Ice Posted June 8, 2001 Report Posted June 8, 2001 ...kdo katerega v kaj kdaj.izkusnje itd. castrol GTX 10W-40,mineralno,poceni. ze tretji motor zaporedoma s tem oljem (VF750C,FJ1200,GSF1200S).menjam vsakih 10.000 filter in olje. VF je tekel ces 90.000 km brez problemov,FJ 36.000 (prodal),GSF pa komaj 7.500 in ima se (1.servis) origi-suzi olje noter.pri 10.000 GTX3. navali narode. best Ice
alexb Posted July 2, 2001 Report Posted July 2, 2001 kaj pa za chooperje? Olje se verjetno razlikuje za sport/chooper motorje? Ze zaradi obratov... Za virago, katerega priporocate, slisal sem da naj bi motul bil najboljsi, na servisu so mi dal motul. Masina laufa brez problema. Kako sploh opazis ce je olje dobro slabo?
Ice Posted July 2, 2001 Author Report Posted July 2, 2001 razlike so v mineralnem in sinteticnem olju ter v viskoznosti.je ze skoraj vseeno katero olje vlivas v masino,samo da ga ni proizvajalec prepovedal,"pase" k sklopki (da ne zdrsava) in ga redno menjas.vec obremenitev (vrocina,mestna voznja,dolge zelo hitre etape po avtocestah itd.) dozivi masina,veckrat je treba menjati.pa priblizno enako viskoznostno vrsto olja uporabljaj,kot je navedena v servisni knjizici. ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
lampa Posted July 2, 2001 Report Posted July 2, 2001 Pa tut ce boste dolivali, NIKOLI ne dolit PROTONA. Jest sem to naredu sam enkrat, pa mi je zacela sklopka drset. Sem pol takoj vse zlil ven in kupil Castrol GTS 15W-50 mineralno. Sedaj ni dost boljše, saj je sklopka že stara (47000km) in jo bo treba menjat. Ce ne bi nalil protona bi se po moje vozil še 10000km. A mogoce kdo ve kolk me bo približno stalo popravilo (yamaha 535)?
hotschko Posted July 2, 2001 Report Posted July 2, 2001 MOTUL je olje, ki ti ga tudi pri Zorniku edinega ponudijo, kot nadomestilo za Shell za v DUCATIJA. Motor tece tišje in ne kuri olja. Shella zmanjkuje 1dcl na 1000km, Motula pa skoraj nic. Tudi drugi motoristi (Honda VTR, VFR, Ducati 996, ...)so mi ga priporocali in je res dobro olje. hotschko Edited by - gregs on 03/07/2001 04:59:01
lampa Posted July 2, 2001 Report Posted July 2, 2001 quote: Kako pa zgleda, ko sklopka zdrsava? Ko daš gas se mašina zavrti,zadnja guma pa ne . Kot da bi non stop mel malo stisnjeno rocko za sklopko.
Pervy Posted July 2, 2001 Report Posted July 2, 2001 jaz upororabljam samo sinteticna olja (ne polsinteticnih). praviloma kaki agipov high performance ali kaj podobnega. moj mehanik pa mi je svetoval da naj uporabljam vsa sinteticna olja razen protona ali castrola. mesati razlicna olja ni dobro ker lahko porusis kemicno sestavo olja. SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
hotschko Posted July 2, 2001 Report Posted July 2, 2001 Dobro je uporabljati olje z nizkim spodnjim in visokim zgornjim številom (npr. 5-50 in ne 15-40), ker takšno olje maže odlicno tudi, ko je motor hladen ali zelo vroc. To so skoraj izkljucno sinteticna olja. Ko je hladen, se dela najvecja škoda na valjih in batih, ko je prevroc pa mašina lahko zacne olje žret. Še nasvet za zacetnike: najprej motor dobro ogrej in šele nato navijaj v visoke obrate. hotschko Edited by - hotschko on 02/07/2001 16:29:17
GUMY Posted July 2, 2001 Report Posted July 2, 2001 OBVEZNO!!! uporabljati samo olja, ki so namenjena motociklom in ne tista za avtomobile. Razloga sta 2: Isto olje maze tako motor kot menjalnik. Avtomobilska olja nimajo ustreznih aditivov za menjalnik. V vecini primerov je v istem olju tudi sklopka, ki v avtomobilskem olju rada drsi. Sicer pa prisegam na sinteticna olja, ne glede na znamko.
Ales Posted July 2, 2001 Report Posted July 2, 2001 Jest mam zdaj v motorju Castrol RS Superbike 5W40, je blo precej drago. Prej sem enkrat uporabil Valvoline olje za avtomobile pa je bilo za ku..., ful se je penilo olje, pa sem takoj menjal.
miki Posted July 2, 2001 Report Posted July 2, 2001 do sedaj vedno MOTUL, ceprav tudi Silkolene ali Repsol ali Motorex ne zaostajajo in seveda vsaj polsintetika ce ne sintetika. Castrol pa je pri 'nas' na slabem glasu. Edited by - miki on 02/07/2001 21:46:21
Ice Posted July 2, 2001 Author Report Posted July 2, 2001 ne vem zakaj vsi pljuvajo cez castrol.sam ga ze vec kot 8 let uporabljam v vseh motorjih (VT600C,VF750C,FJ1200 in GSF1200S) brez problema,ceprav pri GSFu sele kaksnih 5000km.menjam ga na 10.000km s filtrom vred. lamele se ne pritozujejo (ok,pri VFu so po 90.000 zacele malo drseti,obraba),zato za mene ok. ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
VETER Posted July 3, 2001 Report Posted July 3, 2001 Jaz sem dosedaj uporabljal Motorex full sintetic in nisem imel težav mislim, da je 5-50. Sedaj imam v motorju Aral 5-60 in so me na zacetku malo prestrašili, da bo sklopka drsela. V stilu " da sem nalil predobro olje". Do sedaj nimam nobenih težav. Sicer sem pa slišal od kolegov da je Aral zakon za olja.
