Skoči na vsebino

Problem z elektro starterjem


Vasilij123

Priporočene objave

Danes sem napolnil baterijo na 90% in jo dal na motorno kolo (Keeway Superlight 125). Ko obrnete ključ, se vse zasveti. Poskušal sem ga zagnati iz električnega zaganjalnika in vse je šlo ven in nekaj je kliknilo. In potem, ko obrnete ključ, nič ne gori. Čez nekaj časa se je vse spet zagorelo, vendar se ni nikoli zagnalo iz električnega zaganjalnika. Baterija je stara le eno leto. Varovalka je nedotaknjena. Ne vem kar moram preverjati oziroma narediti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, Vasilij123 said:

Danes sem napolnil baterijo na 90% in jo dal na motorno kolo (Keeway Superlight 125). Ko obrnete ključ, se vse zasveti. Poskušal sem ga zagnati iz električnega zaganjalnika in vse je šlo ven in nekaj je kliknilo. In potem, ko obrnete ključ, nič ne gori. Čez nekaj časa se je vse spet zagorelo, vendar se ni nikoli zagnalo iz električnega zaganjalnika. Baterija je stara le eno leto. Varovalka je nedotaknjena. Ne vem kar moram preverjati oziroma narediti.

Zakaj samo na 90%? Si poskusil na kable  z avtomobila? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Vasilij123 pravi:

Danes sem napolnil baterijo na 90% in jo dal na motorno kolo (Keeway Superlight 125). Ko obrnete ključ, se vse zasveti. Poskušal sem ga zagnati iz električnega zaganjalnika in vse je šlo ven in nekaj je kliknilo. In potem, ko obrnete ključ, nič ne gori. Čez nekaj časa se je vse spet zagorelo, vendar se ni nikoli zagnalo iz električnega zaganjalnika. Baterija je stara le eno leto. Varovalka je nedotaknjena. Ne vem kar moram preverjati oziroma narediti.

sedaj si v pravem sklopu "motocikli 125".

Še vedno je lahko kriva baterija. In jaz bi začel iskati problem tako kot je napisal kolega en post višje. Poskusi kresnit na kable, če kresne je kriva baterija. Če ne kresne, pa marsikaj drugega. Od zaganjača, ščetk itd...ma sem skoraj prepričan, da zna biti baterija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Več ali manj imajo zdaj vsi preslabotne, pod dimenzionirane kable na štarter in če je še ta stik oksidiran je zgodbe o zaganjanju motorja hitro konec, sploh, če se motor ustavi ravno v fazi komprimiranja za vžig.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!