnik= 58€

Ležaj= 26€

Skupaj= 104€

Če bo menjalnik deloval bom še poročal!

Lp David

Poznam to sceno... :grim To je men podobn naredl k sm meu še krosa!!Sam še zmer ne vem zakaj! :headbang:

Link to comment
Share on other sites

A pol pa nism edini :)

Ja tut men ni čist jasn ampak se pač zgodi ne .) kros je le kros

Lp

Link to comment
Share on other sites

A pol pa nism edini :)

Ja tut men ni čist jasn ampak se pač zgodi ne .) kros je le kros

Lp

Seveda...sj to je standart pr kroslih...grejo pa vseen k sneti!

No dej poročej kj novga k zveš kj... :OK:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No zdj sm končno zrihtu motor. Zamenu sm vse kar sm že objavu da bom in motor dela :OK:

Tko da spobu sm ga že in se ful lepo šalta :OK: in vse ostalo je kul :)

Lp David

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

post-498-1189434260.jpg

Engine - Engine type Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC

Displacement 124.66 cc

Bore x stroke 52.0 x 58.6 mm

Compression ratio 11.2:1

Maximum power 11.0 kW (15 PS) @ 9,000 rpm

Maximum torque 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm

Lubrication system Wet sump

Fuel System Fuel injection

Clutch type Wet, multiple-disc coil spring

Ignition system TCI

Starter system Electric

Transmission system Constant mesh, 6-speed

Final transmission Chain

Fuel tank capacity 13.8 L

Oil tank capacity 1.15 L

Chassis -

Chassis: Steel Deltabox

Front suspension system Telescopic forks

Front travel 130 mm

Rear suspension system Swingarm (monocross)

Rear travel 125 mm

Front brake Single disc, Ø 292 mm

Rear brake Single disc, Ø 230 mm

Front tyre 100/80-17 M/C

Rear tyre 130/70-17 M/C

Dimensions - Length 2,015 mm

Width 660 mm

Height 970 mm

Seat height 818 mm

Wheel base 1,355 mm

Minimum ground clearance 155 mm

Dry weight 126.5 kg

Več TUKAJ !

Edited by Frips
Link to comment
Share on other sites

Hja no... tko nekak k CBRka, samo da tale mal bolj masivno zgleda...

sam spredn disk mal čudno zgleda :rolleyes:

a se za 130 dimenzije gume že dobi kej pametnga?

ok, sm mal več slikc pogledov...pa mi prov HUDOOO zgleda :worship:

2008-yamaha-nouveau-yzf-r125-img.jpg

Edited by _Fingi_
Link to comment
Share on other sites

pizda, naj že enkrat naredijo ninjo 125-ko, samo 2 taktna bi mogla bit, da se malo poruši tale vladavina mitotov in RSk v 125 kategoriji :D

Link to comment
Share on other sites

tako, r1 oz. r6 125-ko že mamo, cbr-a bi mogla bit podobna unemu kitajskemu približku, zdej rabimo samo še ninjo 125

pa nepokvarljiv 2-taktnik, recimo neki tazga ko v nsr-ki pa do danes bi lahko že napredovali pa bi blo :D pa bi mel makine, pol pa by by rs in mito :devil:

Link to comment
Share on other sites

jst če bi tole kupu bi taprva stvar k bi jo naredu... bi tist ogabn nosilc za tablco stran odrezu....

drgač pa pohvalno :worship: sam 2T bi mogu bit :-/

Link to comment
Share on other sites

pa nepokvarljiv 2-taktnik, recimo neki tazga ko v nsr-ki pa do danes bi lahko že napredovali pa bi blo :D pa bi mel makine, pol pa by by rs in mito :devil:

prvič nsr ni nepokvarljiv 2T... in drugič ... godine prolaze, legende ostaje .) ;)

Link to comment
Share on other sites

Zgleda všečno,disk in feltne so pa vzete iz TZR50 :) Nabildal so jo le mal bolj kot CBRko,avspuh je tud po "modernih" standardih.Mogoče se bo pa prijela med folkom :) sam cena je še vprašanje :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Zesca zadeva....sam 2t bi mogu bit :D drgač pa odmična gred+fergi+auspuh drug (kwa bi blo dobr če bi akrapovič naredu), pol pa že gre.

od 130 ma bridgestone hude gume

Link to comment
Share on other sites

tako, r1 oz. r6 125-ko že mamo, cbr-a bi mogla bit podobna unemu kitajskemu približku, zdej rabimo samo še ninjo 125

pa nepokvarljiv 2-taktnik, recimo neki tazga ko v nsr-ki pa do danes bi lahko že napredovali pa bi blo :D pa bi mel makine, pol pa by by rs in mito :devil:

ja ja, sej se mi zdi da kawasaki pripravlja eno presenečenje, glede na to da nikol ni neke bil dejaven v 125 kategoriji, bi bil zaj cajt da fuknejo vun eno raketo 125-ko ki bo pokosila vse mitote in rs-ke

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!