Skoči na vsebino

Skuterji, mopedi in kolesa z motorjem

  • Filtriraj teme po forumu
    1. Skuter je guznu

    2. Servis Piaggo

    3. TOMOS A3ML

    4. Baotian Problem

    5. Tempomat na skuterju.

    6. antifriz

    7. Ve kdo kaj o tomos nitru 50?

    8. yamaha tzr 50 izpuh

    9. IZ 150 NA 180 ccm

    10. Stunt filmek

    11. Števec?????

    12. kje so valjčki

    13. Skuter ne vžge

    14. CPI Aragon 2008

    15. blokada števca pri yamahi tzr

    16. 50ccm motor ne vžge




    • Zadnje objave

      • ADVENTURETIM
        S strani Kove dobimo oboje, 350ccm 2 cilindrični adv motor z maso 150kg in 300ccm enocilindrični rally motor s 125kg. Kot vsi Kove ( razen dirkalnikov ) z dolgimi servisnimi intervali. Kove 300 rally naslednje leto
      • vandrovec
        Hočemo nazaj kralja 🙂 ali pa vsaj vlado ki se ne bo menjavala vsakih par let oz., bi se jo zamenjalo ob vsesplošnem nezadovoljstvu. Potem bi se vladajoči bolj trudili delati dobro, ker sedaj se gre le za to, koliko v določenem mandat lahko pokradejo in tako se krade v nedogled, vsakič drugi. Ena stalna ekipa na vladi bi bila manj požrešna kot vsak mandat druga 🙂
      • pupa
      • vandrovec
        @Ragezor ADV so potovalni motorji, dual sport terenski, to je glavna razlika v enduro klasi. Pri ADV ni bistvena teža ker jim terenska vožnja ni glavni namen, na cesti pa teža ni tako pomembna...imajo večji rezervoar za gorivo, prtljažnike, zaščite, bolj cestni profil gum, tudi prednja kolesa imajo lahko 19 in ne 21... Zakaj bi si nekdo želel dual sport za potovanja? Že grob profil gum ni ravno za asfalt, motorji so praktično goli in ozki ter visoki. Recimo GasGas ES 700, suha teža pod 150kg in nad 70 KM,  lahek in močan stroj tudi z dolgim servisnim intervalom...to bi bil en tak primer samo je dual sport, če bi bil ADV bi bil takoj težji.
      • camuga9
        Med prvomajskimi smo bili doma, pa sem skozi nekaj gledal motor … in sva se v petek zvečer z ženo odločila, da en kratek skok do Bosne in nazaj bi bilo pa fino narediti. V soboto dopoldne sva preko Metlike, Karlovca, MP Maljevec prišla do Velike Kladuše, prvi postanek je bil mišljen grad Ostrožac. Samo nisva prišla do tam … Par kilometrov naprej od Velike Kladuše nama je v naselju Barake (ravno nasproti džamije Grahovo) na lepem, dolgem levem ovinku pri max. 50-60 km/h odneslo zadnjo gumo … sploh nisem imel časa reagirati, samo naenkrat sva bila na levem boku in drsela po cesti. Motor je odneslo čez levi pas do leve bankine/robnika, midva pa sva se ustavila sredi ceste. Na srečo v tistem trenutku nasproti bilo nobenega vozila, avto za nama je pravočasno ustavil. Vozim defenzivno, morda 10-15 km čez omejitve in do sedaj med samo vožnjo sploh nisem posvečal kakšno večjo pozornost flikam/sencam …(razen luknjam, seveda), pa bom očitno moral … Šele po dogodku sem videl, da je čez celotno dolžino ovinka na cesti cca. 20 cm široka sled nečesa (olje, antifriz, gnojnica … ). In očitno sem ob pravem času trofil pravo mesto. Rezultat … popolnoma nepričakovan padec na levi bok - meni razen rahlega udarca v levi komolec ni bilo nič, žena pa je prejela udarec v levo stopalo, ki pa se je na koncu vseeno izkazal za zlom 4 malih koščic v stopalu. Motor pa je seveda prejel fino brušenje po levi strani kar v praksi pomeni kup podrsane in zlomljene plastike ter (najmanj) počen pokrov levega valja … oceno škode še čakam. Med čakanjem na asistenco sem od prijaznih očividcev (družina Kekić, še enkrat iskrena hvala) ob cesti prejel še video iz nadzorne kamere pri hiši, akcija se zgodi v prvih 5 sekundah … Posnetek padca - 1.mp4
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!