Skoči na vsebino

Skuterji, mopedi in kolesa z motorjem

  • Filtriraj teme po forumu
    1. Obrati padejo

    2. Najhitrejši skuter

    3. Keeway

    4. AIR BRUSH

    5. težave s sklopko

    6. Kit 80ccm 1 2

    7. elektronski čok

    8. Tomos specialke

    9. mini moto... 1 2

    10. Kje se da kupit kit?

    11. Honda Dylan 125




    • Zadnje objave

      • VS800
        OB vikend bomo, če ga mo srAL
      • kasti
        Včeraj je bila predstavljena prenovljena MTS V4 za leto 2025. https://www.ducati.com/ww/en/bikes/multistrada/multistrada-v4 https://www.youtube.com/embed/RAoFoPCtyGA
      • Frenk 67
        Sam da ni margerita 🙄
      • StaraFeltna
        Sam bolj razmišljam, kupi dobro (SKF NTN...) in 1x. 21 let! Foxeye 2003. Čeprav pogrešam hornetko 900 mi je zrasla k srcu. Partnerka se zelo rada vozi čeprav imam pomisleke od vedno glede dveh staršev na 1 motorju. In razen v dvoje mi je povsem dovolj. Napram hornetki 600 (primerljiv letnik) je yamahca boljša. Kar ji zamerim za razliko od honde je kompliciranost servisiranja. Čisto vse je 3-5x bolj nedostopno. Zgleda fiat! 1h za menjavo zračnega filtra (3min hornetka). 3h za prit do napenjalca motorne verige (si ne upam sam) na hornetki (10s) ga lahko med vožnjo čohaš. Pravijo da so okrog napenjalca zgradili cel motor in res zgleda tako. Okvir je 5x boljši na yamahi in to terja davek. Zavore so tudi zelo dobre čeprav z nissin na hornetkah nisem imel nobenih težav. Ko sem iskal motor za budget ni bilo nič drugega na voljo... sem pa zbirčen! In ta je eden redkih pre euro5 (ko so skoraj uničili motociklizem), ki je imel vse "tick boxe" razen "luč od fičota" ki mi je zelo pri srcu in injektorje bi tudi raje imel. Hornetki 900 zamerim lahko le lego izpuhov (15km pa smrdiš ko dihur če ne narediš doktorata s šipami/kovčki) in morda malo boljše vzmetenje ostalo pa 1000% top. No traction control bi mel, ABS pa ne pogrešam. In nenazadnje nisem tak pilot do bi 80% izkoristil yamahco kar ni bil nikoli moj point na cesti. Imam pa rad da dela vse v 0, zlasti zavore in agregat. Zadnji amortizer gre v rebuild (se da) ko rešim te čirule čarule.
      • Lipstick
        Yamaha confirms V4 engine plans for MotoGP | MotoGP | Crash
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!