Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
YZFgeorge

Smerokazi, LED smerniki, avtomati...

Recommended Posts

YZFgeorge

Ima kdo izkušnje z zamenjavo smerokazov? Saj veste, tiste majhne mislim. Rad bi zamenjal, pa sem sličal, da so lahko problemi glede napetosti in hitrosti utripanja. Menda tudi žarnice hitro crkujejo. Še najbolj po godu bi mi bili tisti, ki niso na "nosilcih", temveč se jih namontira direktno na oklep. Izkušnje, predlogi, kje bi se dobili, cena......???

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Če je po zamenjavi moč žarnic enaka moči žarnic prej, ostane frekvenca utripanja enaka.

Če imajo novi žarnice z drugačno močjo, kupi za začetek samo žarnice (ceneje kot kpl. smerniki) in preiskusi.

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge

Našel.... Nekaj takega sem imel v mislih

www.hada.org/naoki/motorcycle/yzf-r1_brinker_exchange.html

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Desmo

Zgledajo pa zelo v redu tile žmigavčki (še posebej v primerjavi z originalnimi). Si že ugotovil kako boš prišel do njih?

Bye

Desmo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

za zeljene smerokaze poglej k HG,louis itd.so standardni,z halogensko zarnico stane en par ca.EUR 21,50 (npr HG shop v graz-u).problemov z frekvenco utripanja ne bos imel,svetijo pa bolj,kot originalni.

BTW novi HG-katalog bi naj prisel konec meseca v trgovine (baje).

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

quote:

Pri takšnih res ne bi smelo biti težav. Notri daj žarnice iz obstoječih smernikov in bo.

Brrrm

Zelo bodi pozoren na to, kakšne žarnice so vgrajene v smernike, ki jih nameravaš kupiti.

Na svojega "zelenca" sem namontiral mini smernike iz karbona. Nekaj malega je bilo dela z "kablovjem", drugače je vse štimalo (hitrost utripanja, jakost osvetlitve...). Problem je nastopil, ko mi je ena od žarnic pregorela. V smernik je bila vgrajena mini žarnica 21W/12V z asimetričnim 3 x bajonetnim nastavkom (niti slučajno podobna običajni avtomobilski), je pa vse skupaj tako miniaturno, da o zamenjavi nastavka in žarnice s kako bolj civilno varjanto ni govora! Po Mariboru in okolici so me trgovci gledali kot "svetsko čudo", ko sem iskal žarnico. V Lipnici na "kliniki" sem jo dobil brez problema, le cena je bila malce "problematična" (148 ATS - BTW, komplet smerniki stanejo

248 ATS/ par, tako, da sem potem raje še en par smernikov kupil).

Na koncu pa sem itak montiral nazaj original, ker smerniki niso dobro tesnili in se je v njih začela nabirati vlaga. Ampak, dobro je pa zgledalo, dokler je.

LP Sam.

---------

Bolje hladna plavolaska, kot topli brat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

quote:

Našel.... Nekaj takega sem imel v mislih

www.hada.org/naoki/motorcycle/yzf-r1_brinker_exchange.html

Smerniki na sliki niso mini smerniki, zato sem mu napisal, da lahko vanje vloži obstoječe žarnice. Nekaj takega so imeli včasih hrošči na blatnikih, ali pa tovornjaki in avtobusi na strehah.

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

Kolega je že zamenjal z mini smerokazi, pa mu prehitro utripa.. kaj bi pomagal? Upor vmes, zamenjava avtomata za žmigovce...?

BTW: Če komu crkne avtomat, paše od yugota. Nov za yugota pa stane pod 2kSIT. Lani sem kupil za kawasakija, pa paše. Treba je paziti pri vezavi. Če imaš prej dva kontakta, ima tale tri. Enega se potem veže na maso, pa dela.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Glede hitrosti utripanja:

- če je avtomat za 4 X 21W, moraš za normalen utrip imet žarnice 21 W(avti in nekateri motorji )

- če pa je avtomat 4 X 10W , moraš imeti žarnice po 10 W

Glede manjših žmigavcem, ki imajo žarnice 5 ali 10 W, pa stvar rešiš z avtomatom za skuterje, vendar moraš paziti da ima toliko polov kot tvojv ( 3 ali 4 pole ) in da je za 12 V napetost.

Ko je men crknil sem avtomat zamenjal z avtomobilskim in za normalen utrip vstavil močnejše žarnice.

To je vsa znanost okoli žmigavcev.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Ali pa vgradnja dodatnih uporov, če so žarnice v novo nameščenih smerokazih nižje nazivne moči od originalnih. Cena uporov je skoraj zanemarjiva in brez dvoma so dodatni upori najcenejša rešitev, pa še prehod nazaj, na prvotno stanje omogočajo (jih samo premostiš).

