Jump to content

Dunlop gume


roly

Recommended Posts

Živjo!

Ce želi kdo Dunlop gume po -10% naj me poklice na 040/273918. Možna dostava (do 50 km iz LJ), za vecje kolicine dodatni popust.

Sem iz Ljubljane

Lep pozdrav

Edited by - roly on 01/06/2001 10:31:15

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav!

Dunlopk sicer nisem nikoli vozil, sem pa iz razlicnih virov slisal, da so

precej trde. Eden od teh virov je tudi moj vulkanizer -- pravi, da se

motoristi precej pritozujejo nad njimi.

Sicer pa imam dobre izkušnje z Bridgestone BT56 in (še bolje) Michelin Pilot sport. Sprednjo pilotko sem dal gor pred nekaj dnevi in obcutek je izjemno dober. Oprijem odlicen, zelo vodljiva, daje obcutek zanesljivosti.

Je pa res, da se ti športnejše gume ne splacajo, ce voziš zmerno.

Andrej

Link to comment
Share on other sites

ja evo za gume:

podjetje T&P CARS, TEL: 05/ 687 60 50

IMA DUNLOP, BRIDGESTONE,...

ZA CENO SE JE PA TREBA ZMENIT KER TISTE MOJE PO 16.000 SIT SO BILE V NEKI PONUDBI. POKLICITE PA VPRASAJTE.

JA GLEDE DUNLOPK SEM TUDI JAZ SLISAL PRITOZBE DA SO PRETRDE, AMPAK ZDAJ JO MAM PA BOM SAM OCENIL!

Link to comment
Share on other sites

D 207 in 207 RR PRETRDA? ma folk na kaj se pa vi hocte vozt? na putru?

naj pa bi bila BT-serija on "mostnih kamnov" boljsa.bomo videli,pocasi ratuje cas,da moje MACe zamenjam.

best

Ice

Link to comment
Share on other sites

Z dunlopkami d207 sem bil kar zadovoljen ,pravjo pa da so pilot sport dost boljše,ko govorimo o mehkejših gumah.Bt so kar vredu le cena je huda.

Link to comment
Share on other sites

Ja, Dunlop 207 RR je okol 32ksit, BT56 je okol 42ksit, za michelin nimam pojma, vem pa to , da je zame boljša BT56 kot pa 207. Pilotke pa še nisem probal, se mi zdi, da je še dražja ...

Link to comment
Share on other sites

Za touring ti priporocam D205, cena 22kSIT (poklici).

Za bolj špotno vožnjo moraš gumo dobro ogret (ogreva se malce dlje kot 207).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Evo, zamenjal sem obe gumi. Prej sem imel MEZ4 f/r ampak so ble trde in parkrat, ko so bile še neogrete, se mi je komaj izšlo. Zdaj mam pa spredaj D207RR, zadaj pa navadne D207. Se mi zdi, da sredi zavoja sprednji del sili ven iz ovinka (kot bi plaval), nism pa še ornk polagu, ker so cist nove (35km). Testi pravijo, da je oprijem dober, obraba pa je precejšnja. Bom napisu kako je, ko naredim še kakšnega jurja kilometrckov.

lp, Pjotr.

Link to comment
Share on other sites

Se mi zdi, da se dobi samo D207R, nisem preprican. Prjatu jo je iskal pa prej najdeš 17 colsko feltno, k pa to gumo. Zdaj ma gor eno do Pirellija.

@pjotr, kolk si dal za gume, mogoce veš kok pride zadnja D207RR (180/55/17).

Srecno, FP.

Link to comment
Share on other sites

Dobil sem jih v Špan-u na Galjevici. Dali so mi 15% popusta in mislim, da je bilo vse skupaj z montažo..... približno 48.000 sit. Meni se je cena zdela zelo OK.

Samo neki je: naslednjic mi jih oni ne bodo menjali, ker delujejo precej neprofesionalno. Motor so mi na štrike dvignl, gledal so ga kot deveto cudo, z menjavo so se ukvarjali trije naenkrat...

