Skoči na vsebino

Splošne debate

Vse o skuterjih, "sesalcih", mopedih, kolesih z motorjem - starih in novih modelih,...


1.337 tem v kategoriji

  1. RIEJU SMX

    • 0 odgovorov
    • 645 ogledov
  2. yamaha tzr prestave

    • 0 odgovorov
    • 643 ogledov
  3. aprilia rs

    • 2 odgovorov
    • 643 ogledov
  4. NOV Peugeot 125

    • 0 odgovorov
    • 636 ogledov
  5. peugeot jet dorce

    • 0 odgovorov
    • 633 ogledov
  6. blokada za pedo cobro

    • 0 odgovorov
    • 625 ogledov
  7. skuter Symphony 50 4T EURO

    • 3 odgovorov
    • 624 ogledov
  8. Tomos Standar

    • 0 odgovorov
    • 618 ogledov
  9. Skuter pri 13 letih

    • 2 odgovorov
    • 615 ogledov
  10. Nakup gilere 180

    • 0 odgovorov
    • 615 ogledov
  11. Online drugstore for your convenience!

    • 0 odgovorov
    • 605 ogledov
  12. yamaha ttr 110- kupim

    • 0 odgovorov
    • 603 ogledov
  13. kupim piaggio agregat

    • 0 odgovorov
    • 601 ogledov
  14. Derbi GRP 50 Nude (2009)

    • 0 odgovorov
    • 596 ogledov
  15. Tomos A3 problem

    • 0 odgovorov
    • 595 ogledov
  16. Zaliva motor od Yamahe DT50

    • 0 odgovorov
    • 588 ogledov
  17. Šalčka variomata za Sfero 80!

    • 0 odgovorov
    • 579 ogledov
  18. luč za gilero

    • 0 odgovorov
    • 579 ogledov
  19. Vespa PK 50 XL

    • 0 odgovorov
    • 566 ogledov
  20. Valcki

    • 1 odgovor
    • 566 ogledov
  21. APRILIA SR50 2T

    • 2 odgovorov
    • 565 ogledov
  22. CENA ZIP 25

    • 0 odgovorov
    • 561 ogledov
  23. SERVIS

    • 1 odgovor
    • 560 ogledov
    • 1 odgovor
    • 559 ogledov
  24. Skuter

    • 1 odgovor
    • 558 ogledov


  • Zadnje objave

    • skalar36
      Kva to pomeni, da bomo šli s konjem? Lok je treba s sabo imet?
    • MARE 65
      na kolko stopinj in koliko časa moraš drkat...
    • simon555
      Sem prvi lastnik skuterja Piaggio Beverly 250 l.2008. Ima 8.000km in je kot nov. Septembra 2024 sem ga peljal na Pleško moto servis na Brezovico zaradi rahlega puščanja vodne črpalke. Po enem mesecu so zamenjali vodno črpalko, kar naj bi stalo 250€, potem pa so ugotovili, da pušča še ena cev in da me bodo obvestili, ko bo popravilo končano. Po več kot treh mesecih čakanja so mi povedali, da je motor zariban in da čakajo, da ga pridem iskat, saj naj bi me o tem že obvestili in naj bi jim jaz to tudi obljubil. Po večkratnih neuspešnih poskusih pisne komunikacije, sem šel osebno tja. Tam so me poskušali prepričati, da sem jim pripeljal že zariban motor, kar seveda ni res. Dobil sem predračun za popravilo cilindra za 856€ in za popravilo črpalke 550€. Po daljšem pogovoru so mi ponudili, da stroške popravila cilindra prevzamejo oni, strošek popravila črpalke pa bodo znižali pod 400€, ter da dobim vse skupaj potrjeno na mail. Maila ni bilo, zato sem jim večkrat pisal in ker niso odgovorili, sem šel čez en mesec spet tja, kjer sem se sestal z direktorjem. Predelala sva celo zgodbo, on pa mi je obljubil, da se bo osebno zavzel za to, da bo moj motor čim prej popravljen pod obljubljenimi pogoji. Kljub temu se je vse skupaj zavleklo še za tri mesece, komunikacija je bila zelo slaba, obljub niso držali, zato sem moral vmes ponovno osebno tja. Ko je bil motor že sestavljen, se je potem pojavilo še puščanje na glavi in so jo morali obnoviti. Ko sem po devetih mesecih končno prišel po motor, sem ugotovil, da je površno sestavljen in da so izgubili moje rokavice, podkapi, očala in prometno dovoljenje, servisno knjižico sem pa dobil nazaj skoraj popolnoma uničeno. Za nameček je motor takoj, ko sem ga odpeljal, začel cukati in ugašati, čez nekaj dni pa ni več vžgal. S težavo sem uspel doseči, da so prišli ponj in obljubili so mi, da bodo vse hitro uredili. Spet se je vleklo, komunikacije nisem uspel vzpostaviti, zato sem po več kot enem mesecu moral ponovno tja, kjer sem jim samo rekel, da se je moje potrpljenje končalo in če še isti dan od njih ne dobim povratnih informacij, bom šel naslednji dan na vse ustrezne institucije. Isti dan sem dobil sporočilo, da so motorju očistili dovod goriva in da deluje normalno in da lahko naslednji dan pridem ponj. Drugi dan prevzem ni bil možen, ker so mi sporočili, da bodo naslednji teden uredili prometno dovoljenje in tehnični pregled, ker je vmes potekla registracija. Tudi to se ni zgodilo, zato sem šel tja in odpeljal neregistriran motor brez prometnega dovoljenja. Motor je ponovno cukal in ugašal, vendar sem uspel narediti tehnični pregled. Takoj sem pisal direktorju glede vseh težav in želel dokončno rešitev situacije, vendar odgovora nisem prejel. Naslednji dan sem se s cukajočim motorjem odpeljal na njihov servis na Vrhniko, kjer so mi zatrdili, da je pri njih motor deloval brezhibno in da ne vedo, v čem bi lahko bil problem. Odpeljal sem se na en drug servis, kjer so mi takoj odpravili težavo s cukanjem in ugašanjem. Poškodovana sta bila vbrizgalna šoba in konektor na šobi. Ob tem popravilu so še ugotovili, da manjkata pokrovček na oddušku goriva in varovalna guma na akumulatorju, med glavo in cilindrom pa pušča olje. Očitno so mi pri Pleškotu površno nazaj sestavili motor. Kljub temu, da so mi dali enoletno garancijo, ne vem, če bi jo uveljavljal. Kaj naj naredim? Zgodbo sem močno skrajšal, če koga zanima celotna zgodba z vsemi podrobnostmi, jo lahko prebere tukaj https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vT6ywZ2A8tAXWkpoaGx4iG_lClpnSd_CViLhUKMrfdASmCE_YXdd60EN7zTCjB7P448tsURjBaMuoA2/pub .
    • marincspeedshop
      Desmo servis #Ducati #MarincSpeedShop
    • MARE 65
      Probaj tle https://www.motoposlovalnica.si/
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!