Share this post


Link to post
Share on other sites
elektronik
Ali pa vgradnja dodatnih uporov, če so žarnice v novo nameščenih smerokazih nižje nazivne moči od originalnih. Cena uporov je skoraj zanemarjiva in brez dvoma so dodatni upori najcenejša rešitev, pa še prehod nazaj, na prvotno stanje omogočajo (jih samo premostiš).

Upori morajo biti vezani vzporedno z žarnicami in kar precej močni, npr. 21W-15W=6W. Treba jih dati na tako mesto, da se lahko hladijo, če ne, lahko ob daljšem delovanju, npr. v križišču stopijo kakšno nežno plastiko.

Za vzpostavitev prvotnega stanja se jih odstrani, ne premosti (kratek stik).

Share this post


Link to post
Share on other sites
robberrt

a kdo mogoce ve kje bi dobil za Yamaho Thundercat enako velikost smerokazov kot so original, samo da bi bile bele sipce...ker tisti tamali mi niso vsec...

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp
Ali pa vgradnja dodatnih uporov, če so žarnice v novo nameščenih smerokazih nižje nazivne moči od originalnih. Cena uporov je skoraj zanemarjiva in brez dvoma so dodatni upori najcenejša rešitev, pa še prehod nazaj, na prvotno stanje omogočajo (jih samo premostiš).

Upori morajo biti vezani vzporedno z žarnicami in kar precej močni, npr. 21W-15W=6W. Treba jih dati na tako mesto, da se lahko hladijo, če ne, lahko ob daljšem delovanju, npr. v križišču stopijo kakšno nežno plastiko.

Za vzpostavitev prvotnega stanja se jih odstrani, ne premosti (kratek stik).

Točno. Znanec iz "Custom Clinic" mi je nekoč pokazal pregrešno drago (mislim, da okoli 100 USD) iz ZDA uvoženo in že "skurjeno" škatlico, ki jih dodajo, da mini-smerokazi na customih pravilno utripajo (primerna obremenitev za klasičen avtomat smerokazov). Vprašal je, če bi mu znal to narediti - saj so najverjetneje le upori. S pištolo za vroč zrak sva zmehčala črno pigmentiran epoksi, s katerim je bilo vse skupaj zalito, in izkopala vsebino. Voila! Dva močna upora (eden zanič - prekinjen), pa še vrednosti upornosti in moči so se videle. Cena za oba upora skupaj: krepko pod 100 SIT!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gregs

Danes gledal katalog Louis.

jaz bom zamenjal vsaj prvi par zmigavcev... pa zadni tudi, samo bosta najbrz se vedno na palcki 8ne samo pokrovcka).

Cena za par (pokrovcki) stane 15 €, zadnji (na palcki, manjsi) pa 10 €.

Zarnici imata 12V/21W.

Share this post


Link to post
Share on other sites
robberrt

Gregs a bos dal to original velikost??

Dej prosim poglej se, ce obstajajo za Yamaha Thundercat l.97--> beli smerokazi za spredaj in zadaj..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gregs
Gregs a bos dal to original velikost??

Dej prosim poglej se, ce obstajajo za Yamaha Thundercat l.97--> beli smerokazi za spredaj in zadaj..

Ne, ne original. Na prve mislim dati samo pokrovcke, na zadnje pa manjse zmigavcke, trikotne, krajsi nosilci. Ce bo pa dobro pasalo, pa mogoce celo pokrovcke, ampak se mi zdi, da je potem varnost malo bolj vprasljiva...

Drugace pa nimam vec kataloga, ampak po moje ne bi smelo biti problema, ker so to univerzalni pokrovcki... ?! :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Pozor.

Če boste kupovali smernike v Louisu, kupite tiste najdražje iz aluminija ker so plastični zelo slabo narejeni. Sam jih imam na guzziju in sem imel z njimi stalno probleme. Kar naprej so se v njih trgale žice in tudi zaradi hudih tresljajev so mi crkavale žarnice. Ko sem jih razdrl in pregledal, sem ugotovil, da se žica strga zato ker so notri ostri robovi. Ko sem to napako odpravil in smernike pritrdil z gumijasto podložko je bilo v redu.

