-
Zadnje objave
-
Avtor ADVENTURETIM · Objavljeno
Za cesto je teža še kako pomembna, razlika v voznih lastnostih je ogromna ( zaviranje,zavoji,pospeševanja...). Na dolgih ravnih relacijah je pa večja masa lahko tudi prednost ja... Če si ljubitelj zavojev,prelazov,vzponov,spustov,serpentin,in če ne maraš prehitre utrujenosti, se nikoli ne vrneš na večjo maso motorja. Lep primer sem izkusil nedolgo nazaj, ko sem po enaki poti zapeljal Brixtona 1200 in 500. 90% časa, se mi je 500tka mnogo bolj dopadla. Na prvo žogo, bi pa večina zaradi številke same izbrala 1200. -
Avtor miran985 · Objavljeno
Ni čist tako, 800x je na cesti boljši kot 500x, v prid moči in lahkotnosti. Konc koncev sem vozil eno leto 500x in tudi 800 tako da bom malo bolje vedel. Je pa 500 bolj udoben za daljše poti in res prijeten. 800x mu lahko pripišemo "ready to race". -
Avtor BIF · Objavljeno
....kar je zelo pomembno, kajti le mi ostajamo mladi....😉 -
-
-