Priznam, da sem imel obcutek, da menjava gum za motorje ni glih njihova specialnost. Upam samo, da so mi jih namontiral OK.

lp, Pjotr.

Link to comment
Share on other sites

Meni je sprednja Dunlop Arowmax 90/19col zdrzala 18000km (zlizana samo po robih), zadaj pa Michelin MAC50 150/90/15 samo 8000km (mi je pa Metzeler Marathon zdrzala vec ko 13000km in oprijem je boljsi). Dinamicna voznja kolko se z virago 535 in sopotnikom sploh da.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

quote:

Potem sem dal gor pa D207 navadno (veliko se vozimo prot Kočevju, pa je ful grob asfalt) ta mi je zdržala pa 4000. Je pa ful dobra, drži tut ko je že čist pobrana, sam ko se profil niža jo moraš čedalje bolj segrevat!

"Dober petelin ni nikoli debel!"

ker mam spredaj D207, razmisljam da bi tudi zadaj dal isto ampak ni mi jasno kako da ti samo 4000 km zdrzi. a ma po 4000 km se kaj profila? malo hitro mi je to glede na to da mi je bridgestone zdrzala 12.000 (do platna) in da ma MAC zdaj ze 8000 pa se ma profila za nekaj km (1000-2000).

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Link to comment
Share on other sites

quote:

quote:

Enduraši!! Sam sem probal na svoji XT-jki najprej Dunlop Trailmax-zelo dobra guma- vzdržala zadnja ca 10k KM, prednja 15 k KM. Probal sem še Pirelli MT60, nisem bil zadovoljen, nisem jo izrabil, ker sem jo prebil v Istri. Sedaj se že kar nekaj časa vozim na -ne moreš verjet Mitas alias Barum.tip (menda T7) Gume so dobre (po makadamu

Mitas E07 (včasih Barum ED9T). Cenik je na www.bartog.si.

Barum oddelek za moto gume se je baje v Mitas preimenovala ker je Barum kupla ena druga firma blablalba.

Jaz sem zadnjo imel na KLRju ca 7.000, naslednji lastnik je naredu z njo se ca 8.000 pa se vedno ni prisel do tistega roba po sredini.

LP Gregor

O Mitas E07 vse najboljse, sploh za ta denar, ne vem pa kako vam uspe napraviti toliko km z eno gumo. Meni se ni uspelo vec kot 3000, pa sem imel gor ze Trailmax, Metzeler enduro3, Mitas E07,....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

kaj pa dunlop arrowmax?

Ko mi zadn bicikl zablokira še porajtam ne... razen v ovinku. More bit zarad dobre geometrije geštela. Aja, ne. Je skrivlen. hehehe

Resno, za sport touring so OK. 12-17kkm.

S tem da ne gonim glih kej preveč.

LP

Link to comment
Share on other sites

priporočilo za uporabo gum za cestnake. Za normalno vožnjo po cesti se mi zdi guma D207 zelo v redu. Vseskozi čutiš v ovinku, na kateri stopnji polaganja si. Tudi ko se obrabi, to tudi vizuelno takoj pokaže. Na pisti se zelo dobro obnesejo Dunlop 207RR, saj se ne pregrevajo tako kot navadne 207 (smrt za pisto, saj se ti lahko zgodi, da po 5 krogih zdrsneš). Fantazija pa je po pisti vožnje z D208GP- ki jih mimogrede uporabljam za vožnjo tudi po cesti, in Mich-Pilot Race. Pri teh dveh gumah motor kar prilepi v ovinku.

Za univerzalno uporabo se mi zdi,da se najbolj odrežejo D 207RR. O ME 3 pa ne bom preveč komentiral. Preden se segrejejo, traja celo večnost in v ovinku ne čutiš, kdaj je limit-enostavno preveč naglo padejo v ovinek.