Climber Posted August 2, 2001 Report Posted August 2, 2001 quote: ne vem zakaj vsi pljuvajo cez castrol.sam ga ze vec kot 8 let uporabljam v vseh motorjih (VT600C,VF750C,FJ1200 in GSF1200S) brez problema,ceprav pri GSFu sele kaksnih 5000km.menjam ga na 10.000km s filtrom vred. lamele se ne pritozujejo (ok,pri VFu so po 90.000 zacele malo drseti,obraba),zato za mene ok. ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown. Ponavadi tisto malo razliko med olji opazi mehanik ko razdre masino in zanimivo, da so tudi meni dva mehanika odsvetovala castrol. Nisem spraseval zakaj ampak preprosto uporabljam motul 5001. lp climber
Ice Posted August 16, 2001 Author Report Posted August 16, 2001 quote: Motul 300w je ZAKON ZZR-1100 97` daj ti to malo razlozi: "300W",kako to mislis? je to turbinsko olje za reaktivce? inquiering minds want to know. ----------- at 200 mph you have no friends
easyrider Posted August 16, 2001 Report Posted August 16, 2001 Našel naslednji oglas: Na voljo imam vrhunsko sinteticno motorno olje Bardahl SAE 15W 50, API SJ/CF, primerno za vse bencinske in dieselske motorje, tudi s turbo polnilnikom. Olje se navadno menja na 10.000 km ali enkrat na sezono. Cena: 1800 SIT/l Nudim tudi menjavo olja na tvojem motorju. Uroš Blažko Ljubljana 031 74 74 15 P.s.: Uroš je tisti motorist, ki je z MG Quota prevozil celo Afriko ter Južno in Severno Ameriko. Morda pa ponuja res pravo stvar (stroški klica in iskanja informacij so v tem primeru zanemarljivi). lp Easyrider
Ice Posted August 16, 2001 Author Report Posted August 16, 2001 nikdar slisal za bardahl.bo treba spet po netu brskati. ----------- at 200 mph you have no friends
easyrider Posted August 16, 2001 Report Posted August 16, 2001 Jaz prej tudi še nisem slišal za to olje, samo ker je Uroš pravi motorist (in mehanik), je morda dobro upoštevati njegovo mnenje. lp Easyrider
A_je_to Posted August 16, 2001 Report Posted August 16, 2001 Meets or exceeds all manufacturers recommendations – including BMW, Honda, Kawasaki, Suzuki, Triumph, and Yamaha. Provides complete lubrication to reduce friction and wear. Improves clutch and transmission performance. _________________________ Quemadmodum desiderat cervus at fontes aquarium item desiderat anima mea at te DUCATI.
Ice Posted August 16, 2001 Author Report Posted August 16, 2001 kva pa vem.zdaj je sklopka ze navajena na castrol,tako da bom verjetno samo menjal z mineralnega na pol- ali fullsync olje pri kaksnih 15k-20k km. ----------- at 200 mph you have no friends
Anubis Posted August 17, 2001 Report Posted August 17, 2001 razlike so v mineralnem in sinteticnem olju ter v viskoznosti.je ze skoraj vseeno katero olje vlivas v masino,samo da ga ni proizvajalec prepovedal,"pase" k sklopki (da ne zdrsava) in ga redno menjas.vec obremenitev (vrocina,mestna voznja,dolge zelo hitre etape po avtocestah itd.) dozivi masina,veckrat je treba menjati.pa priblizno enako viskoznostno vrsto olja uporabljaj,kot je navedena v servisni knjizici. Ce je neprimerno olje potemtakem sklopka lahko zdrsava? Potem je popolnoma mozna logicna razlada, da prihaja pri moje black bitch do teh tezav zaradi menjave olja, ker sem izvedel, da je duhovit serviser vlil noter repsol...kaj menite? Keep on drivin’ hard...
Ice Posted August 18, 2001 Author Report Posted August 18, 2001 quote: Sorry rahla napaka "300v" sm mislu in kaksno je to olje? razpon,lastnosti itd.v katerem motorju koliko casa....povej kaj o tem olhu. ----------- at 200 mph you have no friends
hotschko Posted August 19, 2001 Report Posted August 19, 2001 quote: quote: Sorry rahla napaka "300v" sm mislu in kaksno je to olje? razpon,lastnosti itd.v katerem motorju koliko casa....povej kaj o tem olhu. ----------- at 200 mph you have no friends Moja primerjava Motul 300v z Shell Advance Ultra 4 v Ducati Monster 750. Shell: 15-40W, full sintetika. Zobniki glasni, mazalne lastnosti dobre saj je priporoceno olje od Ducatija. Sklopka ne bo zacela prezgodaj zdrsavati. Poraba olja 0.1 l na 1000km. Motul: 15-50w, full sintetika. Motor tece tišje, zobnikov iz motorja skoraj ni slišati. Olje gostejše zato kao odzivnost motorja slabša. Sam tega nisem opazil. Poraba olja 30% manjša kot pri Shell. hotschko
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now