Jump to content

Motoristična oprema

Vse o dodatni opremi motornih koles in motoristov -- čelade, oblačila, pnevmatike, verige, skratka, vse od A do Ž...

Forums

  1. Motoristične čelade

    Motoristične čelade: Nolan, X-Litex, Grex, Arai, Schuberth, Kappa, HJC, Shark, Kappa...

    15.8k
    posts
  2. Pnevmatike

    ...in vulkanizerji

    35.3k
    posts
  3. 6.5k
    posts
  4. Verige (prenosi, mazanje...)

    Vse o verigah, prenosih, mazanju, vzdrževanju in avtomatskih mazalcih...

    7.7k
    posts
  5. 4.8k
    posts
  6. Električni deli

    Akumulatorji, luči, svečke, žarnice, smerokazi in ostale zadeve, ki so tako ali drugače povezane z elektriko

    18.9k
    posts
  7. Motoristična oblačila

    ...obutev, rokavice, ščitniki, hlače, majice...

    19k
    posts
  8. 10.4k
    posts
  9. Ostalo

    Ostala oprema in deli, ki ne spadajo v katero izmed zgornjih kategorij

    20.3k
    posts


  • Zadnje objave

    • Alla
    • kaizer
      Pa še tole si oglejte da ne bo koga strah pred kom... https://www.facebook.com/stoplaznivimmedijem/videos/3418109271624246/
    • Alla
      Še malo branja glede prostovoljnega testiranja šolarjev in groženj, ki se že pojavljajo okrog tega: https://www.valeriekchm.com/blog/2021/4/12/odvetniki-za-clovekove-pravice-s-podporo-stevilnih-iniciativ?fbclid=IwAR0e1zDIeiosZQRRQhoWb84acLFxNAbwPv4joPngY6AoaNYKiFyLSxKkGdg
    • Tex
      Uh-oh! To je pa rahlo (pre)hitro za zakjljučit .. ne bo držalo, pilot na barki/ladji je samo svetovalec kapitanu in ne prevzema pravic/dolžnosti. To je pravno nekoliko drugače urejeno v panamskem prekopu, ampak na preostalem navtičnem zemljevidu pa drži, kapitan je odgovoren za dejanja/manevre svoje barke. Egipčani imajo močne interese dosečti tudi to, ampak koliko mi je znano, tega še niso (mednarodno) dosegli (ker so potrdili tudi z zasegom ladje oziroma zahtevkom odškodnine, torej krivijo izključno lastnika ladje). Seveda je en izmed razlogov tudi njihova "kvaliteta" (le zakaj se temu prekopu reče tudi "marlboro canal" - s šteko marlbora dodežeš vse) .. drži, v usodni noči sta bila dva "pilota" na ladji, kaj točno pa se je dogajalo, pa bi bilo zelo zanimivo izvedeti .. satelitska sled ever-givna je namreč zelo čudna, dvomim, da je samo peščeni vihar oziroma močan veter kriv za to - še posebej, ker je posadka (in piloti) vsekakor ladjo manevrirala po radarju (glede na lokalno uro) in peščeni vihar (in s tem vidljivost) na to ne bi smel imet ključnega pomena .. drugo je sam vihar, ker ladja pri skoraj 400m dolžine in 60m širine se bo upirala vetru, pa še kako .. zakaj je niso uspeli "parkirat" ob bok in so jo "parkirali" počez, bo pa zanimivo zvedat .. V glavnem, vse in edina moč v kanalu je kapitanova. Je pa njegova naloga da "pouči" pilota/pilote o vseh specifikacijah plovila, morebitnih okvarah, .... skupaj s pilotom potem planirata in navigirata pot v pristanišče/čez kanale ..
    • Joker
      Sicer ne zagovarjam huliganske vožnje vsepovsod ampak dejstvo je, da s krosom lažje pobegneš, ker ni tablice, po kateri bi te lahko izsledili. Če pa te dobijo si lahko prepričan, da te bodo kaznovali za vse prekrške, ki si jih naredil. Vem, da je zagrožena kazen za vožnjo brez registrske tablice (tudi, če je motor sicer registriran) 400€. Kako vem? Mi je spomladi razložil policist, ko sem se vračal s tehničnega pregleda s tablico v žepu...

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!