Link to comment
Share on other sites

Mene pa bi močno zanimalo kakšen motor vozi Aligator, in ali je res mnenja, da so takšne gume primerne za cestno uporabo. Tudi sam imam sicer raje mehkejšo, kot pa bolj trdo gumo, ampak to je že pretiravanje. Zanimalo bi me tudi, kaj naredi, če ga slučajno dobi dež. Menda je vse skupaj bolj podobno "jajcanju" , kakor normalni vožnji po cesti . Pa da ne pozabim še najpomembnejšega: prosil bi za informacijo, kje je tista cesta, ki dopušča izkoriščanje potencialov teh gum. Ali pa si morda član samomorilskega komanda? Teh gum namreč na cesti ne gre izkoristiti.

O Z3 pa toliko: Guma omogoča, da motor skoraj sam pade v ovinek. Točno tako. In to ni hiba gume, temveč dobra lastnost. Guma namreč omogoča zelo lahko rokovanje z motorjem. To, da pa ne veš kaj je limit je pa verjetno posledica tega, da ga še nisi dosegel. Guma namreč zelo dobrosrčno nakaže kdaj prične zdrsevat.

Accelerate 'till you see God, then brake.

Link to comment
Share on other sites

YZFgeorge- ta moment nimam motorja, ker sem ga pred tednom prodal-CBR 900RR, poprej pa sem imel še vrsto motorjev-ZX9-98,ZXR 750,FZR 600,....Z3 se mi ni dopadla tudi iz preprostega razloga, treba jo je bilo vse preveč ogrevati. Za limite izkoriščanja gume se ne boj, enkrat mi ga je uspelo prekoračiti- k sreči na pisti, tako da večjih posledic ni bilo. Upam, da se mi kaj takega ne bo zgodilo v bodočnosti.Kar pa zadeva samomorilski klan-kje pa. Po cesti limitov ne izkoriščam, zato je pista. Zato vsakomur priporočam-če se želiš izživet na motorju in preizkusit vozne lastnosti motorja- pejd na pisto. Ko boš tam ubrisal, se zamisli nad tem, kaj bi bilo, če bi se ti to zgodilo na cesti. Na cesti ne gon svojega motorčka v limite, temveč uživaj v vožnji, uživaj v tehniki relaksiranega in užitkarskega izpeljevanja ovinkov, itd. Gelde ME Z3 pa takole. Gumo je potrebno preveč dolgo ogrevati in pika. Tudi limitov, ki jih kaže, se ne strinjam s tabo-prej jih pokažejo gume, ki sem jih konkurentno že prej navedel. Če si navajen vožnje po istri-slab asfalt ti priporočam-natakni na svoj motorček D 208GP-medium, in jih sprobaj- ne preveč daleč tja do Poreča, potem me zanima kakšna bodo tvoja dognanja- ti kar povem, motor se pelje veliko lepše, nobenega drsenja pri isti hitrosti, veliko več zaupanja v motor-pa s tem ne mislim na

SAMOMORILSKO norenje. Ice, kar se pa mojih kilometrov letno tiče-nisem prav pri vrhu, povprečno 12.000 na leto, če pa sešteješ leta moje vožnje, je pa kar nekaj lepih tisočakov.

Link to comment
Share on other sites

Ja že v redu. Včasih se morada preveč obesim na kakšno izjavo, ki se mi zdi "neumna".

Tako npr.:"...D208GP- ki jih mimogrede uporabljam za vožnjo tudi po cesti, in Mich-Pilot Race..."

Nedvomno dobre gume. Tudi sam sem že razmišljal da bi jih izprobal. So pa za na cesto so neracionalne zaradi prevelikih rezerv in hitre obrabe, na pisto pa ne hodim. Še ne. Gume bi probal bolj iz radovednosti, kot potrebe.