Seveda ker so na motorju hude vibracije se mi je izpulil vlit nosilec iz smernika. Popravil sem ga z poliestrom (smolo). Sedaj držijo, vendar jih bom zamenjal za aluminijaste. Po moje na japoncih delujejo ker ni tako hudih vibracij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Pa še nekaj. Žarnice se dobijo tudi pri nas. So halogenske osram 20W 12V z majhnim grlom in delajo brez problema na avtomat za žmigavce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
yankee

Pred par meseci sem se ravno pogovarjal z kolegom,ki je bil policaj-motorist....pogovor je nanesel na hitrost utripanja smerokazov in kot mi je rekel naj bi utripali 60x na minuto z moznostjo odstopanja 50% :shock: ...to se pravi,da je po zakonu dovoljeno utripanje od 30x do 90x na minuto...zanimivo... 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
likitaro

pazi na hitrost utripanja smerokazov - ti naj bi utripali 60 x na min.

+ - 30 x (se pravi od 30x do 90x na minuto ) ,je pa dosti odstopanja od

zakonskih 60 x ,tako,da verjetno ne bo problema. za ta podatek še dosti plavih angelov ne ve ! verjetno večina ne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • KennyJR
      Me je pa Alex zelo razočaral na testu... Nekje v rangu Binderja... Lecuona je z eno dirko več daleč pred obema... Nevem no... Meni de zdi, da si Alex ne zasluži GP sedeža... Letos je bil prvak bolj po zaslugi slabe forme KTM-a v prvi polovici sezone... Ostali pa niso bili ravno neka huda konkurenca... Ni ravno nek talent na nivoju Fabia, Vinalesa ali Rinsa... Niti Morbidelija ali Millerja... Bolj nekje Rabat, Luthi, Bagnaia... 
    • KennyJR
      Ravno to... Ne nasprotujem samemu sebi, ampak to izpostavljam... MM ima tam prednost, po ovinkih pa slabost... In če spodaj odgovorim obema, tudi Damiju... Zakaj noben ne reče, kako je to brezveze, ker Yamaha leti tako dobro po ovinkih... Zakaj vsi vedno v motociklu vidijo samo HP in top speed? To je najmanj pomembno... Govora je o tem, kako se je Rossi Doviju smilil? Pa je res problem v motorju? Dej me spomni katero mašino je vozil zmagovalec tiste dirke? Hm... Zanimivo ane... Ja če bi Rossi izkoristil cel potencial motocikla, bi se Dovi lahko smilil samo sam sebi... Tako pa skozi celo progo ni pridobil kaj dosti in, Dovi pa je skočil mimo na ravnini... Res je, da na ravnini si težko slab ali dober, ker "samo gas odpreš", zato včasih zgleda, kot da ima tisti na ravnini večjo prednost... Ampak če Ducatija skozi hitre ovinke ne morš dobit, pol si pač prepočasen, to je dejstvo... In enako je z MM... On rabi močno mašino, ker v ovinkih že pohendla... Če ne drugače pa po rami in komolcu z drsečo prvo gumo... Na ravnini pa odpre gas in švigne mimo... Verjetno je taka želja zrasla v času, ko je borbal z Ducatijem, ki je bil po ravnini zelo hiter, medtem ko je v ovinkih po zaslugi majhne porabe gum, v zaključku dirke brez težav držal Hondo. Sedaj je zgodba malo drugačna in mogoče sploh ne bi bilo take potrebe, je pa MM tega vajen, na takem motorju uživa, tudi manj dolgočasno mu je in želi iti v tej smeri... Slej ko prej ga bo pa Fabio ali pa kdo drug v ovinkih taktično dobil in mu niti HP ne bo več pomagal... Potem bo pa spet kriza in bentenje... Fabio je že sedaj blizu, samo malo mu še manjka v direktnem boju... Predvsem izkušnje... Premalo možnosti za zmago je imel c preteklih letih in se mu pozna.  Koga si pa s tem učem gledal? MM? Ja on res ne izgublja... Si gledal ostale? Poglej jih... Pa še bova strinjala, da MM ne izgublja zaradi sebe in ne zaradi Honde... Zato ni videti na uč...  Če dobro pogledaš zadnji krog v PI boš videl, da je sprednje kolo cel krog drselo, da je v LH prišel že napol na tleh in MV niti po hitrejši zunanji liniji niti blizu ni bil...  Zato pa majo ostali težave.. V ovinkih izgubijo precej preveč, da bi lahko na ravnini to dobili nazaj... In definitivno tak razvoj motorja ni ok... Ne samo zato, ker MM ni večen... Tudi zato, ker MM ne bo mogel ves čas na zrak način zmagovat... Ampak kaj pa je to problem... Honda bo v primeru slabe prve polovice sezone vzela stvari v svoje roke in konec sezone bo na testiranjih za prihodnjo že čist drug moped... Tako pač je... Bilo... In bo... 
    • VS800
      AUč, dej mal pohit NO
    • VS800
      pol va šla pa loh ribe luvit....
    • ligenjček
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!