Poleg tega pa......nabavil sem si potovalno torbo, ki paše na vsakega cestaka, prostornine 102 litra, in drži kot bomba. Nič ne opleta ali kaj podobnega. Namen imam totej tudi na kako daljšo turo it, za kar pa te gume nikakor niso primerne. Na suhem so špica, na mokrem polomija. Da pa bi jih menjaval?....no ja - preveč dela.

Accelerate 'till you see God, then brake.

Link to comment
Share on other sites

z gumami naredim povprečno 5000 km. Hkrati menjam tako prednjo kot zadnjo. Ponavadi je profila navidezno še dosti, vendar stopničke na prednji gumi že kažejo, da je potrebna zamenjava. YZFgeorge-ne boš verjel, ampak GP-8 so mi zdržale po cesti enako-5000 km. Po navadi se po cestina motorju voziva dva. Če je vmes pista, pa menjava na 5000 km odpade. Če montiram nov par, se 1 dan vozim po pisti, je guma dobra,tako,tako še za cca. 1.500 km. Mogoče se menjava gum komu zdi prehitra in misli, ta je zmešan, jaz delam vsaj 10.000 km. OK-tak lahko kaj hitro zaradi zdrsa pade po cesti-pa naj pol razmišlja, ali ne bi bilo mogoče prej zamenjati gum,vreč par čukov za gume prej, pa do zdrsa ne bi prišlo.Par vedno menjujem tako, da zadnje in prednje kolo obujem z istim tipom in isto znamko gume. Pozor-če ne dobite iste trdote prednje in zadnje gume-na prednje kolo lahko obesite mehkejšo različico kot na zadnje, , nikakor obratno.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hoj,

a ma kdo kake primerjalne izkušnje z D207 ter D207RR?

V čem je težava?

Čeprav sem "cestar", delam z motorjem krepke kilometrine (kaj češ, truplo trpi,a kaj, ko duša zahteva...). Ponavadi delam fure v enem kosu (Brno, Missano, Imola, Monza..., avtoceste - huda obraba)po drugi strani pa tudi kako "športno" furo dol udarim. Odkar so na voljo, sem vedno vozil D207, ker dopušča sorazmerno veliko kilometrino, pa tudi po domačih ovinkih se da "za silo" noret, pa poceni je, sploh, če ponucaš par kompletov na leto...

Razmišljam, da bi RSV Mille obul v 207RR, ker je "bojda" po sredini enako trda kot navadna 207, po robovih pa mehkejša, ni sicer špica, a bojda se da kar konkretno peljat in je proti navadni 207 Amerika, zdržala pa bi naj isto.

A ma kdo podobne probleme, predlog?(motorja menjam za tourer varjanto ne!)

LP Sam.

---------

Bolje hladna plavolaska, kot topli brat.

Link to comment
Share on other sites

Bridgestone ima en podoben model z različno gumo po sredi in po robu... Drugače pa sem slišal, da se nekateri zelo konkretno peljejo tudi z Dunlop D205 (touring guma), Še posebej dobro se obnaša na Yamahi diversion, kar je tudi preizkušeno na cesti v primerjavi z Michelin hi sport, Kjer se je pokazalo, da je dunlop izredno dobro držal, pa še obraba je bila majhna. Michelin- 7k km, Dunlop- 18k km...

Nije pička sapun da se troši...

Link to comment
Share on other sites

quote:

... Drugače pa sem slišal, da se nekateri zelo konkretno peljejo tudi z Dunlop D205 (touring guma),...

Nije pička sapun da se troši...

D205 imam na Monstru in mi ni nikoli delala težav na ovnikih. Res nisem dirkač ampak zdržala je 14k KM (z nekaj kurjenja in eno rundo na Grobniku). Treba je pazit samo prvih par kilometrov, da se ogreje, ker hladna pa res skoraj nic ne prime, ko je ogreta pa gaaaasaaaa. Do zdaj mi D205 ni nikol zdrsnila in ce je ravno prav napumpana je obcutek stabilnosti res dober.

hotschko

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!